PDA

View Full Version : Sonnen en Silva op de vuist tijdens tuf Braziliƫ



Willem033
28-01-2014, 01:05
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=711261055574153&id=259961094037487&set=a.593912467309013.1073741824.259961094037487&source=48&refid=8&_ft_=qid.5973714607383062140%3Amf_story_key.737656 9068909706660



Dana just confirmed a HUGE fight broke out between Wanderlei Silva and Chael Sonnen today in Brazil. One of Wanderlei's team even sucker punched Chael. The UFC is dealing with it as we speak.

Pahlavan
28-01-2014, 01:21
Haha hopelijk zijn daar beelden van!

Willem033
28-01-2014, 01:23
Ja ik hoop het ook.
Ff kijken of Sonnen in elkaar kroop en wachtte tot er een scheids tussen kwam :)

Pahlavan
28-01-2014, 01:27
Als die maar niet met zijn benen lag te spartelen net als tegen Rashad. Dat was erg triest om te zien.

Willem033
28-01-2014, 01:33
Maargoed.
Als t echt een sucker punch was is dat wel diep triest.
Dan hoor je niet in een programma dat the ultimate fighter heet.

Pahlavan
28-01-2014, 01:55
LOS ANGELES -- Chael Sonnen and Wanderlei Silva have wanted a piece of one another for years. Apparently they couldn't wait a few more months for their official fight.


At a Monday media luncheon, UFC president Dana White let slip that the duo, who will coach against one another on the upcoming season of The Ultimate Fighter: Brazil, got into a fight on the set earlier in the day.


"Wanderlei and Chael fought," White said. "Just today. They literally fought."


While details aren't entirely clear as to how the altercation started, White says the fight went on for awhile before it was broken up, and that one of Silva's people jumped into the fray.


"While they were fighting one of Wanderlei's guys sucked punched Chael," White said. "They went crazy, crazy s--- happened there. We're dealing with that right now too. ... They literally fought today, it went on for awhile."


Sonnen and Silva have been at odds for years, and will meet in a coaches' fight at an event and location to be determined. White wasn't going to pretend there wasn't news value in the coaches getting into an altercation.


"It's one of those things, it's on a reality show, it's good and it's bad," White said. "A fight didn't need to break out between these two for people to be excited about this fight, because these two have been at each other's throats."

The_Rock
28-01-2014, 02:57
Ik las net dat Silva de eerste stoot uitdeelde (een hoek - deze was mis) ..Chael bukte en ging voor een double leg en deze was succesvol ..dit werd gevolgd door wat GnP en een van de trainers van Wanderlei, Andre Dida sloeg Chael op zijn achterhoofd.

Naj85
28-01-2014, 03:25
Triest van die sucker punch, en ook dat silva ermee begon. Begrijp sws niet waarom chael daarzo in brazilie met tuf mee moet doen. Welke braziliaan zou hem als teamleider willen hebben na al die trash talk van hem..

S.B.
28-01-2014, 04:38
Details RE Chael/Wand fight. Wand threw looping punch, Chael ducked, double legged him. GNP. Wand's coach comes and punches Chael in the back of the head. He's okay though.
The coach who punched Chael Sonnen in the back of the head was Andre Dida. Used to coach Shogun too. Fought in Dream.

T15Boxing
28-01-2014, 06:38
Ah Andre Dida, lang niet van gehoord. Hij gaf Buakaw een van zn moeilijkste partijen in K-1.

Tja, Sonnen verdiend zoiets vooral als hij tekeer gaat met GnP terwijl Silva's vrienden erbij staan.

e-type
28-01-2014, 08:35
Op een achterhoofd slaan...wat een debiel.
Sonnen held, om Silva zo aan te pakken terwijl z'n vriendjes om 'm heen staan.

Maar ik moet nog maar zien wat er echt gebeurd is...alles voor de kijkcijfersbij ome Dana.

Minotauro
28-01-2014, 08:41
Haha T15, wat is er mis met jou? Aanmoedigen dat iemand gesucker punched wordt?? Terwijl hij al wordt aangevallen en blijkbaar een koekje van eigen deeg gaf? Had je echt hoger in geschat, maar je verliest credits met de dag.

