PDA

View Full Version : Overeem turns down fight with Dos Santos



Naj85
13-02-2014, 04:26
Coming off a win over Frank Mir at UFC 169, Alistair Overeem will likely find himself in a bout with title implications, however according to Dana White, it won't be against former champion Junior Dos Santos.
On the most recent episode of UFC Tonight, Dana White said that he offered Overeem a five round main event fight with Dos Santos, which he turned down. White also offered Overeem a three round co-main event against Dos Santos, which he also turned down.
White believes that Overeem is running from Dos Santos: "He wants nothing to do with dos Santos. He's literally hiding from him"

Alistair lijkt nu wel degene die afraid is van dos santos.. Misschien vind hij dat hij er nog niet klaar is. Dos santos is toch een risico op een zware KO en vernedering na al die uitspraken van hem. Voelde deze eigenlijk al een beetje aankomen en zie alistair liever eerst ook tegen een andere tegenstander, miocic bijv. Paar potjes knallen, zelfvertrouwen weer winnen en dan pas verder knallen tegen de grotere leeuwen

Harrie Nak
13-02-2014, 08:18
Update: Following the report, Overeem responded to MMAFighting.com about why he turned down the opportunity at this time. "I'm hurt," he said. "Rib problem. So first [I] need an ETA on recovery time. [It] would be unwise to accept any fight before knowing exactly what's up. [I] wouldn't want to pull out of any fight [due to] being unfit, especially an anticipated fight as this one."

Ralph
13-02-2014, 08:19
Hmmm... Ik weet niet of het slim is van Alistair om deze pot te weigeren. Hij stond er al niet al te best op bij Dana en nu zo'n groot gevecht weigeren maakt het vast niet beter. Wellicht dat Dana weer voor een dubbeltje op de eerste rij wilde zitten?

Ralph
13-02-2014, 08:19
Update: Following the report, Overeem responded to MMAFighting.com about why he turned down the opportunity at this time.
"I'm hurt," he said. "Rib problem. So first [I] need an ETA on recovery time. [It] would be unwise to accept any fight before knowing exactly what's up. [I] wouldn't want to pull out of any fight [due to] being unfit, especially an anticipated fight as this one."

ok. Klinkt niet onlogisch

Harrie Nak
13-02-2014, 08:26
Dana gedraagt zich de laatste tijd alsof ie met Thiago Silva heeft lopen feesten. http://img3.drugsforum.eu/smileys/snort.gif

Wheelie
13-02-2014, 08:36
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/1891277_729034093795611_1226708329_n.jpg

Minotauro
13-02-2014, 08:57
Altijd smoesjes als puntje bij paaltje komt!

Bloeba
13-02-2014, 09:02
Overeem is allemaal leuk en aardig, maar toen die die net in de UFC kwam moest het degene zijn die de hele HW division binnenstebuiten zou moeten keren, verliest 2x in een row op KO door domme fouten en gaat daarna een retired WWE champion uitdagen. Weet niet precies wat ervan te denken

Leventdepevent
13-02-2014, 09:27
Altijd smoesjes als puntje bij paaltje komt!
yeb maar zelf eerst wel lesnar uitdagen en als dana dan met JDS komt wil ie ineens nog niet over een volgend gevecht praten :wacko:

Turboknecht
13-02-2014, 09:29
Ik vraag me af of hij echt iets met z'n ribben heeft. Dan zou hij dat tijdens z'n vakantie hebben opgelopen, want na die partij met Mir was er niets aan de hand. Beetje vreemd. Hij moet die partij tegen JDS gewoon aannemen, geen smoesjes. Eerst was het altijd "I like to stay active, I'm a fighter, I want to fight" en nu lijkt hij liever op vakantie te zijn. Tja...

Pahlavan
13-02-2014, 09:57
yeb maar zelf eerst wel lesnar uitdagen en als dana dan met JDS komt wil ie ineens nog niet over een volgend gevecht praten :wacko:

x2

2 dagen na het gevecht tegen Mir zat die ook nog in studio bij Ariel Helwani en gaf hij aan dat hij nauwelijks werd geraakt in het gevecht en zat hij weer over het Brock gevecht te praten maar nu dat ze hem JDS aanbieden is hij 'geblesseerd'... juist.

Sato
13-02-2014, 11:06
Hoewel ik na zijn laatste partij weer onder de indruk ben geraakt over het presteren van Alistair. Snap ik niet dat hij deze partij weigert. Dit is natuurlijk koren op de molen van ome Dana. Overeem die veranderde naar Ubereem, die weer veranderde naar Cardioreem kan juist nu van zijn in mijn ogen goede preformance gebruik maken om zich weer snel richting de top de vechten.

Alhoewel JDS een kwalitatief zeer sterke vechter is zal hij toch "iedereen moeten verslaan" wanneer hij de titel wil pakken.
Hij staat op dit moment #6 in de sherdog ranking waar JDS #2 staat. Met een winst partij op JDS (in welke manier dan ook) wordt hij direct weer in titelconsideration meegenomen. Eerst dacht ik dat het aan de 5 ronden partij zou liggen maar zelf met 3 gaat hij vooralsnog niet akkoord. En naar mijn mening en vele andere als ik andere topics (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?130422-10-UFC-fights-we-want-to-see-in-2014) moet geloven dan kijkt men uit naar deze partij en met een redelijk onderhandelen kan hij toch veel PPV-geld eruit slepen.

Tegen wil en dank zeg ik het dan maar: Overeem heeft vermoed ik geen zin in JDS en hoopt nog even een financieel lucuratief te krijgen met een win op een mindere tegenstander dan JDS. Al hoop ik dat hij alsnog ja zal zeggen en wanneer hij ja zegt dat hij wint. Al met al een zeer merkwaardige actie.

#teamBADGUY
13-02-2014, 11:37
Hoewel ik na zijn laatste partij weer onder de indruk ben geraakt over het presteren van Alistair. Snap ik niet dat hij deze partij weigert. Dit is natuurlijk koren op de molen van ome Dana. Overeem die veranderde naar Ubereem, die weer veranderde naar Cardioreem kan juist nu van zijn in mijn ogen goede preformance gebruik maken om zich weer snel richting de top de vechten.

Alhoewel JDS een kwalitatief zeer sterke vechter is zal hij toch "iedereen moeten verslaan" wanneer hij de titel wil pakken.
Hij staat op dit moment #6 in de sherdog ranking waar JDS #2 staat. Met een winst partij op JDS (in welke manier dan ook) wordt hij direct weer in titelconsideration meegenomen. Eerst dacht ik dat het aan de 5 ronden partij zou liggen maar zelf met 3 gaat hij vooralsnog niet akkoord. En naar mijn mening en vele andere als ik andere topics (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?130422-10-UFC-fights-we-want-to-see-in-2014) moet geloven dan kijkt men uit naar deze partij en met een redelijk onderhandelen kan hij toch veel PPV-geld eruit slepen.

Tegen wil en dank zeg ik het dan maar: Overeem heeft vermoed ik geen zin in JDS en hoopt nog even een financieel lucuratief te krijgen met een win op een mindere tegenstander dan JDS. Al hoop ik dat hij alsnog ja zal zeggen en wanneer hij ja zegt dat hij wint. Al met al een zeer merkwaardige actie.



hij zegt het is Z'n rib ...
dan is het gewoon z'n rib !!
tot het tegendeel bewezen is
klaar

blade
13-02-2014, 11:48
zal wel weer om de dollars zijn

#teamBADGUY
13-02-2014, 12:23
Nee want hijft gewoon een contract dus gage zal wel et zelfde zijn ongeacht tegenstander , daar wilt Dana em natuurlijk ook tegen een topper zetten ipv tegen subtopper ... Die 400000 moet terug verdient worden toch

Pahlavan
13-02-2014, 12:28
hij zegt het is Z'n rib ...
dan is het gewoon z'n rib !!
tot het tegendeel bewezen is
klaar

Hij zei ook dat hij nooit verboden middelen heeft gebruikt en altijd clean is.
Toen hij eenmaal betrapt werd op veel te hoge t/e ratio zei hij dat hij het 'niet wist' en dat het de schuld van zijn arts was.

Kortom, Alistair heeft wel vaker dingen gezegd die niet helemaal waar zijn.

De waarheid zal zoals gewoonlijk vast ergens in het midden liggen maar er zijn gewoon veel tegenstrijdigheden.

blackadder
13-02-2014, 13:02
Wellicht dat Dana weer voor een dubbeltje op de eerste rij wilde zitten?
Moet ie dan entree betalen?

rollermanskunk
13-02-2014, 13:06
Overeem is free agent, White kan wel een gevecht aanbieden als de gage stukken minder is als zijn vorige contract dan snap ik wel dat Overeem het afwijst. Ik heb gehoord dat Zuffa tot en met mei de enige partij is die met Overeem mag onderhandelen. Daarna mag Overeem ook met andere promoties onderhandelen. Het zou mij niet verbazen als we tot mei niks meer horen en Overeem in mei/juni aankondigd dat hij de partij tegen JDS alsnog accepteert met een verlenging van zijn contract.

Onderhandelingstaktiek dus van Overeem en White

Harrie Nak
13-02-2014, 13:14
Kan me herinneren dat hij het wel eens eerder (nog niet zo lang geleden) aan zijn ribben gehad heeft.

Minotauro
13-02-2014, 13:55
Dan alsnog, na twee KO's en een matige partij tegen Mir, moet je niet meer vasthouden aan oude prestaties en een oud contract. Presteren voor je brood, net als ieder ander

Willem033
13-02-2014, 14:03
Alistair vecht al 10 jaar tegen de top van de wereld.
Heeft tegen mannen als Hari gestaan, Hari in zijn prime.
Dan denken jullie dat die bang is voor JDS?
Hou op hoor.

