PDA

View Full Version : Huis Robbie Hageman leeggeroofd tijdens gevecht om wereldtitel



Frans12
27-01-2014, 09:57
Hoe triest kan je zijn. Volgens de familie Hageman moeten bekenden afgelopen zaterdag hun huis tijdens het gevecht van Robbie om de enfusion wereldtitel leeg hebben geroofd.
Vanochtend is Robbie op Nederland 1 geweest bij het programma vandaag de dag. Zie link en dan vanaf minuut 3.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1393367

Over de wedstrijd kan je een film bekijken op Telegraaf tv. Klik link aan.
http://www.telegraaf.nl/tv/telesport/overig/22242537/__Kickbokstitel_voor_opa_en_oma__.html

Robbie en zijn familie zijn naarstig op zoek naar de daders en krijgen uit alle hoeken hulp om ze te vinden. De beloning is € 5.000,- voor de gouden tip.

Robbie veroverde wel de wereldtitel. Deze partij was voor Robbie niet makkelijk en was tot het einde spannend.

mmaikel
27-01-2014, 10:19
Als ze denken bekenden dan hebben ze waarschijnlijk al een vermoeden. Anders gewoon inbrekers die weten dat er niemand thuis is. Tegenwoordig zit iederen op internet, dus ook inbrekers en ze weten dat waarschijnlijk niemand thuis is als de zoon een wereldtitel gevecht heeft wat lang aangekondigd stond. Hoeveel huizen zijn er wel niet leegeroofd van mensen die doodleuk op facebook zetten 'volgende week lekker op vakantie met me schatje'.

Pahlavan
27-01-2014, 10:40
Erg triest zeg. Wordt een hoogtepunt in je leven (het winnen van een titel) verneukt door zoiets. En over inbrekers, tja... lowlifes.. wat kun je er meer over zeggen? Anderen hard laten werken voor hun spullen terwijl ze zelf op hun luie reet zitten om vervolgens het 'eventjes' allemaal weg te nemen. Walgelijk.

Frans12
27-01-2014, 10:43
Volgens familie, vermoeden blijkt er inderdaad te zijn. Volgens de politie een gerichte aktie, ze moeten geweten hebben dat Robbie veel kaarten had verkocht, dat Robbie die avond moest vechten en belangrijk ze moesten ook geweten hebben in welk huis hij woont. Familie heeft inderdaad al wat namen doorgekregen van daders uit de buurt.

Minotauro
27-01-2014, 10:48
Hopen dat deze smerige honden gepakt worden. Geen beelden? Camerabeelden vanuit de buurt? Enige signalementen? Opvallende gebeurtenissen waargenomen door buurtbewoners?

Zat net boevenvangen.nl te kijken. Beter maken wij een eigen vast topic waarin we deze en andere laffe honden proberen te zoeken en over te leveren. Lager dan laag dit. Ook al is de kans klein, eentje zou al mooi zijn. Het lintje kan dan naar Kemal :D

Heel veel succes ermee en als ik het zo lees heb ik er vertrouwen in dat dit opgelost gaat worden. Itempje voor opsporing verzocht van morgen/volgende week dinsdag?

Minotauro
27-01-2014, 10:49
Nog specifieke dingen gestolen? Neem aan dat iemand als Robbie unieke bezittingen kan hebben van het sporten, zoals onderscheidingen van toernooien. Misschien handig om hier wat dingen te delen! Wellicht lezen ze dit ook

R.D.N
27-01-2014, 10:50
Tja kunnen bekenden zijn geweest ja,maar dat facebookshit is ook gevaarlijk,maar ik zie dat ze een hond hebben.
Was dat beest niet thuis.

Naj85
27-01-2014, 11:16
Wat een smerige streek zeg. Hoop dat die criminelen snel opgepakt worden en achter de tralies belanden

Richelieu
27-01-2014, 12:01
Kansloze actie en zeer laag bij de grond om dit te doen!

Leventdepevent
27-01-2014, 12:11
altijd triest als er ingebroken wordt......blijf godverdomme van iemand anders spullen zn af

Pahlavan
27-01-2014, 12:27
Hopen dat deze smerige honden gepakt worden. Geen beelden? Camerabeelden vanuit de buurt? Enige signalementen? Opvallende gebeurtenissen waargenomen door buurtbewoners?

Zat net boevenvangen.nl te kijken. Beter maken wij een eigen vast topic waarin we deze en andere laffe honden proberen te zoeken en over te leveren. Lager dan laag dit. Ook al is de kans klein, eentje zou al mooi zijn. Het lintje kan dan naar Kemal :D

Heel veel succes ermee en als ik het zo lees heb ik er vertrouwen in dat dit opgelost gaat worden. Itempje voor opsporing verzocht van morgen/volgende week dinsdag?

The Mixfight Crime Fighting Squad, geen slecht idee haha

Kemal
27-01-2014, 12:38
Erg triest dit zeg!

