PDA

View Full Version : De bruutste knockouts van Badr Hari



arielhelwani
25-02-2014, 11:36
http://www.upcoming.nl/m/rick/464/de-8-bruutste-knockouts-van-badr-hari

HARDnickCORE
25-02-2014, 11:46
Mooi hoor

RedDawn
25-02-2014, 11:49
Ik mis die tegen Koen Everink.

Leventdepevent
25-02-2014, 12:36
Ik mis die tegen Koen Everink.
haha ik vroeg me al af wie de eerste zou zijn die dit zou zeggen

Willem033
25-02-2014, 12:58
Badr mishandeld even 2 meermalen K1 GP winnaars, nee die Badr kan er niks van.

onne1983
25-02-2014, 13:28
Badr mishandeld even 2 meermalen K1 GP winnaars, nee die Badr kan er niks van.

Wie zegt dan dat hij er niks van kan?

Willem033
25-02-2014, 13:29
Wie zegt dan dat hij er niks van kan?

Het halve forum.
Die laten zich leiden door haat jegens Hari en vergeten daarbij zijn prestaties in de sport.

arielhelwani
25-02-2014, 13:36
Badr mishandeld even 2 meermalen K1 GP winnaars, nee die Badr kan er niks van.

X2

Nosferatu187
25-02-2014, 13:42
die van koen everink.

onne1983
25-02-2014, 13:44
Het halve forum.
Die laten zich leiden door haat jegens Hari en vergeten daarbij zijn prestaties in de sport.

Ik ben zeker geen fan van de persoon Badr, maar de man heeft wel een ongelovelijk talent. denk dat er weinig mensen zijn die dat ontkennen.

Leventdepevent
25-02-2014, 13:48
ik kan wel genieten van de sporter Badr hari, maar niet van de persoon Badr Hari. De persoon heeft kansen zat gehad en verziekt het keer op keer. Dat de sporter een talent was/is dat is wel zeker.

arielhelwani
25-02-2014, 13:55
ik kan wel genieten van de sporter Badr hari, maar niet van de persoon Badr Hari. De persoon heeft kansen zat gehad en verziekt het keer op keer. Dat de sporter een talent was/is dat is wel zeker.

Snap wat je bedoeld Levent, alleen raar dat we hier op een vechtsportforum zitten waar dus alleen maar liefhebbers zitten en er toch veel zijn die niet willen erkennen hoe goed hij wel niet is/was..

onne1983
25-02-2014, 13:59
Snap wat je bedoeld Levent, alleen raar dat we hier op een vechtsportforum zitten waar dus alleen maar liefhebbers zitten en er toch veel zijn die niet willen erkennen hoe goed hij wel niet is/was..

Niet bitcherig bedoeld, maar kan je mij 1 voorbeeld geven van iemand die claimt dat Badr geen topper is qua talent? Ik weet dat veel mensen anti Badr zijn maar heb zulke opmerkingen nog niet gezien.

arielhelwani
25-02-2014, 14:11
Niet bitcherig bedoeld, maar kan je mij 1 voorbeeld geven van iemand die claimt dat Badr geen topper is qua talent? Ik weet dat veel mensen anti Badr zijn maar heb zulke opmerkingen nog niet gezien.
Ga ze niet allemaal opzoeken, maar zoek maar naar de reakties van Dirk5 over Badr en je zult genoeg vinden..wil eigenlijk helemaal niet over klagen..geniet gewoon van zijn partijen en knock-outs en dat wilde ik delen :D

Leventdepevent
25-02-2014, 14:25
Snap wat je bedoeld Levent, alleen raar dat we hier op een vechtsportforum zitten waar dus alleen maar liefhebbers zitten en er toch veel zijn die niet willen erkennen hoe goed hij wel niet is/was..
om ontopic te blijven vind ik die K.o tegen Leko nog de allermooiste, wat zat die er geweldig op zeg

arielhelwani
25-02-2014, 14:38
om ontopic te blijven vind ik die K.o tegen Leko nog de allermooiste, wat zat die er geweldig op zeg

Technisch was die zeker de mooiste..persoonlijk vind ik die tegen Karaev 2 en Zimmerman vanwege verloop van de partijd

Willm
25-02-2014, 14:40
Allemaal puur geluk die Badr, omdat de sterren op de juiste positie stonden. Gr. Dirk

willy123
25-02-2014, 15:44
Dit is toch wel echt de mooiste KO van Hari. Zo zien we hem graag.
http://www.youtube.com/watch?v=gRWyzcbwoXk

Nelisje
25-02-2014, 15:57
Ga ze niet allemaal opzoeken, maar zoek maar naar de reakties van Dirk5 over Badr en je zult genoeg vinden..wil eigenlijk helemaal niet over klagen..geniet gewoon van zijn partijen en knock-outs en dat wilde ik delen :D

Er zijn genoeg mensen die teleurgesteld zijn in de laatste wedstrijden van Badr.. Hij gaat neer tegen Samedov.. stelt teleur in de eerste wedstrijd tegen Samedov, wint minimaal van Braddock Silva en van Ignashov was ook niet echt geweldig.