Laten we hopen dat Wanderlei nu eens een paar goede stoten op zijn bakkes heeft gehad, na al dat agressieve gedoe constant. Zo'n veteraan, grote staat van dienst, maar het blijkt maar weer dat hij geen discipline heeft. Sonnen is een irritante gozer, maar irritante mensen kennen we allemaal en vechten is natuurlijk niet de oplossing. Hoop dat Sonnen Wanderlei een rampageje geeft in de octagon. War Sonnen!!!

Kemal
28-01-2014, 08:55
laat de beelden maar komen! :jerry:

Turboknecht
28-01-2014, 09:29
Jammer van die sucker punch. Had niet verwacht dat Wanderlei zich zo zou laten gaan.

Pride_187
28-01-2014, 10:29
Jammer van die sucker punch. Had niet verwacht dat Wanderlei zich zo zou laten gaan.

O ik wel hoor. Forse dakschade, ouderdom, midlife crisis, in combinatie met roidrage en het iq van een fruitvlieg. Dan krijg je dat soort dingen.

Willem033
28-01-2014, 11:21
Tja, Sonnen verdiend zoiets vooral als hij tekeer gaat met GnP terwijl Silva's vrienden erbij staan.


Jij bent niet goed bij je hoofd.
Was jij ook niet die gast die Henderson de goat vind.
Dan verklaard het een hoop.

cornelus
28-01-2014, 11:25
meanwhile.. in 2013


http://youtu.be/drio3nJov9Q

Guytje
28-01-2014, 11:46
Winnaar??? UFC!! Ktching!!

Leventdepevent
28-01-2014, 12:13
beelden graag :)

HARDnickCORE
28-01-2014, 12:22
hahhahaha kijkcijfer kanon!

T15Boxing
28-01-2014, 14:44
Als je meer dan 3 jaar lang een land en volk beledigd voor de lol en dan jezelf in een gevecht beland(waarschijnlijk uitgelokt zoals altijd) terwijl je omsingeld bent door Brazilianen in Brazil dan kun je dit soort dingen verwachten. Dat Sonnen fanboys medelijden hebben voor hem laat me alleen maar lachen. En Willem003, ik heb nooit gezegd dat Hendo GOAT, alleen dat hij boven Fedor is in mijn lijst en ik heb jullie compleet geschooled in die thread en er was geen spoor meer van trolls als jullie te vinden.

Minotauro
28-01-2014, 15:28
Hahaha, meen je dit nou serieus? Ik ga je deels gelijk, maar geschooled? Ga fietsen man, en pak er meteen een marathon bij. Niets troll, puur een andere mening. Hendo is zeker top 10 of all time, maar echt geen top 3, laat staan boven Fedor. Je rijtjes en statistieken interesseren me niets, die kan je van iedereen of elke willekeurige voetbalclub maken en in beide vechters/spelers/teams in hun voordeel laten blijken. Wat een ontzettende onzin. Ik kan ook wel een lijstje maken met alle reach, gewicht, lengte verschillen van Fedor en zijn tegenstanders en Hendo en tegenstanders. Of ongeslagen reeksen, of het feit dat hij nooit met TRT is gepakt.

Iemand suckerpunchen is gewoon laf. Helemaal als het al een 1op1 situatie is en je stompt iemand op zijn achterhoofd. Reken daar nog eens bij op dat het vechtsporters zijn met de nodige respect, discipline en kennis van hun sport/vakgebied. Wat Sonnen zegt praat ik niet goed, maar die man valt op zoveel punten te dissen. Hij is een gimmick van zichzelf. Suckerpunchen is gewoon not-done

Brainthief
28-01-2014, 15:51
Ok Ajax wint een keer van barca, dus Ajax is beter???? Wbt Silva - sonnen. Zal wel gescript zijn....

Minotauro
28-01-2014, 15:58
Is dat richting mij? En zo ja, op welke uitlating? Barca en Ajax zuigen allebei

Willem033
28-01-2014, 16:00
T15boxing

Je bent nog simpeler dan ik dacht.
Chapeau.

jantje11
28-01-2014, 16:18
T15boxing is de Mark Rutte van mixfight. Denkt totaal anders als de rest van Nederland.

Minotauro
28-01-2014, 16:34
Hahaha, ik ga stuk hier

Klassikl
28-01-2014, 16:36
Oh dit gaan ze echt gigantisch uitmelken. Geniet er nu al van.
Hoop echt dat deze partij er eindelijk van komt. Krijgen we weer eens een klassieke grudge match te zien en zijn we hopelijk ook van alle onzin eromheen verlost.

T15Boxing
28-01-2014, 17:07
T15boxing

Je bent nog simpeler dan ik dacht.
Chapeau.