Minotauro
27-01-2014, 13:07
Ja beter! Ik maak er wel een aan in offtopic zo/later. Opsporen dat tuig!

Anderson
27-01-2014, 17:57
diep triest

rollermanskunk
27-01-2014, 19:15
https://www.youtube.com/watch?v=IwBURfYhLhI&feature=youtube_gdata_player

Minotauro
27-01-2014, 23:24
Mooie reactie van Robbie! Realistisch en terecht, recht voor zijn raap. Degene die het weet kan 5000 euro cashen en laffe honden in elkaar laten rammen door de wereldkampioen kickboksen. Hopen dat deze mannen krijgen wat ze verdienen. Aan de publieke schandpaal met hen

Lionheart
27-01-2014, 23:52
Smerige actie! Knieschijven stuk slaan van zulke gasten..

micha
28-01-2014, 06:27
heel smerige actie.

HARDnickCORE
28-01-2014, 11:23
Dawm wat sneu...

Frans12
28-01-2014, 12:24
Nog specifieke dingen gestolen? Neem aan dat iemand als Robbie unieke bezittingen kan hebben van het sporten, zoals onderscheidingen van toernooien. Misschien handig om hier wat dingen te delen! Wellicht lezen ze dit ook

Volgens familie gelukkig geen onderscheidingen gestolen. Wel laptop merk ASUS met al Robbie zijn werkstukken van school erop, zit in laatste jaar HBO. Goudenketting met kruis van zijn overleden opa, Iphone 5 van zijn broertje met alle fotos en filmpjes, Marc Ecco horlopge, Guess horloge, Goudenketting, Nokia telefoon, BlackBerry telefoon, kleren en nog veel meer. En een groot bedrag aan geld.

Frans12
28-01-2014, 12:25
Tja kunnen bekenden zijn geweest ja,maar dat facebookshit is ook gevaarlijk,maar ik zie dat ze een hond hebben.
Was dat beest niet thuis.

Was wel wel thuis, maar hebben ze volgens familie, ook toegetakeld. Is geen waakhond, gewone een huishond.

Minotauro
28-01-2014, 13:28
Volgens familie gelukkig geen onderscheidingen gestolen. Wel laptop merk ASUS met al Robbie zijn werkstukken van school erop, zit in laatste jaar HBO. Goudenketting met kruis van zijn overleden opa, Iphone 5 van zijn broertje met alle fotos en filmpjes, Marc Ecco horlopge, Guess horloge, Goudenketting, Nokia telefoon, BlackBerry telefoon, kleren en nog veel meer. En een groot bedrag aan geld.


Was wel wel thuis, maar hebben ze volgens familie, ook toegetakeld. Is geen waakhond, gewone een huishond.

Wat een smerige teringlijers!! Ophangen deze debielen. Publiekelijk vernederen op het lokale marktplein

Frans12
29-01-2014, 08:50
Was wel wel thuis, maar hebben ze volgens familie, ook toegetakeld. Is geen waakhond, gewone een huishond.

Aan aandacht heeft Robbie geen gebrek, op Nederland 1, Telegraaf Sport Tv, Omroep Brabant en gisteren
op BNN Nederland 3. Zie link hieronder.
https://www.youtube.com/watch?v=qrwJFgxO0eQ&feature=youtube_gdata_player

Bromios
29-01-2014, 11:34
Ik vind inbraken helemaal kut. Ik hoop dat ze de daders pakken. (en dan gewoon berechten lijkt mij mooi zat).

Maar ik vind die verhalen er omheen altijd zo vreemd. Laptop waar alles opstaat t/m zijn laatste HBO jaar ? Iemand die 4 jaars studeert en geen backup heeft ? Lijkt me vreemd.
10.000 aan verkochte kaarten in huis ? Dat geld stort je toch af of neem je mee naar dat gala omdat je daar nodig hebt om mensen te betalen ?

Is dat nou de pers die dit soort verhalen opblaast of zit er een luchtje aan ? Wie laat er een raam open staan terwijl hij 10 mille in de keukenla laat liggen waar schijnbaar jan en alleman vanaf weet.

Ik vind over het algemeen dat voordat je de lynch-posse tevoorschijn haalt dat je eerst meer moet weten. Zoals bij die opgeblazen kat waarvoor hele buurtwachten werden opgericht die gewoon bleek te zijn aangereden (ook lullig, maar net even wat anders).

En topics waarin je mensen aan de schandpaal nagelt om dan vervolgens met het idee te komen om die even publiekelijk te gaan lynchen daarvan denk ik dat je daar als mixfight verre van moet blijven.

(alvast bedankt voor de negreps minitauro)

Frans12
29-01-2014, 13:36
Ik vind inbraken helemaal kut. Ik hoop dat ze de daders pakken. (en dan gewoon berechten lijkt mij mooi zat).

