PDA

View Full Version : Floyd Mayweather rejects Amir Khan fight in favour of Marcos Maidana



Pahlavan
22-02-2014, 22:27
Floyd Mayweather Jr appears to have rejected Amir Khan as his next opponent for a mega-fight in Las Vegas in May.


In a series of tweets on Friday night, Khan sent out the clear message that the American has chosen instead to take on the challenge of the Argentinian Marcos Maidana, whom Khan defeated on points in 2010, but who beat the rising Adrien Broner last December.


"No response from Mayweather or his team. Fights not happening. I should of taken the title fight last December against Alexander ..." Khan tweeted on Friday night, followed by, "very disrespected by his team. Wasted my time." and, "Good luck to Maidana against Mayweather."


Khan, who has been in full training for the fight in anticipation that he was the favoured contender, added: "Can I apologise to the thousands of people who are let down? You me and everyone wanted the Mayweather fight. He's running scared."


Mayweather has yet to announce the name of his next opponent officially. He has four fights left in a six-fight deal with Showtime that probably will earn him $600million. Controversy surrounded the choice of his next opponent when Mayweather threw the option open to social media. Some votes had Maidana well ahead; others had Khan the favourite.

Pahlavan
22-02-2014, 22:28
Amir Khan was once all but locked in as the May 3 opponent for Floyd Mayweather, but after Marcos Maidana's upset win over Adrien Broner on December 14, plus the public's lukewarm (at best) reaction to the idea of a Mayweather-Khan fight, we're now in a position, as I'm sure you've read a million times by now, where there are two men vying for the fight.


Khan or Maidana? Maidana or Khan? Khan says that if Floyd picks Maidana, he's cherry picking an opponent to make himself look good.


"People say I have no chance and I don't deserve to be in the ring with Floyd," Khan told The National. "Why not?"
Well... no, let's just move on.


"If you look at his last three or four fights ... all of them are slow, with no footwork, one-dimensional fighters," said Khan, 27. "He cherry-picks them, to make himself look good."


He said the speed of his feet, hands and mind would cause Mayweather severe trouble. "I'm fast. I'm quick," Khan said. "I have an awkward footwork. Styles make fights, and I will show him style."

Pahlavan
22-02-2014, 22:33
Ja hoor dames en heren, het is weer zover: mayweather kiest voor een gevecht waar niemand op zat te wachten en gaat wederom voor minimale risico.
Laat ik ten eerste zeggen dat ik denk dat Floyd van zowel Khan als Maidana zal winnen maar als er een ding is wat het gevecht enigzins boeiend kan maken dan is dat Khan's snelheid. Maar nee hoor, mayweather kiest voor de trage Maidana want god forbid dat Mayweather niet voor minimale risico gaat.

Ironisch dat Mayweather de fans zijn opponent laat kiezen en vervolgens Khan in de officiele poll met de meeste stemmen eindigt maar hij alsnog voor maidana kiest (althans, niks is bevestigd maar als de reports kloppen).

T15Boxing
22-02-2014, 23:06
Nou ja, Maidana heeft toch meer te bieden dan Khan. Khan heeft snelheid maar deze partij is niet meer aantrekkelijk sinds een tijd terug voor zijn verlies tegen Garcia. Maidana versloeg Floyd's prodigy dus iemand die zijn stijl heeft. Hij blijft gevaarlijk en is een fighter's fighter. Tenminste een betere partij voor Mayweather dan tegen Guerrero, in meerdere opzichten.

Maarja, de grotere probleem blijft Arum. Wat triest dat Pacquiao laatst voor een 2-jaar contract heeft getekend.

Pahlavan
22-02-2014, 23:30
Nou ja, Maidana heeft toch meer te bieden dan Khan. Khan heeft snelheid maar deze partij is niet meer aantrekkelijk sinds een tijd terug voor zijn verlies tegen Garcia. Maidana versloeg Floyd's prodigy dus iemand die zijn stijl heeft. Hij blijft gevaarlijk en is een fighter's fighter. Tenminste een betere partij voor Mayweather dan tegen Guerrero, in meerdere opzichten.

