PDA

View Full Version : Is Tyrone Spong de beste kickbokser op het moment?



hankmoody
25-02-2014, 19:06
Is Tyrone Spong op het moment P4P de beste kickbokser, of staan er nog mensen boven hem? zoja wie?

blackadder
25-02-2014, 19:22
Momenteel kan ik niemand bedenken.

Wiseguy
25-02-2014, 19:43
Ik wil hem eerst van Saki of Schilt zien winnen.

mario the count
25-02-2014, 19:43
Sowieso op LHW en HW. Pound for pound vind ik moeilijk te zeggen aangezien je ook nog lui als petrosyan en buakaw hebt.

Anderson
25-02-2014, 21:18
Yod the boss

king
25-02-2014, 21:26
Alleen op LHW

Willem033
25-02-2014, 21:43
In zijn klasse wel.
Vind Nieky Holzken ook 1 van de beste kickboksers.

Pahlavan
25-02-2014, 21:53
Sowieso op LHW en HW. Pound for pound vind ik moeilijk te zeggen aangezien je ook nog lui als petrosyan en buakaw hebt.
x2

tyrone is een van de vechters die the full package heeft. Technisch solide, snel en heeft ko power.

Ko2j
25-02-2014, 22:30
Op HW? No way dat ie' Schilt pakt. Laten we niet vergeten dat ie' wel op de grond lag binnen een paar seconden tegen Duut. Hij is te klein en te chinny voor Sem.
LHW? Waarschijnlijk wel.

mario the count
25-02-2014, 22:35
Op HW? No way dat ie' Schilt pakt. Laten we niet vergeten dat ie' wel op de grond lag binnen een paar seconden tegen Duut. Hij is te klein en te chinny voor Sem.
LHW? Waarschijnlijk wel.Sem vecht niet meer.

Nelisje
25-02-2014, 22:44
Ben benieuwd hoe hij het tegen Saki doet.. het is niet dat Saki nu ineens een pannekoek is. Pound for pound zal hij niet redden, daarvoor zijn de 70kg vechters in verhouding te goed.

Holzken is ook met een goede reeks bezig, vind hem op het moment fantastisch om te zien en hij sloopt iedereen die voor hem staat. Maar weet niet of dat echt zijn klasse is of omdat de tegenstand niet geweldig is. Op het moment denk ik een beetje van beide..

mario the count
25-02-2014, 22:47
Ben benieuwd hoe hij het tegen Saki doet.. het is niet dat Saki nu ineens een pannekoek is. Pound for pound zal hij niet redden, daarvoor zijn de 70kg vechters in verhouding te goed.

Holzken is ook met een goede reeks bezig, vind hem op het moment fantastisch om te zien en hij sloopt iedereen die voor hem staat. Maar weet niet of dat echt zijn klasse is of omdat de tegenstand niet geweldig is. Op het moment denk ik een beetje van beide..
Saki is idd heel gevaarlijk, als hij zijn dag heeft is hij een probleem voor iedereen. Toch denk ik dat Spong wint van Saki.

Nosferatu187
25-02-2014, 23:37
saki is gevaarlijk, holzken zie ik echt niet van spong winnen hoor.

MB667
26-02-2014, 00:33
Op lhw bogdan stoica vs saki of spong

Nosferatu187
26-02-2014, 00:41
wat moet stoica tegen saki? stoica is alleen goed tegen zeer matige vechters.

mario the count
26-02-2014, 08:48
wat moet stoica tegen saki? stoica is alleen goed tegen zeer matige vechters.
Jep, dan zie ik liever zhuravlev.

Nelisje
26-02-2014, 11:43
saki is gevaarlijk, holzken zie ik echt niet van spong winnen hoor.

Het gaat om pound for pound..Holzken is bijna 20 kilo lichter dan Spong dus pound for pound maakt hij een goede kans. Je gaat Robin van Roosmalen ook niet tegen Sem Schilt zetten, hij moet springen om bij zijn hoofd te komen. Maar pound for pound is van Roosmalen misschien net zo goed als Schilt.

spangpang
26-02-2014, 18:05
Is Tyrone Spong op het moment P4P de beste kickbokser, of staan er nog mensen boven hem? zoja wie?

P4P schat ik een Petro, Souwer, Buakaw, Yodsaenklai, Saenchai hoger in dan Spong.

Qua HW en LWH staat hij zeker aan de top en zou hij van iedereen kunnen winnen. Toch schat ik Ghita en Saki niet lager in dan Spong. Sem Schilt -ook al is deze nu niet actief- zie ik any day winnen van Spong.

mario the count
26-02-2014, 18:31
We moeten ook niet vergeten van welk gewicht spong is gekomen en dat hij in meerdere gewichtsklassen domineerde. Denk dat het verdere verloop van zijn carriere bepalend is of hij pfp de beste wordt.

Nelisje
26-02-2014, 18:54
Tenzij petrosyan nu ineens regelmatig verliest is hij absoluut de beste pound for pound vechter ooit. En ik ben zeker geen fan van hem (zoek mijn posts maar na).. Maar wat hij presteert en hoe hij het presteert grenst aan perfectie.

Nosferatu187
26-02-2014, 20:10
Tenzij petrosyan nu ineens regelmatig verliest is hij absoluut de beste pound for pound vechter ooit. En ik ben zeker geen fan van hem (zoek mijn posts maar na).. Maar wat hij presteert en hoe hij het presteert grenst aan perfectie.

