PDA

View Full Version : Famous people about Fedor



Minotauro
21-01-2014, 00:46
http://www.youtube.com/watch?v=ykkMk44DEKg

Naj85
21-01-2014, 01:23
Legend!

Kemal
21-01-2014, 09:46
GOAT!

Djani
21-01-2014, 11:21
MMA is toch niet hetzelfde zonder hem:(

Leventdepevent
21-01-2014, 12:08
Legend!
x2 inderdaad ja

Willem033
21-01-2014, 12:15
The man. The legend. The last emperor.
Al zijn gevechten en highlights heb ik al talloze keren gezien. En toch kijk ik elke week wel een partij of een highlight van hem terug.
Voor mij de goat forever

Naj85
24-01-2014, 03:26
recente foto

http://middleeasy.com/images/2014/zeus/01/fedor-w.jpg

Tony
24-01-2014, 09:55
Duidelijk... Fedor is geen borstenman :p

Kemal
24-01-2014, 10:03
Duidelijk... Fedor is geen borstenman :p

Is dat niet zn dochter :p

my2cents
24-01-2014, 10:04
goat

T15Boxing
24-01-2014, 17:32
Geen geit imo.

Minotauro
24-01-2014, 20:14
Je begrijpt toch wat hij bedoeld? Totaal geen bijdrage leveren aan topic, maar wel weer lopen trollen

T15Boxing
24-01-2014, 21:01
^Jij trollt elke Anderson Silva topic of met je haat of precies dit soort onzin: Fedor is GOAT!(gedrag als een puberende kind)
. Nu reageer ik erop maar dan wel in een topic over de man zelf en hetzelfde onderwerp/topic. Fedor is geen GOAT, een legend maar #4 ooit imo.

Willem033
24-01-2014, 21:17
Fedor geen goat. Ik hoop dat je aan het trollen bent.

Minotauro
24-01-2014, 21:33
Ik troll niet over Silva. Ik kom met feiten en ga niet kinderachtig doen omdat iemand hoofdletters bij GOAT vergeet.

Heb overigens ook een topic aangemaakt met poll. Van beiden een highlight, zelfs een langere van Silva. Kijk even naar de tussenstand ;)

Als je niets te melden hebt, post dan niets. Post niet om het posten, maar met inhoud.

T15Boxing
24-01-2014, 21:58
Als je niets te melden hebt, post dan niets. Post niet om het posten, maar met inhoud.

Volg je eigen advies, kind. Dat jj het over kinderachtig hebt zeg. Kijk meer eens hoe jj je gedraagt in elke Badr Hari topic.

Mensen hebben het over Fedor en dat ze hem GOAT vinden, ik geef aan dat ik er niet mee eens ben. Silva, GSP en Henderson staan boven hem, vind ik. Deal with it.

Minotauro
24-01-2014, 22:06
Welke Henderson? Gsp? Beperk je aub tot boksen..

'Kijk jou eens in elk Badr Hari topic', wat een kinderachtig gewijs weer. Hou me al lange tijd buiten de Hari topics, behalve gister over zijn advocaat. Maar zoals ik al zei: post niet om te posten. Breng iets van een toegevoegde waarde. Dit is overigens niet het discussietopic wie beter is, maar een filmpje waar mensen iets over Fedor zeggen.

Kind? Je hebt geen idee hoe oud ik ben en andersom weet ik dat ook niet. Termen die er niets toe doen, oftewel losse flodders. Laat aub in ieder geval mijn topics met rust als je niets waardevols te melden of toe te voegen hebt. Redelijk logisch toch? Fijne avond en bedankt alvast

T15Boxing
24-01-2014, 22:16
GSP en Silva hebben beiden meer wins tegens top 10 tegenstanders dan Fedor, betere tegenstanders overall, meer title defenses etc. Hendo heeft evenveel top 10 wins, titels in meerdere gewicht klasses, betere record en sloeg Fedor KO, een logica dat gebruikt wordt door Fedor fans om te zeggen dat hij groter is dan Nogueira(die overigens ook meer top 10 wins heeft). Is dat waardevol genoeg voor je? En dat is 10x meer respectvol beschreven dan elke Anderson topic die jij met je fanboy onzin vervuild. Alsof dit zo een boeiende topic is. Je post een video die al jaren oud is alleen om een random nuthug topic te plaatsen voor je favoriet. Heel relevant. Mischien dat ik hier niet zou posten als jij niet elke Anderson topic verpest en als een 10-jarige in elke Badr topic post. Wat een hypocriet ook.

