PDA

View Full Version : Werdum naar Mike's gym.



Willem033
15-02-2014, 14:18
FABRICIO WERDUM NAAR MIKE’S GYM

UFC heavyweight title contender Fabricio Werdum komt naar Mike’s gym om te gaan voorbereiden voor zijn aankomende partij tegen Travis Browne. Het zal voornamelijk gaan om een oriëntatie week om te kijken of er een klik is tussen Mike en de vechter en als dit voor beide partijen goed voelt zal hij langer blijven.

Trainer Rafael Cordeiro stelde voor om een kijkje te nemen bij Mike, dit zal waarschijnlijk veel te maken hebben met zijn tegenstander Travis Browne. Browne die bekend staat als een goede staande vechter heeft onlangs gewonnen van Josh Barnett en Alistair Overeem. Hoewel Overeem hem duidelijk aansloeg vocht hij zich er door heen en wist hij knap de partij naar zich toe te trekken. De winnaar van Browne vs Werdum zal een titelpartij aangeboden krijgen tegen de huidige kampioen Cain Velasquez.

Â*

Verwacht wordt dat hij begin maart deze kant op komt.

DAJAK
15-02-2014, 14:45
Cool! Hopelijk komen er ook foto's :)

carlo1
15-02-2014, 17:44
Is er iemand die dan een vraag en antwoord kan organiseren?
Ik ga ervan uit dat er best wat vragen zijn aan diegene die fedor liet tappen!!

Willem033
15-02-2014, 17:54
Mocht hij na die oriëntatie besluiten te blijven bij Mike, dan valt dat wel te regelen denk ik.

Nelisje
15-02-2014, 17:58
Ik denk dat hij een zware tijd gaat krijgen.. hoorde een keer zeggen dat hij inmiddels een Muay Thai zwarte band is (geen idee wat dat is).. maar als hij in Nederland komt trainen (vooral bij Mike) zal hij flink aangepakt worden, het zal sowieso een goede leerzame ervaring gaan worden.. of hij gaat na een week met de staart tussen de benen naar huis omdat hij te hard aangepakt wordt.

Tony Galento
15-02-2014, 20:44
Ik denk dat hij een zware tijd gaat krijgen.. hoorde een keer zeggen dat hij inmiddels een Muay Thai zwarte band is (geen idee wat dat is).. maar als hij in Nederland komt trainen (vooral bij Mike) zal hij flink aangepakt worden, het zal sowieso een goede leerzame ervaring gaan worden.. of hij gaat na een week met de staart tussen de benen naar huis omdat hij te hard aangepakt wordt.

ik denk niet dat werdum het type is om met de staart tussen de benen af te druipen.

Mauro
15-02-2014, 21:00
.. hoorde een keer zeggen dat hij inmiddels een Muay Thai zwarte band is (geen idee wat dat is)....
Had ergens al eens gelezen dat ze in Brazil idd met banden werken in het Muay Thai.

Die-ene
15-02-2014, 21:32
Bij mijn oude school van vroeger, Matuari werkten ze ook met banden!

Tony Galento
15-02-2014, 21:34
Bij mijn oude school van vroeger, Matuari werkten ze ook met banden!

dat is volgens mij van orgine ook een full-contact school.

Wiseguy
16-02-2014, 09:50
Goede sparringspartner voor Hari :lol:

Bromios
16-02-2014, 11:40
Dus ze gaan hem zijn techniek afleren en hem wild en dom leren maaien ?

Minotauro
16-02-2014, 11:50
Lol @ Bromios

Is er geen meet and greet te regelen? Of ook pas bij een eventuele klik tussen Werdum en Mike

Pahlavan
16-02-2014, 14:06
Dus ze gaan hem zijn techniek afleren en hem wild en dom leren maaien ?

lol :lol:

donalexandro
16-02-2014, 14:40
Als Alistair nou had gewonnen doormiddel van Mike dan snap ik deze zet nog wel...
Beetje apart om naar een trainer te gaan die er niet toe in staat was om zijn vechter te laten winnen van Browne....

Willem033
16-02-2014, 15:43
Wat is daar apart aan? Als Werdum wil leren om iemand staand vakkundig en snel in elkaar te tikken dan is hij bij Mike aan het juiste adres.
Neem aan dat hij zijn eigen gastank beter kent dan Alistair deed.

mario the count
16-02-2014, 18:25
Ik ben van mening dat wanneer je stand up bijgeschaaft moet worden, dat je dan veel betere trainers in NL hebt dan Mike. Sowieso zonde dat Thom Harinck gestopt is als trainer.

Willem033
16-02-2014, 18:30
Ik ben van mening dat wanneer je stand up bijgeschaaft moet worden, dat je dan veel betere trainers in NL hebt dan Mike. Sowieso zonde dat Thom Harinck gestopt is als trainer.