Bromios
13-02-2014, 14:07
Onderhandelingstactiek.

White riep direct na de partij al dat het kut was.
Hij wil van die miljoen per partij af en gewoon 2 ton gaan betalen net als aan de rest.

Overeem zit nu natuurlijk vakantie te vieren bij Andurant en dat geeft UFC het idee dat hij naar Glory over kan stappen.

Over 2 weken is er ineens een accoord en komt die partij er aan.

Igorvdw
13-02-2014, 14:11
Zonde, hoop dat de heren hierboven gelijk hebben en het een onderhandelingstechniek is. Bang vind ik inderdaad raar om te zeggen bij iemand met een carriere achter de rug als Overeem. Hij kan Junior pakken, 100%. Wel grotere kans op een K.O. dan bijv. tegen Mir, maar ik ben en blijf Overeem fan. WAR OVEREEM!

HARDnickCORE
13-02-2014, 14:36
Onderhandelingstactiek.

White riep direct na de partij al dat het kut was.
Hij wil van die miljoen per partij af en gewoon 2 ton gaan betalen net als aan de rest.

Overeem zit nu natuurlijk vakantie te vieren bij Andurant en dat geeft UFC het idee dat hij naar Glory over kan stappen.

Over 2 weken is er ineens een accoord en komt die partij er aan.

Dat zou mooi zijn....

jantje11
13-02-2014, 14:51
Die rib blessure geloof ik eerlijk gezegd weinig van en ook dat Alistair bang van JDS is geloof ik niks van.

Alistair moet wel beseffen dat die met een win over JDS wel in aanmerking zal komen voor een Titleshot.

Overhand Right
13-02-2014, 14:59
Voordat ik alle comments las, dacht ik: Netjes Alistair, laat je niet zo opjagen door Dana. Lekker schijt aan hem en je eigen beslissingen maken.
Maar het is anderzijds ook vaag zoals velen aangeven hier: eerst Brock uitdagen en JDS weigeren, etc.

Ik krijg het trouwens wel heel benauwd als ik aan een 5 round partij denk tussen Alistair en JDS.
JDS gaat niet KO, dan ben ik bang dat er vroeg of laat wel zo'n opstoot er op zit van JDS.
Of Alistair moet een guillotine uit z'n hoed toveren, maar ook dat lijkt me een hele opgave tegen JDS.

In deze geef ik Alistair weinig kans, helaas.

mario the count
13-02-2014, 15:17
Overeem is free agent, White kan wel een gevecht aanbieden als de gage stukken minder is als zijn vorige contract dan snap ik wel dat Overeem het afwijst. Ik heb gehoord dat Zuffa tot en met mei de enige partij is die met Overeem mag onderhandelen. Daarna mag Overeem ook met andere promoties onderhandelen. Het zou mij niet verbazen als we tot mei niks meer horen en Overeem in mei/juni aankondigd dat hij de partij tegen JDS alsnog accepteert met een verlenging van zijn contract.

Onderhandelingstaktiek dus van Overeem en White+1 .Mocht overeem tegen die tijd de partij alsnog weigeren, dan zou het wel een beetje jammer zijn.

#teamBADGUY
13-02-2014, 15:36
Hij zei ook dat hij nooit verboden middelen heeft gebruikt en altijd clean is.
Toen hij eenmaal betrapt werd op veel te hoge t/e ratio zei hij dat hij het 'niet wist' en dat het de schuld van zijn arts was.

Kortom, Alistair heeft wel vaker dingen gezegd die niet helemaal waar zijn.

De waarheid zal zoals gewoonlijk vast ergens in het midden liggen maar er zijn gewoon veel tegenstrijdigheden.



Daarom zeg ik "tot het tegendeel bewezen is " ...

Turboknecht
13-02-2014, 15:39
Voordat ik alle comments las, dacht ik: Netjes Alistair, laat je niet zo opjagen door Dana. Lekker schijt aan hem en je eigen beslissingen maken.
Maar het is anderzijds ook vaag zoals velen aangeven hier: eerst Brock uitdagen en JDS weigeren, etc.

Ik krijg het trouwens wel heel benauwd als ik aan een 5 round partij denk tussen Alistair en JDS.
JDS gaat niet KO, dan ben ik bang dat er vroeg of laat wel zo'n opstoot er op zit van JDS.
Of Alistair moet een guillotine uit z'n hoed toveren, maar ook dat lijkt me een hele opgave tegen JDS.

In deze geef ik Alistair weinig kans, helaas.

Mee eens. Hij maakt vrij weinig kans.

e-type
13-02-2014, 16:29
Alistair vecht al 10 jaar tegen de top van de wereld.
Heeft tegen mannen als Hari gestaan, Hari in zijn prime.
Dan denken jullie dat die bang is voor JDS?
Hou op hoor.

Je hebt het over Ubereem. Dit thread gaat over Overeem.

Jammer dat ie het afwijst, maar wel verstandig aangezien ie nu pas aan het leren is om om te gaan met z'n nieuwe lichaam. Tegen Mir was ie gewoon goed, maar nog geen match voor JDS.

Willem033
13-02-2014, 16:33
Je hebt het over Ubereem. Dit thread gaat over Overeem.

Jammer dat ie het afwijst, maar wel verstandig aangezien ie nu pas aan het leren is om om te gaan met z'n nieuwe lichaam. Tegen Mir was ie gewoon goed, maar nog geen match voor JDS.

Voor ie Ubereem werd vocht hij bij Pride ook al tegen de absolute top.

T15Boxing
13-02-2014, 17:11
Dit is wel lame van Overeem. Mede omdat hij het zo graag over een Lesnar partij had. Begin daar dan niet over en geef eerder aan dat je een blessure hebt.

Silat
13-02-2014, 17:23
Same old same old hier op MF.

DAJAK
13-02-2014, 17:27
Voor ie Ubereem werd vocht hij bij Pride ook al tegen de absolute top.

Precies!
Ik vind dat Overeem wel wat meer credits verdiend. Hij zal ongetwijfeld een goede reden hebben. De meesten hier zijn wel heel negatief. Moet je eens kijken op zijn fight Record tegen wie hij allemaal heeft gestaan, daar kan menig MMA vechter echt niet aan tippen. Bedenk ook dat hij als MMA vechter tegen de allerbeste kickboxers heeft gestaan, dat is niet niks!

YoMarK
13-02-2014, 17:33
Dit is wel lame van Overeem. Mede omdat hij het zo graag over een Lesnar partij had. Begin daar dan niet over en geef eerder aan dat je een blessure hebt.
Joh, weten wij veel hoe het gegaan is.

Overeem heeft volgens mij geen gevechten meer op z'n contract staan. Voor hetzelfde geld belt Dana op en zegt: "je mag voor 3 stuivers, een glas ranja en een kusje van Arianny tegen JDS vechten". Overeem: "3 stuivers vind ik wat magertjes, maar een kusje sla ik niet af" Dana: "Fucking retard....blabla...scared bitch" en hangt op.
Vervolgens krijgen we dit soort tweets.

Wat een poppenkast altijd.
Denk niet dat Overeem er hel vel zin in heeft. JDS is voor hem misschien wel gevaarlijker dan Cain, maar dat is niet het hele verhaal.

hankmoody
13-02-2014, 17:41
Hopelijk is Alistair snel weer helemaal gezond. Jullie gasten die zo negatief zijn over Overeem, jullie zouden je moeten schamen. Gegard en Overeem zijn de enige in de UFC en ze doen het erg goed, ze geven Nederland een goede naam in de MMA wereld. Als Gegard en Overeem kampioenen zijn in UFC, zal UFC en MMA zich ook meer op Nederland richten. Vroeg of laat zal Alistair wel tegen JDS komen te staan en ik heb er alle vertrouwen op dat Alistair wint.

ArjanV
13-02-2014, 17:42
Wat een topic weer....wat zijn Nederlanders toch goed in het kleineren van hun eigen sporthelden,moet je een Amerikaan eens uitleggen...

Overeem kan het toch daadwerkelijk een blessurre hebben? En zelfs al zou die (nu) niet tegen JDS willen vechten,wat is daar mis mee? Kan me best voorstellen dat hij eerst wat zelfvertrouwen wil tanken na zijn 2 nederlagen,ik weet het niet,ik kan niet in zijn schedel kijken zoals de meesten dat hier wel lijken te kunnen...Lesnar uitdagen gebeurde volgens mij nadat DW had aangegeven dat Lesnar terug wilde naar de UFC en Lesnar is wel van wat ander niveau dat JDS

T15Boxing
13-02-2014, 17:50
Joh, weten wij veel hoe het gegaan is.

Overeem heeft volgens mij geen gevechten meer op z'n contract staan. Voor hetzelfde geld belt Dana op en zegt: "je mag voor 3 stuivers, een glas ranja en een kusje van Arianny tegen JDS vechten". Overeem: "3 stuivers vind ik wat magertjes, maar een kusje sla ik niet af" Dana: "Fucking retard....blabla...scared bitch" en hangt op.
Vervolgens krijgen we dit soort tweets.

Wat een poppenkast altijd.
Denk niet dat Overeem er hel vel zin in heeft. JDS is voor hem misschien wel gevaarlijker dan Cain, maar dat is niet het hele verhaal.

Er waren wel meer indicaties dat Overeem een JDS gevecht lijkt te vermijden. Kijk eens terug hoe hij reageert op een JDS gevecht tijdens de post fight press conference. Paar uur daarvoor daagt hij heel zelfverzekerd iemand uit die al jaren niet meer vecht, nu in de WWE is en iemand die hij al met gemak versloeg.

Mischien als hij eerlijk was en gewoon zei dat hij niet nog niet klaar is voor een gevecht tegen Santos ipv teveel trots hebben en alle vragen vermijden met "ik ben op vakantie en denk nu niet aan een volgende gevecht".