Maar ik vind die verhalen er omheen altijd zo vreemd. Laptop waar alles opstaat t/m zijn laatste HBO jaar ? Iemand die 4 jaars studeert en geen backup heeft ? Lijkt me vreemd.
10.000 aan verkochte kaarten in huis ? Dat geld stort je toch af of neem je mee naar dat gala omdat je daar nodig hebt om mensen te betalen ?

Is dat nou de pers die dit soort verhalen opblaast of zit er een luchtje aan ? Wie laat er een raam open staan terwijl hij 10 mille in de keukenla laat liggen waar schijnbaar jan en alleman vanaf weet.

Ik vind over het algemeen dat voordat je de lynch-posse tevoorschijn haalt dat je eerst meer moet weten. Zoals bij die opgeblazen kat waarvoor hele buurtwachten werden opgericht die gewoon bleek te zijn aangereden (ook lullig, maar net even wat anders).

En topics waarin je mensen aan de schandpaal nagelt om dan vervolgens met het idee te komen om die even publiekelijk te gaan lynchen daarvan denk ik dat je daar als mixfight verre van moet blijven.

(alvast bedankt voor de negreps minitauro)

Ik vind het namens de familie heel erg dat je dit suggereert, jes preekt niet de waarheid. Er lag niet voor 10000 aan kaarten thuis. Er is verteld dat Robbie voor 10000 aan kaarten heeft verkocht(Vip Plus tribune). Hoe kom je erbij 10000 in de keukenla, ben jij die inbreker, want het lag wel degelijk goed verstopt. Hoe kom je bij open raam, raam is met geweld opengebroken. Je verteld hier allemaal leugens om deze familie die er doorheen zit zwart te maken. 4 jaar HBO ja, misschien is hij toch slimmer als jij, maar er staat niet voor 4 jaar op, alleen zijn laatste werkstukken voor afstuderen. Niemand is aan de schandpaal gegaa, fam,ilie heeft diversen tips gehad met steeds dezelfde namen en hier gaan ze wat meedoen en komt niet op mixfight. Jammer dat je zo reageerd en nogal wat suggereed, misschien iets tegen de symphatieke Robbie, kan je 1 ding vertellen de moeder van Robbie is door de gebeurtenissen in behandeling of zo dat volgens jou dan ook gespeeld zijn. Sorry dat ik zo reageer maar dit wat jij zegt en suggereerd kan echt niet. Weet je dat er via de verzekering maar 1250 wordt vergoed en sieraden maar een tiende deel wordt vergoed. Zou er dan een luchtje aanzitten zoals jij zegt, het kost deze familie bakken met geld en daarom ook de beloning. Misschien is het je nu duidelijk.

Bromios
29-01-2014, 19:50
Ik vind het namens de familie heel erg dat je dit suggereert, jes preekt niet de waarheid. Er lag niet voor 10000 aan kaarten thuis. Er is verteld dat Robbie voor 10000 aan kaarten heeft verkocht(Vip Plus tribune). Hoe kom je erbij 10000 in de keukenla, ben jij die inbreker, want het lag wel degelijk goed verstopt. Hoe kom je bij open raam, raam is met geweld opengebroken. Je verteld hier allemaal leugens om deze familie die er doorheen zit zwart te maken. 4 jaar HBO ja, misschien is hij toch slimmer als jij, maar er staat niet voor 4 jaar op, alleen zijn laatste werkstukken voor afstuderen. Niemand is aan de schandpaal gegaa, fam,ilie heeft diversen tips gehad met steeds dezelfde namen en hier gaan ze wat meedoen en komt niet op mixfight. Jammer dat je zo reageerd en nogal wat suggereed, misschien iets tegen de symphatieke Robbie, kan je 1 ding vertellen de moeder van Robbie is door de gebeurtenissen in behandeling of zo dat volgens jou dan ook gespeeld zijn. Sorry dat ik zo reageer maar dit wat jij zegt en suggereerd kan echt niet. Weet je dat er via de verzekering maar 1250 wordt vergoed en sieraden maar een tiende deel wordt vergoed. Zou er dan een luchtje aanzitten zoals jij zegt, het kost deze familie bakken met geld en daarom ook de beloning. Misschien is het je nu duidelijk.

Ik insinueer helemaal niks. Ik herhaal wat er in de pers wordt gezegd. En daar staat dat er 10.000 in huis lag en dat ze door een openstaand raam boven binnen zijn gekomen. Ik weet wat voor impact een inbraak heeft dus daar hoor je mij niet over.

Maar goed. Je geeft antwoord op mijn vraag ook al had je het zelf niet door; het is de media die het verhaal opblaast dus.

Ik hoop dat de dader gepakt wordt (door de politie) en dat alles terugkomt.

R.D.N
30-01-2014, 15:50
Was wel wel thuis, maar hebben ze volgens familie, ook toegetakeld. Is geen waakhond, gewone een huishond.

Ook nog is pfffff wat een tyfeslijers,Engels staffordje als ik het zo zag,zijn inderdaad geen waakhonden.