Ontkennen dat hij talent heeft is onzin, hij heeft echt wel talent.. maar dat hij zijn talent vergooit is ook duidelijk. Zelfs in zijn betere dagen gooide hij er regelmatig met de pet naar door wedstrijden niet serieus te nemen. De laatste 4 partijen waren van voor Badr bedroevend niveau.

Diz
25-02-2014, 17:32
Goeie knokker was het! Jammer dat het zo'n ongelooflijke eikel is...

Willem033
25-02-2014, 17:48
Wat was het toen ook geweldig toen de arena ontplofte toen hij het onmogelijke toch deed bij Schilt.

mario the count
25-02-2014, 18:46
Er zijn genoeg mensen die teleurgesteld zijn in de laatste wedstrijden van Badr.. Hij gaat neer tegen Samedov.. stelt teleur in de eerste wedstrijd tegen Samedov, wint minimaal van Braddock Silva en van Ignashov was ook niet echt geweldig.

Ontkennen dat hij talent heeft is onzin, hij heeft echt wel talent.. maar dat hij zijn talent vergooit is ook duidelijk. Zelfs in zijn betere dagen gooide hij er regelmatig met de pet naar door wedstrijden niet serieus te nemen. De laatste 4 partijen waren van voor Badr bedroevend niveau.

Dit.

Nosferatu187
25-02-2014, 18:59
Er zijn genoeg mensen die teleurgesteld zijn in de laatste wedstrijden van Badr.. Hij gaat neer tegen Samedov.. stelt teleur in de eerste wedstrijd tegen Samedov, wint minimaal van Braddock Silva en van Ignashov was ook niet echt geweldig.

Ontkennen dat hij talent heeft is onzin, hij heeft echt wel talent.. maar dat hij zijn talent vergooit is ook duidelijk. Zelfs in zijn betere dagen gooide hij er regelmatig met de pet naar door wedstrijden niet serieus te nemen. De laatste 4 partijen waren van voor Badr bedroevend niveau.

daar heb jij helemaal gelijk in en het is zo zonde want je weet dat hij als het serieus neemt dat hij zo goed kan zijn, zie bijvoorbeeld toen hij tegen gokhan saki moest vechten.

my2cents
25-02-2014, 19:27
Had Badr een ongelofelijk talent en had hij het met een andere trainingsmentaliteit en gedrag binnen en buiten de ring heel heel ver kunnen schoppen? JA

Heeft hij dit gedaan? NEE

Ondank mooie partijen zal niemand, behalve de diehard fanboys, Badr herinneren als een van de grootste van zijn tijd.

tidelot
25-02-2014, 19:39
wat een talent heeft die gozer. hij heeft iedereen ge ko"d inclusief zichzelf
als persoon is het echt een loser eerste klas.
allee aandacht en roem zijn hem zijn naar zijn bol gestegen. als jongetje had ie het over vechtershart, maar dat is nu wel ver te zoeken bij hem.

e-type
25-02-2014, 19:39
daar heb jij helemaal gelijk in en het is zo zonde want je weet dat hij als het serieus neemt dat hij zo goed kan zijn, zie bijvoorbeeld toen hij tegen gokhan saki moest vechten.


Achteraf gezien moeten we toch wel concluderen dat dit toch echt zn afscheidspartij is geweest.

Willem033
25-02-2014, 20:26
Alleen haters zullen hem niet erkennen als 1 van de beste kickboksers ooit

mario the count
25-02-2014, 20:52
Alleen fanboys zullen hem meer credits geven dan hij behoort te krijgen. Hij had een van de beste ooit kunnen worden, maar hij is het niet.

Willem033
25-02-2014, 20:55
Hij heeft de allerbeste verslagen dus behoort tot de allerbeste
Alleen haters zullen dit ontkennen.

mario the count
25-02-2014, 20:58
Hij heeft de allerbeste verslagen dus behoort tot de allerbeste
Alleen haters zullen dit ontkennen.

Destijds( ten tijde dat hij een paar van de beste vechters versloeg) hoorde hij tot de beste, maar hij hoort niet tot de besten ooit als je het mij vraagt. Daarvoor heeft hij te weinig bereikt.

mario the count
25-02-2014, 21:03
Hij heeft nooit gedomineerd, nooit de K1 finale gewonnen(wat in die tijd toch een redelijke graadmeter was), hij vecht op een leeftijd waarop een vechter normaal gesproken op zijn best is tegen uitgerangeerde vechters of subtoppers en wint die partijen niet eens allemaal. Hij hoort misschien tussen de beste kickboksers ooit als je een top 100 maakt ja, maar niet als je een top 10 wilt bv.