Ik geloof wel dat hij een blessure heeft maar hij heeft zichzelf in een slechte situatie laten belanden.

kendamac
13-02-2014, 17:55
Hoeveel gevechten heeft hij nog te gaan op zijn contract. Zou het kunnen zijn dat wil hij save spelen omdat hij bij verlies zijn contract anders niet verlengd ziet worden.
Ik ga ervan uit dat hij die rib blessure heeft opgelopen in zijn laatste gevecht. Dan vind ik het idd raar dat hij wel Brock uitdaagt maar JDS weigert.
Denk overigens dat hij weinig kans maakt tegen JDS.

jantje11
13-02-2014, 18:00
Hoe dan ook komt die JDS fight er. JDS heb al aangegeven om op Overeem te wachten en het is nu duidelijk dat de UFC het ook wil.
Alistair heeft niet veel te willen hij zal dit gevecht op den duur toch moeten accepteren en waarschijnlijk zal die er dan ook wel naar betaald worden.

Mocht Overeem JDS gewoon blijven weigeren dan denk ik dat die of heel weinig betaald gaat krijgen voor een andere tegenstander of hij wordt gewoon uit de UFC gegooid.

king
13-02-2014, 18:27
Dit is nu de derde keer dat deze partij niet doorgaat... Eerste keer gepakt met roids, tweede keer een blessure en nu weer een blessure??

http://www.calicomfortsd.com/wp-content/uploads/2012/05/UFC-146-poster.jpg
http://media67.podbean.com/pb/48be554ad26255cbab54a0a75fbf1cf9/52fc14eb/data2/blogs58/552200/uploads/UFC-160.jpg

Pahlavan
13-02-2014, 18:44
Er waren wel meer indicaties dat Overeem een JDS gevecht lijkt te vermijden. Kijk eens terug hoe hij reageert op een JDS gevecht tijdens de post fight press conference. Paar uur daarvoor daagt hij heel zelfverzekerd iemand uit die al jaren niet meer vecht, nu in de WWE is en iemand die hij al met gemak versloeg.

Mischien als hij eerlijk was en gewoon zei dat hij niet nog niet klaar is voor een gevecht tegen Santos ipv teveel trots hebben en alle vragen vermijden met "ik ben op vakantie en denk nu niet aan een volgende gevecht".

Ik geloof wel dat hij een blessure heeft maar hij heeft zichzelf in een slechte situatie laten belanden.

x2

Klassikl
13-02-2014, 19:10
Ik ben niet verrast. En verwacht niet dat deze partij er komt.

mario the count
13-02-2014, 19:55
Joh, weten wij veel hoe het gegaan is.

Overeem heeft volgens mij geen gevechten meer op z'n contract staan. Voor hetzelfde geld belt Dana op en zegt: "je mag voor 3 stuivers, een glas ranja en een kusje van Arianny tegen JDS vechten". Overeem: "3 stuivers vind ik wat magertjes, maar een kusje sla ik niet af" Dana: "Fucking retard....blabla...scared bitch" en hangt op.
Vervolgens krijgen we dit soort tweets.

Wat een poppenkast altijd.
Denk niet dat Overeem er hel vel zin in heeft. JDS is voor hem misschien wel gevaarlijker dan Cain, maar dat is niet het hele verhaal.

lijkt me onwaarschijnlijk, overeem houd niet van platte kontjes.

Bloeba
13-02-2014, 20:36
Begin laatste tijd steeds minder overeem fan te worden, terwijl die eerst mijn nr 1 favo was.

hoe die badr hari afbekte terwijl niemand het durfde en versloeg. toen was het een topper. Nu als ie verliest zie je hem een paar maanden niet en komen er geen the-reem's episodes en als die wint dan staat die op het puntje van de ijsberg lesnar uit te dagen, (overigens retired wwe vechter) voor wie dat niet wist. krijgt die overigens kort erna de kans tegen jds aangeboden en dan is die geblesseerd? Heeft vrij weinig te maken met dat 'nederlanders' graag hun sporters afzeiken. we zijn gewoon genadeloos eerlijk:)

TOON
13-02-2014, 22:05
Overeem stapt al tien jaar de ring in tegen (grotendeels) echte toppers!! en nu is het een schijterd zeker....ongelofelijk...
je moet je vooral bij DW afvragen wat achter die bullshit zit die hij iedere keer verkondigd, tis maar net hoe de wind waait, die gast praat een banaan nog recht....we zien het wel tegen wie Overeem over een paar maanden de ring in stapt, zal zeker geen koekenbakker worden!

Nosferatu187
13-02-2014, 22:11
een taarten bakker?

Nelisje
13-02-2014, 22:14
Volgens mij is het meer dat nederlanders vrij nuchter zijn.. en Alistair is wat dat betreft te amerikaans.. hij schrijft cheques met zijn mond die zijn vuisten niet kunnen incasseren heet dat geloof ik zo mooi. Dat is leuk zolang je het waar maakt, maar als je het niet waar maakt, en misschien zelfs onzeker wordt en tegenstanders probeert te mijden krijg je dat ook te horen..

Vechters als Struve en Mousasi zijn compleet het tegenovergestelde, die hoor je nooit trash talken. Daar wordt dan ook veel meer van geaccepteerd. Persoonlijk ben ik ook veel meer fan van Mousasi en Struve.. die gasten brengen het gewoon en hebben in mijn ogen veel meer potentie.

Pahlavan
13-02-2014, 22:18
Volgens mij is het meer dat nederlanders vrij nuchter zijn.. en Alistair is wat dat betreft te amerikaans.. hij schrijft cheques met zijn mond die zijn vuisten niet kunnen incasseren heet dat geloof ik zo mooi. Dat is leuk zolang je het waar maakt, maar als je het niet waar maakt, en misschien zelfs onzeker wordt en tegenstanders probeert te mijden krijg je dat ook te horen..

Vechters als Struve en Mousasi zijn compleet het tegenovergestelde, die hoor je nooit trash talken. Daar wordt dan ook veel meer van geaccepteerd. Persoonlijk ben ik ook veel meer fan van Mousasi en Struve.. die gasten brengen het gewoon en hebben in mijn ogen veel meer potentie.

Volledig mee eens.

mario the count
13-02-2014, 22:23
Ik neig ook meer naar type's als mousasi en struve, maar heb overeem toch ook nog hoog staan. Ik denk niet dat hij bang is om tegen een JDS of iemand anders van dat kaliber te vechten, ik denk dat hij zijn moment kiest, en dat dit nog geen ideaal moment is om in te stemmen met een dergelijke partij. Ik ben meer van de no nonsense vechters, maar vechters die het zakelijk beter aanpakken komen toch het beste weg, en overeem heeft daar wel zijn topsalaris aan te danken bij de UFC. Vergeet ook niet dat Overeem max 1 kans heeft om nog richting een titel te knokken ( als hij dat al gaat redden), de weg naar die titel toe moet hij dus heel goed plannen.

rollermanskunk
14-02-2014, 00:26
Onderhandelingstactiek.

White riep direct na de partij al dat het kut was.
Hij wil van die miljoen per partij af en gewoon 2 ton gaan betalen net als aan de rest.

Overeem zit nu natuurlijk vakantie te vieren bij Andurant en dat geeft UFC het idee dat hij naar Glory over kan stappen.

Over 2 weken is er ineens een accoord en komt die partij er aan.

Pierre zit nu in London, Overeem in Jamaica.

yuko
14-02-2014, 00:31
Het is Dana gelukt hoor! Met die bagger commentaren van hem heeft hij het voor elkaar gekregen om de publieke opinie tegen Overeem te krijgen. Dana vindt Overeem gewoon te duur voor wat hij brengt, dit klopt op zich ook wel maar ja hij zat er zelf bij toen dat contract onder zijn neus werd geduwd. Dat veel Nederlandse fans Overeem nu ook verguizen valt me een beetje tegen, hij heeft het zeker in zich om top 3 te worden.

Tykill
14-02-2014, 01:20
Het is Dana gelukt hoor! Met die bagger commentaren van hem heeft hij het voor elkaar gekregen om de publieke opinie tegen Overeem te krijgen. Dana vindt Overeem gewoon te duur voor wat hij brengt, dit klopt op zich ook wel maar ja hij zat er zelf bij toen dat contract onder zijn neus werd geduwd. Dat veel Nederlandse fans Overeem nu ook verguizen valt me een beetje tegen, hij heeft het zeker in zich om top 3 te worden.

Hij doet het ook zelf hea. Door fucking Lesnar uit te dagen... Zeer zwakke move. Als hij straks JDS echt duckt dan ben ik niet zo fan meer van hem.

Minotauro
14-02-2014, 01:45
Voor ie Ubereem werd vocht hij bij Pride ook al tegen de absolute top.

Toen was zijn record bijna hetzelfde als die van zijn broer.

Als UbetRteem heeft hij hem omhoog gekrikt met een dikke streak, totdat hij gepakt werd. Nu is het weer de realiteit. Geef hem totaal geen kans tegen JDS. Hijzelf ook niet

my2cents
14-02-2014, 01:51
Wat een reactie weer hier.... Ooit wel eens van onderhandelingstactiek gehoord?

- Overeem heeft Brock uitgedaagd, aangezien hij wist dat zijn contract afliep. Dit leek hem blijkbaar slim voor de onderhandelingen met Dana.
- Dana kleineert Overeem (zwaar onterecht) met zijn prestatie in zijn laatste partij. Dit leek hem slim in de onderhandelingen.
- Gezien dat de UFC/Overeem de komende maanden alleen nog maar exclusief met elkaar mogen onderhandelingen over een nieuw contract, lijkt het Dana slim om de media op zijn hand te krijgen door aan te geven dat Overeem een gevecht met JDS duckt.
- Overeem doet het enige slimme en wacht totdat hij met ook met andere partijen mag onderhandelen om zo zijn onderhandelingspositie ten opzichte van de UFC te versterken.

