PDA

View Full Version : White: Lesnar wants to return to the UFC; I'd be happy to have him



Naj85
31-01-2014, 00:33
Dana White -- Brock Lesnar Wants to Fight in the UFC Again

UFC prez Dana White tells TMZ Sports ... Brock Lesnar wants to RETURN to the Octogon ... and White says he'd LOVE to have him back.

Dana was in NYC today getting ready for UFC's Super Saturday ... and told us Brock's still bummed his fighting career ended short due to injury ... and says "he'd like to take another run" in the UFC.

The former UFC heavyweight champ left the world of MMA in 2011 ... after a string of losses that he chalked up to his battle with a potentially life threatening case of diverticulitis (a digestive disease).

Lesnar recently returned to the WWE ... but White says that doesn't mean UFC is off the table -- "I think he wants to do both. When his schedule opens up I think he'd like to fight."


http://www.tmz.com/2014/01/30/ufc-president-dana-white-brock-lesner-wants-to-comeback/?adid=sidebarwidget-tmzsports (http://www.tmz.com/category/tmzsports)

Willem033
31-01-2014, 00:49
Laat Cain hem nog een keer goed in elkaar beuken.
Dan dondert hij gelijk weer op naar de WWE.

jantje11
31-01-2014, 01:20
Tsja toch zeg ik dat Lesnar nog steeds genoeg HW,s in elkaar beukt.
Zet hem maar tegen Hunt of Barnett die hebben volgens mij nog geen partij in het verschiet.

Leventdepevent
31-01-2014, 07:23
sjonge jonge Dana heeft de dollar tekens al weer in zn ogen hoor

Silat
31-01-2014, 12:31
Nog een keer tegen The Reem.

Pahlavan
31-01-2014, 13:01
sjonge jonge Dana heeft de dollar tekens al weer in zn ogen hoor

x2

Vooral nu dat zijn pay-per-view koningen (tijdelijk) gestopt zijn, namelijk GSP en Anderson. Dus hij moet ff iemand anders vinden die veel kijkers kan aantrekken.

Persoonlijk hoef ik Brock ook niet meer terug te zien in de UFC.

ArjanV
31-01-2014, 13:08
Mooi is dat...de ene dag roepen tegen TRT te zijn en de volgende dag Lesnar terug willen in de UFC...

my2cents
31-01-2014, 13:30
Ik juich het iig toe... Was altijd leuk om naar te kijken en hij kan het veel HW's goed lastig maken.

Diz
31-01-2014, 17:55
Ik juich het iig toe... Was altijd leuk om naar te kijken en hij kan het veel HW's goed lastig maken.

Mee eens! Het is misschien niet de meest veelzijdige vechter, maar Brock op volle sterkte is toch een vent om voor uit te kijken...
Stel je maar eens voor dat dat gevaarte op je af komt stormen...

breahule
31-01-2014, 20:10
Welke partij van Lesnar was nou niet leuk om naar te kijken? Ik zeg tekenen Brock!!

rene37
31-01-2014, 20:29
Mooi is dat...de ene dag roepen tegen TRT te zijn en de volgende dag Lesnar terug willen in de UFC...

Ja dit dus haha.

SpelPlan
01-02-2014, 16:57
Ik denk dat hij een slechte tijd gaat krijgen of er moet iets heel drastisch veranderd zijn sinds zijn partij tegen Overeem.

Ik zie hem niet winnen van Velasques, JDS, Browne, Hunt, Barnett of Overeem. En ik denk dat Miocic en Gonzaga ook lichte favorites zijn in een gevecht tegen hem.

En je signed niet zo'n PPV trekker om hem tegen opkomende HW's te laten vechten, dat moeten klinkende namen zijn.