Willem033
25-02-2014, 21:11
Destijds( ten tijde dat hij een paar van de beste vechters versloeg) hoorde hij tot de beste, maar hij hoort niet tot de besten ooit als je het mij vraagt. Daarvoor heeft hij te weinig bereikt.


Hij heeft Peter Aerts, Sem Schilt en Alistair overeem verslagen, allemaal K1 wgp winnaars.
Is bij de K1 de kampioen geweest net als bij Its showtime.
En heeft 2 jaar achter elkaar in de finale gestaan op het hoogste podium qua kickboksen destijds.
Als je het mij vraagt heeft hij meer dan genoeg bereikt om betiteld te worden als 1 van de beste.Maar jij denk daar anders over blijkbaar, en dat is helemaal niet erg, komen leuke discussies van.

mario the count
25-02-2014, 21:20
Hij heeft Peter Aerts, Sem Schilt en Alistair overeem verslagen, allemaal K1 wgp winnaars.
Is bij de K1 de kampioen geweest net als bij Its showtime.
En heeft 2 jaar achter elkaar in de finale gestaan op het hoogste podium qua kickboksen destijds.
Als je het mij vraagt heeft hij meer dan genoeg bereikt om betiteld te worden als 1 van de beste.Maar jij denk daar anders over blijkbaar, en dat is helemaal niet erg, komen leuke discussies van.

Idd niks mis met een andere mening hebben. Badr past bij mij niet in het rijtje, Hoost, Schilt, Aerts, Spong, Bonjasky en Hug. EN dan praat ik nu alleen over de zware jongens, er zijn ook veel lichtere jongens die ik ook eerder in dat rijtje zou zetten.

A-team
26-02-2014, 07:46
Goede Kickboxer, het blijft een smetje dat hij de K-1 titel nooit heeft kunnen pakken. Wat ook nog eens door zijn mentale gesteldheid kwam.

Nelisje
26-02-2014, 11:00
Idd niks mis met een andere mening hebben. Badr past bij mij niet in het rijtje, Hoost, Schilt, Aerts, Spong, Bonjasky en Hug. EN dan praat ik nu alleen over de zware jongens, er zijn ook veel lichtere jongens die ik ook eerder in dat rijtje zou zetten.

Inderdaad, dan vergeet je nog toppers als Kaman, Dekkers, Smit, Cikatic.. en dan kijk ik persoonlijk niet naar de actieve vechters... Na iemand zijn carriere kun je pas oordelen over de vechter en wat hij met zijn carriere heeft gedaan. Een vechter die doorgaat terwijl hij beter had kunnen stoppen helpt zijn eigen legende om zeep.

Talent maakt iemand niet een legende of een van de beste allertijden. Hoe iemand zijn carriere invult, dat doet er toe. Ignashov misschien nog getalenteerder dan Badr..

whoopy
26-02-2014, 11:25
Ignashov heeft ook Schilt, Aerts en Bonjasky verslagen. Behoort hij dan ook tot 1 van de beste kickboksers ooit?

mario the count
26-02-2014, 17:19
Inderdaad, dan vergeet je nog toppers als Kaman, Dekkers, Smit, Cikatic.. en dan kijk ik persoonlijk niet naar de actieve vechters... Na iemand zijn carriere kun je pas oordelen over de vechter en wat hij met zijn carriere heeft gedaan. Een vechter die doorgaat terwijl hij beter had kunnen stoppen helpt zijn eigen legende om zeep.

Talent maakt iemand niet een legende of een van de beste allertijden. Hoe iemand zijn carriere invult, dat doet er toe. Ignashov misschien nog getalenteerder dan Badr..
+1

mario the count
26-02-2014, 17:28
Samedov heeft badr verslagen, badr hoort bij de top aller tijden omdat hij andere toppers aller tijden heeft verslagen dus is Samedov ook een topper aller tijden, iedereen die samedov verslaat hoort daar dus ook weer bij enz enz.

Minotauro
26-02-2014, 19:29
Wie heeft die selfie van Badr en Estelle al gezien, met 'cellfie' eronder? :D

Minotauro
26-02-2014, 20:29
http://distilleryimage0.s3.amazonaws.com/0baed89a9b4d11e3a3e312f545262070_6.jpg
Speciaal voor Turboknecht! huilie huilie

mario the count
26-02-2014, 21:59
http://distilleryimage0.s3.amazonaws.com/0baed89a9b4d11e3a3e312f545262070_6.jpg
Speciaal voor Turboknecht! huilie huilie

Die onderlip van estelle lijkt op die van de nutty professor.

willy123
26-02-2014, 22:01
Tering die Estelle is echt zwaar over de uiterste bruikbaarheidsdatum...