Veel betere?
Denk dat Mike zeker top 3 trainer is in Nederland.
Maar dat is mijn mening.
En ze zoeken hem niet voor niks op.
Ze kunnen ook naar andere gyms maar komen toch uit bij Mike.
Op die sportschool voel je je thuis. Is ook belabgrijk.

mario the count
16-02-2014, 18:37
Veel betere?
Denk dat Mike zeker top 3 trainer is in Nederland.
Maar dat is mijn mening.
En ze zoeken hem niet voor niks op.
Ze kunnen ook naar andere gyms maar komen toch uit bij Mike.
Op die sportschool voel je je thuis. Is ook belabgrijk.

Ik denk dat vooral badr hari de vechters aantrekt, daarna Saki er nog eens bij. Maar hoeveel toppers heeft mike zelf voortgebracht? De vechters die naar hem toe komen zijn vaak al technisch ergens anders geschoold.

ChingChong
16-02-2014, 18:45
Ik vind het wel leuk dat hij bij Mike komt trainen. Ik hoop dat Mike hem flink uitscheld en de sparringspartners goed op los gaan.

Willem033
16-02-2014, 19:17
Iedereen switched op een gegeven moment naar een andere gym.
Het is niet voor niks dat ze bij Mike komen.
Hij kan ze het zetje geven wat ze bij een andere trainer niet krijgen.
Misschien ben ik niet geheel objectief omdat ik zelf bij Mike heb getraind.
Maar op die sportschool heb je gevoel dat hij je maat je vader en je trainer in 1 is.

MRV
16-02-2014, 21:48
Joerie Mes, Murthel Groenhart... Vanaf het aller (ALLER) eerste begin tot vele titels.

Het genoemde vooroordeel lijkt altijd aan Mike te blijven hangen (en je mag best geen liefhebben zijn van zijn "stijl"), maar laten we wel volledig blijven.

blade
17-02-2014, 07:28
Maar op die sportschool heb je gevoel dat hij je maat je vader en je trainer in 1 is.

kwa omvang wel ja:lol:

Nelisje
17-02-2014, 10:09
Het idee dat ik bij Mike krijg is dat hij in korte tijd iemand grote stappen kan laten maken, kijk naar Saki zijn eerste 2 partijen toen hij net bij Mike zat. Toen heeft hij een stap omhoog gemaakt t.o.v. zijn Golden Glory niveau. Ik heb alleen het idee dat het sindsdien iets minder verzorgd is. Veel meer kroeghoeken.

Neemt niet weg dat als Werdum een paar maanden bij Mike traint hij een goede stap kan maken als je snel een stap wilt maken is het een uitstekende keus.. het lijkt me niet dat Werdum de rest van zijn carriere bij Mike wil blijven trainen.

Turboknecht
17-02-2014, 10:19
Als ze Werdum maar wel leren een frontkick te vermijden.

Mastenbroek
17-02-2014, 10:23
Neemt niet weg dat als Werdum een paar maanden bij Mike traint hij een goede stap kan maken als je snel een stap wilt maken is het een uitstekende keus.. het lijkt me niet dat Werdum de rest van zijn carriere bij Mike wil blijven trainen.

Hij komt maar 15 dagen. Om wat kennis te delen en om even goed te sparren.

DAJAK
04-04-2014, 19:00
Is Werdum al gesignaleerd bij Mike's Gym?

S.B.
04-04-2014, 20:55
Nee

Riga
05-04-2014, 18:35
Lijkt net of mensen doen dat Werdum gesloopt word hier in nederland. Die gozer is staand met grote stappen vooruit gegaan.
Dus dat betekent dat hij alleen maar completer wordt.
En waarom niet bij Mike's Gym? Top vechters daar. Is alleen maar beter voor hem.
Naar mijn mening maakt het niet uit bij welke van de grote sportscholen hij gaat, allemaal goede niveau vechters en trainers hier in Nederland toch?
Daar staat dit kikkerlandje bekend om in het buitenland.

Vele kampioenen van verschillende scholen. Dat vertelt gewoon veel over het niveau. Either way it Doesn't matter !
Please do come to our humble home.

Minotauro
05-04-2014, 19:34
Haha, topic was hartstikke dood, ineens inhoudelijke reactie. Wel mooi hoe je het niveau hier beschrijft en de verschillende scholen!

Illest
06-04-2014, 19:34
Dus ze gaan hem zijn techniek afleren en hem wild en dom leren maaien ?

he's gonna get 'Miked'...zo noemen ze die domme manier van vechten op Sherdog:lol:

Willem033
06-04-2014, 19:35
Askerov got Miked yesterday.
Prima style die Mike's gym style.