Elke post die je maakt is simpel. Net zoals in die thread van Fedor begin je met "lol Hendo is niet goed" en zodra ik alle feiten laten zien en je compleet een geschiedenis les geef ben je nergens meer te vinden, zelfs niet met een standaard one-liner wat je altijd hebt. Chapeau indeed.


Hahaha, meen je dit nou serieus? Ik ga je deels gelijk, maar geschooled? Ga fietsen man, en pak er meteen een marathon bij. Niets troll, puur een andere mening. Hendo is zeker top 10 of all time, maar echt geen top 3, laat staan boven Fedor. Je rijtjes en statistieken interesseren me niets, die kan je van iedereen of elke willekeurige voetbalclub maken en in beide vechters/spelers/teams in hun voordeel laten blijken. Wat een ontzettende onzin. Ik kan ook wel een lijstje maken met alle reach, gewicht, lengte verschillen van Fedor en zijn tegenstanders en Hendo en tegenstanders. Of ongeslagen reeksen, of het feit dat hij nooit met TRT is gepakt.

Vertaling: Alle FEITEN die je me laat zien weiger ik te accepteren, ik luister liever naar mijn nostalgie.

Je hebt nog steeds geen enkel punt kunnen maken, alleen fanboy onzin gebaseerd op nostalgie. Je bent meerdere niveau's onder Sherdog posters en dat terwijl hun al een stelletje trolls zijn.


Iemand suckerpunchen is gewoon laf. Helemaal als het al een 1op1 situatie is en je stompt iemand op zijn achterhoofd. Reken daar nog eens bij op dat het vechtsporters zijn met de nodige respect, discipline en kennis van hun sport/vakgebied. Wat Sonnen zegt praat ik niet goed, maar die man valt op zoveel punten te dissen. Hij is een gimmick van zichzelf. Suckerpunchen is gewoon not-done

Sonnen wist wat hij kon verwachten en toch ging hij het uitlokken(tenzij je denkt dat Wanderlei hem zonder reden aanviel wat dus onzin zou zijn) en na 3+ jaar een volk en land beledigen voor een neppe imago heeft hij het gewoon verdient. Hij heeft verder geen verwondingen dus mischien moet jij maar eens je tampon wisselen. Je zou denken dat Chael op straat in een coma is geslagen met tientallen knuppels als ik zo kijk naar sommige reacties :lol:

Minotauro
28-01-2014, 17:51
Jij snapt er echt niets van he? Ik leer bij ons in de gym dat ondanks wat mensen zeggen je nimmer nooit over gaat tot geweld, laat staan iemand van Wanderleis niveau. Gewoon triest en dan krijg je pakkie van Chael, terwijl je begint en dan suckerpunched iemand hem? Vooral toejuichen! Schaam je man.

Wil je nou echt dat ik met een lijstje statistieken kom over Fedor? Of geloof je mij en een groot deel (75% :)) over Fedor en zijn prestaties. Waarom negeer je TRT dan?

Fedor is #1, klaar. Hier laat ik het bij. Je kan me altijd in boksen, dan zal ik je schoolen, zoals je dat zo mooi zegt. Schoolen met feiten en cijfertjes btw.

Willem033
28-01-2014, 17:59
Weet je waarom ik nergens te bekennen ben,?
Ik ga niet in discussie met iemand die Fedor onder Hendo plaatst.
Dan heb je een steekje los of totaal geen inzicht in het spelletje.

T15Boxing
28-01-2014, 18:01
Jij snapt er echt niets van he? Ik leer bij ons in de gym dat ondanks wat mensen zeggen je nimmer nooit over gaat tot geweld, laat staan iemand van Wanderleis niveau. Gewoon triest en dan krijg je pakkie van Chael, terwijl je begint en dan suckerpunched iemand hem? Vooral toejuichen! Schaam je man.

Wil je nou echt dat ik met een lijstje statistieken kom over Fedor? Of geloof je mij en een groot deel (75% :)) over Fedor en zijn prestaties. Waarom negeer je TRT dan?

Fedor is #1, klaar. Hier laat ik het bij. Je kan me altijd in boksen, dan zal ik je schoolen, zoals je dat zo mooi zegt. Schoolen met feiten en cijfertjes btw.

