PDA

View Full Version : How to win a street fight with head movement



mmacentral
12-01-2014, 16:00
http://www.youtube.com/watch?v=qSX0PCQXiO4#t=356

Cool filmpje van de mensen achter howtofightnow.com (kende het ook niet voor vandaag, maar check it out, best een grappige site). MMA vechter daagt mensen op straat uit om hem te raken.

Pahlavan
12-01-2014, 16:11
Netjes hoor!

ARMENIA
12-01-2014, 16:41
ik had hem vol op zn bek gehoekt.

Minotauro
12-01-2014, 17:09
Die is hier toch ook al 5x gepost? :D

Rougemonkey
12-01-2014, 17:12
Is natuurlijk niet alleen head movement. Ik had hem sowieso gepakt:).

Nosferatu187
12-01-2014, 18:38
ik dacht hij komt weer met een link naar zijn website.

Minotauro
12-01-2014, 19:01
Ik heb mmacentral geblokt, zodat hij in ieder geval een paar views minder heeft per maand met al zijn topics

mmacentral
12-01-2014, 19:21
Daar ben ik alleen maar blij om, dat jij dat doet. Goed gedaan.

Minotauro
12-01-2014, 19:41
:lol: dank je. Toch zou ik Kemal of Justinian of een andere mod eens vragen voor een banner. Geloof me, dat wordt de doorbraak van je site. Nu moet ik niet doen alsof dit mijn idee was, dit was een top idee van Nosferatu, dus hij verdient alle shine. Maar zeker doen zou ik zeggen

Willem033
12-01-2014, 19:51
Mmacentral schrijft soms leuke stukken.
Keep m coming.

Nosferatu187
12-01-2014, 20:09
was mijn idee niet maar van iemand anders.

Nosferatu187
12-01-2014, 20:14
video doet me trouwens denken aan anderson silva.

Willem033
12-01-2014, 20:17
video doet me trouwens denken aan anderson silva.

haha alleen had die dat niet tegen Weidman moeten doen want die had schijt aan hem en sloeg hem naar dromenland.

Nosferatu187
12-01-2014, 20:37
ja maar dan had hij ook beter geen lowkicks kunnen geven lol.

mmacentral
12-01-2014, 20:53
file:///C:\Users\Danny\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\ clip_image001.gif dank je. Toch zou ik Kemal of Justinian of een andere mod eens vragen voor een banner. Geloof me, dat wordt de doorbraak van je site. Nu moet ik niet doen alsof dit mijn idee was, dit was een top idee van Nosferatu, dus hij verdient alle shine. Maar zeker doen zou ik zeggen

he trap ik er toch in, maar ik zal één keer speciaal voor jou happen ;) overigens denk ik dat ik de doorbraak al bereikt heb, want ik heb blijkbaar haters. volgens mij zeggen ze in PR-land dat je dan iets goed doet, dus dank daarvoor.

wat ik heb gedaan is een platform maken om MMA Nieuws op te verspreiden, that's it. Dat idee is ongeveer 1,5 jaar geleden bij mij ontstaan, mede omdat ik door blessures zelf niet meer aan MMA training kan meedoen. dat doe ik daarnaast omdat het een hobby is en omdat ik de gedachten die ik op 'papier' zet, toch al in mijn hoofd heb. daarnaast wil ik het ook op een andere manier dan 'gewoonlijk 'benaderen door ook opiniërende stukken en 'specials' (top-zoveel KO's etc) te schrijven, misschien heb je ze wel langs zien komen hier of op Vendettafighter.com. aan je post count te zien zit je in ieder geval hier best vaak dus dat zou zomaar kunnen. dat is niet lullig bedoeld maar een constatering.
het liefst maak ik dat platform zo groot mogelijk zodat zoveel mogelijk mensen zien wat ik schrijf. dat is immers het doel van een weblog / community. dat betekent dus je "woord" op zoveel mogelijk plekken verspreiden.

