PDA

View Full Version : A1 World Combat Cup Last 16 tournament -70 kg, 17 mei Eindhoven



Ellen
13-01-2014, 17:05
De 16 deelnemers van het A1 WCC toernooi in de 70 kilo categorie zijn bekend!

Onderstaande heren zullen op 17 mei in Eindhoven de selectieronde vechten om door te kunnen naar de laatste acht. �The final 8� vind plaats in toernooivorm.
De matchmaking met de eerste acht superbouts wordt binnenkort bekend gemaakt, zie ook de prijsvraag.

Deelnemers
1. Nordin Benmoh (Morocco)
2. Wael Karroumi (Morocco)
3. Quincy Jones (Netherlands Antilles)
4. Tayfun Ozcan (Turkey)
5. Robbie Hageman (The Netherlands)
6. Melvin Wassing (Indonesia)
7. Christos Tsirimikos (Greece)
8. Henry van Opstal (The Netherlands)
9. Karim Allous (Germany)
10. Cedric Manhoef (Surinam)
11. Sonny Dagraed (Belgium)
12. Malic Groenberg (Surinam)
13. Jay de Vega Monteiro (Cape Verde)
14. Cenk Cankutaranoglu (Turkey)
15. Fahid Marroun (Morocco)
16. Hafid El Boustati (Morocco)

Reservevechters indien uitval van een van de vechters
Augin Masoud (Syria)
Kevin Hesseling (The Netherlands)
Mo Ben Nasser (Morocco)
Steven Jonis (The Netherlands)

Win kaarten!
De A1 WCC verloot eenmaal twee tribune kaarten � �100 per stuk! Hoe je die kan winnen?
Maak van de geselecteerde 16 deelnemers 8 matches die jij graag zou willen zien, en onderbouw waar�m je kiest voor deze matches.
Degene met de meest originele motivatie voor zijn/haar matchmaking wint de twee vrijkaarten en de A1 plaatst dan jouw beste matches daadwerkelijk op het programma.

Nosferatu187
13-01-2014, 17:11
quincy jones

onne1983
13-01-2014, 17:18
Cedric Manhoef vs Tayfun Ozkan.
Omdat dit een partij is van 2 jongens die beide voor de knock out gaan, en ik denk dat die ook zeker gaat vallen als deze partij er komt.Beide naar mijn mening even sterk, Beide altijd scherp zijn en ze hebben allebij een keiharde stoot en trap in huis Beide verdienen het om verder te gaan in het toernooi maar als 1 de volgende ronde niet zou halen komt deze partij er zeker niet. Dus moet hij maar gelijk in de final 16.

** de overige 7 partijen ga ik niet meer redden om te typen. (Batt van mijn telefoon is leeg)

onne1983
16-01-2014, 16:49
Ik kom toch terug op mijn vorige wedstrijd. Ik zou graag de volgende partijen willen zien,

Tayfun Ozcan – Quincy Jones
Robbie Hageman - Christos Tsirimikos
Cedric Manhoef - Cenk Cankutaranoglu
Henry van Opstal - Karim Allous
Hafid El Boustati - Jay de Vega Monteiro
Sonny Dagraed - Melvin Wassing
Malic Groenberg - Fahid Marroun
Nordin Benmoh - Wael Karroumi

Het linkerrijtje zijn de vechters die ik bij de laatste 8 verwacht en die daar ook thuis horen. Aan het rechter rijtje de taak om te bewijzen dat ze zich met de top kunnen meten.

Willem033
17-04-2014, 21:58
Wil niemand kaarten winnen?

largo0
17-04-2014, 23:02
Ik zou sowieso de wat ervaren vechters tegenover de hongerige vechters zetten. De sterkste 8 moeten overblijven.

Nordin Benmoh - Jay de Vega Monteiro
Robbie Hageman - Wael Karroumi
Cedric Manhoef - Quincy Jones
Sonny Dagraed - Fahid Marroun
Malic Groenberg - Melvin Wassing
Henry van Opstal - Cenk Cankutaranoglu
Tayfun Ozcan - Karim Allous
Hafid El Boustati - Christos Tsirimikos

ijsblok
20-04-2014, 23:14
Ik ga voor een matchmaking waarbij ik de spectaculairste partijen verwacht. Dat betekent dat wat bij betreft niet de meest ervaren vechters eerst tegen een 'jonge hond' moeten, want we kunnen er van uit gaan dat de uiteindelijke winnaar sowieso een topvechter is. Dus spektakel boven alles!
Sonny Dagraed- Jay de Vega Monteiro
Robbie Hageman - Nordin Benmoh
Cedric Manhoef - Hafid El Boustati
Wael Karroumi - Fahid Marroun
Malic Groenberg - Cenk Cankutaranoglu
Karim Allous - Melvin Wassing
Tayfun Ozcan - Christos Tsirimikos
Quincy Jones - Henry van Opstal