PDA

View Full Version : van Siyar zijn facebook



Bromios
06-01-2014, 21:43
Dear friends,

Please take a moment to read this. It's important to me!

Regarding my last fight at UFC 168 and the year 2013 in general, I would like to explain what was going on behind the scenes. Ever since my UFC debut in 2012, I've been victim of a series of bad luck. It started late 2012. Broke my right hand 3x and had a surgery on it as well. I was training my striking with one hand. My lack of training on my wrestling and BJJ, due to broken hand, set me up for the fight with Dong Hyun Kim in March 2013. He fought great and was the better fighter that night. This isn't an attempt to take the shine off his victory away. However, I'd like to bring under your attention, why I couldn't perform at the best if my ability.

Then after that fight I started training the very next day. I was determined to fight back and win again. In July 2013 I was scheduled to fight Robbie Lawler, but 3 weeks into the fight, I injured my back. Also, I became sick at that time, for almost 4 months. Couldn't train the way I wanted to.

Late 2013 I flew back to South Florida to resume my trainings and get back in shape for the next fight at UFC 168. 6 weeks into the fight, I got sick for more than two weeks. In that periode I just tried to keep my weight low and kept training lightly. Then when I was healthy, 3 weeks into the fight I went hard in training because I had a lot to compensate and dislocated my right shoulder. 2 days later, dislocated my left shoulder as well. At that point all I could do was train my legs. I had a terrible time for two weeks with my shoulders taking pain killers every day and kept training. One week into the fight I took two cortisone shots in each shoulder and decided not to cancel my fight because a lot of Afghans, nationally and internationally had booked flights and had bought tickets to come support me.

Once the fight started, after a minute and a half my shoulders were shot, my lungs were burning. I kept fighting because giving up is no option. Especially when millions of little kids watch my fight in Afghanistan. No kid ever wants to see their hero give up. And when I fight, I fight to inspire and motivate my people. I may not always win, but I will always fight hard and not give up.

During this time frame of injuries, I also had some personal issues that affected my state of mind and I am going to take care of it very soon. I'll return a new Siyar Bahadurzada. Well trained and well conditioned! I'll take my time this time to train well and stay away from social media to dedicate my 100% to fighting.

Winning is great, but life is not always about winning, I consider myself lucky that my people get to see me fall time after time. I want them to see that I stand back up and fight back after everytime I fall, because I fight for what I believe. I fight for the unity of my nation. When I fight, Afghans world wide come together to watch my fights. Regardless of their ethnic groups, whether they're Pashtun, Tajik, Uzbak or Hazara, they unite and cheer for one person together. I want to be that reason to bring them together and unite them. I will set my life and my career as example for my people. We can't lose hope when we fall. We have to fight back and come back stronger. My motivation has gone through the roof for my next fight. Now i don't know what God's plans are for me and where life takes me from here, but I want my people inside and outside Afghanistan to fight for their lost moral and unite and form a solid and strong nation. War has kicked us down, but we are going to stand back up. We're Afghans! We rise above ourselves in any kind of competition. Win or lose, we do not quit. We're warriors!

Regards,

Siyar Bahadurzada, a son of Afghanistan.

appelsap
06-01-2014, 22:02
Sneu allemaal, maar het klinkt wel alsof er heel wat mis is met de planning en manier van trainen. Bad luck of gebrek aan een goed plan, voeding, intensiteit etc?
Ik hoop dat het goed komt, maar ik vraag me af of alleen een groot vechtershart genoeg is om hier een succesvolle professionele carrière van te maken. Technisch en tactisch vond ik het niet sterk dit jaar, maar dat kan idd komen door de genoemde redenen. Ik zou wel de oorzaak bij je zelf zoeken en minder als 'bad Luck' af doen.
Fantastisch dat hij voor zijn volk vecht maar om de miljoenen Afghaanse kinderen erbij te halen vind ik wat overdreven. Misschien wel de manier om te voorkomen geput te worden door de UFC trouwens.

rollermanskunk
06-01-2014, 22:17
Schouderblessures zijn kut die je moet echt goed laten genezen (ik kan erover meepraten). Als je met cortisoiden in je geblesseerde schouder door gaat vechten maak je het alleen maar meer kapot. Lijkt me duidelijk dat Siyar nog niet helemaal de perfecte camp/medische begeleiding heeft gevonden in Amerika.

T15Boxing
06-01-2014, 22:30
Verbaast me dat zo'n atleet zo vaak ziek is.

yuko
06-01-2014, 22:36
Bij topatleten gaat de weerstand juist omlaag. Weet eigenlijk niet de rede hiervan, misschien dat het lichaam veel energie nodig heeft om telkens te herstellen van de trainingen en minder energie voor heeft voor de weerstand?