Zo moeilijk is het echt niet als je even wat beter nadenkt....

rollermanskunk
14-02-2014, 03:18
Wat een reactie weer hier.... Ooit wel eens van onderhandelingstactiek gehoord?

- Overeem heeft Brock uitgedaagd, aangezien hij wist dat zijn contract afliep. Dit leek hem blijkbaar slim voor de onderhandelingen met Dana.
- Dana kleineert Overeem (zwaar onterecht) met zijn prestatie in zijn laatste partij. Dit leek hem slim in de onderhandelingen.
- Gezien dat de UFC/Overeem de komende maanden alleen nog maar exclusief met elkaar mogen onderhandelingen over een nieuw contract, lijkt het Dana slim om de media op zijn hand te krijgen door aan te geven dat Overeem een gevecht met JDS duckt.
- Overeem doet het enige slimme en wacht totdat hij met ook met andere partijen mag onderhandelen om zo zijn onderhandelingspositie ten opzichte van de UFC te versterken.

Zo moeilijk is het echt niet als je even wat beter nadenkt....

Yep, precies zoals ik het al eerder had aangegeven. Business as usual

T15Boxing
14-02-2014, 04:16
Het is Dana gelukt hoor! Met die bagger commentaren van hem heeft hij het voor elkaar gekregen om de publieke opinie tegen Overeem te krijgen. Dana vindt Overeem gewoon te duur voor wat hij brengt, dit klopt op zich ook wel maar ja hij zat er zelf bij toen dat contract onder zijn neus werd geduwd. Dat veel Nederlandse fans Overeem nu ook verguizen valt me een beetje tegen, hij heeft het zeker in zich om top 3 te worden.

Hij blijft een van mijn favoriete vechters maar als hij dit soort dingen doet(Lesnar uitspraken etc.) dan verdient hij kritiek. Zodra hij de JDS gevecht accepteerd zullen we toch voor hem juichen, dat lijkt me wel duidelijk.

Jabdealer
14-02-2014, 08:30
Wat een topic weer....wat zijn Nederlanders toch goed in het kleineren van hun eigen sporthelden,moet je een Amerikaan eens uitleggen...


vind ik ook altijd heel bijzonder hier op Mixfight

Turboknecht
14-02-2014, 09:37
Amerikanen doen graag nep, prima. Hier lullen we er niet om heen en zegt iedereen gewoon wat ie ervan vindt. Je hoeft iemand daarnaast niet per se goed te vinden hoor. Bij sommigen komt het net over alsof het een plicht is, want ja, Overeem heeft hier ook gewoond. Moet je per se fan zijn en mag je nooit een keer wat negatiefs zeggen. Wat een bullshit zeg.

Brainthief
14-02-2014, 10:51
Big fucking deal. Alleen erg amateuristisch van white dat hij op zo een wijze vechters onder druk zet.

Willem033
14-02-2014, 11:04
]


Toen was zijn record bijna hetzelfde als die van zijn broer.

Als UbetRteem heeft hij hem omhoog gekrikt met een dikke streak, totdat hij gepakt werd. Nu is het weer de realiteit. Geef hem totaal geen kans tegen JDS. Hijzelf ook niet

Je laat weer zien dat je totaal niet weet waar je over praat.
Het gaat niet om het feit dat hij als Ubereem een lange win streak heeft neergezet, hij vocht daar als jonge jongen op lhw tegen de top van de wereld. Of hij nou won of verloor hij vocht tegen ze.
Maargoed volgens mij ken jij Pride alleen van youtube filmpjes en ben je zo jong dat ik je domme geblaat helemaal niet serieus moet nemen.
En dan ook nog een steek onder water geven aan valentijn, wie overigens voor mij altijd een held zal blijven omdat hij Randy liet tappen.
Als Valentijn dan zo slecht is misschien wil die wel een partijtje tegen je doen hoor.

Brainthief
14-02-2014, 11:09
Oja overeem was niet aan de trt. Wat is dat toch voor een monster wat steeds terugkeert? Doping is geen "therapie" maar gewoon doping.

e-type
14-02-2014, 11:19
]



Je laat weer zien dat je totaal niet weet waar je over praat.
Het gaat niet om het feit dat hij als Ubereem een lange win streak heeft neergezet, hij vocht daar als jonge jongen op lhw tegen de top van de wereld. Of hij nou won of verloor hij vocht tegen ze.
Maargoed volgens mij ken jij Pride alleen van youtube filmpjes en ben je zo jong dat ik je domme geblaat helemaal niet serieus moet nemen.
En dan ook nog een steek onder water geven aan valentijn, wie overigens voor mij altijd een held zal blijven omdat hij Randy liet tappen.
Als Valentijn dan zo slecht is misschien wil die wel een partijtje tegen je doen hoor.

Klopt wel wat je zegt, maar toen was ie inderdaad jong en vol kracht en explosie. Nu komt ie van PED gebruik af en merkt ie dat z'n lichaam niet zo sterk meer is. En hij's al 34 waardoor z'n lichaam niet zo snel hersteld als toen ie twintig was. Ik begrijp dus wel dat ie effe de kat uit de boom kijkt en niet meteen naar JDS of Cain kijkt bij een 2-2 record. Niet te lang hopelijk...
Daarbij, de hier eerder genoemde reden van contractonderhandelingen klinkt me ook erg logisch in de oren.

Alleen hij weet het. Als we 'm maar weer snel in de octagon zien, want wat ie tegen Mir liet zien was echt wel speciaal.

Tykill
14-02-2014, 12:13
Even serieus... Waarom Lesnar uitdagen? Wie houdt hij hiermee voor de gek? Hij wil weer cans slopen.
Ubereem die zou iedereen vechten om z.s.m. bij de belt te komen. Hij gaat die belt echt niet meer krijgen nu. Mocht dat wel zo zijn ben ik blij verrast.

Bromios
14-02-2014, 12:30
Even serieus... Waarom Lesnar uitdagen? Wie houdt hij hiermee voor de gek? Hij wil weer cans slopen.
Ubereem die zou iedereen vechten om z.s.m. bij de belt te komen. Hij gaat die belt echt niet meer krijgen nu. Mocht dat wel zo zijn ben ik blij verrast.

Omdat Lesnar een pay-per view kanon is. WWE word nog altijd zo'n 100x meer gekeken dan MMA. En hij krijgt behalve zijn salaris ook een deel van de PPV cut.
Snel verdiend voor 3 minuten werk.

Wheelie
14-02-2014, 14:01
Overeem is free agent, White kan wel een gevecht aanbieden als de gage stukken minder is als zijn vorige contract dan snap ik wel dat Overeem het afwijst. Ik heb gehoord dat Zuffa tot en met mei de enige partij is die met Overeem mag onderhandelen. Daarna mag Overeem ook met andere promoties onderhandelen. Het zou mij niet verbazen als we tot mei niks meer horen en Overeem in mei/juni aankondigd dat hij de partij tegen JDS alsnog accepteert met een verlenging van zijn contract.

Onderhandelingstaktiek dus van Overeem en White

Alistair is geen "free agent", hij heeft een super dik contract getekend voor 8 partijen en staat nog steeds onder contract. De UFC mag vechters ontslaan als ze verliezen en als Alistair verloren had van Mir dan was de kans groot geweest dat hij gecut was maar hij heeft overtuigend gewonnen.


Based on details recovered from a lawsuit filed against Overeem by his former management after he signed with UFC, it's public knowledge that the former K-1 Grand Prix Champion is in the middle of an eight fight UFC contract. Overeem was paid a $1 million signing bonus spread out over his first three fights with the promotion ending with his performance last night. He also was raking in $250,000+ per fight as well as a pay-per-view (PPV) cut on major UFC events.

Alistair word zeer goed betaald en dan mag de UFC wel wat terug verwachten. Ze willen die partij tegen JDS en die komt er denk ik ook.

Jullie denken toch niet dat de UFC amateuristische contracten heeft die het toestaan dat hij zo maar bij een andere organisatie kan tekenen.
Alistair is waarschijnlijk wel zijn opties aan het bekijken voor als hij wel gecut word (Legend, Glory) maar nu staat hij gewoon onder contract bij de UFC.

Zie ook http://www.mmamania.com/2013/8/18/4633212/ufc-fight-night-26-results-could-this-be-the-end-of-alistair-overeem

Nelisje
14-02-2014, 14:06
Omdat Lesnar een pay-per view kanon is. WWE word nog altijd zo'n 100x meer gekeken dan MMA. En hij krijgt behalve zijn salaris ook een deel van de PPV cut.
Snel verdiend voor 3 minuten werk.

Voor dat soort bedragen ga ik ook wel snurken op het canvas. Maar het heeft nog steeds iets triests om om Lesnar te vragen.


In zijn jongere jaren heeft Overeem tegen een hoop toppers gevochten op LHW.. maar die gasten hebben allemaal nog steeds minder power dan JDS.. JDS is een gruwelijk taaie vechter die meer kan incasseren dan goed voor hem is. En hij deelt er altijd wel een paar uit, en in de meeste gevallen zoveel als nodig is om een tegenstander ko te slaan. En je moet zo realistisch zijn om te beseffen dat Overeem relatief makkelijk KO gaat.

rollermanskunk
14-02-2014, 14:50
En Dana gaat maar door met het bashen van Alistair:



Dana: Alistair is not one of the biggest busts we've ever had. That would be someone I believed in..and Alistair wasn't that.


Alistair op weg naar Glory gaat het "hardnekkige gerucht".

