PDA

View Full Version : Vitor Belfort wants Chris Weidman to have extra drug tests for UFC 173



Pahlavan
20-02-2014, 00:16
Vitor Belfort became the UFC light heavyweight champion with a win over Randy Couture in Las Vegas, Nev., in 2004. Ten years later, "The Phenom" returns to Sin City to take on middleweight champion Chris Weidman at UFC 173 on May 24.


Belfort earned a shot at the 185-pound title with consecutive knockout wins over Michael Bisping, Luke Rockhold and Dan Henderson in Brazil, but his impressive run is linked to his testosterone replacement therapy (TRT).


With a 6-0 record in non-title fights since returning to the UFC in 2009, Belfort fights in Las Vegas for the first time since he started his treatment. The Brazilian, who claims to be the most tested fighter in the UFC roster today, wants Weidman to get extra testing for their championship fight.


"I don’t believe (Weidman is on steroids), but people give too much importance to the treatment I religiously do with medical support," Belfort told MMAFighting.com. "And to make it fair, my opponent should also be tested with blood exams throughout his camp."


It’s not clear yet if the Brazilian will be granted an exemption to take TRT for UFC 173, and Keith Kizer leaving the Nevada Athletic Commission could change the odds of it happening.


"That’s not up to me," said Belfort when asked if he had better chances with Kizer out of NAC. "My job is to train and fight, and that’s what I’m doing."


Belfort was last in Las Vegas when he suffered a first-round knockout loss to Anderson Silva in 2011, but he feels good about fighting again in Sin City.


"It’s a place that I’m used to, and I feel great there," he said. "I’m sure that I’ll see many Brazilians in the audience, and that will push me to the victory."


"The Phenom" enters the cage riding an impressive win streak, but maybe not as great as Weidman’s. Belfort was 18-8 when Weidman made his MMA debut, but the American enters the bout following back-to-back victories over arguably the best pound-for-pound fighter in the history, Anderson Silva.


"My opponent is coming off victories, but that doesn’t bother me because I’m also coming off convincing wins," Belfort said. "I think we’ll have a good fight."


Belfort, who historically has had issues when fighting wrestlers, is confident on his weapons to beat the middleweight champion wherever the fight goes.


"As Carlson (Gracie) used to say: be ready for a war in the air on the ground and on the water. That’s how I feel for some time," he said. "I feel ready to beat anyone. I’m not saying that to boost my confident. I really feel ready."

Pahlavan
20-02-2014, 00:16
http://www.reactiongifs.com/r/lol1.gif

Minotauro
20-02-2014, 00:31
Hoe durft hij?

lopez86
20-02-2014, 01:00
Wat een grap.
Hypocrieten van dit kaliber zijn echt een zeldzaamheid, ook buiten mma om.

Willem033
20-02-2014, 01:18
Ik ben in een paar maanden tijd veranderd van een Belfort fan naar een Belfort hater.
Wat hoop ik toch dat die Weidman hem verkracht in die octagon.
Mag die daarna bij God te raden gaan waarom hij zo een pak slaag heeft gehad.

Pahlavan
20-02-2014, 06:57
Ik ben in een paar maanden tijd veranderd van een Belfort fan naar een Belfort hater.
Wat hoop ik toch dat die Weidman hem verkracht in die octagon.
Mag die daarna bij God te raden gaan waarom hij zo een pak slaag heeft gehad.

Vitor is zo'n type die dan zegt 'this was god's plan for me'.
hypocriete testosterone junkie dat ie is.

Leventdepevent
20-02-2014, 07:22
Belfort is wel de laatste die daar over mag beginnen.....wat een kwal

e-type
20-02-2014, 08:11
"I don’t believe (Weidman is on steroids), but people give too much importance to the treatment I religiously do with medical support,"

Echt...geen woorden voor...wat een mafkees.

Nelisje
20-02-2014, 08:31
Het zou natuurlijk hilarisch zijn als hij geen toestemming krijgt om trt te gebruiken voor zijn gevecht..Ik ben geen fan van Weidman, verre van.. maar van mij mag hij Vitor een paar maandjes pap laten eten..

Klassikl
20-02-2014, 12:23
Als Vitor hater eerste klas kan ik dit wel begrijpen. Als hij continu getest wordt en je tegenstander niet, geeft dat wel scheve ogen.

Echter hoop ik dat hij geen TRT uitzondering krijgt en nog mooier KO gaat dan tegen Silva.

Willem033
20-02-2014, 12:38
Als Vitor hater eerste klas kan ik dit wel begrijpen. Als hij continu getest wordt en je tegenstander niet, geeft dat wel scheve ogen.

Echter hoop ik dat hij geen TRT uitzondering krijgt en nog mooier KO gaat dan tegen Silva.

Ik kan het absoluut niet begrijpen.
De reden waarvoor hij zo vaak getest wordt heeft toch echt aan zichzelf te danken.

Turboknecht
20-02-2014, 13:25
Ik hoop dat hij wel TRT krijgt en volop gaat knallen tegen die Weidman. Ik heb met beide vrij weinig en wil gewoon een beukpartij zien.

