PDA

View Full Version : Threesome ;)



Overhand Right
19-02-2014, 01:41
Sorry heren, ik heb geen idee hoe je deze video moet posten, maar wil 'm toch met jullie delen. Even klikken op de link dus, als je 'm wil bekijken.

Ik vind het niet kunnen, wat vinden jullie?
(Troll-mode: Iets voor de UFC misschien om hun gevechten te hypen?)


https://www.facebook.com/photo.php?v=507705242655346&set=vb.287369891355550&type=2&theater

Ps. excuses als het een repost is. Verder staan er nog meer leuke KO's op de page... Leuk als je vrije tijd over hebt.

Leventdepevent
19-02-2014, 07:26
ik heb hem nog nooit gezien, maar dit ziet er wel spectaculair uit. vind vooral de "put" waain ze vechten wel iets hebben. geen gezeik met touwen of iets en het publiek zit er bovenop met prima zicht

Mastenbroek
19-02-2014, 08:46
En als de pleuris uitbreekt zit het publiek er ook gelijk bovenop.

ik ben bij zoiets altijd benieuwd hoe twee lichtgewichten het zouden doen tegen één zwaargewicht.

HARDnickCORE
19-02-2014, 11:56
En als de pleuris uitbreekt zit het publiek er ook gelijk bovenop.

ik ben bij zoiets altijd benieuwd hoe twee lichtgewichten het zouden doen tegen ��n zwaargewicht.

Wat een onzin...

Niek-S
19-02-2014, 13:32
En als de pleuris uitbreekt zit het publiek er ook gelijk bovenop.

ik ben bij zoiets altijd benieuwd hoe twee lichtgewichten het zouden doen tegen ��n zwaargewicht.


Ik denk dat er genoeg licht(ere) gewichten kunnen winnen van zwaargewichten. Lijkt me juist wel eens mooi om te zien om niet persee aan vaste gewichtklasse's te houden.
Daarbij met het cutten van tegenwoordig zouden ze een vechter ook eens voor het gevecht moeten wegen en niet 24 u ervoor. Daar schijnen behoorlijke verschillen in te zitten. Mousasi gaf het nog aan in een interview vorige week volgen mij. Neem zijn gevecht tegen lativi, Mousasi is geen grote 205 en zal ook op 205 in de ring hebben gestaan, lativi zit ruim boven de 220 lbs op fight night ga ik vanuit.
Extremer voorbeeld wat ik eens ergens las, een vechter (weer zo zn naam niet vecht op welterweight 170, weegt daarop in op vrijdag, maandag woog hij meende ik rond de 210-220 lbs.

Klassikl
19-02-2014, 14:16
Ik wil dit ook wel doen maar dan tegen Tate en Gina Carano. Hoeveel publiek er dan bij is maakt me minder uit :pimp:

thewatcher
19-02-2014, 17:11
Hoe heet deze vorm van vechten, in zo'n pitt?

e-type
19-02-2014, 21:38
Hoe heet deze vorm van vechten, in zo'n pitt?


San-Do fighting