PDA

View Full Version : Kijktip: 5 jaar later Fleur Agema



Wiseguy
28-12-2013, 13:50
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1386566

Heeft iemand dit toevallig gezien? Ik heb echt het idee dat ik naar Jiskefet heb zitten kijken. Is Fleur Agema echt zo dom?

ArjanV
28-12-2013, 14:21
Is niet bepaald mijn programma...klopt ook zelden iets van..

Ik geloof niet dat Fleur Agema dom is (al heb ik dit programma niet gezien) wat ik wel dom vind is dat mensen al een conclussie lijken te trekken over iemands verstandelijk vermogen naar alle waarschijnlijkheid gebasseerd op het feit dat ze van de PVV is.
Vraag me ook sterk af of dit topic er zou zijn geweest wanneer Fleur Agema lid was geweest van de PvdA,CDA of VVD oid..

Wiseguy
28-12-2013, 14:32
Is niet bepaald mijn programma...klopt ook zelden iets van..

Ik geloof niet dat Fleur Agema dom is (al heb ik dit programma niet gezien) wat ik wel dom vind is dat mensen al een conclussie lijken te trekken over iemands verstandelijk vermogen naar alle waarschijnlijkheid gebasseerd op het feit dat ze van de PVV is.
Vraag me ook sterk af of dit topic er zou zijn geweest wanneer Fleur Agema lid was geweest van de PvdA,CDA of VVD oid..

Ik raad je aan om het programma te bekijken, dan zul je zien wat ik bedoel. Ze kruipt constant in de slachtofferrol en heeft geen zinnig antwoord gegeven. Jeroen Pauw stelt hele goede vragen en het is zeer boeiend om naar te kijken. Al blijft hij een enorme paardenlul.

Dat ze van de PVV is heeft er wat mij betreft niets mee te maken. Ik vind Wilders een enorme eikel, maar bestempel hem niet als dom.

ArjanV
28-12-2013, 14:42
Ben een half uur onderweg...en Fleur Agema heeft volgens mij nog steeds overal gewoon gelijk over,je kunt het met de PVV eens zijn of niet je kunt er niet omheen dat zij harder aangepakt worden door de media...media die grootendeels gerund,en financieel overeind gehouden worden,door de Linkse Kerk....

ArjanV
28-12-2013, 14:48
Jeroen Pauw is echt een enorme gluiperige bloedzuiger....je ziet het aan de vraagstelling alleen al...

Even voor de duidelijkheid,ik ben het met verschillende dingen van de PVV niet eens,oa met dat samenwerken met andere partijen binnen Europa...denk dat dat een hele slechte zaak is voor de PVV

Wiseguy
28-12-2013, 14:51
Jeroen Pauw is echt een enorme gluiperige bloedzuiger....je ziet het aan de vraagstelling alleen al...

Even voor de duidelijkheid,ik ben het met verschillende dingen van de PVV niet eens,oa met dat samenwerken met andere partijen binnen Europa...denk dat dat een hele slechte zaak is voor de PVV

Je hebt helemaal gelijk over Jeroen Pauw! Hij zet haar onder druk en ze weet er niet onder uit te komen. Ze zegt zelfs een keer "dat vind ik gewoon". Zij moet daar als politicus tegen bestand zijn. Ze komt echt heel slecht uit dit interview en Jeroen Pauw legt op een keiharde manier de oppervlakkige ideeën van mevrouw Agema bloot.

ArjanV
28-12-2013, 15:02
Let's agree to disagree...

Ze is misschien niet de standaard politica/politicus die door mediatraining alleen een standaard riedeltje afspeelt zoals er al zoveel rondlopen (bijna allemaal) maar ik denk wel dat zij altijd zegt wat ze denkt.....of dat altijd even verstandig is in iedere omstandigheid is de vraag,eerlijk is het wel!

Ik vind haar er hier helemaal niet slecht uitkomen,integendeel zelfs....