PDA

View Full Version : Welke 3 dingen zou je veranderen aan de UFC als je het voor het zeggen zou hebben?



arielhelwani
19-02-2014, 14:14
1.Fedor binnenhalen 2. UFC naar Nederland halen of Belgie desnoods en 3. Dana andere functie geven haha

marster
19-02-2014, 14:24
Andere regels, vaker vechten ipv 2 a 3 x per jaar en fans paar matchmaking laten maken. En als bonus i x per jaar een toernooi.

Leventdepevent
19-02-2014, 14:26
amateur/semi pro evenementen starten voor de talenten, toernooi vorm terug brengen, miesha tate ringgirl maken

kendamac
19-02-2014, 14:42
1. Ring girls MET billen!!!
2. Live uitzendingen op Fox NL.
3. Meer salaris voor de vechters.

Wiseguy
19-02-2014, 14:59
1. Pride regels
2. Vechters een vast basissalaris geven ipv per gevecht betalen. Bij een gevecht krijgen ze bonussen.
3. Gewichten onder lightweight schrappen


Bonus: Fight the pain liedje vervangen

Nelisje
19-02-2014, 15:07
3 dingen red ik het niet mee..

1. Dana ontslaan
2. Lager basisloon voor de top verdieners en meer salaris naar inzet.
3. Regels aanpassen, bijvoorbeeld takedowns worden niet geteld als er niets mee gedaan wordt (ground and pound of submission poging.. geen lay and pray dus).
4. Hogere kwaliteit events, niet als er 1 vechter uitvalt er nog maar 1 matchup is waar je naar uit kijkt. Bij Glory zijn er elk event 3 of 4 gevechten die ik WIL zien.
5. Meer doen aan het vergaren van talenten (toernooien waarbij de winnaar een plek krijgt op prelims met een garantie van een leuk bedrag (25.000 dollar ipv 8.000 bijvoorbeeld)
6. Wereldwijd uit proberen te zenden (dus bv Fox nederland).
7. Britney Palmer uitnodigen voor een gezellig etentje met de baas ;-)
8. Stoppen met the ultimate fighter of er iets serieus van maken ipv een het zielige gedoe van de afgelopen seizoen.
9. Bruce Buffer laten opereren aan zijn poliep ;-)

Overhand Right
19-02-2014, 15:15
1. Meer stacked cards!
2. Niet elke x dat ongeloofwaardige gehype (hoort erbij maja, Pride deed dat toch ook niet zo extreem?)
3. UFC in nederland.

arielhelwani
19-02-2014, 15:18
1. Ring girls MET billen!!!
2. Live uitzendingen op Fox NL.
3. Meer salaris voor de vechters. Op FoxNL is een goeie maar waarom hoger salaris voor vechters? Is niet mis die bedragen die nu voorbij komen. Een Overeem die half miljoen dollar zonder PPV opstrijkt en Mousasi bijna 3 ton.

Overhand Right
19-02-2014, 15:27
Denk dat hij de minder bekende vechters bedoelt, of de vechter in vergelijking met de organisatie wat vele malen meer verdient!

Tony
19-02-2014, 15:54
1. Ellebogen op de grond verbieden. Knieën naar downed opponent toestaan. (soccerkicks hoeven niet van mij)
2. Weg met het 10 point must system. Liever dat ze de partij in zijn totaliteit scoren.
3. Takedowns zonder damage/opvolging = geen punten (of een stuk minder)
4. Ultimate fighter serie met meer realisme en minder showtime/soaps.
5. Weigh-in op dezelfde dag als het gevecht. Weg met die extreme weight cuts.

Klassikl
19-02-2014, 16:29
1. Heel de card (deels) laten profiteren van de ppv opbrengsten. En bij geen ppv de gate. Met hoe hoger op de card een hoger % of tot een hoger aantal buys.

Dit als stimulans om aanvallend te knokken. Dat een mooie prestatie in je volgende partij wat extra kan opbrengen. Ook wanneer je geen top contract hebt.

2. Regels aanpassen. Ellebogen op de grond eruit halen. Vervelende tactiek die vaak op een goedkope manier gebruikt wordt. Als tweede takedowns minder waard maken. Geen rondjes meer stelen door enkel een takedown.