Nosferatu187
14-02-2014, 15:04
doet hij goed aan dan.

Willem033
14-02-2014, 16:02
]


Klopt wel wat je zegt, maar toen was ie inderdaad jong en vol kracht en explosie. Nu komt ie van PED gebruik af en merkt ie dat z'n lichaam niet zo sterk meer is. En hij's al 34 waardoor z'n lichaam niet zo snel hersteld als toen ie twintig was. Ik begrijp dus wel dat ie effe de kat uit de boom kijkt en niet meteen naar JDS of Cain kijkt bij een 2-2 record. Niet te lang hopelijk...
Daarbij, de hier eerder genoemde reden van contractonderhandelingen klinkt me ook erg logisch in de oren.

Alleen hij weet het. Als we 'm maar weer snel in de octagon zien, want wat ie tegen Mir liet zien was echt wel speciaal.

Ja, uiteraard was hij jonger, misschien wel te jong om tegen de top te vechten.
Als Dana hem gewoon betaald wat hij hem nu ook betaald dan pakt hij die partij echt wel.
Persoonlijk hoop ik eerst op een partij tegen miocic, nog even wat zelfvertrouwen opbouwen na 2 gruwelijke ko losses.

En dan lope sommige figuren Dana na te blaten.
Die figuren moeten zichzelf direct van mixfight verwijderen want die snappen er helemaal niks van.

Zijn laatste partij tegen Mir won hij gruwelijk en werd gebashed door Dana. Dan had dana ook DC moete Bashenn

Wheelie
14-02-2014, 16:12
En Dana gaat maar door met het bashen van Alistair:



Alistair op weg naar Glory gaat het "hardnekkige gerucht".

Dan moet hij wel gecut worden

Bromios
14-02-2014, 16:26
En Dana gaat maar door met het bashen van Alistair:

Alistair op weg naar Glory gaat het "hardnekkige gerucht".

En jij bent meestal wel aardig op de hoogte toch ?

Zou jammer zijn. Zou de partij tegen JDS wel willen zien.

Harrie Nak
14-02-2014, 17:08
http://cdn1-www.wrestlezone.com/assets/uploads/2009/07/file_192193_0_Brock_Lesnar_Dana_White.jpg

You mad bro?

iconian
14-02-2014, 17:14
hij gaat niet naar glory, heeft nog drie gevechten op z'n contract

Harrie Nak
14-02-2014, 17:16
Dana in november 2010:


I'll give you the same answer I gave him, 'I don't know'… I like him. Anybody who's perceived as one of the best in the world, we'd obviously like. I've always had a good relationship with (Alistair), he's a good guy.

Dana in augustus 2011:


Yes, I would love to have Alistair Overeem in the heavyweight division. If we can come to a deal and we can make this happen and we can pay Alistair Overeem his check when he fights and he can pay Golden Glory, then absolutely we can do a deal.

Dana voor Overeem vs. Lesnar:


Overeem is ready to go!!! Lesnar vs Overeem is on!

Dana na Overeem vs. Lesnar:


Let me say, in front of everybody here, that I was wrong," White said. "I said it before Alistair came into the UFC and I said it leading up to this fight to myself because I never give predictions, but I thought Brock Lesnar was going to beat Alistair Overeem tonight. I did, and I was wrong. He looked damn good tonight. He made quick work of Brock Lesnar.

Dana nu:


Alistair is not one of the biggest busts we've ever had. That would be someone I believed in..and Alistair wasn't that.

Eh wut?

Naj85
14-02-2014, 17:27
Junior dos Santos doesn’t care about Alistair Overeem, wants Stipe Miocic

If you were hoping Junior dos Santos would blast Alistair Overeem for reportedly turning down two fights against him, think again.

A fight between dos Santos and Overeem is one UFC fans have anticipated ever since “The Reem” destroyed Brock Lesnar in his octagon debut several years back.

UFC officials first booked the fight at UFC 146, then again at UFC 160 – but outside circumstances (Overeem’s failed drug test and then an injury) prevented the matchup from coming to fruition.

The latest twist in the ongoing saga featured UFC President Dana White telling FOX Sports 1’s “UFC Tonight” that Overeem turned down two future dates with dos Santos and proceeded to flee to Jamaica for a vacation. Overeem quickly denied the characterization by saying he was dealing with some nagging injuries, leaving the fight dead in the water once again.

In a heavyweight division where main-event-worthy bouts are few and far between, one would think dos Santos would be upset about again missing out on a big payday. The Brazilian, though, claims he couldn’t care less.

“I don’t care about this guy,” dos Santos today told MMAjunkie Radio. “I don’t care what’s going to happen with him right now. I’m here to fight with anyone in the heavyweight division. It’s like that.

“He’s a good opponent, but right now I think this fight will not happen again.”

On the comeback trail from a second lopsided loss to divisional kingpin Cain Velasquez, “Cigano” feels he’s in no place to pick and choose who he fights at this time. As always, he said he’s willing to test his skills against anyone the UFC puts in front of him.

“I’m sure the UFC is going to bring someone good to be making a fight against me,” dos Santos said. “We have great fighters in the heavyweight division, and I like it a lot right now.”

While dos Santos (16-3 MMA, 10-2 UFC) claims he is open to fighting anyone, there are only a few realistic options for the former champ. Two matchups that seemingly make sense are against rising contender Stipe Moicic (11-1 MMA, 5-1 UFC) and former UFC titleholder Josh Barnett (33-7 MMA, 5-2 UFC).

Dos Santos admits both matchups are intriguing, but if he had his choice, he said he’d face Miocic, a fighter who also like to trade strikes and would mesh perfectly in terms of style.

“I prefer Miocic,” dos Santos said. “I think Miocic is living a very good moment in his career, so it could be a good fight for the people.”

When asked about the potential matchup at a Thursday media luncheon, White said it could be a possibility with Overeem out of the picture.

“Yeah — I like that matchup too,” White said. “It isn’t going to be Alistair, I’ll tell you that.”

For more on UFC Fight Night 36, check out the UFC Rumors section of the site

king
14-02-2014, 17:35
Beetje vreemd van Alistair. Als je in de fase van je carrire zit waarin Alistair nu zit, wil je je toch meten met de beste op deze aarde?! Dan kom je met JDS aardig in de buurt.
Hij is geen beginneling die gebracht moet worden. Hij zit in de herfst van zijn carrire en het zal nu toch echt moeten gebeuren.

jantje11
14-02-2014, 17:39
Dan zet hem maar tegen Barnett. Tegen JDS had die toch verloren daar nie van maar de UFC had hem gewoon geen keus moeten geven. Of JDS of een andere organisatie zoeken.
Als je goed betaald wilt krijgen dan is onderhandelen met de UFC om tegen JDS te vechten de juiste manier lijkt mij.

Nosferatu187
14-02-2014, 17:43
hij weet dat hij knock out gaat tegen jds.

Brainthief
14-02-2014, 17:52
Wat een negativiteit over Alistair. Als ufc Ali laat gaan is ufc dom bezig. Toch 2 former champs verslagen. Jds kan hij zeker van verliezen maar toch ook winnen. Miocic vind ik voor beide een "walk in the park" trouwens....

rollermanskunk
14-02-2014, 17:57
hij gaat niet naar glory, heeft nog drie gevechten op z'n contract

Nope, luister maar naar de MMA-hour van 2 weken geleden, het gevecht tegen Mir was Overeem's laatste partij onder zijn dure Zuffa contract. Vanaf februari t/m mei heeft Zuffa nog het exclusieve recht om met Overeem te onderhandelen en tot overeenstemming te komen wat betreft een contract-verlenging, vanaf 2 mei mag Overeem ook met andere promoties onderhandelen en heeft die een veel betere onderhandelingspositie. Het gerucht gaat dat Zuffa ongeveer 50% minder heeft geboden tov Overeem's vorige contract (was 400k per gevecht excl. PPV-revenues wordt nu waarschijnlijk ongeveer 150k/200k).

Ter vergelijking Spong casht gemiddeld 250k per Glory-gevecht.

Let maar op dat Dana net zolang blijft zieken tot Overeem toehapt. Zuffa wil gewoon niet meer veel doekoes lappen voor een vechter met een aantal issues en risico-factor. De PPV-inkomsten vallen tegen, Alistair's failed drug-test en dito schorsing en zijn blessures hebben zijn marktwaarde aanzienlijk verminderd. Hard maar waar.

Ik denk overigens dat Overeem wel tot een akkoord zal komen met Zuffa maar hij mag zijn handjes dichtknijpen als de salary-cut niet meer dan 25% zal zijn. Mocht die niet tot een akkoord komen met Zuffa dan zal die ongetwijfeld door Glory met open armen worden ontvangen. Er staan al wat grote Amerikaanse Glory-events in de planning die een grote bekende naam goed kunnen gebruiken (overigens gaat er sowieso een zeer grote naam op 1 van de Amerikaanse Glory events zijn Glory-debuut maken)

Overhand Right
14-02-2014, 18:03
De geloofwaardigheid van Dana zakt met de dag. Zal wel bussinus zijn. Toch vind ik dat je niet zo over je vechters mag praten, Wat zegt Lorenzo hierover? Rare knapen, daar in USA.

my2cents
14-02-2014, 18:05
Nope, luister maar naar de MMA-hour van 2 weken geleden, het gevecht tegen Mir was Overeem's laatste partij onder zijn dure Zuffa contract. Vanaf februari t/m mei heeft Zuffa nog het exclusieve recht om met Overeem te onderhandelen en tot overeenstemming te komen wat betreft een contract-verlenging, vanaf 2 mei mag Overeem ook met andere promoties onderhandelen en heeft die een veel betere onderhandelingspositie. Het gerucht gaat dat Zuffa ongeveer 50% minder heeft geboden tov Overeem's vorige contract (was 400k per gevecht excl. PPV-revenues wordt nu waarschijnlijk ongeveer 150k/200k).

