PDA

View Full Version : Canelo vs Angulo *Spoiler*



Pahlavan
09-03-2014, 10:04
Zo, wat een gevecht. Alfredo had weinig in te brengen en iedere stoot van Canelo leek wel een power punch!
Ben blij dat Canelo na de eerste loss van zijn carriere zo sterk terug is gekomen.

Anderson
09-03-2014, 12:11
Had het wel verwacht hij is gewoon fysiek te sterk. Hij lijkt een beetje op Chavez jr alleen kan die wel technisch boksen.

Leventdepevent
09-03-2014, 12:52
canelo was gewoon in alles een maatje te groot

Facade
09-03-2014, 13:00
Wat vonden jullie van de beslissing van de scheidsrechter?

Hele goede prestatie van Alvarez los daarvan natuurlijk en hij had denk ik ook na 12 wel gewonnen, maar het verbaasde me dat de scheids de partij op dat moment stopte.

Pahlavan
09-03-2014, 13:28
Wat vonden jullie van de beslissing van de scheidsrechter?

Hele goede prestatie van Alvarez los daarvan natuurlijk en hij had denk ik ook na 12 wel gewonnen, maar het verbaasde me dat de scheids de partij op dat moment stopte.

Ik snap wel waarom de scheids het stopte aangezien Alfredo voornamelijk als punching bag voor Canelo diende (en je hoorde Alfredo's trainer ook zeggen dat hij het gevecht gaat stoppen als Alfredo zo blijft incasseren) alleen het moment was idd ongelukkig. Net aan het begin van de ronde en al meteen na één stoot.

Nosferatu187
09-03-2014, 14:50
Zo, wat een gevecht. Alfredo had weinig in te brengen en iedere stoot van Canelo leek wel een power punch!
Ben blij dat Canelo na de eerste loss van zijn carriere zo sterk terug is gekomen.

slachthuis

T15Boxing
09-03-2014, 14:55
Het was wel bruut alhoewel Canelo toch weer wat cardio problemen liet zien. Hij werd in de eerste paar rondes te gretig voor een KO en moest daarna afkoelen en verloor een aantal rondes.

Nosferatu187
09-03-2014, 14:59
Wat vonden jullie van de beslissing van de scheidsrechter?

Hele goede prestatie van Alvarez los daarvan natuurlijk en hij had denk ik ook na 12 wel gewonnen, maar het verbaasde me dat de scheids de partij op dat moment stopte.

was gewoon de juiste beslissing, had hem eigenlijk eerder moeten stoppen zelfs.

Nosferatu187
09-03-2014, 15:00
Het was wel bruut alhoewel Canelo toch weer wat cardio problemen liet zien. Hij werd in de eerste paar rondes te gretig voor een KO en moest daarna afkoelen en verloor een aantal rondes.

ja dan nog was zijn cardio goed ik zie het probleem niet.

Facade
10-03-2014, 22:53
Het probleem was niet zijn cardio, het was meer dat Angulo niet naar de grond wilde. Ik denk dat niet heel veel boksers tien rondes lang zo voor de knock out kunnen gaan.

moop
16-03-2014, 18:35
Zo, wat een gevecht. Alfredo had weinig in te brengen en iedere stoot van Canelo leek wel een power punch!
Ben blij dat Canelo na de eerste loss van zijn carriere zo sterk terug is gekomen.

nu kan je het niveau merken waar floyd op presteert canello had niks te zeggen tegen Floyd Maywheater. En toch is Canelo een van de top wat maakt dat van Floyd dan wel.

Nosferatu187
16-03-2014, 19:24
de koning der koningen

Anderson
16-03-2014, 20:49
nu kan je het niveau merken waar floyd op presteert canello had niks te zeggen tegen Floyd Maywheater

Omdat Canelo uitgedroogd was daarom leek Floyd zo goed.

moop
17-03-2014, 13:45
Omdat Canelo uitgedroogd was daarom leek Floyd zo goed.

Bullshit die gasten verdienen miljoenen je bent een pro je hebt een profesionele team om je heen van conditie trainers tot dieetisten fysio etc als je niet kan presteren opdat gewicht dont sign the contract. Canelo is een Brand denk je dat ze zomaar een contract ondertekenen.

maar dat terzijde Canelo kwam helemaal niet uit de verf je zag gewoon duidelijke klasse verschil

Anderson
17-03-2014, 15:24
Bullshit die gasten verdienen miljoenen je bent een pro je hebt een profesionele team om je heen van conditie trainers tot dieetisten fysio etc als je niet kan presteren opdat gewicht dont sign the contract

Als iemand staat te wapperen met een contract van 20 miljoen dollar dan ga je echt wel tekenen ook al weet dat je het gewicht eigenlijk niet kan halen. Aan een dietiest of conditie trainer heb je niks aan als je op 4 procent vet staat.

voorbeelden van gevechten waar de vechters uitgedroogd zijn.


http://www.youtube.com/watch?v=OW_9_hpJXZ8

Anderson
17-03-2014, 15:25
http://www.youtube.com/watch?v=wiU4N680AtQ

moop
17-03-2014, 17:23
Als iemand staat te wapperen met een contract van 20 miljoen dollar dan ga je echt wel tekenen ook al weet dat je het gewicht eigenlijk niet kan halen. Aan een dietiest of conditie trainer heb je niks aan als je op 4 procent vet staat.

voorbeelden van gevechten waar de vechters uitgedroogd zijn.


http://www.youtube.com/watch?v=OW_9_hpJXZ8

ik begrijp je punt wel maar canelo zou nog steeds tekort komen hij zijn voetwerk is te langzaam om de afstand te overbruggen bij floyd hij zal altijd een stap trager zijn betreft zijn handen die zijn wel scherp en snel maar hij komt hoe dan ook tekort. En het kan niet alleen gewicht liggen.

Ik spreek niet als fan maar bekijk het vanuit een technishe oogpunt en floyd got more skills

tja aussie vs souwer alviar lima vs stevelman joerie mes vs souwer najim vs imro main ook allemaal voorbeelden van uitdroging maar het nivea verschil is te groot als er zulke mee gemoeit zijn.