3. Een manier zoeken om naast de corporate sponsors de kleine lokale sponsors ruimte binnen de ufc te bieden. Lokale vechters moeten hun loyale sponsors kunnen behouden zonder een belachelijke wildgroei.

kendamac
19-02-2014, 18:51
Op FoxNL is een goeie maar waarom hoger salaris voor vechters? Is niet mis die bedragen die nu voorbij komen. Een Overeem die half miljoen dollar zonder PPV opstrijkt en Mousasi bijna 3 ton.
Ik bedoelde (zoals Overhand Right al zei) idd de nieuwkomers. De groten namen verdienen al meer dan genoeg.
Maar voor de nieuwelingen is het nog erger dan ik dacht.
http://www.bloodyelbow.com/2014/2/17/5420508/former-ufc-fighter-nate-quarry-the-ufc-cares-nothing-about-the

TOON
19-02-2014, 18:52
1. pride regels
2. minder UFC's en echt alleen maar supercards, 6 tot 8 partijen die er echt om gaan, mindere goden/talenten in andere organisatie of iets dergelijks
3. af en toe toernooitje
4. FOX!!

eigenlijk wil ik dus gewoon Pride terug :) :)

Klassikl
19-02-2014, 19:17
1. pride regels
2. minder UFC's en echt alleen maar supercards, 6 tot 8 partijen die er echt om gaan, mindere goden/talenten in andere organisatie of iets dergelijks
3. af en toe toernooitje
4. FOX!!

eigenlijk wil ik dus gewoon Pride terug :) :)

Zullen we dan ook maar gelijk de doping controle weglaten :D

kendamac
19-02-2014, 19:34
O en ik als ik nog een 4e mag doen dan Wieber ik die Mike Golberg en vervang ik hem met Bas Rutten.

Ulis-E
19-02-2014, 19:55
1. Ellebogen op de grond verbieden. Knie�n naar downed opponent toestaan. (soccerkicks hoeven niet van mij)
2. Weg met het 10 point must system. Liever dat ze de partij in zijn totaliteit scoren.
3. Takedowns zonder damage/opvolging = geen punten (of een stuk minder)
4. Ultimate fighter serie met meer realisme en minder showtime/soaps.
5. Weigh-in op dezelfde dag als het gevecht. Weg met die extreme weight cuts.

+10000!

Tony
19-02-2014, 20:15
+10000!

that makes two of us :)

hankmoody
19-02-2014, 20:44
- Meer aandacht aan UFC in Europa. Qua vechters en evenementen, maar ook het uitzenden. Drie/vier uur snachts is gewoon niet normaal.

- Minder tijd tussen het wegen en het vechten. Laat ze maar lekker op hun natuurlijke gewicht knokken. Dat die andere gozer uiteindelijk 10/20kilo zwaarder is slaat nergens op. Ze wegen in op een bepaald gewicht om het zogenaamd eerlijk te maken, maar vervolgens kunnen ze zich weer volvreten. Daarnaast is dat weight cutte met vocht weghalen enzo, zeer ongezond.

- Een open grappling gewichtsklasse. Dus een divisie waarin iedereen kan vechten, maar alleen met grappling regels. Zo raken ze in die divisie niet snel geblesseerd en kan bijvoorbeeld Jon Jones kampioen zijn op LHW en open wrestling classe. Maar kan ook ronda rousey tegen Cain Valesques vechten als ze dat zouden willen. Maar dan wel alleen echt UFC vechters.. niet dat Marcelo Garcia de boel daar komt opfokken.

- geen schade aangericht, of goede submission poging. Is geen punten.

- Altijd alvast van de voren een gast klaar hebben voor als er iemand uitvalt. Bijvoorbeeld niet zoals nu dat Rashad uitvalt en last minute een nobody komt in te vallen. Bijvoorbeeld ze hadden al met Chael af moeten spreken dat hij zou invallen als rashad uit valt. Ze kunnen gewoon per divisie altijd iemand klaar zetten die kan invallen.