Ter vergelijking Spong casht gemiddeld 250k per Glory-gevecht.

Let maar op dat Dana net zolang blijft zieken tot Overeem toehapt. Zuffa wil gewoon niet meer veel doekoes lappen voor een vechter met een aantal issues en risico-factor. De PPV-inkomsten vallen tegen, Alistair's failed drug-test en dito schorsing en zijn blessures hebben zijn marktwaarde aanzienlijk verminderd. Hard maar waar.

Ik denk overigens dat Overeem wel tot een akkoord zal komen met Zuffa maar hij mag zijn handjes dichtknijpen als de salary-cut niet meer dan 25% zal zijn. Mocht die niet tot een akkoord komen met Zuffa dan zal die ongetwijfeld door Glory met open armen worden ontvangen. Er staan al wat grote Amerikaanse Glory-events in de planning die een grote bekende naam goed kunnen gebruiken (overigens gaat er sowieso een zeer grote naam op 1 van de Amerikaanse Glory events zijn Glory-debuut maken)

Toch zou ik het persoonlijk heel jammer vinden als hij naar Glory overstapt. Ik heb het gevoel dat hij dat 'in zijn nadagen' ook nog wel kan doen en zie hem nu echt nog even liever in de UFC voor de belt gaan :)

Pahlavan
14-02-2014, 18:23
It appears as if the rift between UFC President Dana White and Alistair Overeem continues to widen with each passing day.


White put Overeem directly in his crosshairs on Wednesday's episode of UFC Tonight, claiming that the heavyweight contender turned down not just one, but two bouts against Junior dos Santos. White went on to state that Overeem "wants nothing to do with dos Santos" and was "literally hiding" from the Brazilian.


Overeem, who recently dominated Frank Mir at UFC 169, responded to White's statements by explaining to MMAFighting.com that he was nursing a rib injury and was unsure regarding a timetable for his recovery.


However, White, when asked by reporters in Las Vegas on Thursday, scoffed at Overeem's claim.


"I have a feeling this rib injury is going to last as long as it takes for dos Santos to get another opponent," White said. "That's what I'm willing to bet. This is going to be the longest rib injury ever. As soon as we get dos Santos a fight that rib is going to heal right up.


"You say you want to be the best in the world? You want to be the world champion? This is the No. 1 guy. This is the guy. This is the f--king gatekeeper. You beat this guy, nobody is going to question you. Shouldn't he be chomping at the bit for a fight like that? Especially when you told us how much money you deserve and how you're going to be the next champ."


Overeem is currently vacationing in Jamaica, although this is not the first time in recent weeks that White has clashed with the UFC's No. 7 ranked heavyweight.


White criticized Overeem following UFC 169 for what the UFC President perceived to be a conservative gameplan against Mir, as well as Overeem's decision to publicly call out Brock Lesnar -- a fighter who is not only retired, but also one who Overeem soundly defeated in his 2011.


Though regardless of any public criticism directed his way, White isn't backing down from his statements.


"[Overeem] marches his f--king ass in here, tells us how much he's worth," White said. "He's worth all this money, he's the best heavyweight in the world, he's going to be the champion, and he doesn't want to f--king fight anybody. I bet you his f--king rib wouldn't be hurting if we got Brock Lesnar, bet you his rib would be fine. ... Did anybody hear anything about a rib injury until I offered him dos Santos two different ways?


"You guys come to whatever conclusion you want to on that, I know what the truth is."

rollermanskunk
14-02-2014, 18:38
http://sports.yahoo.com/news/dana-white-s-unhinged--unadulterated-approach-provides-window-into-crazy-ufc-world-041549121-mma.html

jantje11
14-02-2014, 20:06
Ja ergens kan je Dana best gelijk geven. Alistair heeft zelf gezegd dat de UFC belt het enigste was wat nog ontbrak in zijn carriere. Wel Lesnar uitdagen maar JDS weigeren is ook echt fucked up net als die vakanties van hem.

pronk
14-02-2014, 20:22
Voor ie Ubereem werd vocht hij bij Pride ook al tegen de absolute top. dat waren echt mooie partijen vooral tegen , liddell , shogun , nogueira, werdum , arona , kharitonov.
Was alleen jammer dat hij daar ook tekort kwam.

Willem033
14-02-2014, 20:41
dat waren echt mooie partijen vooral tegen , liddell , shogun , nogueira, werdum , arona , kharitonov.
Was alleen jammer dat hij daar ook tekort kwam.

Hij heeft Kharitonov ook een keer flink gemolesteerd.

#teamBADGUY
14-02-2014, 23:39
Wat een reactie weer hier.... Ooit wel eens van onderhandelingstactiek gehoord?

- Overeem heeft Brock uitgedaagd, aangezien hij wist dat zijn contract afliep. Dit leek hem blijkbaar slim voor de onderhandelingen met Dana.
- Dana kleineert Overeem (zwaar onterecht) met zijn prestatie in zijn laatste partij. Dit leek hem slim in de onderhandelingen.
- Gezien dat de UFC/Overeem de komende maanden alleen nog maar exclusief met elkaar mogen onderhandelingen over een nieuw contract, lijkt het Dana slim om de media op zijn hand te krijgen door aan te geven dat Overeem een gevecht met JDS duckt.
- Overeem doet het enige slimme en wacht totdat hij met ook met andere partijen mag onderhandelen om zo zijn onderhandelingspositie ten opzichte van de UFC te versterken.

Zo moeilijk is het echt niet als je even wat beter nadenkt....


JIJ SNAPTEM !

#teamBADGUY
14-02-2014, 23:47
Ik begrijp niet wat jullie NIET BEGRIJPEN , hij zegt toch dat hij GEBLESSEERD is !!! Kijk als hij zegt " ik wil niet tegen JDS" dan bash ik even hard mee, maar om nou maar niet lezen dat hij dat heeft gezegd of voor het gemak ervan uitgaan dat et een leugen is vind ik zwak en lekker makkelijk

Turboknecht
15-02-2014, 00:00
Hoe is ie geblesseerd dan? Na die partij was ie dat in ieder geval niet. Tegen een kokosnoot aangelopen op vakantie?

pronk
15-02-2014, 00:17
Hij heeft Kharitonov ook een keer flink gemolesteerd.
Dat was de eerste keer idd, de tweede keer leek het erop als ali de ring uit wilde rennen.

Minotauro
15-02-2014, 00:29
Kortom: Zonder doping is Overeem vrij weinig

mario the count
15-02-2014, 00:35
zonder doping is 30% van de ufc vechters vrij weinig.

Nosferatu187
15-02-2014, 00:39
70%

mario the count
15-02-2014, 00:47
70%

dan zit je misschien dichter in de buurt ja.

Minotauro
15-02-2014, 00:59
Kortom: zonder paardenvlees is Overeem niets

Willem033
15-02-2014, 01:05
Kortom: zonder paardenvlees is Overeem niets
Kortom heeft ook deze post van je totaal geen toegevoegde waarde.

rollermanskunk
15-02-2014, 01:21
Kortom: Dana moet een keer stoppen met die kut-coke (it's messing up his brains)

Nosferatu187
15-02-2014, 01:31
kortom: ronda rousey moet die poepvlek onder haar oog halen.

jens
15-02-2014, 01:34
Zou Alistair in theorie terecht kunnen bij Glory? Zijn die bruggen niet verbrand?

Willem033
15-02-2014, 01:50
Volgens mij heeft Bas Boon ook geen functie meer bij Glory dus hij zou best wel naar Glory kunnen denk ik.

Minotauro
15-02-2014, 02:10
Overeem is klote man. Altijd smoesjes, of doping en anders een matige partij tegen een bewegende zoutzak die in ieder geval niet keihard wilt verliezen. Chapeau! En allemaal ophemelen hier. Fanboys

blade
15-02-2014, 09:51
Overeem is klote man. Altijd smoesjes, of doping en anders een matige partij tegen een bewegende zoutzak die in ieder geval niet keihard wilt verliezen. Chapeau! En allemaal ophemelen hier. Fanboys

he luister als er Nederlanders winnen ben ik de eerste die zit te juichen als ze verliezen zijn het klootzakken maar goed daar zijn we Nederlanders voor he:lol:

mario the count
15-02-2014, 11:14
kortom: ronda rousey moet die poepvlek onder haar oog halen.

:lol:

mario the count
15-02-2014, 11:17
Overeem is klote man. Altijd smoesjes, of doping en anders een matige partij tegen een bewegende zoutzak die in ieder geval niet keihard wilt verliezen. Chapeau! En allemaal ophemelen hier. Fanboys

heeft overeem een keer jouw lollie afgepakt toen je klein was? En daarna aan mayweather gegeven?

Turboknecht
15-02-2014, 12:01
Ik vraag het me ook af, wat zit je nou echt dwars wat Overeem betreft Minotauro?

Willem033
15-02-2014, 12:49
@ Rollermanskunk

Even over dat free agent gebeuren.
ik weet niet waar je dit vandaan heb maar zijn contract stond online en daar staat duidelijk 8 partijen en wat voor zin heeft Dana om Alistair aan te vallen dan? UFC weet wel dat als zij Alistair de helft betalen hij naar Glory gaat of ergens anders dus je theorie slaat nergens op. Het is gewoon heel simpel Alistair kiest gewoon voor zichzelf en laat zich niet onder druk zetten en is geblesseerd en zo niet zal hij vast een andere reden hebben. Zo simpel is het
.