Minotauro
24-01-2014, 22:29
Please gozer.. Wat zit je dwars man?

Iedereen post in het Badr topic. Heb je gezien hoe groot die is? Rechtszaak is tevens heel relevant en logisch dat over zulke acties van een door de media gecreëerde held, en in mijn ogen psychopaat die zijn talent weggegooid heeft, mensen een mening hebben!

Silva is groot ja, ontken ik zeker niet, maar IN MIJN OGEN niet groter dan Fedor. Ook bij 75 procent van de Mixfighters niet, daar kan ik niets aan doen. Mensen voten zelf. Hendo? Meen je dit nou? Hendo is groot, maar niet groter dan Fedor en het onderlinge gevecht zorgde ook voor redelijke controverse en was na twee losses van de GOAT. Gsp? Meen je dit nou? Ooit een partij gezien? Of enkel highlights? 15 minuten Gsp en 14 minuten daarvan geknuffel, maar misschien dat je daar persoonlijk van houdt.

T15Boxing
24-01-2014, 22:42
En precies zoals ik had verwacht, zowat al je argumenten zijn gebaseerd op nostalgia. Net zoals de rest van de meeste mensen die op hem stemmen, ze bekeken hem tijdens Pride jaren geleden en zijn daardoor beinvloed. En nu je het over boksen hebt, jij zou eens wat kunnen leren van boks fans. Als hun de beste vechters ooit ranken kijken ze naar hun records, titels, top 10 wins i.e. accomplishments. Daarom is Ray Robinson de beste terwijl de rest van de wereld Ali als GOAT ziet. Je negeerd al mijn argumenten voor Silva, GSP en Hendo en gaat maar door met je nostalgia. Als je kijkt naar alle feiten is de man net binnen de top 5, maar zeker geen "GOAT".

Jij zit me dwars met je Fedor nuthugging missie sinds Anderson verloor, en vooral nadat je precies hierover begon minuten nadat Silva zijn been brak. Alleen een smeerlap zonder respect voor deze sport doet zoiets. Ik spreek tenminse nooit respectloos over Fedor als ik erover begin.

Minotauro
24-01-2014, 22:57
Lees je laatste zin en dan het hele verhaal daarboven. Fedor is de GOAT (bold on) deal with it (bold off) ;)

Nee iedereen op MF is gek omdat jij een andere mening hebt. Boksen is juist mijn sport, net als die van jou, en daarover verschillen meningen ook. Ik ben het met je eens dat Ali niet de beste is, dat roep ik ook altijd, maar maak dat de meeste mensen maar eens wijs. Robinson was goed, maar net als wat jij doet net mma mag je ook naar periodes kijken. Niveaus verschillen, tegenstanders verschillen en gewichtsklasses verschillen. Ik snap alleen je vijandigheid niet zo. Volgens mij verklaar ik hierboven waarom gsp juist niet in die geweldige top5 van je staat. Over silva heb ik al zo vaak gezegd dat hij niet de GOAT is, dus lees al mijn posts over hem terug zoals je zelf zo mooi zegt. Hier laat ik het bij, inbox me anders voor een discussie. Het is nu wel genoeg publiekelijk gebeurd en niemand bemoeit zich er nog mee, puur iets tussen ons. Nogmaals fijne avond! Kijktip: chronicles of fedor.

T15Boxing
24-01-2014, 23:09
Ik zal er mee blijven doorgaan zolang jij doorgaat met je anti-Silva/Fedor verheerlijking. Dus dat zal waarschijnlijk heel lang doorgaan.