Ik school je in Boxing, MMA en mischien zelfs in kickbox(ik weet niet hoeveel je in glory topics trollt) en dat heb ik al meerdere keren bewezen. Jouw kennis is lachwekkend en je debat-skills afkomstig uit groep 8. De gemiddelde Sherdogger kijkt naar nou en krijgt een goed gevoel over zichzelf.

En ik juich geen suckerpunch in het algemeen toe, alleen mafkezen als Sonnen die het compleet verdienen door gedrag die jij goedkeurt. Als hij ernstig verwond was zou ik anders praten, maar zoiets wat alleen zijn ego pijn doet? Lekker voor hem, zou ik zeggen.

Ik zou jullie adviseren om rekening te houden met het feit dat Sonnen het waarschijnlijk weer uitlokt. Ik benieuwd naar de beelden.

Marchant
28-01-2014, 18:02
Hahaha heerlijk:lol:

Wheelie
28-01-2014, 18:04
http://www.youtube.com/watch?v=8zJfJbBs4kE

Minotauro
28-01-2014, 18:11
Als je mij schoolt in boksen, dan wil ik graag weten waar je traint. Dan gaan we een paar ronden sparren. Fine by me. Je denkt teveel en praat teveel onzin. Willem is gelijk. Je schoolt niemand nergens. Ik heb je al meerdere keren aangeboden dit per privebericht te doen, om jezelf in bescherming te nemen.

T15Boxing
28-01-2014, 18:19
Als je mij schoolt in boksen, dan wil ik graag weten waar je traint. Dan gaan we een paar ronden sparren. Fine by me. Je denkt teveel en praat teveel onzin. Willem is gelijk. Je schoolt niemand nergens. Ik heb je al meerdere keren aangeboden dit per privebericht te doen, om jezelf in bescherming te nemen.

Hahaha, nu kom je dus met bedreigingen omdat je verder niets meer hebt in te brengen.:lol: Heel grappig, hoe een trol het met zijn eigen spelletje verliest. Neem maar een time-out en ga maar even afkoelen, minoklausje. En probeer niet meer in discussie te gaan met mensen die kwa kennis meer hebben vergeten over vechtsport dan dat jij momenteel weet. Osu.

jantje11
28-01-2014, 18:20
Jouw kennis is lachwekkend en je debat-skills afkomstig uit groep 8. De gemiddelde Sherdogger kijkt naar nou en krijgt een goed gevoel over zichzelf.
.

Spelfoutje uit groep 8 ertussen ?

T15Boxing
28-01-2014, 18:22
Dit is idd mijn 3de spreektaal;) Verder nog iets in te brengen of mischien ook een uitnodiging voor een sparring wetstrijdje? Haha maar goed ik heb mijn punt gemaakt.

e-type
28-01-2014, 18:35
http://www.youtube.com/watch?v=8zJfJbBs4kE


Gewoon briljant hoe Sonnen van een serieus gesprek vloeiend overgaat in satire! Prachtig om die kerel te zien trollen.

Minotauro
28-01-2014, 18:50
Chael is held, maar bloedirritant af en toe. Als dit hele verhaal waar is hoop ik dat Chael weer eens weet te winnen van iemand waar hij een grote mond tegen had

lopez86
28-01-2014, 19:03
Ik school je in Boxing, MMA en mischien zelfs in kickbox(ik weet niet hoeveel je in glory topics trollt) en dat heb ik al meerdere keren bewezen. Jouw kennis is lachwekkend en je debat-skills afkomstig uit groep 8. De gemiddelde Sherdogger kijkt naar nou en krijgt een goed gevoel over zichzelf.

En ik juich geen suckerpunch in het algemeen toe, alleen mafkezen als Sonnen die het compleet verdienen door gedrag die jij goedkeurt. Als hij ernstig verwond was zou ik anders praten, maar zoiets wat alleen zijn ego pijn doet? Lekker voor hem, zou ik zeggen.

Ik zou jullie adviseren om rekening te houden met het feit dat Sonnen het waarschijnlijk weer uitlokt. Ik benieuwd naar de beelden.

Vind je jezelf nou serieus stoer omdat je iemand online "schoolt" in boxing, mma en misschien zelfs kickbox?
En dan klaag je over sherdoggers?
Als je dan toch mensen "schoolt" zoals je dat zo mooi noemt, dan hoor je ook wel te weten dat Sonnen zijn gedrag 1 grote marketingtruc is, en dat dat opzich al een knap spelletje is.
Ik zeg niet dat je fan hoort te zijn van de man, maar om iemand te beoordelen via de de bronnen die je hier aangereikt krijgt spreekt nou niet bepaalt van "kennis" en "scholing", laat staan het goedkeuren van een suckerpunch.
Juist dat is sherdog gedrag.

