PDA

View Full Version : Lennox Lewis highlight



Minotauro
07-01-2014, 01:16
http://www.youtube.com/watch?v=s9yuj14Qxnc

Een van de beste boksers ooit naar mijn mening. De laatste undisputed champion die we gekend hebben. Twee x op KO verloren en beide tegenstanders op KO teruggepakt.

kooivechter
07-01-2014, 01:32
Vind ik ook. Nooit de credits daarvoor gekregen. Samen met de Klitchko gebroeders de beste zwaargewichten ooit tot het einde van hun carrière.

Minotauro
07-01-2014, 02:09
Absoluut! Maar toch denk ik dat Lewis een van de enige zwaargewichtkampioenen ooit is die van beide Klitschko's in zijn toptijd had kunnen winnen. Zo'n complete en sterke bokser was Lennox Lewis

appelsap
07-01-2014, 03:39
De enige bekende persoon die ik in de Leidsestraat heb zien lopen en een kop boven zijn eigen bodyguards uit kwam:). Idd te weinig credits. Waarschijnlijk omdat hij direct na Tyson kwam.

Leventdepevent
07-01-2014, 08:24
Absoluut! Maar toch denk ik dat Lewis een van de enige zwaargewichtkampioenen ooit is die van beide Klitschko's in zijn toptijd had kunnen winnen. Zo'n complete en sterke bokser was Lennox Lewis
ben een fan van beide klitschko's maar hier heb je toch gelijk in, hij had denk ik ook gewoon kunnen winnen van beide, wat een geweldige bokser was het.

Kemal
07-01-2014, 08:36
Volle actie, mooi om te zien, dat is nu met alle respect voor de Klitschko's wel anders.

Minotauro
07-01-2014, 15:33
Wellicht ook omdat hij net zo lang is als de Klitschko's, zijn reach goed gebruikt en net als de Klitschko's een zwaargewicht is. Ik schat alleen Lewis net iets completer in op een of andere manier! Lewis was een topbokser en tevens een zwaargewicht uit Europa

willy123
08-01-2014, 11:10
Absoluut! Maar toch denk ik dat Lewis een van de enige zwaargewichtkampioenen ooit is die van beide Klitschko's in zijn toptijd had kunnen winnen. Zo'n complete en sterke bokser was Lennox Lewis

Hij heeft toch ook gewonnen van een Klitschko? Al was dit omdat Klitschko een cut had opgelopen, maar Klitschko op dat moment wel dik op punten voor stond...

Pahlavan
08-01-2014, 11:30
Hij heeft toch ook gewonnen van een Klitschko? Al was dit omdat Klitschko een cut had opgelopen, maar Klitschko op dat moment wel dik op punten voor stond...

Klopt. Jammer dat die rematch daarna nooit kwam. Lewis ging na dat gevecht met pensioen als ik me niet vergis.

Fightfan
08-01-2014, 12:48
Hij heeft toch ook gewonnen van een Klitschko? Al was dit omdat Klitschko een cut had opgelopen, maar Klitschko op dat moment wel dik op punten voor stond...

Ja, daarom was het jammer dat de re-match niet kwam.
Zeker zou Lewis kunnen winnen want hij is een topper en een knock-outer.
Maar makkelijk zou het zeker niet gaan!