PDA

View Full Version : Floyd Mayweather charged with Kidnapping And beating.



jantje11
14-03-2014, 00:03
Floyd Maymeather, Professional Boxer, is known to have an entourage of atleast 40 members by his side on any given night. Mayweather and his entourage will march into various events, comedy shows, night clubs, restaurants, and other social gatherings. Mayweather has branded himself as the CEO of the "The Money Team."

It's normal to see Mayweather with 1 million dollars worth of jewelry on his body. Sources familiar with the situation told TMZ Sports ... that two men had been hired to work on Floyd's Vegas homes ... but when jewelry went missing, Floyd pointed the finger at them.

Floyd Mayweather allegedly orchestrated a savage attack on two of his employees he suspected of stealing his jewelry. Someone close to the camp describe the beating like a scene out of Goodfellas, the gangster flick from the early '90's.

The Men showed up to an off site location and only few words were exchanged. Sources say various weapons were used, including bats, clubs, and pipes. The men accused of stealing Mayweather's jewelry professed their innocence. They were admitted to the hospital with several broken bones and have retained an attorney.

Looks like the CEO of the "The Money Team" is going to pay big for this incident. Sources familiar with the situation say the attack amounts to attempted murder, mayhem and kidnapping.


http://theurbanpressreport.blogspot.nl/2014/03/floydmayweather.html?m=1

Willem033
14-03-2014, 00:11
Wat een kerel is het ook he.

Nosferatu187
14-03-2014, 00:12
zal wel weer overdreven bullshit zijn anders gaat hij deze keer lang zitten.

Pahlavan
14-03-2014, 00:21
Police have been called in after a savage attack on two men the boxer had accused of theft.


Mayweather, 37, the world’s highest-earning sportsman, hired the men to work on his home in Las Vegas.


And they claim that when jewellery went missing, the fighter pointed the finger at them.


The men said they were contacted and told to meet Mayweather, who banked over £60million in 2013.


They have alleged that five- division world champion Mayweather, along with a number of his staff, “beat the living crap out of them” with weapons, including clubs.


Sources have said the attacks were so brutal the men, whose arms and legs were smashed, could have died from their injuries.


“It is not the first time the bad-boy of boxing has had trouble outside the ring”
It is reported Mayweather now believes the men had not stolen anything.


They have hired a lawyer who has told police to bring charges of attempted murder, mayhem and kidnapping against Mayweather and his henchmen.


It is not the first time the bad-boy of boxing has had trouble outside the ring. Three years ago he was jailed for domestic violence, and in 2002 he pleaded guilty to a similar charge.


Mayweather also received a one-year suspended jail sentence and fine in 2004 for a charge of battery against two women.


The same year he was fined for battery against a bouncer in a bar.


The boxer’s spokesman declined to comment on the allegations.

Leventdepevent
14-03-2014, 08:12
het is niet voor het eerst dat ie voor geweld gepakt wordt

Turboknecht
14-03-2014, 11:18
Paar mensen even helemaal kreupel slaan, gewoon omdat je een vermoeden hebt. Wat een apen gedrag.

Facade
14-03-2014, 11:26
Mayweather is vooralsnog niet daadwerkelijk in staat van beschuldiging gesteld zoals dit artikel beweert. Er zijn twee voormalige werknemers die beweren dat dit gebeurd is en zeggen stappen te willen ondernemen, maar voor de rest is er nog niet zo veel duidelijk. Het zou ook kunnen gaan om twee mensen die op zoek zijn naar een leuke schikking. Dat komt wel vaker voor in de VS natuurlijk.

Wheelie
14-03-2014, 11:40
http://www.nydailynews.com/sports/more-sports/report-mayweather-jr-helps-beat-men-suspected-jewelry-theft-article-1.1718881

Marco
14-03-2014, 12:31
ik geloof het onmiddelijk, Floyd leeft in zijn eigen koninkrijk. nare man is het. het spreekwoord luidt ook niet voor niets ; you can get the kid out of the ghetto but you cannot get the ghetto out of the kid... ik hoop dat ie lang mag zitten en dat hij maar vaak zijn zeepje laat vallen tijdens het gezamenlijk douchen..

Anderson
14-03-2014, 12:56
idd
Die hele familie is verknipt.

appelsap
14-03-2014, 18:57
idd
Die hele familie is verknipt.

Mayweather heft wat megalomane en narcistische trekjes maar is volgens mij te slim om hier zelf bij tegaan staan en mee te doen. Aan de andere kant voelen mensen die nooit nee horen zich wel eens onaantastbaar. Even afwachten.

Pahlavan
14-03-2014, 20:42
idd
Die hele familie is verknipt.