Je snapt mijn vijandigheid niet? Volg nogmaals je eigen advies en lees mijn post nog eens. En ja hoor, wat een geweldige tegen-argument over GSP. "Ik haat zijn stijl en negeer zijn record compleet" komt het op neer. Je laat weer zien hoe laag je niveau is en je hebt totaal geen vermogen om hierover te discussieren. Gewoon een fanboy die trolling gebruikt. Doe iedereen een plezier en ga naar een site als Sherdog, daar pas je perfect.

Minotauro
25-01-2014, 00:23
Waar heb jij het over? Hahahaha

Je hebt het over een fucking record van GSP, heb je ooit een partij gezien??? Gtfo. Gsp is niet eens top 5 in de meeste hun ogen, alleen mensen die wikipedia kijken en vergelijken. Gedraag je eens man. Ik inbox jou wel later.

Naj85
25-01-2014, 01:18
:jerry:

Minotauro
25-01-2014, 04:38
Nee niets Jerry, Fedor! Dit is geen Anderson Silva topic, die zijn er ook zat. Elke keer die eindeloze discussie en pas reageren wanneer er een reden is tot modder gooien, inbox elkaar dan gewoon. Dit is puur een topic over reacties van een paar bekenden op Fedors carriere punt.

my2cents
25-01-2014, 11:24
wat een goat, zonder hoofdletters, al niet teweeg kan brengen:lol:

Fedor is uiteraard wel gewoon GOAT. Sommige vinden Silva, kan ik eventueel nog wel beetje inkomen, maar Hendo boven Fedor plaatsen????? Denk dat je niet helemaal wijs bent..

Willem033
25-01-2014, 11:44
Als je Hendo boven Fedor kiest dan is er iets aardig mis met je visie op het spelletje.

Pahlavan
25-01-2014, 11:56
Dat mensen tussen Anderson en Fedor twijfelen wat betreft the greatest of all time kan ik volkomen begrijpen. Maar Dan Henderson als goat heb ik nog nooit eerder gehoord...
Dan zou ik eerder voor Benson Henderson kiezen dan Dan Henderson :lol:

Naj85
25-01-2014, 12:29
Ach ja, ieder zn eigen mening he. Er zullen ook vast mensen zijn die bob sapp GOAT vinden.. Vast wel :lol:

Willem033
25-01-2014, 12:54
Ik denk dat hij Sapp ook de goat vind.
Sapp heeft The goat in kickboksen 2 maal verslagen.
Met die redenering kiest hij Hendo boven Fedor.

cornelus
25-01-2014, 12:57
Sapp heeft The goat in kickboksen 2 maal verslagen.

gek genoeg baal ik daar persoonlijk nog steeds van :(

Minotauro
25-01-2014, 13:40
Ik ben benieuwd naar t15 zijn reactie

Minotauro
25-01-2014, 18:37
T15boxing, nog een reactie?

Last Activity 25-01-2014 15:56

T15Boxing
25-01-2014, 19:04
Geduld, fanboys.

Ik heb het gevoel dat dit makkelijk wordt aangezien jullie nu Henderson met Bob Sapp vergelijken. Trouwens ik praat hier nooit over in het Nederlands dus ik zal veel Engelse termen gebruiken.

Henderson heeft betere wins en accomplishments dan iedereen zelfs Silva en GSP, maar hij is nooit consistent geweest dus daarom kan hij geen #1 zijn. Hij en Fedor hebben evenveel wins tegen top 10 ranked tegenstanders:

Fedor Emelianenko
1. Renato Sobral (HW)
2. Semmy Schilt ("super"HW)
3. Heath Herring (HW)
4. Antônio Rodrigo Nogueira
5. Kazuyuki Fujita
6. Kevin Randleman
7. Antônio Rodrigo Nogueira (HW)
8. Mirko Filipovic (HW)
9. Mark Hunt ("super"HW)
10. Tim Sylvia ("super"HW)
11. Andrei Arlovski (HW)
12. Brett Rogers ("super"HW)