Daar verdien ik verder geen knoop mee. Hooguit wil ik ooit een keer quitte draaien, alleen honderden uren in een website steken is namelijk niet genoeg, je zal ook moeten investeren. Om even een tipje van de sluier op te lichten: zoals het er nu voor staat ben ik over 50 maanden uit de kosten. Maar ik vermoed dat je daar goed van op de hoogte bent want jij hebt ook een eigen website waar je op non-profit wijze je gedachten en visie over MMA de wereld inslingert, waardoor ik dus met mijn site in jouw vaarwater zit. Tenminste, daar ga ik vanuit, want ik kan geen andere reden verzinnen waarom jij je druk maakt om het feit dat ik een paar keer (3 of 4 welteverstaan) een link heb geplaatst.

Overigens hoeft Kemal maar één keer te zeggen dat ik geen linkjes meer moet plaatsen naar mijn eigen site, dat is voor mij geen enkel probleem. Kemal en ik hebben de afspraak dat ik af en toe een exclusief stuk schrijf voor mixfight.nl (dat plaats ik dus niet eens op mijn eigen website), en dat onderaan het artikel dan een link komt te staan naar mijn site. Dat zal ik ook met plezier blijven doen aangezien daar redelijk wat waardering voor is geweest, en dat is waar ik het uiteindelijk voor doe. Dus die banner is vooralsnog niet nodig, maar bedankt voor het meedenken.

Dat is de achtergrond. Laten we het verder maar on topic houden. Maar ik bedenk me net dat je dit waarschijnlijk niet zal zien, je had me toch geblokt immers :lol:

Willem033
12-01-2014, 21:31
he trap ik er toch in, maar ik zal ��n keer speciaal voor jou happen ;) overigens denk ik dat ik de doorbraak al bereikt heb, want ik heb blijkbaar haters. volgens mij zeggen ze in PR-land dat je dan iets goed doet, dus dank daarvoor.

wat ik heb gedaan is een platform maken om MMA Nieuws op te verspreiden, that's it. Dat idee is ongeveer 1,5 jaar geleden bij mij ontstaan, mede omdat ik door blessures zelf niet meer aan MMA training kan meedoen. dat doe ik daarnaast omdat het een hobby is en omdat ik de gedachten die ik op 'papier' zet, toch al in mijn hoofd heb. daarnaast wil ik het ook op een andere manier dan 'gewoonlijk 'benaderen door ook opini�rende stukken en 'specials' (top-zoveel KO's etc) te schrijven, misschien heb je ze wel langs zien komen hier of op Vendettafighter.com. aan je post count te zien zit je in ieder geval hier best vaak dus dat zou zomaar kunnen. dat is niet lullig bedoeld maar een constatering.
het liefst maak ik dat platform zo groot mogelijk zodat zoveel mogelijk mensen zien wat ik schrijf. dat is immers het doel van een weblog / community. dat betekent dus je "woord" op zoveel mogelijk plekken verspreiden.

Daar verdien ik verder geen knoop mee. Hooguit wil ik ooit een keer quitte draaien, alleen honderden uren in een website steken is namelijk niet genoeg, je zal ook moeten investeren. Om even een tipje van de sluier op te lichten: zoals het er nu voor staat ben ik over 50 maanden uit de kosten. Maar ik vermoed dat je daar goed van op de hoogte bent want jij hebt ook een eigen website waar je op non-profit wijze je gedachten en visie over MMA de wereld inslingert, waardoor ik dus met mijn site in jouw vaarwater zit. Tenminste, daar ga ik vanuit, want ik kan geen andere reden verzinnen waarom jij je druk maakt om het feit dat ik een paar keer (3 of 4 welteverstaan) een link heb geplaatst.

Overigens hoeft Kemal maar ��n keer te zeggen dat ik geen linkjes meer moet plaatsen naar mijn eigen site, dat is voor mij geen enkel probleem. Kemal en ik hebben de afspraak dat ik af en toe een exclusief stuk schrijf voor mixfight.nl (dat plaats ik dus niet eens op mijn eigen website), en dat onderaan het artikel dan een link komt te staan naar mijn site. Dat zal ik ook met plezier blijven doen aangezien daar redelijk wat waardering voor is geweest, en dat is waar ik het uiteindelijk voor doe. Dus die banner is vooralsnog niet nodig, maar bedankt voor het meedenken.