Budokan
06-01-2014, 22:54
Bij topatleten gaat de weerstand juist omlaag. Weet eigenlijk niet de rede hiervan, misschien dat het lichaam veel energie nodig heeft om telkens te herstellen van de trainingen en minder energie voor heeft voor de weerstand?
Laag vetpercentage = lage weerstand. Bij 100% inspanning heb je geen reserve om ziektes te lijf te gaan

Nosferatu187
06-01-2014, 23:12
Laag vetpercentage = lage weerstand. Bij 100% inspanning heb je geen reserve om ziektes te lijf te gaan

dit

Minotauro
06-01-2014, 23:42
Dit is toch wel heel veel bad luck! Son of Afghanistan? Terwijl hij hier opgegroeid is en zo'n beetje zijn hele leven leeft? Wat is dat toch voor nationalistisch gedoe?

kooivechter
07-01-2014, 00:14
Tja wat moet je hiermee. Als hij nou weer verliest is het wel einde UFC carrière

Silat
07-01-2014, 00:18
Zo laag is zijn vetpercentage toch niet?

Structureel slaap te kort is een vd grootste boosdoeners.
Blessures verwaarlozen, door pijn heen gaan, niet luisteren naar je lichaam, hoge prestatie druk extern en intern, emotionele blokkades, onrust in je hoofd. Te veel om op te noemen.

-----
Siyar ik wens je een goed herstel, laat je ook niet gek maken met spuiten in je lichaam.
Beter laat je het met goede handen behandelen en verzorg je zelf elke dag je lichaam en geest, dan komt het echt wel goed.
Geen afleidingen, sluit je af van andere mensen, maak je kring zo klein mogelijk buiten je professionele begeleiding.
Echt heel gezond eten en alleen maar water.
Er is alleen maar hier en nu.

Je wilskracht is er altijd al geweest.
Hustleheart = Lionheart

Minotauro
07-01-2014, 00:21
Hoop wel op een volgende harde partij waar hij in de voorbereiding geen tegenslagen heeft! Was voor zijn debuut zeer onder de indruk. Hij kwam toch van Martijn de Jong af/Deventer?

Kemal
07-01-2014, 07:16
Blijf het toch vreemd vinden dat hij toch zoveel ziek kon worden, maar goed wens hem al het beste en hoop dat hij kan vlammen in de kooi, want dat kan hij echt wel!

Hij komt idd van de stal GG bij Martijn de Jong af, daar is hij nu al sinds 2011/2012 weg. Hij was wel de shooto kampioen in zijn klasse.

Leventdepevent
07-01-2014, 07:35
Dit is toch wel heel veel bad luck! Son of Afghanistan? Terwijl hij hier opgegroeid is en zo'n beetje zijn hele leven leeft? Wat is dat toch voor nationalistisch gedoe?
ja ik krijg er ook een beetje jeuk van :S ...hoeveel fights heeft ie nog staan in de ufc?

Ulis-E
07-01-2014, 08:50
zit nu net podcast van joe rogan feat. kelly starrett te kijken.. een groot voorstander van mobiliteit en schouderstabilisatie door juist te bewegen om blessures te voorkomen... doet ook veel strength & conditioning met MMA athleten... zou denk ik perfect zijn voor iemand als siyar

cornelus
07-01-2014, 09:11
ja ik krijg er ook een beetje jeuk van :S ...hoeveel fights heeft ie nog staan in de ufc?

x2

ik kreeg ook al de kriebels ervan, las het gisteren op facebook

Minotauro
07-01-2014, 14:37
Ik snap dat totaal niet. Als hij hier nou een paar jaar woonde ivm training en daar was opgegroeid a la, maar dit vind ik gewoon trappen tegen schenen van de mensen waardoor hij nu zijn brood verdient en dan bedoel ik onze gehele maatschappij. Ik ben ook deels buitenlands, maar ben hier geboren en getogen. Heb trots naar het land van een van mijn ouders, maar had gelukkig wel de capaciteiten om in te zien dat ik toch echt een Nederlander ben, en daar kan je ook gewoon trots op zijn!

arielhelwani
07-01-2014, 15:07
Ik snap dat totaal niet. Als hij hier nou een paar jaar woonde ivm training en daar was opgegroeid a la, maar dit vind ik gewoon trappen tegen schenen van de mensen waardoor hij nu zijn brood verdient en dan bedoel ik onze gehele maatschappij. Ik ben ook deels buitenlands, maar ben hier geboren en getogen. Heb trots naar het land van een van mijn ouders, maar had gelukkig wel de capaciteiten om in te zien dat ik toch echt een Nederlander ben, en daar kan je ook gewoon trots op zijn!

Niet zeuren..zijn echte roots liggen daar en daar mag die best trots op zijn.

Minotauro
07-01-2014, 15:40
Als hij een afkeer naar Nederland heeft ja is het logisch, maar des te erger. Wat doe je hier dan?

Wiseguy
07-01-2014, 15:42
Ik snap dat totaal niet. Als hij hier nou een paar jaar woonde ivm training en daar was opgegroeid a la, maar dit vind ik gewoon trappen tegen schenen van de mensen waardoor hij nu zijn brood verdient en dan bedoel ik onze gehele maatschappij. Ik ben ook deels buitenlands, maar ben hier geboren en getogen. Heb trots naar het land van een van mijn ouders, maar had gelukkig wel de capaciteiten om in te zien dat ik toch echt een Nederlander ben, en daar kan je ook gewoon trots op zijn!