Nelisje
15-02-2014, 13:59
Is Glory wel in staat om Overeem te laten tekenen, zelfs bij een minder contract is het lastig voor Glory om dat te betalen. Je hoort continu verhalen dat ze van de dure contracten af willen.. en Overeem is een heel duur contract met een heel hoog risico. De standup in de UFC is vrij matig en daar slaan ze Overeem al KO, laat staan de wereldtop van het kickboksen.

Atila
15-02-2014, 14:13
@ Nelisje

Legend staat klaar met een HELE grote zak met geld. Als Glory niet kan of wil, zal Legend zo die rol overnemen.

Minotauro
15-02-2014, 14:29
Ik zit niet op de fanbandwagon, hij heeft doping gebruikt en niet zo'n beetje ook, in privésfeer wat met hem meegemaakt (indirect, maar wel redelijk dichtbij) en dat stoere gedrag elke x in de periode van anabolen Overeem/net in de K1 tm dat hij keihard op zijn muil ging tegen Bigfoot. Het is gewoon een misselijkmakend ventje.

mario the count
15-02-2014, 14:39
Ik zit niet op de fanbandwagon, hij heeft doping gebruikt en niet zo'n beetje ook, in privsfeer wat met hem meegemaakt (indirect, maar wel redelijk dichtbij) en dat stoere gedrag elke x in de periode van anabolen Overeem/net in de K1 tm dat hij keihard op zijn muil ging tegen Bigfoot. Het is gewoon een misselijkmakend ventje.

Hij heeft de lollie van je vriendje afgepakt?

Wheelie
15-02-2014, 14:40
Hij heeft de lollie van je vriendje afgepakt?

Nee, Alistair wilde niet met hem op de foto

Soulbringer320
15-02-2014, 14:41
Ik snap de hele ophef niet.
Overeem zegt nee tegen JDS, dat is zijn goed recht.
Alleen dat verwacht ik als fan wel een eerlijk antwoord, want elke keer is er wel wat.
Een blessure die er ineens is, hij moet gewoon eerlijk zijn en dan is er niks aan de hand.
Er is geen schaamte om nee te zeggen tegen JDS, maar wees wel gewoon eerlijk.

mario the count
15-02-2014, 14:41
Nee, Alistair wilde niet met hem op de foto

Tja, ook alistair heeft zijn grenzen he.

Willem033
15-02-2014, 14:42
Hij heeft de lollie van je vriendje afgepakt?

Je zou eerder verwachten dat Alistair zijn lolly een keer keihard in zijn uitgang geramd heeft

mario the count
15-02-2014, 14:44
Je zou eerder verwachten dat Alistair zijn lolly een keer keihard in zijn uitgang geramd heeft

Offfff , het steekt hem juist dat alistair dat niet deed.

Willem033
15-02-2014, 15:04
Offfff , het steekt hem juist dat alistair dat niet deed.

Weten we iig de reden van zijn zure gedrag richting Alistair.
butthurt maar niet letterlijk :)

Willm
15-02-2014, 15:40
Tjah, op dit moment maakt Overeem ook geen schijn van kans tegen JDS dus ik begrijp het wel. Het is gewoon slim, waarom tegen een loss aanlopen? Beter nog een of twee mindere tegenstanders om zelfvertrouwen te creren. En zie Overeem echt niet naar Glory gaan, hij zal eerder Hari volgen naar Legend.

TOON
15-02-2014, 16:17
Offfff , het steekt hem juist dat alistair dat niet deed.

ja! dat moet het wel zijn!

Minotauro
15-02-2014, 16:35
Internethelden en fanboys hier.

Het gaat er niet om hoe of wat. Ik heb hier niet de rol van Wilma Nanninga, die is voor anderen weggelegd. Maar wat voor meerwaarde heeft het om hier privé dingen te posten. Mijn mening is gegrond en als jullie zouden weten wat er is gebeurd dan zouden jullie anders denken, maar blijf lekker de fanboy uithangen en over gay stuff praten. Ik weet beter. Willem, als Overeem zou vragen of je zou willen pijpen zou je het doen, Mario is een rimmert

Sato
15-02-2014, 17:35
Internethelden en fanboys hier.

Het gaat er niet om hoe of wat. Ik heb hier niet de rol van Wilma Nanninga, die is voor anderen weggelegd. Maar wat voor meerwaarde heeft het om hier priv� dingen te posten. Mijn mening is gegrond en als jullie zouden weten wat er is gebeurd dan zouden jullie anders denken, maar blijf lekker de fanboy uithangen en over gay stuff praten. Ik weet beter. Willem, als Overeem zou vragen of je zou willen pijpen zou je het doen, Mario is een rimmert

Ik weet niks over jouw en zijn priv aangelegenheden, ik vind hem zijn laatste 3 partijen wel dat hij redelijk gevochten heeft. De laatste partij zelfs prima alleen dat hij niet voor de kill ging. Maar dat is dat ook al niet goed, om zo mijn mening te formuleren?

mario the count
15-02-2014, 17:44
Internethelden en fanboys hier.

Het gaat er niet om hoe of wat. Ik heb hier niet de rol van Wilma Nanninga, die is voor anderen weggelegd. Maar wat voor meerwaarde heeft het om hier priv dingen te posten. Mijn mening is gegrond en als jullie zouden weten wat er is gebeurd dan zouden jullie anders denken, maar blijf lekker de fanboy uithangen en over gay stuff praten. Ik weet beter. Willem, als Overeem zou vragen of je zou willen pijpen zou je het doen, Mario is een rimmertNiks mis met op zijn tijd je tong over een vrouwenpoeperd heen halen.

Minotauro
15-02-2014, 17:51
Hahaha, fuck it. Maar kom mij ook niet bashen om me mening.

Maar lollies en fanfoto's zijn uitgesloten. Het is vooral dat overdreven gedoe tegen Bigfoot, arrogantie, de opmerkingen etc.
Zoals: I'm a good striker, he has a big head and is a big walking target, so 1+1=2. Fuck off man, en dan zo gesloopt worden. Karma is een bitch.

Wheelie
15-02-2014, 18:11
Jij beoordeelt zijn prestaties op wat jij prive met hem mee gemaakt hebt. Als jij zijn record vergelijkt met Valentijn maak je jezelf echt belachelijk.

http://www.sherdog.com/fighter/Alistair-Overeem-461



Kickboksen

K-1

2009: K-1 World Grand Prix Final - Derde plaats
2010: K-1 World Grand Prix Final - Winnaar

MMA

PRIDE Fighting Championships

2005: PRIDE Middleweight Grand Prix - Halvefinalist

Strikeforce
2007-2011: Strikeforce Heavyweight Champion

DREAM
2010-2011: DREAM Interim Heavyweight Champion

World MMA Awards
2010: International Fighter of the Year

Willem033
15-02-2014, 18:26
Wat hij 'zegt' prive meegemaakt te hebben.
Misschien zocht hij een stok om.mee te slaan.

Minotauro
15-02-2014, 18:26
Zijn record is ook beter ja, maar wanneer je zijn periode eraf rekent waar hij extreem gegroeid is als gevolg van doping etc, dan valt er een hele streak weg en valt zijn record gewoon tegen. Het verschil tussen Overeem en Ubereem. Zoals ik net ook aangeef is het niet op dat privé gebeuren bewust, maar grotendeels op de arrogantie tegen Bigfoot. Dat vind ik niet bij hem passen en al helemaal niet in de vechtsportwereld, tenzij je zo in het leven staat als de broertjes Diaz. Overeem had meer klasse dan dat hij tegen Bigfoot uitte, desalniettemin begrijp ik ook dat het misschien na zo'n succesvolle periode (ongeacht middeltjes) van de K1 titel, Strikeforce en zijn debuut in de UFC, het naar zijn hoofd is gestegen, maar jammer vind ik het wel!

Wheelie
15-02-2014, 18:29
Ubereem
http://www.alistairovereem.com/files/slider/slide-1-front.png

T15Boxing
15-02-2014, 18:32
^Bigfoot was degene die begon met zulke praatjes. Wat nu heel grappig is want hij zei als eerst iets over Overeem en steroids(tijdens Strikeforce toernooi) terwijl hij degene was die voor steroids was geschorst, en een paar jaar later alweer voor verhoogde T(zelfde als Overeem). Bigfoot is een hypocriete clown die geen respect verdient.

Minotauro
15-02-2014, 18:37
Dat van Bigfoot achteraf staat er los van. Net zo fout natuurlijk. Wellicht dat het Overeem ook nog diep zat dat Bigfoot wel de kans heeft gekregen tegen Fedor, terwijl iedereen Fedor vs Overeem wilde zien en het er maar niet van kwam

pronk
15-02-2014, 19:16
Zijn record is ook beter ja, maar wanneer je zijn periode eraf rekent waar hij extreem gegroeid is als gevolg van doping etc, dan valt er een hele streak weg en valt zijn record gewoon tegen. Het verschil tussen Overeem en Ubereem. Zoals ik net ook aangeef is het niet op dat privé gebeuren bewust, maar grotendeels op de arrogantie tegen Bigfoot. Dat vind ik niet bij hem passen en al helemaal niet in de vechtsportwereld, tenzij je zo in het leven staat als de broertjes Diaz. Overeem had meer klasse dan dat hij tegen Bigfoot uitte, desalniettemin begrijp ik ook dat het misschien na zo'n succesvolle periode (ongeacht middeltjes) van de K1 titel, Strikeforce en zijn debuut in de UFC, het naar zijn hoofd is gestegen, maar jammer vind ik het wel!

rollermanskunk
15-02-2014, 19:24
@ Rollermanskunk

Even over dat free agent gebeuren.
ik weet niet waar je dit vandaan heb maar zijn contract stond online weaar staat duidelijk 8 partijen en wat voor zin heeft Dana om Alistair aan te vallen dan? UFC weet wel dat als zij Alistair de helft betalen hij naar Glory gaat of ergens anders dus je theorie slaat nergens op. Het is gewoon heel simpel Alistair kiest gewoon voor zichzelf en laat zich niet onder druk zetten en is geblesseerd en zo niet zal hij vast een andere reden hebben. Zo simpel is het
.