Dat is de achtergrond. Laten we het verder maar on topic houden. Maar ik bedenk me net dat je dit waarschijnlijk niet zal zien, je had me toch geblokt immers :lol:

Gast, dettijd dat je hieraan besteed hebt had je kunnen gebruiken om een dik stuk over Fedor te schrijven ofzo ;)

Minotauro
12-01-2014, 21:56
Hahaha, ik heb visite, ik lees het zo even. Hele blok tekst speciaal voor mij! Dankjewel

Djani
12-01-2014, 22:41
Ik had 'm veel sneller neergehoekt dan jullie allemaal bijelkaar tegelijkertijd.

mmacentral
12-01-2014, 22:47
Gast, dettijd dat je hieraan besteed hebt had je kunnen gebruiken om een dik stuk over Fedor te schrijven ofzo ;)je hebt gelijk gast, heb me laten kennen maar ben ook maar een mens ;) Fedor is niet eens een gek idee, of GSP of Anderson aangezien die (misschien / waarschijnlijk) niet meer terug gaan keren..

mmacentral
12-01-2014, 22:48
Hahaha, ik heb visite, ik lees het zo even. Hele blok tekst speciaal voor mij! Dankjewel
een discussie is nooit weg in mijn ogen zo lang het geen afzeikfestijn wordt...ik heb oprecht m'n best voor je gedaan dus ben benieuwd ;)

ARMENIA
12-01-2014, 23:11
denk dat 95% van mf leden die gast een volle op zn smoel had gegeven.


Ik had 'm veel sneller neergehoekt dan jullie allemaal bijelkaar tegelijkertijd.

Nosferatu187
12-01-2014, 23:29
he trap ik er toch in, maar ik zal ��n keer speciaal voor jou happen ;) overigens denk ik dat ik de doorbraak al bereikt heb, want ik heb blijkbaar haters. volgens mij zeggen ze in PR-land dat je dan iets goed doet, dus dank daarvoor.

wat ik heb gedaan is een platform maken om MMA Nieuws op te verspreiden, that's it. Dat idee is ongeveer 1,5 jaar geleden bij mij ontstaan, mede omdat ik door blessures zelf niet meer aan MMA training kan meedoen. dat doe ik daarnaast omdat het een hobby is en omdat ik de gedachten die ik op 'papier' zet, toch al in mijn hoofd heb. daarnaast wil ik het ook op een andere manier dan 'gewoonlijk 'benaderen door ook opini�rende stukken en 'specials' (top-zoveel KO's etc) te schrijven, misschien heb je ze wel langs zien komen hier of op Vendettafighter.com. aan je post count te zien zit je in ieder geval hier best vaak dus dat zou zomaar kunnen. dat is niet lullig bedoeld maar een constatering.
het liefst maak ik dat platform zo groot mogelijk zodat zoveel mogelijk mensen zien wat ik schrijf. dat is immers het doel van een weblog / community. dat betekent dus je "woord" op zoveel mogelijk plekken verspreiden.

Daar verdien ik verder geen knoop mee. Hooguit wil ik ooit een keer quitte draaien, alleen honderden uren in een website steken is namelijk niet genoeg, je zal ook moeten investeren. Om even een tipje van de sluier op te lichten: zoals het er nu voor staat ben ik over 50 maanden uit de kosten. Maar ik vermoed dat je daar goed van op de hoogte bent want jij hebt ook een eigen website waar je op non-profit wijze je gedachten en visie over MMA de wereld inslingert, waardoor ik dus met mijn site in jouw vaarwater zit. Tenminste, daar ga ik vanuit, want ik kan geen andere reden verzinnen waarom jij je druk maakt om het feit dat ik een paar keer (3 of 4 welteverstaan) een link heb geplaatst.

Overigens hoeft Kemal maar ��n keer te zeggen dat ik geen linkjes meer moet plaatsen naar mijn eigen site, dat is voor mij geen enkel probleem. Kemal en ik hebben de afspraak dat ik af en toe een exclusief stuk schrijf voor mixfight.nl (dat plaats ik dus niet eens op mijn eigen website), en dat onderaan het artikel dan een link komt te staan naar mijn site. Dat zal ik ook met plezier blijven doen aangezien daar redelijk wat waardering voor is geweest, en dat is waar ik het uiteindelijk voor doe. Dus die banner is vooralsnog niet nodig, maar bedankt voor het meedenken.