Dan Henderson
1. Gilbert Yvel (HW)
2. Antonio Rodrigo Nogueira (HW)
3. Renato Sobral (HW)
4. Renzo Gracie (MW)
5. Yuki Kondo (LHW)
6. Akihiro Gono (MW)
7. Murilo Bustamante (MW)
8. Wanderlei Silva (LHW)
9. Rich Franklin (LHW)
10. Rafael Cavalcante (LHW)
11. Fedor Emelianenko (HW)
12. Mauricio Rua (LHW)

Het is overduidelijk dat Henderson veel betere wins heeft en zijn niveau van tegenstanders kan geen enkele vechter ooit mee vergelijken. Ik bedoel, hij heeft wins tegen de #1 EN #2 Heavyweights ooit(Nogueira en Fedor) en dan nog tegen twee van de top 3 Light Heavyweights ooit(Wanderlei en Shogun). En hij is altijd een MW/LHW geweest! Hoeveel vechters kunnen dat zeggen? Een kampioen in Rings, Pride En UFC, in 2 gewicht klasses. Hij heeft nooit tegen een zwakke tegenstander verloren en alleen maar tegen top tegenstanders gevochten, daarom heeft hij wel wat verloren.
Voor 30 Juli 2011 had ik Fedor boven Hendo, maar toen gebeurde dit:
http://2.bp.blogspot.com/-xgxNrS0gDPc/TjW6wogoP8I/AAAAAAAABds/U2wF_oCut28/s1600/hendo.gif

Ik gebruik logica als Fedor en Nogueira, Fedor is groter omdat hij Nog versloeg, dus die partij in 2011 was cruciaal en daarom is Hendo boven Fedor.
Wat is hier zo raar aan? We hebben het hier over pound for pound GOAT rankings. Fedor heeft de consistente winning streak, Hendo de betere record, maar hun partij was de beslisser.

Lionheart
25-01-2014, 19:29
Grappig dat sommige mensen hier bijna in huilen uitbarsten als iemand een andere mening heeft in hun zelfgemaakte topic ( wow!!), whahaha. Tering hé,get a life!

T15 boxing FTW!!!;-)

Minotauro
25-01-2014, 20:26
Lionheart zit op de dickbandwagon.

Henderson is ook een grootheid, maar heeft nooit zo gedomineerd en ook niet zo constant. Daarnaast meerdere keren voor testosteron beschuldigd?

De partij tegen Fedor had ook vele vraagtekens. Had Fedor doorgekund en was de scheids er te vroeg tussen gekomen? En dan alsnog, het was een korte maar leuke en spannende partij. In tegenstelling tot je nr 2 GSP. En nee het gaat niet om mijn mening, de poll spreekt voor zich! Fedor is de GOAT. Mooi stukje overigens T15, maar je hebt me niet overgehaald ;) wel eraan herinnert dat Henderson een hele grote is.

Lionheart
26-01-2014, 19:23
Lionheart zit op de dickbandwagon.

Henderson is ook een grootheid, maar heeft nooit zo gedomineerd en ook niet zo constant. Daarnaast meerdere keren voor testosteron beschuldigd?

De partij tegen Fedor had ook vele vraagtekens. Had Fedor doorgekund en was de scheids er te vroeg tussen gekomen? En dan alsnog, het was een korte maar leuke en spannende partij. In tegenstelling tot je nr 2 GSP. En nee het gaat niet om mijn mening, de poll spreekt voor zich! Fedor is de GOAT. Mooi stukje overigens T15, maar je hebt me niet overgehaald ;) wel eraan herinnert dat Henderson een hele grote is.

Dickbandwagon?

Gast je hebt gelijk. Pfff vermoeiend zulke internethelden.

Ga lekker met je barbiepoppen spelen ofzo..

T15Boxing
28-01-2014, 17:11
Thanks Lionheart.

