PDA

View Full Version : Hoi mensen wie weet wat uitslagen van de ookmeerhal in amsterdam? van vandaag



jerome-lebanner
22-02-2014, 22:53
wie weet wat uitslagen van ookmeerhal in amsterdam onder andere khalid bourdif vs william fredsikking enz?

jerome-lebanner
22-02-2014, 23:18
niemand???

Willem033
22-02-2014, 23:32
Fred vocht daar toch niet?

jerome-lebanner
23-02-2014, 01:29
Fred vocht daar toch niet?


hij stond op de poster dus?

Sadix
23-02-2014, 01:52
khalid gewonnen.

Welke wil je nog meer weten?

Anderson
23-02-2014, 10:05
Dat wisten wel al toen de matchmaking gemaakt werd dat Bourdiff zou winnen.

Deze wil ik weten

Rashida Bouhout - Vicky Churh
Aziz Khala - Abdel Salem
Tayfun Ozkan - Jay da Vega
Ilias Bulaid - Reda Oulad
Marcello Adriaans - Cengic Ozpamuk

jerome-lebanner
23-02-2014, 10:18
Dat wisten wel al toen de matchmaking gemaakt werd dat Bourdiff zou winnen.

Deze wil ik weten

Rashida Bouhout - Vicky Churh
Aziz Khala - Abdel Salem
Tayfun Ozkan - Jay da Vega
Ilias Bulaid - Reda Oulad
Marcello Adriaans - Cengic Ozpamuk


en nale vs hicham achali?

mootje46
23-02-2014, 11:24
Dat wisten wel al toen de matchmaking gemaakt werd dat Bourdiff zou winnen.

Deze wil ik weten

Rashida Bouhout - Vicky Churh
Aziz Khala - Abdel Salem
Tayfun Ozkan - Jay da Vega
Ilias Bulaid - Reda Oulad
Marcello Adriaans - Cengic Ozpamuk


Winnaars zijn alle namen aan de linkerzijde. Nale vs Hicham heeft hicham gewonnen naar extra ronde. Was een leuk gala alleen veel te veel partijen waardoor alles veel te lang duurde. Ik snap niet dat er niet naar gestreeft wordt het gewoon rond 23:00 klaar te hebben, zeker als je een live gedeelte er in hebt zitten. Partijen als Gurghan Degermercy vs Biggi en Adriaans vs jongen van Ismael Londt, hoeven van mij echt niet. Deze voegde niks toe aan de matchmaking behalve ergernis. Maar goed dat is mijn mening, vond trouwens wel dat ze de veiligheid goed waarborgde door niemand naar de buiten te laten gaan.

Anderson
23-02-2014, 11:56
Thanks had wel verwacht dat zij zouden winnen. Dat uitlopen is altijd een probleem bij Gala's bij Slamm miste ik Khamal - Saiyok en bij MPL miste ik Aussi z'n partij door uitlopen van het gala.

connect
23-02-2014, 12:06
Winnaars zijn alle namen aan de linkerzijde. Nale vs Hicham heeft hicham gewonnen naar extra ronde. Was een leuk gala alleen veel te veel partijen waardoor alles veel te lang duurde. Ik snap niet dat er niet naar gestreeft wordt het gewoon rond 23:00 klaar te hebben, zeker als je een live gedeelte er in hebt zitten. Partijen als Gurghan Degermercy vs Biggi en Adriaans vs jongen van Ismael Londt, hoeven van mij echt niet. Deze voegde niks toe aan de matchmaking behalve ergernis. Maar goed dat is mijn mening, vond trouwens wel dat ze de veiligheid goed waarborgde door niemand naar de buiten te laten gaan.

eens

rollermanskunk
23-02-2014, 12:14
De Otmani's hadden het superstrak georganiseerd: catering, beveiliging, heel veel vrijwilligers, ruime looppaden, Ookmeerhal is een perfecte locatie. Grote klasse.

Dat het uitliep ala, veel partijen hadden een extra ronde.

Ik vond het een topavond

Willem033
23-02-2014, 12:21
mocht je weer foto`s maken? had nog wel een antwoord van je verwacht in dat jds overeem topic.

Wheelie
23-02-2014, 23:10
http://www.fighterlegion.com/Legion/2014/02/15/sportmani-events-5/

De uitslagen
(http://www.fighterlegion.com/Legion/2014/02/15/sportmani-events-5/)