PDA

View Full Version : Rampage says Tyrone Spong sucks at mma



Son & Breugel!
03-02-2014, 16:29
http://www.youtube.com/watch?v=sgkI_k3F0Pw#t=28

:lol::lol::lol:

K-1sunstarr
03-02-2014, 23:13
Stand geef Tyrone Spong hem een pak rammel.
Op MMA heeft Rampage wel een punt.

Klassikl
03-02-2014, 23:32
Spong heeft ook nog geen indrukwekkende MMA partijen gedraaid. Maar deze uitspraken zijn typisch Rampage, belachelijk.

Willem033
03-02-2014, 23:33
Rampage krijgt een pak slaag van Tyrone in mma op dit moment.

Wiseguy
03-02-2014, 23:35
Rampage heeft vooralsnog gelijk. Ik was totaal niet onder de indruk van zijn laatste MMA partij.

Nosferatu187
03-02-2014, 23:36
Spong heeft ook nog geen indrukwekkende MMA partijen gedraaid. Maar deze uitspraken zijn typisch Rampage, belachelijk.

inderdaad toen hij tegen die dikke geit moest vechten en gewoon rustig weg liep omdat hij dacht dat de scheids 8 tellen moest geven.

tarantula
04-02-2014, 00:46
inderdaad toen hij tegen die dikke geit moest vechten en gewoon rustig weg liep omdat hij dacht dat de scheids 8 tellen moest geven.

Laatste partijen van rampage waren zeer matig, tegen deanda deed spong het goed vond ik, niet vergeten dat die deanda geen slechte grappler is blauwe bander bjj in amerika is niet niks spong had een goede take down defense en heeft hem een goede ouderwetse pak slaag gegeven.

mario the count
04-02-2014, 08:33
Spong traint al weer een flinke poos met rashad. Ik neem aan dat zijn worstelen al redelijk is. Het wordt tijd dat hij weer eens een MMA partij draait zodat we kunnen zien hoe het met hem gesteld is op MMA gebied.

maar ja, hij wilt ook nog boksen. Het is hèm gegund om in alle drie de sporten kampioen te worden hoor, dat gun ik hem echt. Ik denk alleen dat hij te veel hooi op zijn vork neemt en zie hem liever het boksen achterwege laten.

king
04-02-2014, 10:17
Wat mij betreft brengen ze hem een beetje te voorzichtig in het MMA... Als hij echt wil doorbreken, dan moet hij toch een keer tegen een serieuze tegenstander aan de bak.

Crocop zijn eerste MMA partij was tegen Fujita en niet veel later stond hij tegen Wanderlei Silva, Herring en Sakuraba. Hunt mocht ook al vrij snel aantreden tegen Yoshida en Wanderlei.

Dus minder twitteren en meer actie.

#teamBADGUY
04-02-2014, 16:21
Gewoon rustig brengen , veel mma vechters zijn zo begonnen . Is niet meer dan normaal.

en rampage ... Je kan toch zo zien dat hij te. Vaak van de commode is gevallen als baby

SpelPlan
04-02-2014, 18:10
Ik snap Rampage ook wel. Wordt opeens op Twitter uitgedaagd door een gast die alleen nog maar tegen nobodys MMA gevechten gedraaid heeft. Heb je ook zoiets van "Who?"

Overigens denk ik dat het Rampage wel eens zou kunnen tegenvallen. Als hij achter Spong aanschuifelt met z'n rechterhand op z'n kin hopend op een one punch KO en voor de rest niks brengen gaat Spong hem vakkundig een slechte avond bezorgen.

Rampage is echt wel een held uit de Pride tijd en ik zou graag zien dat hij nog een contender was maar hij lijkt niet de evolutie te kunnen maken die de sport maakt.

Nelisje
04-02-2014, 22:57
Spong heeft ook nog geen indrukwekkende MMA partijen gedraaid. Maar deze uitspraken zijn typisch Rampage, belachelijk.

Hij vertelt 100% de waarheid, Spong heeft geweldige kickboks partijen gedraaid, dat geeft Rampage ook toe. Maar in MMA heeft hij alleen nobody's gehad en was zelfs daar niet extreem overtuigend. Hij draaide gewoon een kickbokspartijtje en sprokkelde zijn punten, appeltje eitje voor hem. Staand moet spong het wel kunnen winnen, maar Rampage heeft een goede vuist en hij hoeft er ook maar 1 goed uit te delen en de rollen zijn omgedraaid.