Als hij een misdaad pleegt is het opeens geen Nederlander, of wel? Zie jou reactie in het Wilders forum.

-Wiseguy son of Morocco

Doeeffenormaaljoh
07-01-2014, 16:31
Wat een ongelooflijke nerd is die Minotauro toch ook. Ik hoop dat je een jaar of 13 bent.

Kan het zijn dat hij daar geboren is, familie heeft, de taal spreekt etc etc ,, Zou het kunnen ??

'ja maar mijn mammi is ook 1/8 deel indo, maar ik ben en voel mij ook een Hollander'

''maar had gelukkig wel de capaciteiten''''
Jij en het woord 'capaciteiten'???

Donder toch op uit Mijn Nederland!


Kop op Siyar, iedereen weet dat je er wat van kan.

Doeeffenormaaljoh
07-01-2014, 16:33
Ik merk trouwens dat die Minatouro heel erg vaak topics verwoest met zijn irritante gedrag.

Kemal
07-01-2014, 16:56
Hou het gezellig dames!

cornelus
07-01-2014, 17:12
Ik denk dat Siyar eerst maar even voor zichzelf moet gaan knokken en zijn team. Dat iemand een grote voorliefde voor/met zijn vader- of moederland heeft lijkt me geen probleem, maar ik heb echt het idee dat hij zo veel te veel hooi op zijn vork gaat nemen.

moop
07-01-2014, 17:19
Ik snap dat totaal niet. Als hij hier nou een paar jaar woonde ivm training en daar was opgegroeid a la, maar dit vind ik gewoon trappen tegen schenen van de mensen waardoor hij nu zijn brood verdient en dan bedoel ik onze gehele maatschappij. Ik ben ook deels buitenlands, maar ben hier geboren en getogen. Heb trots naar het land van een van mijn ouders, maar had gelukkig wel de capaciteiten om in te zien dat ik toch echt een Nederlander ben, en daar kan je ook gewoon trots op zijn!


Waar maak je druk om het gaat allemaal om geld. Die man verdient zo daar zijn geld. In amerika moet je eenmaal een imago en een story hebben. De ene draagt een cowboyhoed en een lasso de andere komt uit een ruige neighbourhood zo heeft iedereen wat. Als ze hem betaalde om in delfts blauwe op te komen met de nederlandse vlag deed hij dat ook. Je laat je teveel meeslepen door de politiek. Aan het einde van de dag we all got to pay taxes.

Minotauro
07-01-2014, 18:18
Ik vind het jammer en voel me misbruikt als Nederlander zijnde. Hij heeft zijn hele leven wel op alles geteerd wat mijn ouders en voorouders hebben opgebouwd. Zolang je hier woont, eet, slaapt en werkt ben je gewoon een Nederlander. Vind dat nationalistische gedoe zo ouderwets, alsof je niet trots kan zijn op Nederland? Zie het kickboksen eens.
Wiseguy: nee totaal niet, pas wanneer je twee paspoorten hebt of je afkeert tegen Nederland. Ik heb een goede baan en kom zat Nederlanders tegen met roots in niet-Westerse landen, alleen deze mensen klagen niet en steken hun armen uit de mouwen om een meerwaarde te zijn voor Nederland. Vaak is het zo dat de mensen die zich beroepen op hun geboorteland of het geboorteland van hun ouders totaal niets met Nederland hebben en een afkeer hebben naar de staat/politiesysteem/de Nederlandse bevolking. Het liefst had ik gezien dat het anders was en iedereen gelijk behandeld kon worden, maar dat begint wederom bij jezelf. Dat geldt evengoed voor Nederlanders die niet beter weten en elke allochtoon over een kam scheren. Ik kijk graag iets verder dan mijn neus lang is. Ik heb zowel allochtone vrienden als Nederlandse vrienden, maar wel mensen met niveau en een meerwaarde voor de maatschappij of de sportwereld. Geen blaaskaken die roepen dat zij Turk of Molukker zijn om maar een voorbeeld te noemen, terwijl zij hier altijd hebben gewoond en niet beter weten. Dat is alles.

Het is pure marketing voor de Afghaanse bevolking, maar denk dat hij er meer aan heeft als hij Nederland ook had genoemd. Immers, hij heeft een groot deel (op zijn talent na) ook aan de faciliteiten en maatschappij hier te danken. Ik denk niet dat hij Engels in Kabul heeft geleerd. Wens hem overigens het beste in zijn volgende partij! Laat dat los staan van de discussie hier. Hierbij wou ik het ook laten. Ben van mening dat mijn post best redelijk is en wil voorop stellen dat ik 0% racistisch ben!