Dat is de achtergrond. Laten we het verder maar on topic houden. Maar ik bedenk me net dat je dit waarschijnlijk niet zal zien, je had me toch geblokt immers :lol:


http://static2.wikia.nocookie.net/__cb20131023003346/smashbroslawlorigins/images/f/fc/DIDN%27T_READ_LOL.gif

Facade
12-01-2014, 23:41
Thanks voor de vid, ik kende hem nog niet. Laat het geneuzel verder mooi langs je heen gaan en succes met je site ;)

Minotauro
13-01-2014, 00:43
Hahaha, ik lees het morgen denk ik als ik in de trein zit en bereik heb. Kan je een stuk over Fedor schrijven, die keert ook niet meer terug hoor. Know your facts mate.

Bloeba
13-01-2014, 01:22
Wat vroeger nog zon leuk en leerzaam forum was... ooit.

Minotauro de vreselijke waterkwal die iedere thread terroriseert en keyboard warriors die alles beter kunnen.



jammer

Minotauro
13-01-2014, 01:43
Wat een onzin. Goeie discussies worden in het offtopic gedeelte gevoerd. Hier wordt er over vechtsport gepraat, ik denk dat jij een hele passage hebt gemist en niet begrijpt dat er in dit topic een geintje wordt gemaakt. Bedankt voor de uitlating dat ik een 'waterkwal' ben.

mmacentral
13-01-2014, 10:39
Hahaha, ik lees het morgen denk ik als ik in de trein zit en bereik heb. Kan je een stuk over Fedor schrijven, die keert ook niet meer terug hoor. Know your facts mate.
gast, alsjeblieft. dat ik hier nog serieus op in ga ook. Hoe lang is Fedor nu al met pensioen, dat is common knowledge. GSP / Anderson is nog vrij recent. Daarom pikte ik die er uit.

Kemal
13-01-2014, 18:31
Bedankt voor het filmpje! Beetje aka spiderman eerste movie..

Voor de verder rest hou het lekker ontopic aub.



Overigens hoeft Kemal maar ��n keer te zeggen dat ik geen linkjes meer moet plaatsen naar mijn eigen site, dat is voor mij geen enkel probleem. Kemal en ik hebben de afspraak dat ik af en toe een exclusief stuk schrijf voor mixfight.nl (dat plaats ik dus niet eens op mijn eigen website), en dat onderaan het artikel dan een link komt te staan naar mijn site. Dat zal ik ook met plezier blijven doen aangezien daar redelijk wat waardering voor is geweest, en dat is waar ik het uiteindelijk voor doe. Dus die banner is vooralsnog niet nodig, maar bedankt voor het meedenken.

Ik heb er niets meer aan toe te voegen, klopt als een zwerende vinger!

Ben nu alweer benieuwd naar je volgende stukje ;)

Sadix
13-01-2014, 19:40
mma central, ik vind je stukken ook top. keep them coming.

Als ik 2,3 had gemist had ik die gozer wel een lowkick verkocht. Vind het toch echt knap, doe ik hem lang niet na

Bloeba
14-01-2014, 02:51
Eindelijk iemand die wel toegeeft dat die het misschien niet beter kan, bescheidenheid siert de mens zeggen ze:-)

lopez86
15-01-2014, 01:28
Heel knap hoor wat ie kan, maar op straat??? nahh.
Gewoon een baksteen uit de grond plukken of een stuk hout oprapen.
Of nog beter, doubleleggen.
Kijken of z'n headmovement dan nog zo effectief is.

mmacentral
15-01-2014, 22:04
Vind het vooral interessant wat ie zegt als ie het gaat toelichten, richting het einde: eigenlijk doet ie steeds hetzelfde, hij volgt een patroon. Hij zal vast ook goede reflexen hebben maar de gemiddelde dude op straat swingt natuurlijk als een motherfucker en dat heeft ie goed door.