Nou nou, ik wist dat het makkelijk zou zijn om fanboys/trolls voor gek te zetten maar zo'n stilte had ik niet verwacht. Minotauro
Mooi stukje overigens T15, maar je hebt me niet overgehaald Dat is blijkbaar alles wat je te zeggen hebt. LOL. Wat een antwoord. Je hebt totaal geen kennis over dit onderwerp, hoe meer ik me hierover verdiep hoe duidelijker het wordt.
Ik zou zeggen fedor fanboys ga jullie huiswerk doen en kom daarna pas terug.

Minotauro
28-01-2014, 17:45
Wat wil je nou? Topics met verslagen-grote discussies? Welles, nietes, welles, nietes, nee ajax, niet feyenoord, nee silva, nee weidman. Nee Fedor is goat, nee silva is beter want zus en zo. Nee hendo is goat en beter dan fedor, nee gsp moet er nog tussen. Kom op man. Me mening is na al die topics wel duidelijk toch? Je moet elk Fedor topic bashen, terwijl er een Fedor/Silva topic is. Oh ja! Daarin wordt gestemd (volgens mij kan het nog) en staat de tussen- of eindstand boven. Kijk maar even! Laters

T15Boxing
28-01-2014, 18:06
Goh, dat klinkt veel minder zelfverzekerd als hoe je in deze thread begon:lol: Mischien had je gelijk zo moeten beginnen in plaats van mij te treiteren en trollen om te happen. En nadat ik dat heb gedaan zonder naar jullie niveau te verlagen of Fedor te beledigen zijn jij en je trol maatjes als Willem03 nergens te bekennen dankzij gebrek aan kennis. Nu weet ik wat ik precies kan verwachten in toekomstige threads. Bedankt.

Minotauro
28-01-2014, 18:14
Je blijft ook maar doorgaan haha. Ik gaf al aan het erbij te laten. Over iedere vechter is een mooi lijstje te maken en achter alles zit een complot of een theorie. Het is maar hoe gek je in je hoofd bent. Check me sportieve uitnodiging in andere topic.

Flabbert
28-01-2014, 18:38
laat een ieder toch gewoon z'n mening hebben mensen... scheelt een hoop gezeik om helemaal niets.

Minotauro
28-01-2014, 18:47
laat een ieder toch gewoon z'n mening hebben mensen... scheelt een hoop gezeik om helemaal niets.

Flabbert
28-01-2014, 18:49
juist

Silat
28-01-2014, 19:43
Al die moeilijke vergelijkingen met rankings en wie wel en niet gewonnen heeft van elkaar. Moeilijk te zeggen.
Ja Hendo, heeft veel titels en Fedor verslagen.

GOAT is ook maar een mening van het volk.
En in dat opzicht zullen de meeste mensen wereldwijd toch voor Fedor kiezen.
Zijn auro, klasse en dominantie van 10 jaar lang.

Ook voor mij is Fedor The GOAT.
Wat een ander vind is ieder z'n recht.
Is allemaal maar een mening. Komen we nooit uit.
Lekker belangrijk ook.

Flabbert
28-01-2014, 20:49
Al die moeilijke vergelijkingen met rankings en wie wel en niet gewonnen heeft van elkaar. Moeilijk te zeggen.
Ja Hendo, heeft veel titels en Fedor verslagen.

GOAT is ook maar een mening van het volk.
En in dat opzicht zullen de meeste mensen wereldwijd toch voor Fedor kiezen.
Zijn auro, klasse en dominantie van 10 jaar lang.

Ook voor mij is Fedor The GOAT.
Wat een ander vind is ieder z'n recht.
Is allemaal maar een mening. Komen we nooit uit.
Lekker belangrijk ook.

Precies!

king
28-01-2014, 21:33
http://i.imgur.com/1XfDLzC.jpg?1?9436

king
28-01-2014, 21:34
http://img16.imageshack.us/img16/4448/whatifo.jpg

king
28-01-2014, 21:36
http://fiveouncesofpain.com/wp-content/uploads/2009/12/fedor-arlovski-ko.jpg

king
28-01-2014, 21:36
http://samurailife.net/wp-content/uploads/2013/05/hmc-fedor.jpg

Minotauro
28-01-2014, 22:41
lol