lopez86
07-01-2014, 18:34
Ik vind het jammer en voel me misbruikt als Nederlander zijnde. Hij heeft zijn hele leven wel op alles geteerd wat mijn ouders en voorouders hebben opgebouwd. Zolang je hier woont, eet, slaapt en werkt ben je gewoon een Nederlander. Vind dat nationalistische gedoe zo ouderwets, alsof je niet trots kan zijn op Nederland? Zie het kickboksen eens.
Wiseguy: nee totaal niet, pas wanneer je twee paspoorten hebt of je afkeert tegen Nederland. Ik heb een goede baan en kom zat Nederlanders tegen met roots in niet-Westerse landen, alleen deze mensen klagen niet en steken hun armen uit de mouwen om een meerwaarde te zijn voor Nederland. Vaak is het zo dat de mensen die zich beroepen op hun geboorteland of het geboorteland van hun ouders totaal niets met Nederland hebben en een afkeer hebben naar de staat/politiesysteem/de Nederlandse bevolking. Het liefst had ik gezien dat het anders was en iedereen gelijk behandeld kon worden, maar dat begint wederom bij jezelf. Dat geldt evengoed voor Nederlanders die niet beter weten en elke allochtoon over een kam scheren. Ik kijk graag iets verder dan mijn neus lang is. Ik heb zowel allochtone vrienden als Nederlandse vrienden, maar wel mensen met niveau en een meerwaarde voor de maatschappij of de sportwereld. Geen blaaskaken die roepen dat zij Turk of Molukker zijn om maar een voorbeeld te noemen, terwijl zij hier altijd hebben gewoond en niet beter weten. Dat is alles.

Het is pure marketing voor de Afghaanse bevolking, maar denk dat hij er meer aan heeft als hij Nederland ook had genoemd. Immers, hij heeft een groot deel (op zijn talent na) ook aan de faciliteiten en maatschappij hier te danken. Ik denk niet dat hij Engels in Kabul heeft geleerd. Wens hem overigens het beste in zijn volgende partij! Laat dat los staan van de discussie hier. Hierbij wou ik het ook laten. Ben van mening dat mijn post best redelijk is en wil voorop stellen dat ik 0% racistisch ben!


Kerel, wat loop je weer stom te ouwehoeren.
Iedere keer dat jij ongegronde meningen post denk ik dat je nog dommer bent.
Als je nou een goeie bron had ofzo, maar die heb je dus gewoon niet.
Siyar is een fucking oorlogskind en heeft dingen gezien die de gemiddelde slasher in de bioscoop censureert.
Hij heeft helemaal niet zijn hele leven hier gewoond of is hier groot geworden, en heeft door alles wat hij heeft meegemaakt 3 steekjes los in zijn bovenkamer en dat zag je terug in al zijn wedstrijden, tot op de laatste paar na.
Hij is er zo eentje die letterlijk vecht alsof zijn leven er vanaf hangt, omdat hij dezelfde emoties ervaart als in de oorlog.

Nosferatu187
07-01-2014, 18:48
een thread over mma die zich weer ontwikkeld tot een discussie over etniciteit.

Minotauro
07-01-2014, 18:52
Als je dat hebt meegemaakt, moet je toch blij zijn voor de kansen hier? En verafschuwen wat voor onmenselijke dingen daar zijn gebeurd? Dat is mijn mening, sorry.

Laten we erover ophouden. Vervolg kan altijd in een offtopic-topic.

e-type
07-01-2014, 19:02
Ik heb nog nooit iemand gezien met zo-veel post-fight excuses als Siyar nu. Heb ik altijd een beetje een broertje-dood aan.

Respect voor Chael:
Look here's the bottom line: When I sign a contract to fight, I'm agreeing to fight a guy on a certain day at a certain time and in a certain venue. It's my job to feel good when I go out and do it.

moop
07-01-2014, 23:59
Ik vind het jammer en voel me misbruikt als Nederlander zijnde. Hij heeft zijn hele leven wel op alles geteerd wat mijn ouders en voorouders hebben opgebouwd. Zolang je hier woont, eet, slaapt en werkt ben je gewoon een Nederlander. Vind dat nationalistische gedoe zo ouderwets, alsof je niet trots kan zijn op Nederland? Zie het kickboksen eens.
Wiseguy: nee totaal niet, pas wanneer je twee paspoorten hebt of je afkeert tegen Nederland. Ik heb een goede baan en kom zat Nederlanders tegen met roots in niet-Westerse landen, alleen deze mensen klagen niet en steken hun armen uit de mouwen om een meerwaarde te zijn voor Nederland. Vaak is het zo dat de mensen die zich beroepen op hun geboorteland of het geboorteland van hun ouders totaal niets met Nederland hebben en een afkeer hebben naar de staat/politiesysteem/de Nederlandse bevolking. Het liefst had ik gezien dat het anders was en iedereen gelijk behandeld kon worden, maar dat begint wederom bij jezelf. Dat geldt evengoed voor Nederlanders die niet beter weten en elke allochtoon over een kam scheren. Ik kijk graag iets verder dan mijn neus lang is. Ik heb zowel allochtone vrienden als Nederlandse vrienden, maar wel mensen met niveau en een meerwaarde voor de maatschappij of de sportwereld. Geen blaaskaken die roepen dat zij Turk of Molukker zijn om maar een voorbeeld te noemen, terwijl zij hier altijd hebben gewoond en niet beter weten. Dat is alles.