Mijn theorie? het is niet mijn theorie Ariel Helwani vroeg tijdens de MMA-Hour of Overeem free-agent was na de Mir-fight, Alistair gaf hier geen duidelijk antwoord op maar lachte er wel bij. Het was geen geheim dat Alistair bij een verlies tegen Mir gecut zou worden, Alistair had heel begrijpelijk een escape-plan (Glory was 1 van die opties). Het is ook geen geheim dat Zuffa van die peperdure contract af wil, in het verleden zijn er trouwens al diverse UFC-sterren met dikke contracten eruitgegooid. Het begint met bashen en eindigt uiteindelijk in een cut.

Wat betreft Overeem's contract:

- The terms of the UFC contract also includes a $1 million “signing bonus” paid over the first 3 fights of Overeem’s contract. Overeem’s contract guarantees the first 3 fights and could “potentially” cover 8 fights. Here, it appears that the UFC has the option to pick up the additional 5 fights.

Bron: MMA-payout (stukken rechtzaak KOI/GG vs Overeem)

- de eerste 3 gevechten waren gegarandeerd (onderdeel van de 1 miljoen tekengeld)
- resterende 5 gevechten zijn een OPTIE en zijn dus niet gegarandeerd

Zoals eerder gezegd: het is pure onderhandelingstaktiek van beide kanten. Overeem is na zijn winst tegen Mir wel redelijk in control maar het draadje is wel heel dun.

pronk
15-02-2014, 19:24
Zijn record is ook beter ja, maar wanneer je zijn periode eraf rekent waar hij extreem gegroeid is als gevolg van doping etc, dan valt er een hele streak weg en valt zijn record gewoon tegen. Het verschil tussen Overeem en Ubereem!

Wie van de top heeft hij echt verslagen tot nu toe???
Kom je echt op niemand uit.
Maar volgens de diehard fans pakt hij nog wel ff de ufc belt.

appelsap
15-02-2014, 19:46
Mijn theorie? het is niet mijn theorie Ariel Helwani vroeg tijdens de MMA-Hour of Overeem free-agent was na de Mir-fight, Alistair gaf hier geen duidelijk antwoord op maar lachte er wel bij. Het was geen geheim dat Alistair bij een verlies tegen Mir gecut zou worden, Alistair had heel begrijpelijk een escape-plan (Glory was 1 van die opties). Het is ook geen publiek geheim dat Zuffa van die peperdure contract af wil, in het verleden zijn er trouwens al diverse UFC-sterren met dikke contracten eruitgegooid.

Wat betreft Overeem's contract:


Bron: MMA-payout (stukken rechtzaak KOI/GG vs Overeem)

- de eerste 3 gevechten waren gegarandeerd (onderdeel van de 1 miljoen tekengeld)
- resterende 5 gevechten zijn een OPTIE (Zuffa kiest de tegenstander uit) en dus niet gegarandeerd

Als ze na de 3e partij(Browne) die optie dus gelicht hebben dan heeft hij nu nog 4 partijen staan. Voor minder geld omdat de signingbonus al is betaald.
En elk UFC contract heeft een clausule waarbij je na 2 of 3 verliespartijen achter elkaar gecut kan worden, dus dat hij gecut had kunnen worden bij verlies tegen Mir heeft niks moet 'free agency' te maken.

Alistair kan zelf bepalen of en wanneer hij vecht en hij zal de consequenties van het afwijzen van deze specifieke partij best hebben afgewogen. Vraag is of hij even helemaal niet wil vechten, of niet tegen JDS. Dat weten we alleen als Dana hem een andere partij aanbiedt.

Jabdealer
15-02-2014, 19:52
Ik zit niet op de fanbandwagon,

Nee, jij zit op een hele andere bandwagon. Je laat geen kans onbenut om je zure gal over de menigte uit te kotsen als het onderwerp Overeem wordt aangesneden.

Gewoon heel erg vermoeiend. Ook omdat je argumenten zo slecht zijn.

Minotauro
15-02-2014, 20:02
Argumenten van een tegenstander in een discussie worden over het algemeen als zwakker gezien. Ik vind toch echt dat ik het duidelijk en breed onderbouwd heb. Dat wil ook niet zeggen dat ik altijd negatief over Overeem zal zijn. Als hij de ballen had om tegen JDS te gaan en daar mooi van zou winnen, dan zou ik dat hier ook toegeven. Wie ben jij overigens?

Sato
15-02-2014, 20:34
Hahaha, fuck it. Maar kom mij ook niet bashen om me mening.

Maar lollies en fanfoto's zijn uitgesloten. Het is vooral dat overdreven gedoe tegen Bigfoot, arrogantie, de opmerkingen etc.
Zoals: I'm a good striker, he has a big head and is a big walking target, so 1+1=2. Fuck off man, en dan zo gesloopt worden. Karma is een bitch.

Daar kan ik het niet met je oneens zijn.

micha
15-02-2014, 20:43
Volgens mij heeft Bas Boon ook geen functie meer bij Glory dus hij zou best wel naar Glory kunnen denk ik.

President toch?

Willem033
15-02-2014, 20:48
Mijn theorie? het is niet mijn theorie Ariel Helwani vroeg tijdens de MMA-Hour of Overeem free-agent was na de Mir-fight, Alistair gaf hier geen duidelijk antwoord op maar lachte er wel bij. Het was geen geheim dat Alistair bij een verlies tegen Mir gecut zou worden, Alistair had heel begrijpelijk een escape-plan (Glory was 1 van die opties). Het is ook geen geheim dat Zuffa van die peperdure contract af wil, in het verleden zijn er trouwens al diverse UFC-sterren met dikke contracten eruitgegooid. Het begint met bashen en eindigt uiteindelijk in een cut.

Wat betreft Overeem's contract:


Bron: MMA-payout (stukken rechtzaak KOI/GG vs Overeem)

- de eerste 3 gevechten waren gegarandeerd (onderdeel van de 1 miljoen tekengeld)
- resterende 5 gevechten zijn een OPTIE en zijn dus niet gegarandeerd

Zoals eerder gezegd: het is pure onderhandelingstaktiek van beide kanten. Overeem is na zijn winst tegen Mir wel redelijk in control maar het draadje is wel heel dun.


Ik heb dat interview ook gezien met Helwani.
Hij vraagt hoe het zit met zijn contract, en Alistair lacht het weg puur omdat Helwani naar info zit te vissen en Alistair geeft duidelijk aan dat hij daar niet over praat.

Dan over die 8 gevechten op zijn contract.
Als slechts de eerste 3 gegarandeerd waren dan zou hij dus allang een nieuw contract moeten hebben toch??
1. Brock
2. Bigfoot
3. Browne
Betekend het dan dat partij nummer 4 tegen Mir contractvrij was ofzo?


Het is helemaal ongeloofwaardig om aan te nemen dat hij een partij tegen JDS gaat weigeren om een betere onderhandelingspositie te hebben.
Misschien kan jij mij dit dan uitleggen??!!

Dana is altijd heel open, misschien wel iets te open, maar ik heb hem nog nooit geheimzinnig zien doen over contracten, zie Melendez afgelopen week.
Dus als dit het geval was geweest dan had Dana dat gewoon in de media geroepen.

Ben ook erg benieuwd hoe jij op de hoogte zou kunnen zijn van Alistair zijn contract situatie om zulke uitspraken hier te doen.

iconian
15-02-2014, 20:57
wat wel kan is dat de UFC zijn contract probeert te heronderhandelen, zo van: of JDS of minder geld.

Maar destijds zeiden zijn PFA vriendjes dat hij toch echt een meerderjarig contract had getekend, met PPV percentage voor elke gevecht wat nu nog 3 gevechten doorloopt.

Turboknecht
20-02-2014, 12:26
http://mmanewsnow.com/index.php/mmanews/junior-dos-santos-responds-overeem-ducking

mario the count
20-02-2014, 12:39
http://mmanewsnow.com/index.php/mmanews/junior-dos-santos-responds-overeem-ducking
Nette reactie van JDS.

ik heb ook het gevoel dat deze partij er wat JDS betreftvoorlopig niet hoeft te komen, omdat hij meer te verliezen heeft dan te winnen op dit moment.

Turboknecht
20-02-2014, 12:53
Winnaar Werdum vs. Browne is het meest interessant voor hem, verder niet heel veel naar mijn idee.

Wiseguy
20-02-2014, 13:13
Winnaar Werdum vs. Browne is het meest interessant voor hem, verder niet heel veel naar mijn idee.

Ik neem aan dat je de verliezer bedoelt. De winnaar krijgt een titleshot. Het zou ook onlogisch zijn voor Browne om na een win op Overeem, Barnett en Werdum weer tegen Overeem te gaan.

Klassikl
20-02-2014, 13:15
Winnaar Browne vs Werdum vecht tegen Cain. Verliezer zou interessant zijn. Kan je er gelijk weer een #1 contender fight van maken.

Turboknecht
20-02-2014, 14:24
Verliezer inderdaad ja.

Budokan
22-02-2014, 21:35
Wie van de top heeft hij echt verslagen tot nu toe???
Kom je echt op niemand uit.
Maar volgens de diehard fans pakt hij nog wel ff de ufc belt.

Denk niet dat hij de titel pakt maar heeft wel van 2 HW kampioenen gewonnen en nogal overtuigend ook. Dus het is ook weer geen pannenkoek. Browne en Bigfoot was hij aan het winnen maar verpeste hij zelf. Hoop eerst tegen Hunt winnen, daarna zal JDS wel komen.