- Voor altijd verbannen als je steroids heb gebruikt, geen jaar weg. Gewoon voor altijd in alle sporten verbannen. Wedden dat er dan niemand meer aan de steroids gaat.

- Wiet toegestaan.

- Meer en lekkerdere ringgirls.

- Alleen de nummer 1 en 2 ranked contenders kunnen in aanmerking komen voor een title shot.

- Punten aftrek bij stallen. Zonder waarschuwing van te vore.

- Geen ''immidiatly rematches''. Niemand is geïnteresseerd in hetzelfde. Laat ze eerst nog maar een paar andere partijtjes knokken.

Leventdepevent
19-02-2014, 20:46
O en ik als ik nog een 4e mag doen dan Wieber ik die Mike Golberg en vervang ik hem met Bas Rutten.
das ook een goeie die Goldberg heb ik nou nog nooit wat zinnigs horen zeggen

Budokan
19-02-2014, 23:09
Dana White vervangen door Chael Sonnen. Pure standup comedy!

Overhand Right
19-02-2014, 23:18
Iemand echt interesse in soccer kicks? Pride was awesome, maar dat ging voor mij wel te ver. Daarnaast toch liever een octagon dan een ring.
Maar met de meeste suggesties ben ik het eens, make it happen?! :D

Nelisje
20-02-2014, 08:38
Soccer kicks is gewoon TE.. net zoals knietjes op de grond. We moeten vechters niet voor de rest van hun leven beschadigen, dat er af en toe iemand naar het ziekenhuis gaat is niet te voorkomen. Maar dit is TE extreem.

Dana vervangen door Chael is niet eens een heel domme opmerking. Chael is een grote trash talker, maar volgens mij is dat een rol die hij speelt. In TUF was hij een uitstekende coach die oprecht bezig was met zijn vechters en het beste met hun voor had.

Tony
20-02-2014, 09:16
Ik zou juist heel graag de knieën op de grond willen terugzien. Dit is gewoon hét antwoord op de worstelaars binnen de ufc. Voortaan bedenk je je wel even als je een takedown wilt maken. Knietje zit er zo op.

Soccerkicks en footstomps hoef ik zeker niet meer te zien overigens.

Tony
20-02-2014, 09:16
Ik zou juist heel graag de knieën op de grond willen terugzien. Dit is gewoon hét antwoord op de worstelaars binnen de ufc. Voortaan bedenk je je wel even als je een takedown wilt maken. Knietje zit er zo op.

Soccerkicks en footstomps hoef ik zeker niet meer te zien overigens.

Nelisje
20-02-2014, 10:09
Dit soort situaties... http://www.youtube.com/watch?v=VxDwHF3oQC8#t=746 lijkt mij persoonlijk niet slim, scheelt kwa schade niet heel veel met soccerkicks.. En als je takedowns lager scoort of niet scoort als er niets mee gedaan wordt zul je ook minder last hebben van die worstelaars die verder niets met hun takedown doen.

Tony
20-02-2014, 11:03
Dit soort situaties... http://www.youtube.com/watch?v=VxDwHF3oQC8#t=746 lijkt mij persoonlijk niet slim, scheelt kwa schade niet heel veel met soccerkicks.. En als je takedowns lager scoort of niet scoort als er niets mee gedaan wordt zul je ook minder last hebben van die worstelaars die verder niets met hun takedown doen.

Overeem:
http://www.youtube.com/watch?v=iSDEkgp9OFM

En toch wil ik knieën op de grond :)

Turboknecht
20-02-2014, 11:15
Knieën op de grond lijken mij ook een goed idee. Soccerkicks en footstomps zijn me te barbaars. Ik denk dat dat voor de groei van de sport ook niet bevorderlijk is.

Diz
20-02-2014, 11:26
1. Ellebogen op de grond verbieden zodat er bij gnp meer ruimte weggegeven moet worden, wat de kansen voor degene onderop weer vergroot om aan te vallen. Zou al heel veel lay and pray schelen.

2. Knieen op de grond toestaan, net zoals bijvoorbeeld upkicks to a downed opponent. Ook dit houdt het grondwerk attractiever voor de kijker. Soccerkicks inderdaad lekker weglaten want die impact is echt enorm en het risico op ernstig hoofd- of nekletsel is hierbij veel te groot.

