PDA

View Full Version : TUF 20: Gilbert Melendez vs Anthony Pettis (womans strawweight)



Naj85
24-02-2014, 09:38
Melendez agrees to new contract, will coach TUF versus Pettis


Last week the biggest news in MMA was that Gilbert Melendez had agreed to terms with Bellator FC after completing his contract with the UFC. The UFC was allowed to have matching rights, but all signs were pointing towards Melendez making a move to the rival promotion.
However tonight the UFC announced that not only will Melendez remain in the UFC, he will coach the next season of the Ultimate Fighter and meet Pettis for the lightweight title later this year.
Las Vegas, Nev. – The Ultimate Fighting Championship® announced tonight that No. 2 ranked lightweight contender Gilbert Melendez has agreed to a new contract with the organization. Terms of the deal were not disclosed. Melendez will now coach against UFC lightweight champion Anthony Pettis on season 20 of The Ultimate Fighter®. The two will then meet for the UFC lightweight title later this year.

The show, which will begin filming in May and premiere on FOX Sports 1 on Sept. 10, features the launch of the UFC women’s 115-pound weight class. The winner of this season of The Ultimate Fighter® will be crowned the UFC strawweight division’s inaugural champion.

The Ultimate Fighter® is the longest-running sports reality show on television, with The Ultimate Fighter Nations: Canada vs. Australia currently airing Wednesdays on FOX Sports 1. The next international edition of The Ultimate Fighter® will feature fighters from Latin America, with the premiere set for summer 2014. Melendez is slated to make a special guest appearance on the show and broadcast plans will be announced in the weeks to come.

©2014 Mixed Martial Arts llc.
Developed in partnership with Adept Mobile

Naj85
24-02-2014, 09:41
Top dat melendez in de ufc blijft, en ook vet een tuf met pettis. Maar dat womens strawweight verpest het voor mij.. wie wil dat nou zien?

The Company
24-02-2014, 10:49
Pettis vs Melendez is echt droom matchup. Gelukkig blijft hij in de UFC.

lopez86
24-02-2014, 11:19
Top dat melendez in de ufc blijft, en ook vet een tuf met pettis. Maar dat womens strawweight verpest het voor mij.. wie wil dat nou zien?

Dude...wie wil dat NIET zien.
http://www.awakeningfighters.com/wp-content/uploads/2013/08/paige-vanzant-02.jpg

Daarbij, die chicks klappen er altijd hard op, levert echt wel spektakel op.

Willem033
24-02-2014, 11:27
Als Melendez daar is komen de Diaz broers ook wel ff kwallen daar.

Mastenbroek
24-02-2014, 16:03
Wel beetje apart dat Melendez een titel gevecht krijgt, heeft laatst verloren van Bendo en daarna alleen gewonnen van Sanchez.
Al is het allemaal wel wat losser bij de UFC laatste tijd qua wie er een title shot verdiend.
Lijkt me wel een toffe partij dus verder hoor je mij niet klagen:)

Bromios
24-02-2014, 16:15
Weer een gewichtsklasse erbij. Terwijl nu al 3/4 van het roster maar 1 x per jaar in actie komt voor 2000 euro.

Laat ze naar een kleinere basis gaan en meer partijen per jaar ipv andersom.

Nelisje
24-02-2014, 16:16
Dat Melendez een title shot krijgt is toch niet heel vreemd.. die heeft bij Strikeforce van iedereen gewonnen. En heeft bij de UFC alleen met een split decision (de juryledenen waren het niet eens allemaal eens dus) verloren van Henderson.. Of moet je dan tot het einde der tijden rematches maken tussen Henderson en Pettis zoals ze bij Cain en JDS doen?

Klassikl
24-02-2014, 17:15
Hele mooi match up. TUF met alleen ukkie chicks boeit me dan weer een stuk minder.

Turboknecht
24-02-2014, 17:25
Weer een gewichtsklasse erbij. Terwijl nu al 3/4 van het roster maar 1 x per jaar in actie komt voor 2000 euro.

Laat ze naar een kleinere basis gaan en meer partijen per jaar ipv andersom.

Inderdaad zeg. Ik vind het ook maar niets.

mario the count
24-02-2014, 17:25
Hele mooi match up. TUF met alleen ukkie chicks boeit me dan weer een stuk minder.

+1, toffe partij maar een niet boeiende TUF. Zie het soap gehalte alweer voor me.

breahule
24-02-2014, 18:06
De meningen zijn verdeelt.... maar hier ga ik zowieso van genieten:
http://im41.com/wp-content/uploads/2013/04/Paige-VanZant-Hottest-Strawweight-MMA-Fighter.jpg

inc
24-02-2014, 18:09
volgens mij heeft de ufc veel meer behoefte aan toestroom lhw en hw... voor mijn gevoel erg lang geleden dat lhw's in een tuf zaten

Djani
24-02-2014, 19:06
Ik hoop dat die chick van Pat Barry, Rose Namayunas, mee gaat doen.

thijss
24-02-2014, 19:32
Allemaal leuk en aardig die chicks maar daar kijk ik de ufc niet voor.. Van mij mogen de dames weer verdwijnen of zo groot worden dat ze hun eigen events krijgen. Kan ik ze mooi overslaan!

Pettis tegen Melendez vind ik natuurlijk wel top!