Maarja, de grotere probleem blijft Arum. Wat triest dat Pacquiao laatst voor een 2-jaar contract heeft getekend.

Het feit dat het idd een betere fight is dan tegen Guerrero geeft aan hoe laag de verwachtingen zijn...
En ik ben het persoonlijk niet met je eens dat Maidana een beter gevecht is. Styles make fights en hoewel Maidana ko power en een goede kin heeft, hij is ontzettend traag waardoor mayweather als het ware cirkels om hem heen zal draaien.
En de enige die Broner als Floyd's prodigy beschouwde was Broner zelf. Ik zie niet hoe iemand die een discutabele decision tegen ponce de leon, een discutabele decision tegen malignaggi en een pak slaag van Maidana heeft gekregen zich de volgende Floyd kan noemen. Hij kan wel in ieder interview blijven roepen dat hij the closest thing to Floyd is maar men weet wel beter.

Minotauro
22-02-2014, 23:30
Maidana versloeg Mayweathers prodigy? Broner is een Mayweather fanboy, maar is echt niet zijn prodigy.

Vind het op zich wel oke tegen Maidana. Toen ineens Khan op de laatste dag eerste in de polls stond had iedereen vraagtekens. Ben benieuwd, maar het is wel een zekerheidje dat Mayweather wint.

Naj85
23-02-2014, 01:36
had liever de partij tegen khan gezien

T15Boxing
23-02-2014, 02:23
Dat is nu makkelijk zeggen nadat Maidana hem een pak slaag gaf maar voor de gevecht had niemand die Broner echt moeilijk gemaakt. En ja, Broner zou de nieuwe grote ster van de toekomst worden, meerdere grote bedrijven waren hem al aan het voorbereiden.

Ik zal ervan genieten. Het wordt een perfecte voorbeeld van iemand die wel en niet de Philly Shell stijl kan gebruiken aangezien ze beide tegen Maidana vechten.

moop
23-02-2014, 02:30
Nou ja, Maidana heeft toch meer te bieden dan Khan. Khan heeft snelheid maar deze partij is niet meer aantrekkelijk sinds een tijd terug voor zijn verlies tegen Garcia. Maidana versloeg Floyd's prodigy dus iemand die zijn stijl heeft. Hij blijft gevaarlijk en is een fighter's fighter. Tenminste een betere partij voor Mayweather dan tegen Guerrero, in meerdere opzichten.

Maarja, de grotere probleem blijft Arum. Wat triest dat Pacquiao laatst voor een 2-jaar contract heeft getekend.





Hoezo heeft maidana meer te bieden dan khan dat is bulshit styles make fight en khan is meer een bekeken vechter die de laatste tijd weer vertrouwt op zijn snelheid ik zou wel willen zien hoe dit uitpakt tegen floyd
niet dat ik hem kans geef maar wil zien hoe dit uit pakt.

maar nu een partij tegen maidana is wel leuk is wat beladen

wat interesant zou zijn
zijn de volgende partijen volgens deze volg orde

Floyd vs maidana
Floyd vs khan
Floyd vs ortiz rematch ik weet dat ortiz is neer gegaan maar gaat om de story line

T15Boxing
23-02-2014, 02:38
Kom op zeg, Khan is het niet waard. Zijn laatste 3 gevechten waren sub-par, een daarvan ging hij gruwelijk TKO. Je mag dan wel een interessante stijl hebben(alhoewel, denk je nou echt dat Khan's verdediging het kan hebben tegen Floyd's offense?) En dan brengt hij ook nog minder geld en hype voor een Mayweather gevecht.

Fightfan
25-02-2014, 10:24
Mayweather kiest tegenstanders uit. Dus je moet gekozen worden.
Qua laatste partijen verdient Maidana het meer.
Khan liet zelf Alexander wachten en zei de partij af om eventueel een big pay-day te krijgen tegen Mayweather, dan moet hij nu niet zeuren.....
Wel jammer dat dit gekronkel zo tenenkrommend is.
Ik wil graag de beste tegen de beste zien. Dus ik hoop op Mayweather vs Pacman of Bradley en ook Marquez weer tegen 1 van hen. Qua wedstrijden en lijst hoop ik ook dat ze Garcia en Mathysse matchen tegen elkaar (dus al deze 5 tegen elkaar).

