PDA

View Full Version : Enfusion Reality *FEEDBACK gevraagd met kans op leuke prijs*



Wheelie
02-01-2014, 20:22
Wij van Enfusion, zijn ontzettend benieuwd naar de reacties van de Nederlandse vechtsport liefhebber op de nieuwe reality show.


http://www.youtube.com/watch?v=3PonfeGiL_E

Na een stroeve start, denken wij nu langzamerhand op de goede weg te zijn, om de vechtsport liefhebbers, maar ook de leek een inzicht te geven in de achtergronden van de vechtsport. Graag vernemen wij jullie reacties en gaan daar, indien er nuttige tips bijzitten, weer verder mee aan het werk in de komende edities.
Voor de moeite, belonen wij de winnaar, met de leukste, of beter nog, nuttigste reactie of adviezen met 4 ring seat kaarten voor het Enfusion live gala in Alkmaar, op 12 januari 2014.

Edwin van Os.

Marco (scheids)
02-01-2014, 20:38
Ik vind t er strak uitzien, maar zijn de eerste beelden die ik zie, ik wist wel van het bestaan, maar ... misschien niet goed gezien van mij, maar in ieder geval meer promo's waar het te volgen is.

Zou dit bijvoorbeeld als korte serie voor de bv fightnight op RTL7 zien. Elke zaterdag wel op een vaste tijd (rond 20:00) en dan aansluitend een groot gala.
Mag ook op Eurosport :-) als t maar een vast tijdstip is met doordeweeks goede promo's ....

Maar kost wel veel €€€

Mexicano
03-01-2014, 01:15
Dit zit er strak uit alleen is 50 minuten wel heel erg lang voor een uitzending 30 minuten is lang genoeg.
Wat ook een leuke is idee om toe te voegen is het volgen van een vechter in het thuisland met zijn eigen trainer/gym.
Ziet er trouwens vet uit en komt dit ook op de Nederlandse TV?

Kemal
03-01-2014, 09:25
Ik vond het wel leuk om te zien, ze hadden dit mijn part al veel eerder mogen doen

jeffrey1978
03-01-2014, 09:37
Mooie Serie idd 30 minuten zou beter zijn per aflevering .
Zie graag meer van dit soort series.
Zelf vind ik Rolled up en Glovers travels van Budo videos ook erg leuk http://www.youtube.com/watch?v=RZ9rCfHVV8c

http://www.youtube.com/watch?v=77V52K1O9mw

victor45
03-01-2014, 10:17
Ik ben iets kritischer, voor mij mag de achtergrond informatie van vechters, in welke familie ze zijn opgegroeid etc een stuk korter. Een vechter die verteld dat zijn familie fantastisch is en een vriend die verteld dat de vechter in buiten de ring aardig is... no shit really dat is nog eens iets anders dan dertien in een dozijn. Heb op een gegeven moment dan ook maar een deel overgeslagen tot aan het gevecht, daar gaat het uiteindelijk voor mij om. Vervolgens zie je iemand van 93 kg vechten tegen iemand van 120 kg plus, leuke hype voor in Japan maar het zijn er maar weinig gegeven om dat verschil in gewicht goed te maken in de ring (tenzij er echt niveau verschil is).

Richelieu
03-01-2014, 12:30
Het meeste is eigenlijk al wel gezegd; 50 minuten is echt te lang wil het een goed televisieformat zijn. De beelden zijn mooi geschoten en de kwaliteit is erg goed, maar kan allemaal veel strakker gemonteerd worden. Zoals al eerder gezegd is het wel mooi dat er een beeld van de vechters word gecreëerd, maar is te lang. Hoewel gedateerd neem ik zelf nog steeds het eerste seizoen van de Contender Asia als referentiekader voor dit format, omdat ik vind dat die echt perfect was. Goede vechters en erg goed opgezet qua setting, montage, muziek, beelden etc. Dat de beelden nu gedeeltelijk vrijgegeven worden is natuurlijk mooi voor de fans, maar hoop dat de promotor tevens deze goed kan verkopen aan geïnteresseerde partijen. Uiteindelijk moet de investering wel terugverdiend worden.

Justinian
03-01-2014, 12:38
Ziet er strak uit, heeft wel wat weg van TUF! Ik dacht dat het alleen in andere landen werd uitgezonden, maar zie nu dat het gewoon op youtube staat, of is het alleen de preview die via Youtube wordt aangeboden?

Richelieu
03-01-2014, 12:45
Ziet er strak uit, heeft wel wat weg van TUF! Ik dacht dat het alleen in andere landen werd uitgezonden, maar zie nu dat het gewoon op youtube staat, of is het alleen de preview die via Youtube wordt aangeboden?

Volgens mij is het inderdaad een random aflevering om meer interesse voor het format te genereren. Alleen maar goed natuurlijk!

RedDawn
03-01-2014, 13:14
Productie ziet er stukken beter uit dan voorgaande jaren. Ik zou alleen de rap uit de intro schrappen. Zo slecht!

mokumnised
03-01-2014, 17:59
Productie ziet er stukken beter uit dan voorgaande jaren. Ik zou alleen de rap uit de intro schrappen. Zo slecht!


Die rap is inderdaad dramatisch slecht. Je ziet duidelijk dat ze aandacht hebben besteed aan de rest van het programma. zonde dat ze die ''rap'' al die jaren handhaven, want die is ronduit amateuristisch.

mmacentral
03-01-2014, 19:14
I like. De duur vind ik persoonlijk helemaal niet erg, ben persoonlijk wel een liefhebber van achtergronden als de vechters een beetje boeiend zijn en iets te melden hebben.

rommel
03-01-2014, 21:13
Ik zou t mooi vinden als de challenge een teamopdracht wordt. Ook zou ik liever zien dat er geen straf staat op verliezen. Achtergrond van de vechters zou ik meer toespitsen op ringprestaties en training.

Verder vond ik t leuk.

bart1980
04-01-2014, 17:54
ziet er top uit ook de interviews en diepe gesprekken met de vechters.
wel zouden de coach meer in beeld kunne worden gegeven.
en meer team opdrachten..
aar leuk om er naar te kijken

Sato
04-01-2014, 18:19
Ziet er strak uit, goede keus om te beginnen in de HW klasse, ik zag diverse bekende gezichten. Het is voor dit soort series go big or go home. Gezien het internationale karakter van de show (verschillende nationaliteiten vechters), zal er ongetwijfeld gekeken zijn door de organisatie om Enfusion internationaal te lanceren. Inhoudelijk super actie van Van Os, alleen verstandig om iets aan zijn intonatie te doen, hij komt een beetje mat over terwijl hij absoluut niet de bedoeling heeft.

Alle succes

Wheelie
09-01-2014, 21:22
TTT