3. Hoger salaris voor de mindere goden van de octagon! Die jongens kunnen op deze manier nauwelijks rondkomen, terwijl ze net als ieder ander genoeg risico's nemen.

4. Dat rare gedoe met die sponsors ook gewoon van de baan. Wederom de mindere jongens zijn hier zwaar de dupe van omdat ze gewoon erg veel sponsorgelden mislopen.

5. DFW een toontje lager laten zingen. Heb weinig problemen met zijn hele persona, maar het afblaffen en natrappen van de vechters van de laatste tijd gaat echt veel te ver.

6. De jongens die weinig verdienen 1000 dollar geven elke keer dat DFW "fuck" zegt ;)

Wiseguy
20-02-2014, 11:34
Ik ben een MMA liefhebber geworden door Shogun. Zijn style in pride is de mooiste style die ik ooit heb gezien. Hij ging maar door en was keihard. Hij strafte iedereen af met stomps en soccer kicks. Het is zonde dat deze wapens van hem zijn afgenomen. Mede door de stomps en soccerkicks deed iedereen het in de broek als ze tegen Chute Box vechters moesten. Ik snap wel dat dat in Amerika niet gaat werken, maar het bracht wel een extra spanningselement met zich mee.


http://www.youtube.com/watch?v=diHYAa65Hzs

Wat was Chutebox toch geweldadig.

Pr00f
20-02-2014, 13:15
Nog steeds rillingen als je iemand als crocop ziet uithalen met links op zo'n downed opnonent. Qua spektakel absoluut meer vermaak, maar van mij hoeft het niet. Ik denk qua regels dat je al een eind komt als je Dana eruit knikkert.

moop
20-02-2014, 21:10
1. Betere hoofd partijen
2. Ik zou de UFC veranderen naar RRM Roid Rage Madnes
3. Roids zijn toegestaan voor de ultieme prestatie (every big sport is built on roids its the american way of live)
4. Ik zou dana zelf laten vechten in de ring en steeds dreigen dat hij gecut word als hij niet presteert

Flabbert
21-02-2014, 18:50
1.Miesha Tate naakt laten vechten
2.Miesha Tate naakt laten vechten
3.Miesha Tate naakt laten vechten

blackadder
21-02-2014, 19:17
1.Dana tegen Hunt zetten 2. De week erop Dana vs JDS 3. De week daarop Dana vs Tag Team: Overeem-Cain-Diaz-Ortiz-Fedor-Bloodstain Lain no time limit in een special edition van Battle Bang en de week daarna Dana 6 maanden lang 6x per week laten vechten in alle gewichtsklasses.

moop
21-02-2014, 22:53
1.Dana tegen Hunt zetten 2. De week erop Dana vs JDS 3. De week daarop Dana vs Tag Team: Overeem-Cain-Diaz-Ortiz-Fedor-Bloodstain Lain no time limit in een special edition van Battle Bang en de week daarna Dana 6 maanden lang 6x per week laten vechten in alle gewichtsklasses.


Dit noem ik pas een gala ik zou een lening nemen om in de vip te zitten
Dit is pas matchmaken

fifi23
22-02-2014, 11:09
1. geen ellebogen op de grond. Niemand gaat KO en het wordt alleen maar een bloederige troep
2. Minder gewichtsklassen zodat niet alle toppers over zoveel divisies zijn verdeeld.
3. weging op dag van vechten. Knappe gast als je 3 uur van te voren zoveel water heeft verloren dan nog kan vechten.

4. Minder coke voor Dana. Volgens mij had ie donderdag bij de pre fight press conf weer flink lopen snuiven

blackadder
22-02-2014, 16:18
4. Minder coke voor Dana. Volgens mij had ie donderdag bij de pre fight press conf weer flink lopen snuiven
Ik zou zeggen juist meer coke voor Dana. Dana zou een "minstens 500 gram coke per dag consumeren" clausule in zijn contract moeten hebben.

casca grossa
22-02-2014, 23:57
Dana ontslaan!!!!!!!!