Het is pure marketing voor de Afghaanse bevolking, maar denk dat hij er meer aan heeft als hij Nederland ook had genoemd. Immers, hij heeft een groot deel (op zijn talent na) ook aan de faciliteiten en maatschappij hier te danken. Ik denk niet dat hij Engels in Kabul heeft geleerd. Wens hem overigens het beste in zijn volgende partij! Laat dat los staan van de discussie hier. Hierbij wou ik het ook laten. Ben van mening dat mijn post best redelijk is en wil voorop stellen dat ik 0% racistisch ben!



hahaha hij word in afganistan op handen en voeten gedragen... nederland doet niks qua publiciteit voor de vechtsport kijk naar RAMON DEKKER b.v. heb alleen omroep brabant iets horen zeggen terwijl die man door de koning van thailand een aantal awards en ambasadeur was. Heb jij iets gezien of gehoort bas rutten had er een mooi stukje op youtube gezet....

Als vechter sta je er alleen voor in nederland als je wint heb je vrienden en als verlies heb no one.... Play your cards right zou ik zeggen...

moop
08-01-2014, 00:07
Ik heb nog nooit iemand gezien met zo-veel post-fight excuses als Siyar nu. Heb ik altijd een beetje een broertje-dood aan.

Respect voor Chael:
Look here's the bottom line: When I sign a contract to fight, I'm agreeing to fight a guy on a certain day at a certain time and in a certain venue. It's my job to feel good when I go out and do it.


mooi stuk er zijn altijd factoren die mee spelen en die gasten in america zijn bang om hun lotto ticket te verliezen. Ik heb geen vervolg van de reem gezien hoe zou dat denk je komen.

Nosferatu187
08-01-2014, 00:19
wat jullie als nadeel zien kan ook een voordeel zijn, stel je maakt zoveel geld je bent overal bekend behalve in nederland dat is misschien niet zo fijn maar je kunt wel rustig in nederland wonen zonder dat je telkens word lastig gevallen.

Klassikl
08-01-2014, 00:23
Wanneer blessures en ziekte zo vaak terug komen kan je haast niet meer van badluck spreken. Dan zit er structureel iets fout. Waar dit precies ziet is niet zo makkelijk te achterhalen. Maar wanneer je in 1,5 jaar geen normaal trainingscamp hebt en je voor 3 fights niet fris of helemaal niet kan verschijnen, moet er toch iets in de aanpak veranderen.

Minotauro
08-01-2014, 00:37
hahaha hij word in afganistan op handen en voeten gedragen... nederland doet niks qua publiciteit voor de vechtsport kijk naar RAMON DEKKER b.v. heb alleen omroep brabant iets horen zeggen terwijl die man door de koning van thailand een aantal awards en ambasadeur was. Heb jij iets gezien of gehoort bas rutten had er een mooi stukje op youtube gezet....

Als vechter sta je er alleen voor in nederland als je wint heb je vrienden en als verlies heb no one.... Play your cards right zou ik zeggen...

Hey rustig maar! Dat dat gebeurd is ook een uiterst trieste zaak, vechtsport verdient hier veelste weinig credits. Maar dan komen we wellicht toch terug op criminaliteit. Kijk de problemen bij kickbokstoernooien, zowel het publiek als de problemen die daar af hebben gespeeld. Het ergste vind ik nog dat de goede mensen er onder lijden, vooral sporten als amateur/olympisch boksen, waar nooit iets gebeurd. Toch wordt hier vaak met een schuin oog op gekeken. Maar dat staat los van Siyars afkomst.

Hij zou hier, als hij presteert, ook op handen moeten worden gedragen. Gelukkig zijn er genoeg positieve dingen te noemen rondom vechtsport, maar de negatieve dingen worden altijd uitvergroot in de media. Helemaal in Nederland.

moop
08-01-2014, 00:37
Wanneer blessures en ziekte zo vaak terug komen kan je haast niet meer van badluck spreken. Dan zit er structureel iets fout. Waar dit precies ziet is niet zo makkelijk te achterhalen. Maar wanneer je in 1,5 jaar geen normaal trainingscamp hebt en je voor 3 fights niet fris of helemaal niet kan verschijnen, moet er toch iets in de aanpak veranderen.

nu helemaal de druk staat nu echt hoog voor de nederlanders

Minotauro
08-01-2014, 00:48
Het is inderdaad niet veel meer. Overeem die door de mand valt, Kuiper die het niet waar heeft kunnen maken, Siyar en zijn nederlagen en blessures, Coenen die haar titel verloor en buiten de kijker is geraakt. Alle hoop op Mousasi dus!

blackadder
08-01-2014, 04:53
Laag vetpercentage = lage weerstand. Bij 100% inspanning heb je geen reserve om ziektes te lijf te gaan
Vandaar dat Butterbean nooit ziek is.

MB667
08-01-2014, 09:18
Het is inderdaad niet veel meer. Overeem die door de mand valt, Kuiper die het niet waar heeft kunnen maken, Siyar en zijn nederlagen en blessures, Coenen die haar titel verloor en buiten de kijker is geraakt. Alle hoop op Mousasi dus!

