PDA

View Full Version : MMA fighter kills armed intruder, 'severely' injures another and scares off two more



hypergiant
14-01-2014, 23:47
A mixed martial arts fighter in New Mexico may face charges after authorities say he fended off four home invaders - killing one and severely injuring another - during a an early morning break in on New Year's Day.


According to authorities in Dora Ana County, MMA fighter Joe Torrez fatally beat and stabbed one of the intruders, beat another so badly he needed to be taken from Torrez's home in an ambulance and then convinced the other two to retreat in fear.

Authorities found the body of 25-year-old Sal Garces near Torrez's trailer home in the 600 block of King James Avenue.




http://www.youtube.com/watch?v=OMvzbAZQnUI

Kemal
15-01-2014, 07:06
Tja uit zelfverdediging dan moeten ze maar niet inbreken, denk dat veel mensen uit hun plaat zouden gaan als er vreemde hun huis binnendringen, ik wel iig.. en zou de gevolgen verder ook niet inzien.

Leventdepevent
15-01-2014, 08:35
dat zeg je nou, en dat zeggen er velen maar als er echt iemand met bivakmuts zomaar ineens bij je binnen staat schijt je 7 kleuren stront.........de man van mn collega (waar ze een maand geleden zomaar met 2 man binnen stonden) heeft er nog steeds last van en durft savonds niet eens de lamp uit te doen, en das een beer van 42 en 2 meter nog wat.
ontopic: wat dit betreft verdiende loon moet je maar van andermans spullen afblijven

Pahlavan
15-01-2014, 10:24
Idd verdiende loon. Tja, risico's van het vak zou ik zeggen. Gewoon met je poten van andermans spullen afblijven en zou dit je niet overkomen.

Guytje
15-01-2014, 21:07
Benieuwd hoe dit gaat lopen weer, rechtspraak loopt niet altijd correcte kant op de laatste jaren.
Zit je met je kind van 2 jaar oud thuis en wordt je uit je slaap gehaald door paar van die gasten.. Tuurlijk flip je.
Maarja, wat gaan ze er weer mee doen. Hopelijk gaan ze de zielige toer niet op van je bent een vechtsporter en hoort de controle te hebben,lol..Wat er ook is, voorhistorie tussen die gasten enz.. Een huis ga je niet in. Als je daar al jezelf al niet meer mag verdedigen..

hypergiant
15-01-2014, 22:23
Ik geloof dat het daar in de VS wat beter is geregeld wat betreft private property. In Nederland is er een paar jaar geleden volgens mij ook een zaak geweest van een bejaard stel die een indringer met een hooivork hebben gedood. Weet niet meer wat de uitspraak was.

RocknRolla
16-01-2014, 12:31
das een late post. de mma'er had meteen nadat de zaak werd omgedraaid naar Waarom ze nu bij hem waren, op zijn zwijgplicht gewezen en sindsdien niet meer mee geholpen met het onderzoek.

gaat waarschijnlijk om drugs. waarom zou je anders niet meer mee werken als je niks te verbergen hebt. En ze waren in de middle teh of nowhere op een camper. Ja daar valt veel geld te halen!