PDA

View Full Version : Don King documentary (oudje)



Pahlavan
06-02-2014, 20:05
Een alweer wat oudere documentaire over een ontzettend ziek en kwaadaardig mens, namelijk Don King.
Als zelfs Mike Tyson, die in zijn jonge jaren ook niet de liefste was, zegt dat Don King een slecht mens is dan weet je genoeg.

Iemand trouwens de Klitschko film gezien? Daarin nodigt Don King de broers bij hem uit om ze een contract te laten tekenen en op een gegeven moment gaat hij erg mooi piano spelen voor ze, vervolgens merkt Vitali dat don king niet zelf aan het spelen is maar dat het zo'n piano is die automatisch speelt lol. Wat een sneaky lowlife.


http://www.youtube.com/watch?v=4-75x-W2Pzg

Minotauro
06-02-2014, 20:16
Thanks, maar inderdaad een van de slechtste mensen ooit. Veel over hem gelezen en gezien in andere docu's zoals Tyson, etc. En video's op Youtube.

Die man verdient het echt om aan de hoogste boom te worden gehangen!

Pahlavan
06-02-2014, 20:25
Hij heeft idd echt zoveel levens en carrieres verpest. In de Klitschko film vertelt een andere bokser hoe Don King te werk ging, namelijk door zich met name te richten op arme/niet al te slimme boksers en een groot stapel cash op tafel te leggen en zeggen dat ze meteen een contract moeten ondertekenen want als ze dat niet direct doen dan zal hij dit bedrag nooit meer aanbieden.
In veel gevallen ondertekenden die boksers het contract zonder het te controleren en daarmee tekenden ze als het ware hun leven weg

Minotauro
06-02-2014, 20:28
Ik herinner me nog uit die Tyson docu, dat Tyson 200 miljoen ineens miste. Geld wat hij in zijn succesvolste deel van zijn carriere had opgebouwd. Naderhand had hij maar 30 miljoen of zoiets terug gekregen?

Of altijd dat nationalistische gedoe van Don King met zijn Amerika. Het is overigens een echte racist en de meest hypocriete geldwolf uit de industrie.

Herinner me tevens ook nog dat Tyson zei dat Don King zijn moeder zelfs zou verkopen voor een dollar en dat gelooft iedereen ook nog na alle verhalen.

Wat je zegt kan ik me wel in vinden ja. Vooral veel donkere en zuid-amerikaanse boksers zijn in zijn trucjes getrapt. Een oplichter van de 'laagste' plank, in dit geval. Gelukkig waren de Klitschko's geen al te domme boksers. Waar is die docu van de Klitschko's te vinden?

Pahlavan
06-02-2014, 20:40
De Klitschko film is volgens mij op youtube te vinden maar de film is grotendeels in het duits en oekraïens gesproken dus beter download je het ergens gewoon als dvd waardoor je voor engelse ondertiteling kan kiezen. Ik had het toen via nzbindex.com gedownload maar dat is alweer een tijd geleden.

Leventdepevent
06-02-2014, 22:02
wat een walgelijke vent, laatst nog zitten irriteren aan die man tijdens de partij Brahmer-oliveira dat ie zijn vechter niet uit de kleedkamer wilde laten komen.