PDA

View Full Version : Serginio Kanters: "Ik beloof spektakel en ga op zoek naar de knock-out" 12.4.'14



Qtie-Pie
13-03-2014, 12:39
Serginio Kanters (Pancration)
Geboortedatum: 12 oktober 1996
Woonplaats: Purmerend
Gewicht: -76 kg

Hoeveelste partij wordt dit voor jou en wat is je fighting record?
Dit wordt buiten mijn jeugdpartijen, mijn 14de gevecht, fighting record: 12-1 waarvan 8 door middel van (T)KO

Hoe zou jij je vechtstijl omschrijven?
Ik vecht redelijk explosief, en ga altijd voor de KO.

Wat zijn jouw eerdere ervaringen met het Bari Gym Kickboksgala?
Ik heb 1x eerder op het gala van Bari gym gevochten, dat was in november tegen Johnny dos Santos, ik heb op dit gala mijn eerste verlies ervaren en dat wel op KO.

Kun je wat over je laatste partij vertellen?
Mijn laatste partij was op 8 februari 2014, dat was een rematch tegen dezelfde Johnny Dos Santos, ik heb deze op KO gewonnen.

Je bent een talentvolle vechter in jouw gewichtsklasse, wat wil je bereiken in de sport?
Mijn doel is om de beste vechter ooit te worden.

Je vecht 12 april tegen Chakir Abdellaoui van Gym Haarlem, wat weet je van hem en hoe bereid je je voor op het gevecht?
Ik weet niet heel veel van deze jongen, ik weet dat er een paar partijen van hem op YouTube staan o.a. tegen Daoudi, een jongen waar ik zelf ook tegen heb gevochten, voor de rest zal ik keihard trainen, zoals altijd.

Wil je nog iets kwijt aan je tegenstander en het publiek?
Wie knallende partij wil zien, komt 12 april naar het gala van Bari gym in Noordwijkerhout, gegarandeerd spektakel! Osu

https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1.0-9/1925222_721720097858425_1611349422_n.jpg