PDA

View Full Version : Quinton Jackson vs Christian M'Pumbu - Fight Video Bellator



tom69330
01-03-2014, 09:22
http://boxemag.com/index.php/videos/videos-mma/item/quinton-jackson-vs-christian-m-pumbu-fight-video-bellator

ijsbier
01-03-2014, 09:44
O god, krijgen we nou ook dit WWE theater in mma...

Pahlavan
01-03-2014, 09:51
O god, krijgen we nou ook dit WWE theater in mma...

x2.
bellator is inmiddels een mix tussen mma en Tna wrestling. Vandaar ook dat rampage aan beide mee zal doen. Triest.

ps: lekker sportief van rampage na het gevecht...

The_Rock
01-03-2014, 10:20
Dit is prachtig. En ik begin de zogenaamde 'ik weet dat dit nep is' mma fans zat te worden. Luister, deze jongens gaan proberen om elkaar af te maken in de kooi, niks neps aan. Ook niet tussen Wanderlei Silva en Chael Sonnen.

Tuurlijk is er een show element, maar tegenwoordig is alles nep wat een beetje in de buurt komt van een echte confrontatie volgens jullie.

Bevalt het niet, rot dan maar op en ga kijken naar ballet dansen.

PS: Mo werd echt emotioneel btw.

Pahlavan
01-03-2014, 10:35
Misschien moet je ff dimmen en accepteren dat smaken verschillen. Je realiseert je wel dat die Rampage en Mo het een tijdje geleden met elkaar hadden 'goed gemaakt' en buddy buddy waren om dan nu opeens (zonder reden) vijanden te zijn?!
Confrontatie is leuk wanneer er een kern van waarheid achter zit maar niet wanneer het op c-niveau acteerwerk lijkt. Als men dat wilt zien kijken ze wel naar WWE.

En het feit dat er uiteindelijk twee heren de ring instappen en het uitvechten is voor velen confrontatie genoeg, al het acteerwerk eromheen is voor sommigen minder aantrekkelijk.
Fijn dat jij er zo van geniet maar hopelijk besef je ook dat smaken kunnen verschillen wat dat betreft.

The_Rock
01-03-2014, 10:48
Misschien moet je ff dimmen en accepteren dat smaken verschillen. Je realiseert je wel dat die Rampage en Mo het een tijdje geleden met elkaar hadden 'goed gemaakt' en buddy buddy waren om dan nu opeens (zonder reden) vijanden te zijn?!
Confrontatie is leuk wanneer er een kern van waarheid achter zit maar niet wanneer het op c-niveau acteerwerk lijkt. Als men dat wilt zien kijken ze wel naar WWE.

En het feit dat er uiteindelijk twee heren de ring instappen en het uitvechten is voor velen confrontatie genoeg, al het acteerwerk eromheen is voor sommigen minder aantrekkelijk.
Fijn dat jij er zo van geniet maar hopelijk besef je ook dat smaken kunnen verschillen wat dat betreft.

Ik bedoelde het niet verkeerd, maar het kwam wel een beetje lomp uit. Je hebt gelijk, smaken verschillen inderdaad.

Pahlavan
01-03-2014, 10:50
Ik bedoelde het niet verkeerd, maar het kwam wel een beetje lomp uit. Je hebt gelijk, smaken verschillen inderdaad.

No offence taken :)

Nelisje
01-03-2014, 12:37
Ik weet niet of het ingestudeerd is.. maar Rampage is altijd heel goed in de trash talk vooraf.. Maar achteraf is rampage over het algemeen niet meer zo van het toneel spelen. Als er achteraf een vete was dan neig ik er naar dat het echt is.

Naj85
01-03-2014, 12:50
Rampage is een clown geworden. Zie dit soort dingen liever ook niet in mma daarvoor kan ik wel naar worstelen kijken. Zoals pahlavan het al zo mooi heeft verwoord, als er echt een clash is tussen 2 personen is het wel interessant, badr vs overeem, de haat en de wil elkaar af te maken droop ervan af bij die 2 tijdens de k1 gp

ZakKa!
01-03-2014, 17:20
No offence taken :)

Hehe de inhoud van je posts passen prima bij je nickname. Indien je met je nickname refereert naar Dwane johnson en niet naar de film uiteraard ;)

Pahlavan
01-03-2014, 17:48
Hehe de inhoud van je posts passen prima bij je nickname. Indien je met je nickname refereert naar Dwane johnson en niet naar de film uiteraard ;)

Geen idee waar je het over hebt aangezien mijn forumnaam niet naar Dwayne Johnson of een film refereert.

Wheelie
01-03-2014, 18:15
http://cdn3.sbnation.com/uploads/chorus_image/image/29342523/page-mo.0_standard_709.0.jpg