100% waar

#teamBADGUY
27-02-2014, 12:56
Op HW? No way dat ie' Schilt pakt. Laten we niet vergeten dat ie' wel op de grond lag binnen een paar seconden tegen Duut. Hij is te klein en te chinny voor Sem.
LHW? Waarschijnlijk wel.

sem is echt niet all That , niemand weet em te raken , maar als je em wel raakt gaaitie met hoofd naar achter hangen en iets in de lucht vastpakken wat er eigenlijk niet is ...

#teamBADGUY
27-02-2014, 12:58
SPONG heeft wel een paar keer verloren , maar NIEMAND was beter dan hem ( hij is nog nooit gedomineerd tijdens een gevecht)

Budokan
27-02-2014, 18:06
Sowieso op LHW en HW. Pound for pound vind ik moeilijk te zeggen aangezien je ook nog lui als petrosyan en buakaw hebt.
X2, vind Spong niet altijd domineren en Petrosian en Buakaw laten geen twijfel wie de beste is

HARDnickCORE
27-02-2014, 18:13
Zonder twijfel...

spangpang
28-02-2014, 15:27
X2, vind Spong niet altijd domineren en Petrosian en Buakaw laten geen twijfel wie de beste is

Eens. Spong hoort bij de absolute top van zijn gewichtsklasse maar P4P staan Petrosyan, Saenchai en Buakaw aan de top.

MB667
11-03-2014, 22:34
wat moet stoica tegen saki? stoica is alleen goed tegen zeer matige vechters. hij heeft van sikking gewonnen en van amir zayada ( die 2 keer van spong heeft gewonnen)

Nosferatu187
11-03-2014, 23:39
wat

Lionheart
12-03-2014, 02:26
Spong is voor mij nu de beste kickboxer die ook de meeste progressie maakt!

lukashenko
12-03-2014, 11:30
ik vind spong wel de beste pvp kickboxer op dit moment bedenkent dat hij vanaf 76 kilo afkomt en ook nog 85 kilo had kunnen wegen .
maar hij koos ervoor om richting zwaargewicht te gaan en heeft tegen alle wereld toppers op de tussen gewichten gevochten en vak nog gewonnen ook ,als yod en petro beter zijn pvp moeten ze eerst zeker tot de middleweight gaan domineren . we praten pvp,niet debeste stylist of effectiefste vechter . en spong is nog maar 28 we praten over 6 jaar nog wel ik keer ik denk dat ie dan een stuk mooier lijstje heeft

Nelisje
12-03-2014, 13:10
Spong heeft wel mazzel dat de tegenstand op light heavyweight niet super groot is. Ik ben heel benieuwd hoe hij het tegen Saki doet. Dat vind ik de eerste serieuze test op LHW.. Als zij tegenover elkaar staan dan zal blijken wie de beste is. Ze maken allebei een serieuze kans, ze hebben allebei op zwaargewicht gevochten terwijl ze daar eigenlijk te klein voor zijn. Ik zou bij voorbaat niet durven zeggen wie er gaat winnen. Saki heeft een minder gevecht gehad tegen Verhoeven, was dat een incident of werkt de chemie met Mike niet.. we zullen het zien.

#teamBADGUY
13-03-2014, 21:43
Corbett was geen serieuze test ? Rémy bonjaski ook niet ? Of waren die 2 pannenkoeken omdat ze ko gingen ?

Wiseguy
13-03-2014, 21:55
Corbett was geen serieuze test ? R�my bonjaski ook niet ? Of waren die 2 pannenkoeken omdat ze ko gingen ?

Corbett was een zeer mooie overwinning, maar Bonjaski was zwaar over the hill. Ik wil hem graag tegen Saki, Schilt, Hari of Ghita zien voordat hij zichzelf de beste mag noemen.

#teamBADGUY
13-03-2014, 22:29
Corbett was een zeer mooie overwinning, maar Bonjaski was zwaar over the hill. Ik wil hem graag tegen Saki, Schilt, Hari of Ghita zien voordat hij zichzelf de beste mag noemen.


Volgens ns mij is het net andersom haha hij heeft de titel dus hun moeten van hem winnen voor ze zichzelf de beste mogen noemen .

Maar ik ik snap je punt , ik wil die partijen ook graag zien .

mario the count
13-03-2014, 22:40
Corbett was een zeer mooie overwinning, maar Bonjaski was zwaar over the hill. Ik wil hem graag tegen Saki, Schilt, Hari of Ghita zien voordat hij zichzelf de beste mag noemen.

Van Hari winnen zegt ook niet veel tegenwoordig.

Illest
13-03-2014, 23:43
Van Hari winnen zegt ook niet veel tegenwoordig.

dat vuur is weg en komt ook niet meer terug...velen willen dat niet inzien...geloven er nog blind in....die jongen had het maar heeft het verknald, wordt er niet jonger op en leeft niet voor zijn sport

on topic:

kan me momenteel geen betere vechter bedenken en volgens mij heeft hij zijn plafond nog niet eens bereikt

Nosferatu187
14-03-2014, 00:10
Corbett was een zeer mooie overwinning, maar Bonjaski was zwaar over the hill. Ik wil hem graag tegen Saki, Schilt, Hari of Ghita zien voordat hij zichzelf de beste mag noemen.

vind ik ook.

Pansier
14-03-2014, 01:10
In mijn ogen kan je iemand zoals Saenchai niet vergelijken met een Tyrone Spong met P4P. Beide gewichten zijn totaal verschillend en daarmee niet vergelijkbaar. Hetzelfde als Sem Schilt. Hij vecht misschien niet zo soepel als een Saenchai, maar vecht wel erg effectief. Elk gewicht heeft zijn eigen uitdaging. Ik zie Tyrone Spong nu wel als P4P de beste LHW.

1: Spong
2: Corbett
3: Saki