Willem033
20-02-2014, 13:49
Het is al zielig voor hem dat hij trt nodig heeft om te knallen.

T15Boxing
20-02-2014, 14:11
Vitor trolt Weidman en zijn fans gewoon terug. Grappig om te zien. Ben het verder met Turboknecht eens.

Overhand Right
20-02-2014, 15:53
Hilarisch dit. Ben geen fan van beiden. Dat er 1 gruwelijk KO mag gaan...!

Klassikl
20-02-2014, 16:58
Ik kan het absoluut niet begrijpen.
De reden waarvoor hij zo vaak getest wordt heeft toch echt aan zichzelf te danken.

Ik vind dat iedere vechter door zijn hele camp getest moet worden, helemaal bij titelgevechten.
Dus daar komt meer vandaan dan deze situatie specifiek.

Minotauro
20-02-2014, 17:58
Mensen die hopen op een gruwelijke KO houden niet van echte vechtsport en hebben geen liefde voor vechtsporters, of te veel haat naar een v/d twee vechters, maar een keiharde of gruwelijke KO gun ik niemand. Beetje hetzelfde als je zegt dat je hoopt dat Ronaldo zijn been breekt. Hoop wel op een knalpartij.

Kemal
20-02-2014, 18:18
Wat een giller is dit zeg, als het er 1 is die dit juist niet moet zeggen is Vitortje het wel..

Brainthief
20-02-2014, 19:22
Tuurlijk kan je prima van M.A. en k.o.s houden. Van Ronaldo wens je geen doelpunten. Hersen beschadiging wens je niemand.

HARDnickCORE
20-02-2014, 19:46
Wat een giller is dit zeg, als het er 1 is die dit juist niet moet zeggen is Vitortje het wel..

Hypocriete onzin, 1 pot nat daar...

Klassikl
20-02-2014, 20:31
Mensen die hopen op een gruwelijke KO houden niet van echte vechtsport en hebben geen liefde voor vechtsporters, of te veel haat naar een v/d twee vechters, maar een keiharde of gruwelijke KO gun ik niemand. Beetje hetzelfde als je zegt dat je hoopt dat Ronaldo zijn been breekt. Hoop wel op een knalpartij.

Wat een hoop onzin.

Je mag dus alleen hopen dat iemand met KO wint echter wanneer je hoopt dat iemand met KO verliest. Ben je geen vechtsportliefhebber meer. Ik mag dus alleen hopen dat het een beukpartij van 5 ronden wordt. Waarin ze elkaar helemaal tot moes slaan en verschillende keren proberen elkaars armen en benen te breken. Met een beetje geluk proberen ze elkaar ook nog bewusteloos te wurgen. En aan het einde beslist de jury wie de ander net iets effectiever in elkaar getrapt heeft.

Ik ben blij dat jij zo'n grote liefhebber bent dat je ons ff kwam vertellen waar we wel en niet op mogen hopen.

En natuurlijk gun je niet blessure of schade door een ko. Maar hopen op een flashy ko is niet hetzelfde als daarop hopen.

Willem033
20-02-2014, 21:18
Mensen die hopen op een gruwelijke KO houden niet van echte vechtsport en hebben geen liefde voor vechtsporters, of te veel haat naar een v/d twee vechters, maar een keiharde of gruwelijke KO gun ik niemand. Beetje hetzelfde als je zegt dat je hoopt dat Ronaldo zijn been breekt. Hoop wel op een knalpartij.

Trololol

T15Boxing
20-02-2014, 21:20
Ik hoop dat Weidman gruwelijk KO gaat.

Turboknecht
20-02-2014, 21:50
Ik hoop dat het hele forum gruwelijk KO gaat.

Minotauro
20-02-2014, 23:45
Trolololololol, post die video

Overhand Right
21-02-2014, 17:38
Ik KO jullie allemaal de moeder! :lol:

Flabbert
21-02-2014, 18:38
Ik hoop dat het hele forum gruwelijk KO gaat.

hahaha LOL

Flabbert
21-02-2014, 18:39
Ik KO jullie allemaal de moeder! :lol:

ik heb dus nooit begrepen waarom moeders er bij worden betrokken.... succes met mijn moeder, gaat nog een lastige worden :whistling:

jantje11
21-02-2014, 19:27
Ik KO jullie allemaal de moeder! :lol:

Ik ben een zoon van Lucia Rijker 😒

Minotauro
21-02-2014, 19:57
Overhand right KO'ed helemaal niemand, misschien zichzelf met die techniek van hem

Overhand Right
22-02-2014, 03:28
Wat een zure pruimen. Kunnen we niet meer tegen een grapje?

Willem033
22-02-2014, 10:20
Haha natuurlijk wel. Vond m wel grappig.
Je moet alleen niet zo op Minotaura letten.
Ze heeft haar maandelijkse periode denk ik.

The_Rock
22-02-2014, 12:11
Overhand right KO'ed helemaal niemand, misschien zichzelf met die techniek van hem

Waar de fuck is een punt achter jouw zin?! leer nou eens om een punt achter je zin te plaatsen! kerel dit is geen basisschool! dit is een Forum en je hoort gewoon een fucking punt achter jouw zin te plaatsen. Wtf.