Mixfight.nl gaat heel hard richting niveau sophok met dit soort druiloren hier zeg jezus.

Willem033
28-01-2014, 19:12
Lopez
Doe het niet.
Verspilde moeite die gozer.

T15Boxing
28-01-2014, 19:27
Vind je jezelf nou serieus stoer omdat je iemand online "schoolt" in boxing, mma en misschien zelfs kickbox?

Sterker nog, ik voel me dan een als een UFC Kampioen:cool2:


En dan klaag je over sherdoggers?
Als je dan toch mensen "schoolt" zoals je dat zo mooi noemt, dan hoor je ook wel te weten dat Sonnen zijn gedrag 1 grote marketingtruc is, en dat dat opzich al een knap spelletje is.

Totdat jij het zei dacht ik dat alles wat Sonnen zei serieus was. Bedankt dat je mijn ogen hebt geopend.



Ik zeg niet dat je fan hoort te zijn van de man, maar om iemand te beoordelen via de de bronnen die je hier aangereikt krijgt spreekt nou niet bepaalt van "kennis" en "scholing", laat staan het goedkeuren van een suckerpunch.
Juist dat is sherdog gedrag.

Je hebt het dus verkeerd begrepen. De scholing waar ik het over heb is iets tussen mij en Minoklaus, o.a. over Fedor-Anderson gerelateerde onderwerpen. Helemaal niet over deze thread.


Mixfight.nl gaat heel hard richting niveau sophok met dit soort druiloren hier zeg jezus.

Niveau Sophok lijkt me meer iets in de richting van dagelijks ahoeren in Badr Hari topics, iets wat ik nooit doe. Anders zou ik me veel minder stoer voelen als nu.

Minotauro
28-01-2014, 20:09
Op mijn sportieve uitnodiging om een paar rondes te sparren heb ik nergens een reactie gezien. Jammer. Zal niet hard slaan T15, gewoon sportief.

Kemal
28-01-2014, 20:23
Nou, nou dames wat een leuk topic is dit geworden..

Flabbert
28-01-2014, 20:51
Lekker ontopic ook allemaal

appelsap
28-01-2014, 22:03
Op mijn sportieve uitnodiging om een paar rondes te sparren heb ik nergens een reactie gezien. Jammer. Zal niet hard slaan T15, gewoon sportief.

Is dit een open invitatie, of alleen voor mensen die Hendo boven Fedor zetten in hun All time list?

OT : denk dat dit zelf bij Dana niet in zijn script stond, al weet je het nooit. In ieder geval goed voor de kijkcijfers.

Minotauro
28-01-2014, 22:38
Een open invitatie voor mensen die willekeurig roepen iemand te schoolen op een bepaald vlak

Flabbert
28-01-2014, 22:41
Een open invitatie voor mensen die willekeurig roepen iemand te schoolen op een bepaald vlak

een open invitatie maar alleen voor mensen die willekeurig roepen iemand te schoolen op een bepaald vlak... dat kan niet ofwa?

nu vraag ik me ook af wie het woord schoolen heeft bedacht trouwens....;)

Minotauro
28-01-2014, 23:08
Half open/half gesloten dan :D ligt er maar aan wat je zo maar onbezonnen op dit forum constant roept. Ik 'school' niemand, maar ga zo'n uitdaging niet uit de weg. Me traint schooled mij als hij dit leest :D

onne1983
29-01-2014, 00:06
Vertaling: Alle FEITEN die je me laat zien weiger ik te accepteren, ik luister liever naar mijn nostalgie.


Mijn vertaling daar weer van: je bent dus een eigenwijs ventje die niks op een forum te zoeken heeft aangezien je alleen waarde hecht aan je eigen mening?
(Als ik ernaast zit, geef je de schuld maar aan google translate)

Guytje
29-01-2014, 00:15
Gezellig.

De dikke nudist
29-01-2014, 00:58
Hoewel het woord 'school' vaak valt hier heb ik niet het idee dat jullie geschoold zijn. Wellicht zelfs 'ongeschoold'.
Een stel ongeschoolden die kibbelt over of iemand al dan niet terecht een stomp voor z'n achterhoofd kreeg.