Leventdepevent
25-02-2014, 10:28
Mayweather kiest tegenstanders uit. Dus je moet gekozen worden.
Qua laatste partijen verdient Maidana het meer.
Khan liet zelf Alexander wachten en zei de partij af om eventueel een big pay-day te krijgen tegen Mayweather, dan moet hij nu niet zeuren.....
Wel jammer dat dit gekronkel zo tenenkrommend is.
Ik wil graag de beste tegen de beste zien. Dus ik hoop op Mayweather vs Pacman of Bradley en ook Marquez weer tegen 1 van hen. Qua wedstrijden en lijst hoop ik ook dat ze Garcia en Mathysse matchen tegen elkaar (dus al deze 5 tegen elkaar).

precies als Mayweather echt zou willen zijn er mogelijkheden zat.....dit is gewoon weer op save spelen

HARDnickCORE
25-02-2014, 11:47
precies als Mayweather echt zou willen zijn er mogelijkheden zat.....dit is gewoon weer op save spelen

x2

Wiseguy
25-02-2014, 12:08
Op save spelen? Hij heeft zijn vorige partij tegen een jonge stier gestaan en gaat nu tegen een KO artist. Ik had hem zelf liever tegen Khan gezien. Khan heeft immers van Maidana gewonnen.

arielhelwani
25-02-2014, 12:16
Was altijd een fan van Mayweather. Nu hoop ik echt dat ie verliest. Eerst de fans laten kiezen wie zijn volgende tegenstander word, fans kiezen massaal Khan en dan zet ie nu op Twitter dat het Maidana word zonder uitleg erbij..

moop
26-02-2014, 14:09
iedereen wil hem ko zien gaan behalve ik haha die man is gewoon goed maidana slaat je ko als je hem de kans geeft. Maywheater geeft geen kans aan geen vechter. Canelo had niks in te brengen maar kwam te kort als je kijkt naar zijn voetwerk.

ik wil floyd zien tegen khan alleen om te zien hoe hij met de speed omgaat thats all. En Khan zit trouwens bij een nieuwe trainer al een tijd dus

iedereen moet manny vs floyd gewoon vergeten en geniet gewoon wat die man in petto heeft.
of ga zelf trainen en test your skills hahaha

Minotauro
26-02-2014, 14:51
Ik hoop echt weer op de gelegenheid van een tegenstander van Mayweather zoals die Mosley had. Toen hij Mayweather echt liet wankelen en meteen geclincht werd, maar dan met een slechtere afloop voor Mayweather

moop
26-02-2014, 15:04
hahaha scheelde niet veel wat ik mooi vind aan floyd is zijn work ethics zoveel verdienen en niet afzwakken. Train like a pore man respect voorbeeld voor velen. Eerlijk minotauro je hebt wel een zwak plekje voor floyd daar ergens je kan er niet omheen

Pahlavan
26-02-2014, 23:36
http://www.youtube.com/watch?v=VWZhVsFlUI8

Wiseguy
27-02-2014, 01:02
Heb er geeen woord van meegekregen. Ik keek alleen naar die chick. WOOW

appelsap
27-02-2014, 01:19
Heb er geeen woord van meegekregen. Ik keek alleen naar die chick. WOOW

Michelle Joy Phelps........acteercarrière is niet helemaal gelukt, maar ze mag van mij elk interview doen.

Minotauro
27-02-2014, 02:45
hahaha scheelde niet veel wat ik mooi vind aan floyd is zijn work ethics zoveel verdienen en niet afzwakken. Train like a pore man respect voorbeeld voor velen. Eerlijk minotauro je hebt wel een zwak plekje voor floyd daar ergens je kan er niet omheen

Ik heb geen 'zwak plekje' voor Mayweather, sorry

moop
27-02-2014, 12:42
Ik heb geen 'zwak plekje' voor Mayweather, sorry


http://weknowmemes.com/generator/uploads/generated/g1330140098218422016.jpg

:lol: