PDA

View Full Version : Nate Diaz requests release from UFC contract



Naj85
27-02-2014, 12:15
Feb 27, 2014 5:00 AM EST
Today UFC lightweight Nate Diaz dropped a bomb on Twitter, requesting his release from the UFC:
@NateDiaz209: @ufc @danawhite I would like to request to be released from the @ufc Its time for me to be on my way .. ?
read official Twitter...
The move was somewhat unexpected, but Diaz likely may have inside information as to what teammate Gilbert Melendez received in an offer from Bellator, to which the UFC matched. The money is likely considerably more than Diaz is making and he might just be trying to play hardball to get himself more money.

©2014 Mixed Martial Arts llc.
Developed in partnership with Adept Mobile

YoMarK
27-02-2014, 12:21
Altijd gezeur met die Diaz gasten, want zo slecht word hij niet betaald bij de UFC. D'r zijn mensen die het slechter treffen. Zeker niet als je z'n vele sub/fight/ko(11 volgens wikipedia, wat als snel meer dan 500k zal zijn) of the night bonussen meetelt.

Maargoed, concurrentie van Bellator kan ik alleen maar toejuichen.

Nelisje
27-02-2014, 12:39
Hij kan stoppen met vechten bij de UFC.. alleen dan nog mag hij niet voor Bellator vechten.. contract is contract..

Leventdepevent
27-02-2014, 12:46
vind ik ook contract is contract.....

onne1983
27-02-2014, 12:51
Vind het zo onprofessioneel staan om dit soort dingen via Twitter te spelen. Neem je zelf serieus en bel uncle Fester gewoon even.

Tony
27-02-2014, 15:21
Vind het zo onprofessioneel staan om dit soort dingen via Twitter te spelen. Neem je zelf serieus en bel uncle Fester gewoon even.

En dat is hét enige juiste antwoord in deze... Ik bedoel, komop zeg. Je werkt al jarenlang voor de UFC.. En dan wil je om wat voor reden dan ook stoppen. Prima, bel ome White ff en regel het met hem.

Eeuwige attentiehoeren via twitter :p

dirk5
27-02-2014, 15:45
En dat is hét enige juiste antwoord in deze... Ik bedoel, komop zeg. Je werkt al jarenlang voor de UFC.. En dan wil je om wat voor reden dan ook stoppen. Prima, bel ome White ff en regel het met hem.

Eeuwige attentiehoeren via twitter :p

Gelukkig speelt ome Dana nooit iets via twitter..... O wacht.

Goed voorbeeld doet volgen?

Turboknecht
27-02-2014, 15:53
Gelukkig speelt ome Dana nooit iets via twitter..... O wacht.

Goed voorbeeld doet volgen?

Dus omdat Jantje stout is mag Pietje ook stout zijn?

Tony
27-02-2014, 16:52
Dus omdat Jantje stout is mag Pietje ook stout zijn?

Dat is weer een andere discussie. Het gaat nu over Nate en Dana. Niet over Jantje en Pietje.




:p

dirk5
27-02-2014, 16:55
Dus omdat Jantje stout is mag Pietje ook stout zijn?

Of het mag is iets anders, maar dat iemand dit als normaal communiceren binnen het bedrijf kan gaan beschouwen staat natuurlijk buiten kijf.

Turboknecht
27-02-2014, 17:12
Of het mag is iets anders, maar dat iemand dit als normaal communiceren binnen het bedrijf kan gaan beschouwen staat natuurlijk buiten kijf.

Dat is waar. Dana houdt er een vrij aparte manier van communiceren en omgang op na.

Budokan
27-02-2014, 18:04
Dat is waar. Dana houdt er een vrij aparte manier van communiceren en omgang op na.

Lijkt wel company policy, maar laat hem dan gewoon zijn contract afkopen. Als hij denkt dat hij elders beter kan....

Pahlavan
27-02-2014, 18:14
Wat zijn die Diaz broeders toch een stelletje zeiknichten pff. Als je het echt wilt dan geef je de ufc toch een belletje ofzo?! Als ik ontslag wil nemen zet ik het toch ook niet op fb of twitter...
Maarja aan de andere kant, hoewel de Diaz broeders binnen de ring goed kunnen presteren zijn ze volgens zo dom als wat. Dus ben ook niet echt verbaasd wanneer ze belachelijke dingen doen

mario the count
27-02-2014, 18:47
Wat zijn die Diaz broeders toch een stelletje zeiknichten pff. Als je het echt wilt dan geef je de ufc toch een belletje ofzo?! Als ik ontslag wil nemen zet ik het toch ook niet op fb of twitter...
Maarja aan de andere kant, hoewel de Diaz broeders binnen de ring goed kunnen presteren zijn ze volgens zo dom als wat. Dus ben ook niet echt verbaasd wanneer ze belachelijke dingen doen

Het is idd maar goed dat die broertjes kunnen knokken want zou niet weten wat hun anders zouden moeten doen met dat iq.

Diz
27-02-2014, 18:56
Diaz gonna Diaz...