Sportvision
29-01-2014, 09:42
Hoewel het woord 'school' vaak valt hier heb ik niet het idee dat jullie geschoold zijn. Wellicht zelfs 'ongeschoold'.
Een stel ongeschoolden die kibbelt over of iemand al dan niet terecht een stomp voor z'n achterhoofd kreeg.

welcome to the next episode of TUL

carlo1
31-01-2014, 09:47
Hoewel het woord 'school' vaak valt hier heb ik niet het idee dat jullie geschoold zijn. Wellicht zelfs 'ongeschoold'.
Een stel ongeschoolden die kibbelt over of iemand al dan niet terecht een stomp voor z'n achterhoofd kreeg.

Bij "een stel ongeschoolden" ga ik uit van meerdere personen. Kibbelt kan als werkwoord alleen gebruikt worden bij derde persoon enkelvoud. Hier had moeten staan: Een stel ongeschoolden die kibbelen over. Verder geef je iemand een stomp op zijn achterhoofd en geen stomp voor.

Tony Galento
31-01-2014, 10:09
maar sonnen is de morele winnaar dus, had niet anders verwacht.

Bromios
31-01-2014, 10:43
Nou jah, even on-topic dan maar.

Die Brazilianen sporen echt niet. Er zijn mij iets teveel ontspoorde figuren daar. Iets teveel testosteron. Zal wel uit die krottenwijken komen of zo.

En Sonnen buit dat natuurlijk helemaal uit. Die gozer is goud waard voor de UFC. Lokt het waarschijnlijk uit en krijgt dan toch van de meeste mensen gelijk omdat hij niet als eerste gaat slaan.

Sato
31-01-2014, 11:56
Nou jah, even on-topic dan maar.

Die Brazilianen sporen echt niet. Er zijn mij iets teveel ontspoorde figuren daar. Iets teveel testosteron. Zal wel uit die krottenwijken komen of zo.

En Sonnen buit dat natuurlijk helemaal uit. Die gozer is goud waard voor de UFC. Lokt het waarschijnlijk uit en krijgt dan toch van de meeste mensen gelijk omdat hij niet als eerste gaat slaan.

Over het gedeelte dat die Brazilianen niet sporen komt naar mijn mening door het volgende.
Deze vechters komen echt uit de armste regionen van de wereld, zij hebben 3 uitwegen: de dood, drugs of knokken.
Na werk met 'shady' figuren werken zij zich langszaam op richting bekendheid. Geld, vrouwen en weet ik wat niet allemaal valt hen ten deel. Wetend hoe het in het verleden was worden ze nog meer competatief, veel al gebruiken middelen die niet helemaal legaal zijn. Gooi daarbij in de mix extreme vormen van religie (iets anders dan fundamentele religie). En je hebt een beer van een kerel die van gekigheid niet meer weet wat hij moet, stijf staat van middelen. Dan is het wachten tot dat zij niet meer sporen.

Uitgezonder Blackhouse zijn er veel teams waar het niet zo nauw genomen wordt met de regels en waar de Braziliaanse regels omtrent middelen en andere zaken al helemaal van geen kanten kloppen.

OT: Sonnen is een perfecte marketeer het zal me niet verbazen als hij grote dingen gaat doen na zijn vechtende carriere op de marketing afdeling van de UFC. Sonnen is volgens mij zeer intelligent, die kerel wordt continu onderschat. Ook ik heb me daar schuldig aangemaakt, maar ondertussen pakt hij wel Shogun Rua. Maar vervolgens lijkt hij er met de pet naar te gooien tegen Evans en Jonens. Hij is een aardige knokker maar een opmerkelijk creatuur.

kendamac
31-01-2014, 15:22
Heb totaal geen medelijden met Sonnen. Hij heeft er tenslotte om gevraagd. Hij weet hoe trots Brazilianen zijn dus het laatste wat hij dan moet doen is is het hele volk beledigen. Hij was bedreigd en gewaarschuwd maar hij bleef maar doorgaan. Hij beledigde fanatieke voetbalsuporters bij naam en alles. Zolang hij geen openlijke excuses aanbied denk ik dat het niet dat het hierbij zal blijven.
Don't talk the talk if you can walk the walk.

RocknRolla
31-01-2014, 15:28
Handjes thuis houden. Als man moet jeje in kunnen houden zeker als professional met een voorbeeld functie. De octagon is er om die dingen op te lossen.

