PDA

View Full Version : MMA - Amsterdam - Wedstrijd ambitie



Giant To Be
06-02-2014, 19:01
Beste!

Ik heb een aantal jaar terug MMA gedaan en zou wedstrijden gaan draaien, uiteindelijk door wereldreis niet door gegaan. Toen ik terug kwam was de sportschool weg en andere MMA scholen hadden geen mensen in mijn gewichtsklasse. Nu ga ik binnenkort verhuizen naar Amsterdam Zuid (bijlmer) en ben ik opzoek naar een MMA school + sportschool om het MMA weer op te pakken en later ook wedstrijden te draaien. Graag zou ik minimaal 2-3x per week willen trainen en mensen hebben van mijn gewicht. Ik heb al een beetje rond gezocht maar kon niks vinden wat bij mijn behoefte aansluit (op mike's gym na, alleen deze school is ff te ver weg aangezien ik het moet combineren met studie, werk, etc.)

stats:
1.92m 105kg

Groetjes

HARDnickCORE
06-02-2014, 19:18
Het is hier geen DBB! Hier zitten echte mannen! Stats zijn winst verlies en onbeslist, geen lengte en gewicht :D

Maar ik kom niet uit Amsterdam dus ik kan je niet helpen, sorry.

Giant To Be
06-02-2014, 19:33
Dat begrijp ik. Maar er zijn niet voor niets gewichtsklasses. Ik trainde bij mijn oude MMA school met 60-80kg vechters, die konden nog zo een goede techniek hebben maar een lock doorzetten lukte ze zelden en dat kwam niet voor mijn geweldige defense.

lopez86
06-02-2014, 20:17
Dat begrijp ik. Maar er zijn niet voor niets gewichtsklasses. Ik trainde bij mijn oude MMA school met 60-80kg vechters, die konden nog zo een goede techniek hebben maar een lock doorzetten lukte ze zelden en dat kwam niet voor mijn geweldige defense.

Begrijpelijk, als zwaargewicht is het moeilijk om goeie trainingspartners te vinden.
Ik zou gewoon een hoop verschillende gym's uitproberen en je vraag ook daar stellen.

Briant
06-02-2014, 22:04
Zit geloof ik ook een afdeling van Team Agua daar, probeer daar eens. Is wel meer BJJ en Grappling georienteerd maar er lopen ook wat mma vechters van rond. Zeker de moeite waard.

Giant To Be
06-02-2014, 23:21
Thanks, ik ga zeker even kijken, Team Agua ligt er echt om de hoek!

Is er ergens nog een up-to-date lijst van alle MMA scholen in Amsterdam. Degene die ik vind hebben allemaal dode links en zijn van vele jaren terug.

MB667
06-02-2014, 23:39
Kops gym ofcourse ;)

cornelus
07-02-2014, 09:29
Vast wel iets te vinden in dat 020 toch?

http://www.maa-amsterdam.nl/school/

Giant To Be
07-02-2014, 15:28
Zijn genoeg scholen ja. Had het liefst naar Mike's gym gegaan, maar die zitten allemaal gewoon te ver weg. Valt niet te combineren met studie, werk en andere sporten wanneer ik meerdere keren in de week wil trainen. Kops gym ziet er top uit, maar hebben ze maar 1x in de week mma daar?

Jeru
08-02-2014, 10:09
Kops heeft wel meerdere sporten die ondersteunen voor MMA zoals worstelen, kickboksen en boksen. Daarnaast is er ook een mogelijkheid om met gewichten te werken. Dus die 2 a 3 keer trainen lukt dan makkelijk.

Puur MMA gezien heb je nog R-Grip van Roemer Trompert en Marloes Coenen. Daar zou je 5 keer MMA kunnen trainen als je wilt: http://www.r-grip.nl/rooster/ ze hebben geen gewichten, maar circuit training kun je daar ook doen. Zit in Amsterdam Oud-west

Verder nog Tatsujin Amsterdam van Rafles la Rose. Daar is 2 keer per week MMA te trainen http://www.mmatraining.nl/?page_id=67 hij zit op de Boelelaan 46 in Zuid.

Bert Kops
08-02-2014, 13:57
Kom gerust eens langs Giant To Be bij ons zijn er genoeg mogelijkheden...