Je zegt pro Nederland te zijn, maar je kraakt wel altijd elke nederlander die moet vechten, of net heeft gevochten af.

Minotauro
08-01-2014, 11:48
Je zegt pro Nederland te zijn, maar je kraakt wel altijd elke nederlander die moet vechten, of net heeft gevochten af.

Wie ben jij nou weer? En altijd Nederlanders afkraken is ontzettende bullshit. Ik zeg hierboven toch niets dan de waarheid of niet soms? De enige die ik afkraak is Overeem, maar ook andere testosteron gebruikers. Daarnaast heb ik een schijthekel aan Mayweather en Badr Hari, maar die vechten toch niet voor Nederland ;)

Had graag gezien dat Nederland wat meer had. Over mensen als Spong, Kuiper, Aerts, Schilt, Coenen, Bonjasky etc zou je mij nooit slechte dingen horen zeggen, dat komt omdat ze dat niet verdienen en zij geen reden geven. Allemaal sporters met een hart en verstand!

Lionheart
08-01-2014, 20:14
Laat Siyar lekker met rust!
Als hij voor zn vaderland knokt, laat hem lekker en ga niet lopen bitchen dat ie te nationalistisch is etc.

Spong is ook opgegroeid in Nederland maar komt altijd vol trots met zn Surinaamse vlag op, en bedankt het Surinaamse volk na zn partijen, en terecht!

Waren het criminelen dan waren het een Afgaan en een Surinamer en nu ze in de spotlights staan moeten ze het Wilhelmus zingen? Please!!

mario the count
08-01-2014, 21:26
Laat Siyar lekker met rust!
Als hij voor zn vaderland knokt, laat hem lekker en ga niet lopen bitchen dat ie te nationalistisch is etc.

Spong is ook opgegroeid in Nederland maar komt altijd vol trots met zn Surinaamse vlag op, en bedankt het Surinaamse volk na zn partijen, en terecht!

Waren het criminelen dan waren het een Afgaan en een Surinamer en nu ze in de spotlights staan moeten ze het Wilhelmus zingen? Please!!

mooi dat siyar een band heeft met zijn vaderland en voor zijn vaderland uitkomt, dat moet hij helemaal zelf weten en dat is alleen maar goed voor hem. Maar kom alsjeblieft niet aan met dat gehuil over als ze criminelen waren dan waren het afghanen enz en nu is het ineens een nederlander, niet iedereen denkt zo bekrompen.

Lionheart
08-01-2014, 22:09
mooi dat siyar een band heeft met zijn vaderland en voor zijn vaderland uitkomt, dat moet hij helemaal zelf weten en dat is alleen maar goed voor hem. Maar kom alsjeblieft niet aan met dat gehuil over als ze criminelen waren dan waren het afghanen enz en nu is het ineens een nederlander, niet iedereen denkt zo bekrompen.

Is geen gehuil, is een feit.

Verder boeit het mij niet met welke vlag iemand opkomt, sommige hier op het forum wel.

Harrie Nak
08-01-2014, 22:48
Volgens mij heeft de beste man meer last van hoogmoedswaanzin. Heeft nog bar weinig laten zien, maar blijft maar met grootspraak én excuses komen. Hij kan beter z'n mond houden en eens gaan knallen in de Octagon.

Lionheart
09-01-2014, 08:08
Volgens mij heeft de beste man meer last van hoogmoedswaanzin. Heeft nog bar weinig laten zien, maar blijft maar met grootspraak én excuses komen. Hij kan beter z'n mond houden en eens gaan knallen in de Octagon.

Juist, hij moet gewoon lekker knallen en zn partijen winnen!

#teamBADGUY
09-01-2014, 10:26
Dit is toch wel heel veel bad luck! Son of Afghanistan? Terwijl hij hier opgegroeid is en zo'n beetje zijn hele leven leeft? Wat is dat toch voor nationalistisch gedoe?


Supervage opmerking !

door 90% van de Nederlanders wordt zo een jonge toch gewoon als buitenlander gezien , of vergis ik me ?
hij ziet er afgaan suit , ze voor en achternaam zijn Afghaans . Wat wil je ? Dat hij onder de Nederlandse vlag moet vechten dan?
Ken je nog andere Afghaanse mma vechters dan ? Laat die boy zich lekker Afghaan voelen . Gelul

#teamBADGUY
09-01-2014, 10:28
Wie ben jij nou weer? En altijd Nederlanders afkraken is ontzettende bullshit. Ik zeg hierboven toch niets dan de waarheid of niet soms? De enige die ik afkraak is Overeem, maar ook andere testosteron gebruikers. Daarnaast heb ik een schijthekel aan Mayweather en Badr Hari, maar die vechten toch niet voor Nederland ;)

Had graag gezien dat Nederland wat meer had. Over mensen als Spong, Kuiper, Aerts, Schilt, Coenen, Bonjasky etc zou je mij nooit slechte dingen horen zeggen, dat komt omdat ze dat niet verdienen en zij geen reden geven. Allemaal sporters met een hart en verstand!

x2

Willm
09-01-2014, 15:23
Hahahaha en als hij wat slechts had gedaan was het een "k*t Afghaan". Daarom ben ik ook zo trots op Spong dat hij wel voor mijn Suriname heeft gekozen, aangezien wij met een kleurtje nooit als echte Nederlanders gezien zullen worden. Behalve als we wat goeds doen. Wel de lusten maar niet de lasten.

