PDA

View Full Version : Spong vs Rampage ???



Wheelie
18-01-2014, 23:27
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/1604651_275435959247704_35873280_n.jpg

Pahlavan
18-01-2014, 23:33
Zolang het gevecht staand blijft, en quinton kennende houdt hij niet van the ground game, maakt spong natuurlijk gehakt van hem. Spong is technisch zo veel verder.

Pahlavan
18-01-2014, 23:38
Kijk trouwens maar ff op spong's twitter, die twee hebben inmiddels een paar (niet zo vriendelijke) tweets naar elkaar gestuurd.

Klassikl
19-01-2014, 00:34
Lekker hoor zo'n twitter beef. Maar WSOF vs Bellator? Zie het niet zo snel gebeuren..

Rampage wil nu aan Spong zijn nummer geven zodat ze ergens kunnen meeten haha

appelsap
19-01-2014, 00:53
Gaat Tyrone zich nu ook al bezig houden met dit soort zaken. Helemaal apart als ze niet bij dezelfde organisatie vechten. Laat de promotors elkaar lekker gek maken met dat Bellator VS WSOF gezeur en doe zelf nog wat meer ervaring op in MMA. Verbaasd me van Spong dit.

Willem033
19-01-2014, 00:58
Kan iemand die tweets misschien hier plaatsen, ik heb geen twitter.

Pahlavan
19-01-2014, 01:03
Kan iemand die tweets misschien hier plaatsen, ik heb geen twitter.

Ik heb ook geen twitter maar je kunt die tweets alsnog gewoon lezen. Kijk maar:

https://mobile.twitter.com/Tyrone_spong

Willem033
19-01-2014, 03:05
Thnx.



Tyrone heeft nog tegen niemand van enig kaliber gestaan in mma.
Een win op Rampage zou zijn carriere een boost kunnem geven.
Maar ik zie het niet gebeuren.

rollermanskunk
19-01-2014, 04:50
Slim toch? Gewoon ff pr maken voor WSOF en Spong z'n naam. Rampage heeft 400.000 volgers.

#teamBADGUY
19-01-2014, 08:36
Slim toch? Gewoon ff pr maken voor WSOF en Spong z'n naam. Rampage heeft 400.000 volgers.



Rampage kan niet recht denken met ze schuine hoofd .
tyrone gaat em KAPOT maken als et doorgaat . Echt ...

Naj85
19-01-2014, 09:58
Ik zie tyrone dit eerlijk gezegd niet winnen.. Tegen deAnda ging het al niet zo hoe ik het had verwacht. En rampage is toch van een ander kaliber.

e-type
19-01-2014, 10:49
Rampage kan niet recht denken met ze schuine hoofd .
tyrone gaat em KAPOT maken als et doorgaat . Echt ...

Rampage disst 'm anders een paar keer goed, met z'n schuine hoofd.

Jammer dat Spong zich nu toch heeft laten verleiden tot trashtalk. Ik had toch het idee dat ie z'n naam zonder dit al aardig aan het neerzetten was. Met z'n vuisten.

Richelieu
19-01-2014, 11:02
Rampage disst 'm anders een paar keer goed, met z'n schuine hoofd.

Jammer dat Spong zich nu toch heeft laten verleiden tot trashtalk. Ik had toch het idee dat ie z'n naam zonder dit al aardig aan het neerzetten was. Met z'n vuisten.

Het is maar hoe je het bekijkt, ook bij Spong moet er brood op de plank komen. Je kan het zien als een open sollicitatie ;)

e-type
19-01-2014, 11:11
Het is maar hoe je het bekijkt, ook bij Spong moet er brood op de plank komen. Je kan het ook zien als een open sollicitatie ;)

Nou inderdaad, toen ie schreef dat ie 'resigned' had bij WSOF, dacht ik even dat ie z'n ontslag genomen had. Dan is Bellator natuurlijk een mooie stap omhoog. Maar Spong was na 're' even een - vergeten, wehehe.
Sefo laat 'm nooit gaan.