Dat kun je wel zeggen ja. Zijn vader was een dealer die zelfs aan zijn toenmalige vrouw (moeder van floyd dus) heeft verkocht en ook jaren in de gevangenis heeft gezeten. Een moeder die zwaar verslaafd was. Een oom die zijn vader had neergeschoten. Zijn oom Roger die een vrouwlijke boxer heeft mishandeld en daarvoor werd aangeklaagd. Floyd zelf heeft dus in de bak gezeten omdat hij de moeder van een van zijn kinderen had mishandeld en nu dit.
Daarbij nog al die golddiggers en kontelikkers ('yes-men' zoals ze dat zo mooi noemen) om hem heen die als een stelletje idioten lopen te klappen en complimentjes uit te delen bij alles wat Floyd doet, tja dan voelt hij zich zoals iemand anders al zei wel een half-god.

Het is natuurlijk nog niet zeker of de geruchten idd waar zijn en dat Floyd erbij betrokken was maar het zou mij iig niet verbazen mocht het waar zijn.

Het is sowieso een naar mannetje. Een uitstekende boxer qua skills maar zijn gedrag is alles behalve uitstekend. We hebben het over dezelfde man die een racistisch filmpje op internet had geplaatst waarin hij Manny belachelijk maakte, die een x in een interview zei dat hij mensen in Afrika niet hoeft te helpen omdat zij niks voor hem hebben gedaan en ook vrouwen met auto's vergeleek en zei dat als je er 20 kunt onderhouden je er ook 20 moet hebben.

Willem033
14-03-2014, 21:34
en ook vrouwen met auto's vergeleek en zei dat als je er 20 kunt onderhouden je er ook 20 moet hebben.

Hier heeft die wel een punt ;)

Pahlavan
14-03-2014, 23:12
Ik las net toevallig ergens dat het slechts een gerucht is...

Facade
14-03-2014, 23:18
Dat is het ook. Het gerucht werd wat aangewakkerd blijkbaar omdat hij vlak na dit bericht niets van zich liet horen op de sociale media gedurende een paar dagen, terwijl hij normaal vrij actief is. Hierdoor velen dachten dat er een kern van waarheid in de berichtgeving zat en hij mogelijk ondervraagd was door de politie o.i.d.

(of tenminste dat begrijp ik ervan)

el mustafa
16-03-2014, 03:05
wat een zielig zooitje toch weer

niemand praat over hoe goed hij in de ring is , alleen wat hij er buiten doet!!!

who cares

Willem033
16-03-2014, 12:48
Als je eens goed hier op mixfight kijkt zie je heel vaak verschillende mensen Floyd de hemel in prijzen om zijn boks skills .
Dus je post slaat nergens op.

Pahlavan
16-03-2014, 13:43
Als je eens goed hier op mixfight kijkt zie je heel vaak verschillende mensen Floyd de hemel in prijzen om zijn boks skills .
Dus je post slaat nergens op.

x2

Fightfan
16-03-2014, 18:55
jullie posts laten het succes van Mayweather zien. Het is als persoon iemand met walgelijke trekjes, maar als wat hij doet (of niet) heeft nieuwswaarde----dit zorgt voor exposure----dit zorgt voor kijkcijfers en tickets-----dit zorgt voor cash bij Mayweather....

Qua boksen is hij supergoed.

Nosferatu187
16-03-2014, 19:02
is helemaal niks over bekend het was een gerucht waar dus niks van waar blijkt te zijn.

el mustafa
18-03-2014, 16:09
geloof mij 99% mag hem echt niet en wat nog veel erger is 99% vind overeem de max

Turboknecht
18-03-2014, 16:11
geloof mij 99% mag hem echt niet en wat nog veel erger is 99% vind overeem de max

Waar heb je het over?

Nosferatu187
18-03-2014, 16:12
Waar heb je het over?

el mustafa
18-03-2014, 17:12
ok HET WORDT BORING , lezen jullie uberaubt wel dingen over floyd , alleen deze discussie over kidnapping en beating bewijst hoeveel haat er over hem is .

e-type
18-03-2014, 21:18
Ja man. Haat enzo. Haat zeg ik je. Als het geen haat is, dan weet ik niet wat het wel is. Daarom, haat weetjetog musi. Diepgeworteld.

Pahlavan
18-03-2014, 21:38
Ja man. Haat enzo. Haat zeg ik je. Als het geen haat is, dan weet ik niet wat het wel is. Daarom, haat weetjetog musi. Diepgeworteld.

Juweetzelluf bradda.

Asura
18-03-2014, 21:51
Ja man. Haat enzo. Haat zeg ik je. Als het geen haat is, dan weet ik niet wat het wel is. Daarom, haat weetjetog musi. Diepgeworteld.

Mensen snappen vaak niet hoe diepgeworteld de haat is tegen Floyd. Het is bijna niet uit te leggen in woorden, soms denk ik er over na om het uit te tekenen maar ook dat is niet mogelijk. Waarom vallen mensen hem lastig omdat hij soms vrouwen slaat en mensen ontvoerd?

Vrij land???

el mustafa
20-03-2014, 11:25
laat ons praten over wat hij in de ring doet , en dan nog is er alleen maar haat en jaloezi.

appelsap
21-03-2014, 00:34
laat ons praten over wat hij in de ring doet , en dan nog is er alleen maar haat en jaloezi.

Praat, praat, en stop met posten.