Garcia
09-01-2014, 15:28
Wat een discussie weer....

Misschien kunnen we het beter hebben over het feit dat zijn laatste paar trainingskampen gewoon slecht waren. Was dit te wijten aan pech of verkeerde trainingen of had het een andere oorzaak. En wellicht nog belangrijker, wat zou Siyar (die vaak genoeg op dit forum meeleest) kunnen veranderen om dit te voorkomen.

Richelieu
09-01-2014, 15:41
Is geen gehuil, is een feit.

Verder boeit het mij niet met welke vlag iemand opkomt, sommige hier op het forum wel.

Jou mening hoeft nog geen feit te zijn ;)


Hahahaha en als hij wat slechts had gedaan was het een "k*t Afghaan". Daarom ben ik ook zo trots op Spong dat hij wel voor mijn Suriname heeft gekozen, aangezien wij met een kleurtje nooit als echte Nederlanders gezien zullen worden. Behalve als we wat goeds doen. Wel de lusten maar niet de lasten.

O, what about Bonjasky dan? ;)

mario the count
09-01-2014, 18:07
Hahahaha en als hij wat slechts had gedaan was het een "k*t Afghaan". Daarom ben ik ook zo trots op Spong dat hij wel voor mijn Suriname heeft gekozen, aangezien wij met een kleurtje nooit als echte Nederlanders gezien zullen worden. Behalve als we wat goeds doen. Wel de lusten maar niet de lasten.
ahhh tis zonde, ben jij ook al slachtoffer van dit rasistisch landje. Gelukkig voelt Spong zich zowel nederlander als surinamer en mogen beide landen trots zijn op hem

Bromios
09-01-2014, 21:37
Hahahaha en als hij wat slechts had gedaan was het een "k*t Afghaan". Daarom ben ik ook zo trots op Spong dat hij wel voor mijn Suriname heeft gekozen, aangezien wij met een kleurtje nooit als echte Nederlanders gezien zullen worden. Behalve als we wat goeds doen. Wel de lusten maar niet de lasten.
Dat komt omdat omdat er een heleboel surinamers (behalve spong en jij dan ;)) enorm hun best doen om hun imago in stand te houden. Maar dat is een andere discussie.

Siyar is gewoon een oorlogsvluchteling die graag wil dat zijn land weer opgebouwd wordt en dat iedereen in vrede leeft daar. Hier in Nederland heeft hij daar keihard voor gewerkt en daar zal hij best dankbaar voor zijn. Toffe vriendelijke gozer vind ik het. Gun hem het beste.

En de oplossing ? Bijleggen met Martijn (geldt ook voor Overeem).

Jabdealer
09-01-2014, 21:45
Ach.. de kenners weten waar al onze "buitenlandse" vechters het kunstje hebben geleerd.
En dat is niet in afghanistan, suriname, turkije, marokko of waar dan ook.

Ik gun Siyar al het beste!

#teamBADGUY
11-01-2014, 14:28
Jou mening hoeft nog geen feit te zijn ;)



O, what about Bonjasky dan? ;)

what about bonjaski ?

bonjaski koos om onder de Nederlandse vlag te vechten , omdat hij zich misschien meer Nederlander voelt , kan toch ? Spong is geboren in Su is er elk jaar te vinden , spreekt de taal en woonde na Suriname in de Bijlmer (Surinamers uit Bijlmer voelen zich meer Surinamer dan Surinamers van buiten Bijlmer) .

maar dat mag toch , iedereen moet gewoon doen waar hij zich lekker voelt .
badr vecht voor Marokko en heeft "heel" Marokko bijna onvoorwaardelijk achter zich , met spong is dat ook zo , de president belt gewoon met hem lol . Als hij onder NL vlag vocht was dit allemaal niet zo

#teamBADGUY
11-01-2014, 14:31
Ach.. de kenners weten waar al onze "buitenlandse" vechters het kunstje hebben geleerd.
En dat is niet in afghanistan, suriname, turkije, marokko of waar dan ook.

Ik gun Siyar al het beste!

klopt , spong heeft het in NL geleerd van LUCIEN CARBIN , BADR heeft et in NL geleerd van MOUSID en RÉMY heeft et in NL geleerd van MANAART . Andy Ristie is trouwens wel geschoold in SU en vecht ook onder die vlag

Mastenbroek
16-01-2014, 11:39
Wanneer blessures en ziekte zo vaak terug komen kan je haast niet meer van badluck spreken. Dan zit er structureel iets fout. Waar dit precies ziet is niet zo makkelijk te achterhalen. Maar wanneer je in 1,5 jaar geen normaal trainingscamp hebt en je voor 3 fights niet fris of helemaal niet kan verschijnen, moet er toch iets in de aanpak veranderen.