Kemal
19-01-2014, 11:11
check ook dit topic svp:

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?130152-WSOF-challenges-Bellator-featuring-bouts-between-organizations-fighters

Willem033
19-01-2014, 11:13
Ik zie tyrone dit eerlijk gezegd niet winnen.. Tegen deAnda ging het al niet zo hoe ik het had verwacht. En rampage is toch van een ander kaliber.

Kom op man.
Die Rampage is geen schim meer van wat ie geweest is.
Voor een sub hoeft Tyrone niet bang te zijn.
Staand beukt hij hem door de hele kooi heen.
Ik zie eigenlijk niet in hoe Rampage dit kan winnen.

Jabdealer
19-01-2014, 12:06
"I just resigned" betekent iets anders dan "I just signed a new contract", Tyrone :whistling:

Budokan
19-01-2014, 13:08
Kom op man.
Die Rampage is geen schim meer van wat ie geweest is.
Voor een sub hoeft Tyrone niet bang te zijn.
Staand beukt hij hem door de hele kooi heen.
Ik zie eigenlijk niet in hoe Rampage dit kan winnen.

2X, Tyrone is veel te snel en heeft genoeg wostelervaring met Rashad opgedaan.

#teamBADGUY
19-01-2014, 13:22
Rampage disst 'm anders een paar keer goed, met z'n schuine hoofd.

Jammer dat Spong zich nu toch heeft laten verleiden tot trashtalk. Ik had toch het idee dat ie z'n naam zonder dit al aardig aan het neerzetten was. Met z'n vuisten.


Wat at zegt hij dan , want ik vond niks echt geweldig wat hij zei ...

geloof me tyrone maakten KAPOT !

en er is maar 1 neger die vecht en wie je kan uitdagen zonder dat je een grote bek terug krijgt en dat is r.bonjaski .
rampage moet gewoon rustig blijven en ze money pakken . Spong gaat Ze mars anders gewoon retirerenretireren

#teamBADGUY
19-01-2014, 13:22
2X, Tyrone is veel te snel en heeft genoeg wostelervaring met Rashad opgedaan.
X3

#teamBADGUY
19-01-2014, 13:28
Rampage disst 'm anders een paar keer goed, met z'n schuine hoofd.

Jammer dat Spong zich nu toch heeft laten verleiden tot trashtalk. Ik had toch het idee dat ie z'n naam zonder dit al aardig aan het neerzetten was. Met z'n vuisten.

ps wat is er eigenlijk zo Miss met trashtalk ?
echt Nederlands weer ! Net zoals bepaalde mensen een probleem hebben hoe voetballers uitbundig juichen. , huphup met 2 armpjes in de lucht . Kom op man gaat nergens over . Muhammed Ali ? Mike Tyson ?
Schaf trashtalk maar af , zie een ufc weging voor je waar iedereen een happy staredown heeft . En iedereen elkaar lief vindt , kijke wat er met de ppv gebeurd .

anti trashtalk is dooieshit man

donalexandro
19-01-2014, 13:36
make it happen! Quinton zou kunnen winnen toen hij kampioen was maar nu zeker niet meer. Zou goed zijn voor Tyrone's lijstje!

e-type
19-01-2014, 15:07
ps wat is er eigenlijk zo Miss met trashtalk ?
echt Nederlands weer ! Net zoals bepaalde mensen een probleem hebben hoe voetballers uitbundig juichen. , huphup met 2 armpjes in de lucht . Kom op man gaat nergens over . Muhammed Ali ? Mike Tyson ?
Schaf trashtalk maar af , zie een ufc weging voor je waar iedereen een happy staredown heeft . En iedereen elkaar lief vindt , kijke wat er met de ppv gebeurd .

anti trashtalk is dooieshit man

Wehehe, Ali, Tyson en Sonnen zijn meesters in trash talk. Spong wordt na twee zinnen neergezet als een klein jongetje. Je moet wel wat meenemen als je iemand gaat uitdagen.

king
19-01-2014, 17:54
Weet niet, maar als ik zijn partij tegen DeAnda nog eens bekijk heeft Spong nog een lange weg te gaan voor hij vechters als Rampage aan kan.

king
19-01-2014, 17:56
geloof me tyrone maakten KAPOT !