Ben een fan van wanderlei maar als ik het zo hoor kan hij gewoon de woorden niet vinden tegen chael. Wees dan slim en speel zijn spelletje niet. Laat gewoon zien dat je erboven staat. NU doet hij precies wat chael wilt. Zichzelf voor lul zetten.

En de rest van brazilie ook gewoon handjes thuishouden niet aanstellen het is allemaal voor de show. Dont feed teh trolls.

Nu lijkt het gewoon of heel brazilie en wanderlei alles wil oplossen met vechten als een stel neanderthalers en dat is wat chael wilt. Dus hoop dat wanderlei zijn team zich aanpast.

Willem033
31-01-2014, 15:31
Maar als ik het goed begrijp heeft Wandy uitgehaald, gemist, Sonnen double legged hem en GnP hem.
Sonnen een echte American Gangster.

kendamac
31-01-2014, 15:41
Handjes thuis houden. Als man moet jeje in kunnen houden zeker als professional met een voorbeeld functie. De octagon is er om die dingen op te lossen.

Ben een fan van wanderlei maar als ik het zo hoor kan hij gewoon de woorden niet vinden tegen chael. Wees dan slim en speel zijn spelletje niet. Laat gewoon zien dat je erboven staat. NU doet hij precies wat chael wilt. Zichzelf voor lul zetten.

En de rest van brazilie ook gewoon handjes thuishouden niet aanstellen het is allemaal voor de show. Dont feed teh trolls.

Nu lijkt het gewoon of heel brazilie en wanderlei alles wil oplossen met vechten als een stel neanderthalers en dat is wat chael wilt. Dus hoop dat wanderlei zijn team zich aanpast.
Als profesional zou je je idd in moeten houden maar niet iedereen kan dat na een reeks van beledigingen. En ik herinner me nog dat Cheal gewaarschuwd was door Wandy dat hij moest stoppen met het beledigen van zijn land. Cheal gaat er mee door en Wandy is blijkbaar een man van zijn woord.
Keur het geweld niet goed maar je weet dat dit kan gebeuren. Hij zit tenslotte in de fightbussines.

Guytje
31-01-2014, 15:48
The walk doet ie alvast wel door TUF coach te zijn IN Braziliė.

mario the count
31-01-2014, 15:52
Wanderlei is gewoon "geowned" door chael. Kan niet wachten op de beelden.

Bromios
31-01-2014, 15:57
Don't talk the talk if you can walk the walk.

Volgens mij kwam Sonnen als overwinnaar uit de strijd dus Wandy kon en niet praten en niet lopen.

Minotauro
31-01-2014, 16:51
Haha precies Bromios. Wat is de exacte datum voor de fight? War Sonnen!

RocknRolla
31-01-2014, 19:56
Als profesional zou je je idd in moeten houden maar niet iedereen kan dat na een reeks van beledigingen. En ik herinner me nog dat Cheal gewaarschuwd was door Wandy dat hij moest stoppen met het beledigen van zijn land. Cheal gaat er mee door en Wandy is blijkbaar een man van zijn woord.
Keur het geweld niet goed maar je weet dat dit kan gebeuren. Hij zit tenslotte in de fightbussines.

Dat slaat echt nergens op. Eerst zeg je dat ie een professional is en zich niet zo moet gedragen en daarna dat als iemand iets zegt zijn woord moet houden. In dit geval dus na de beledigingen van chael op de vuist gaan. Mindfucked:)

fightbusiness wil zeggen dat je gevechten na leeft in de ring/kooi etc niet als een idioot overal en nergens. Wanderlei staat gewoon dubbel voor lul. Hij kan niet winnen met woorden dus gaat slaan. Verlies numero uno.

Dan kan hij ook nog niet eens winnen en sucker puncht zijn maat chael. Echt achterbaks gewoon. Faal numero dos.

Ben geen chael fan maar hij weet wel wat hij doet en dat kan je niet van nu het kindje wanderlei zeggen

De dikke nudist
31-01-2014, 22:23
Bij "een stel ongeschoolden" ga ik uit van meerdere personen. Kibbelt kan als werkwoord alleen gebruikt worden bij derde persoon enkelvoud. Hier had moeten staan: Een stel ongeschoolden die kibbelen over. Verder geef je iemand een stomp op zijn achterhoofd en geen stomp voor.

nee

e-type
31-01-2014, 22:38
Wanderlei is gewoon "geowned" door chael. Kan niet wachten op de beelden.

geschooled