Hij heeft weer een blessure las ik net, moet misschien weer geopereerd worden.

BAHADURZADA â€@SiyarTheGreat (https://twitter.com/SiyarTheGreat)2 u (https://twitter.com/SiyarTheGreat/status/423742928985804800)
At the hospital waiting for my MRI-scan results... I'll hear in a few minutes if I'll need surgery on my shoulder(s). #nerve (https://twitter.com/search?q=%23nerve&src=hash)-racking

Bromios
16-01-2014, 11:43
what about bonjaski ?

bonjaski koos om onder de Nederlandse vlag te vechten , omdat hij zich misschien meer Nederlander voelt , kan toch ? Spong is geboren in Su is er elk jaar te vinden , spreekt de taal en woonde na Suriname in de Bijlmer (Surinamers uit Bijlmer voelen zich meer Surinamer dan Surinamers van buiten Bijlmer) .

maar dat mag toch , iedereen moet gewoon doen waar hij zich lekker voelt .
badr vecht voor Marokko en heeft "heel" Marokko bijna onvoorwaardelijk achter zich , met spong is dat ook zo , de president belt gewoon met hem lol . Als hij onder NL vlag vocht was dit allemaal niet zo

Iedereen weet toch dat dat hele vlag gedoe gestart is omdat K1 geen 12 nederlandse vechters bij de final 16 wilde hebben.
Doe toch niet zo moeilijk; wat maakt het uit.

Lionheart
16-01-2014, 11:46
klopt , spong heeft het in NL geleerd van LUCIEN CARBIN , BADR heeft et in NL geleerd van MOUSID en R�MY heeft et in NL geleerd van MANAART . Andy Ristie is trouwens wel geschoold in SU en vecht ook onder die vlag

X2

YoMarK
16-01-2014, 11:46
Ik weet nog dat Siyar tegen Cyborg Santos moest vechten, en dat hij zwaar geblesseerd en slecht getraind toch won(ietwat gelukkig).
Hij is in ieder geval vaak geblesseerd...laten we hopen dat als dit voorbij is met z'n schouder het daarna goed blijft gaan voor een lange tijd.

Mastenbroek
16-01-2014, 11:53
Ik weet nog dat Siyar tegen Cyborg Santos moest vechten, en dat hij zwaar geblesseerd en slecht getraind toch won(ietwat gelukkig).
Hij is in ieder geval vaak geblesseerd...laten we hopen dat als dit voorbij is met z'n schouder het daarna goed blijft gaan voor een lange tijd.

Weet niet of je het winnen kan noemen. Cyborg blesseerde zichzelf binnen 30 seconden.

Toch spreekt het wel van doorzettingsvermogen als je een gevecht slecht getraind en zwaar geblesseerd in ga.

Pahlavan
17-01-2014, 14:13
Zojuist gepost op de fb van Siyar:

Siyar Bahadurzada (https://www.facebook.com/SiyarTheKiller)
12 minutes ago

The good news is, I signed another 4 fight deal with the @UFC. The bad news is, I'll be out for sometime to take care of some private things, including injuries. I'll be back! :)


Hij heeft blijkbaar een goede management want ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat de UFC hem een nieuw contract zou aanbieden..

Minotauro
17-01-2014, 14:15
Bij de UFC meten ze echt met twee maten haha. Andere mensen worden weggestuurd die meer hebben laten zien.

Mastenbroek
17-01-2014, 14:48
Bij de UFC meten ze echt met twee maten haha. Andere mensen worden weggestuurd die meer hebben laten zien.

Inderdaad. Het heeft zo steeds meer weg van entertainment dan van sport, wat misschien wel jammer is.
Maar goed mij entertainen ze er ook wel mee dus mij hoor je verder weinig klagen :)

Kemal
17-01-2014, 15:00
Tis een beetje de Arjen Robben van de UFC. Ik hoop dat hij zsm weer in de octagon verschijnt!

Wheelie
17-01-2014, 15:26
Hij heeft blijkbaar een goede management want ik had eerlijk gezegd niet gedacht dat de UFC hem een nieuw contract zou aanbieden..
Hij zit bij de Blackzillians http://www.blackzilians.com/fighters/6/25/Siyar-Bahadurzada.html

Wheelie
17-01-2014, 15:27
Misschin maar eens een interview doen met Siyar ;)

Minotauro
17-01-2014, 15:35
Tis een beetje de Arjen Robben van de UFC. Ik hoop dat hij zsm weer in de octagon verschijnt!

Hahaha, wil je reps geven, maar kan niet!
Helemaal waar, mooi omschreven; Siyar Robbenzuda

mario the count
17-01-2014, 18:37
Tis een beetje de Arjen Robben van de UFC. Ik hoop dat hij zsm weer in de octagon verschijnt!

Met het verschil dat robben wel titels heeft en bij de top van de wereld hoort ;)