:lol:


http://www.youtube.com/watch?v=2UsDuTOQUYc

Willem033
19-01-2014, 19:04
Weet niet, maar als ik zijn partij tegen DeAnda nog eens bekijk heeft Spong nog een lange weg te gaan voor hij vechters als Rampage aan kan.

Ik denk dat DeAnda Rampage ook moet kunnen hebben.

Pahlavan
19-01-2014, 19:51
De quinton van nu is echt niet meer de quinton van een paar jaar geleden hoor. Ik heb de afgelopen jaren bijna alleen maar smoesjes gehoord na ieder gevecht van quinton en altijd maar geklaag dat hij tegen vechters wilt vechten die niet worstelen en het gevecht staand houden blabla. Nou toen mocht ie tegen Glover vechten en kreeg die staand ook een pak slaag.

tegenwoordig zoekt Quinton het liefst ruzie met homoseksuelen tijdens het uitgaan.


http://www.youtube.com/watch?v=aF6atjx8ano

Willem033
19-01-2014, 20:21
Haha hij wist dat die gefilmd werd.

#teamBADGUY
20-01-2014, 04:30
:lol:


http://www.youtube.com/watch?v=2UsDuTOQUYc


Haha humor

cornelus
20-01-2014, 10:46
Merkwaardig twitterbeefje.

Ulis-E
20-01-2014, 11:01
Merkwaardig twitterbeefje.

Dat vind ik dus ook, lijkt wel opgezet ter fight promotie

ijsbier
20-01-2014, 11:13
Ik moet nog maar zien of Spong dit kan winnen, ja Rampage vecht doorgaans z'n partijen staand, de vraag is alleen of hij zo dom is dat ook tegen Spong te gaan doen..

Nelisje
20-01-2014, 11:45
In principe moet Spong dit kunnen winnen, maar Rampage is nog steeds een beest die beresterk is en kan uitdelen als de beste en ook nog eens taai is. Ik hoop dat Spong een stuk verder is dan tegen deAnda, want anders krijgt hij het nog verdomt lastig.

Bromios
20-01-2014, 13:46
Die pot tegen deAnda was niet zo slecht. Hij was gewoon een taaie vent die het pak slaag van zijn leven heeft gehad. Spong vocht die partij gewoon bekeken uit. Liet zich niet raken en raakte hem waar hij wilde. De man slikte een stuk of honderd snoeiharde lowkicks weg. Dat doen er niet veel en zeker rampage niet.

Voor zijn eigen cv had hij het misschien af moeten maken maar hij had ook nog een paar goedbetaalde kickbox partijen gepland dus hij zat niet te wachten op een gelukstreffer denk ik zo.

Spong stuurt Rampage met pensioen.

#teamBADGUY
20-01-2014, 17:58
Die pot tegen deAnda was niet zo slecht. Hij was gewoon een taaie vent die het pak slaag van zijn leven heeft gehad. Spong vocht die partij gewoon bekeken uit. Liet zich niet raken en raakte hem waar hij wilde. De man slikte een stuk of honderd snoeiharde lowkicks weg. Dat doen er niet veel en zeker rampage niet.

Voor zijn eigen cv had hij het misschien af moeten maken maar hij had ook nog een paar goedbetaalde kickbox partijen gepland dus hij zat niet te wachten op een gelukstreffer denk ik zo.

Spong stuurt Rampage met pensioen.

x2 PRECIES DAT