Tot nu toe vind ik het een goedkope publiciteits actie van spong, beetje hetzelfde niveau als Overeem die Brock uitdaagt. Waar gaat dit allemaal over, vecht gewoon lekker je partijen.. als je een stap omhoog kunt maken doe je dat en laat de matchmaking over aan de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn.

Minotauro
04-02-2014, 23:04
Zwakke hap allemaal. Beetje de grote jongen uithangen vanuit camp Evans tov Rampage. Snap Rampage helemaal. Spong is zelf een nobody in MMA. Je moet je strepen verdienen voordat je zo mag praten.

#teamBADGUY
05-02-2014, 13:43
Ik dacht trouwens dat rampage hem een tijdje geleden al uitdaagte (voor die Twitter beef) ... Maar ik kan et mis hebben hoor . Paar maanden terug was dat alweer . Maar misschien heeft tyrone hem voordien al uitgedaagd hoor .

#teamBADGUY
05-02-2014, 13:46
Ik zie het al spong wilde invallen voor tito en rampage wou dat niet denkik


http://www.5thround.com/157395/quinton-rampage-jackson-i-dont-know-tyrone-spongs-name/

hankmoody
05-02-2014, 14:20
Is er eigenlijk nog wat bekend over wanneer Tyrone weer de ring of kooi in gaat?

Minotauro
05-02-2014, 15:08
Is er eigenlijk nog wat bekend over wanneer Tyrone weer de ring of kooi in gaat?

Op dit moment is hij bezig met open sollicitaties

Nosferatu187
05-02-2014, 15:41
Wat mij betreft brengen ze hem een beetje te voorzichtig in het MMA... Als hij echt wil doorbreken, dan moet hij toch een keer tegen een serieuze tegenstander aan de bak.

Crocop zijn eerste MMA partij was tegen Fujita en niet veel later stond hij tegen Wanderlei Silva, Herring en Sakuraba. Hunt mocht ook al vrij snel aantreden tegen Yoshida en Wanderlei.

Dus minder twitteren en meer actie.

exactly

Nosferatu187
05-02-2014, 15:42
ik wil hem ook nog graag zien boxen anders.

Turboknecht
05-02-2014, 18:38
Ik niet, boxen is saaaaaaiiiii.

Nosferatu187
05-02-2014, 18:40
boxen is pure techniek.

Turboknecht
05-02-2014, 18:47
Geen behoefte aan.

Nosferatu187
05-02-2014, 18:48
klopt je moet ook een bepaalde intelligentie hebben om technische gevechten te kunnen apprecieren.

Turboknecht
05-02-2014, 19:41
klopt je moet ook een bepaalde intelligentie hebben om technische gevechten te kunnen apprecieren.

Een lage zeker. :whistling::lol:

mmacentral
05-02-2014, 22:04
Zou deze partij toch wel willen zien, gelul over Twitter terzijde. Voor Spong om te zien waar hij nu staat, en voor Rampage om te zien of hij het nog in zich heeft. Joey Beltran mag dan geen top-10 zijn, hem KO slaan doe je niet als pannenkoek zijnde. Barry en Miocic kregen het iig niet voor elkaar.

Bromios
05-02-2014, 22:57
Spong gaf d'Anda over de 100 lowkicks en die slikte ze allemaal weg (liep wel 6 weken met krukken nadien). Ik heb Jackson ook nog nooit een lowkick zien blokken dus ik ben benieuwd hoeveel die er kan hebben. Ik geef Rampage geen enkele kans om te winnen. Zijn Pride days liggen ver achter hem en Spong wordt elke dag beter.

Make it happen.

Nelisje
06-02-2014, 11:56
Voor mij is Spong een kickbokser in de kooi, ik heb geen idee of hij überhaupt een takedown defense heeft. Rampage is ver over zijn top heen, maar is zeker geen pannenkoek en ook zeker niet kansloos. Het zou een goede test zijn voor spong om te kijken of hij überhaupt mee moet doen in MMA of dat hij beter kan blijven kickboksen. Zet hem daarna eventueel tegenover iemand met een goede ground game en we weten het zeker.

ijsbier
06-02-2014, 12:58
Voor mij is Spong een kickbokser in de kooi, ik heb geen idee of hij �berhaupt een takedown defense heeft. Rampage is ver over zijn top heen, maar is zeker geen pannenkoek en ook zeker niet kansloos. Het zou een goede test zijn voor spong om te kijken of hij �berhaupt mee moet doen in MMA of dat hij beter kan blijven kickboksen. Zet hem daarna eventueel tegenover iemand met een goede ground game en we weten het zeker.

Dit.

HARDnickCORE
06-02-2014, 14:04
x3