PDA

View Full Version : Fibo, wie gaat?



123trisweat
19-03-2014, 22:06
Fibo köln wie is gaat? Ben best nieuwsgierig

btw zie ook: http://www.fibo-power.de/grappling_302.html


http://www.fibo-power.de/local/media/bilder/content/show-programm/jacob_duran.jpg

http://www.fibo-power.de/local/media/bilder/content/show-programm/lewis.jpg

ArjanV
20-03-2014, 09:22
Ik sla dit jaar een keertje over....vergeet niet online kaarten te bestellen wanneer je gaat,er is geen kassaverkoop dit jaar na de,bijna dramatische,ellende van vorig jaar.....

Garcia
20-03-2014, 10:26
Ik twijfel nog.

123trisweat
20-03-2014, 14:25
Ik sla dit jaar een keertje over....vergeet niet online kaarten te bestellen wanneer je gaat,er is geen kassaverkoop dit jaar na de,bijna dramatische,ellende van vorig jaar.....

ben een complete FIBO nitwit maar wat is er vorig jaar voorgevallen?

Silat
20-03-2014, 18:01
#steekthandop.

Eerste keer dat ik ga, met een stel collega's van HealthCity Hoofddorp.
Anders ging ik ook niet hoor.
Ben wel benieuwd.

Dus Lennox is aanwezig?

ArjanV
21-03-2014, 02:29
ben een complete FIBO nitwit maar wat is er vorig jaar voorgevallen?

De dagen dat de FIBO voor het gewone publiek toegankelijk is (zaterdag en zondag) komt 95% van de mensen voor die proffesionele bodybuilders...deze zaten in te kleine zalen,mensen in de verdrukking,brandweer naar binnen om gedeeltes af te sluiten etc etc...terwijl in de grote zalen waar de apparatuur ed staat geen bal te doen was.... Voorheen wist men ook nooit hoeveel mensen er waren,je kocht een kaart en kon dan zaterdag of zondag gaan....geen overzicht dus! Nu zouden de grote monsters in grotere zalen zitten en nu moet je dus je kaarten online kopen en weten ze dus hoeveel mensen er zijn...

123trisweat
21-03-2014, 09:44
De dagen dat de FIBO voor het gewone publiek toegankelijk is (zaterdag en zondag) komt 95% van de mensen voor die proffesionele bodybuilders...deze zaten in te kleine zalen,mensen in de verdrukking,brandweer naar binnen om gedeeltes af te sluiten etc etc...terwijl in de grote zalen waar de apparatuur ed staat geen bal te doen was.... Voorheen wist men ook nooit hoeveel mensen er waren,je kocht een kaart en kon dan zaterdag of zondag gaan....geen overzicht dus! Nu zouden de grote monsters in grotere zalen zitten en nu moet je dus je kaarten online kopen en weten ze dus hoeveel mensen er zijn...

Arjan, bedankt voor de info. vriend heeft vouchers. Alleen kunnen we helaas niet op donderdag of vrijdag en gaan waarschijnlijk zondag

Bromios
21-03-2014, 11:05
Als je op de doordeweekse dagen komt hangen er nog wel eens grote jongens rond op de stands zoals die van hammer strenght e.d. Verder zijn die zalen dan zo goed als leeg.

Mocht je toevallig redelijk breed zijn en denken dat je stoer bent in een hempie. Niet doen. Ook al ben je de grootste van je gym Iedereen is 3x zo groot daar.
Het mooiste zijn de duitsers. Die hebben niet echt een goede smaak. Veel lawaaikleding, bandana's, goedkope spuitbruin op hun harses. Echt briljant om te zien.

king
21-03-2014, 11:52
Fibo is inderdaad top. Overal nieuwe shakes en proteinbars uitproberen. En dan die freaks inderdaad. Is al een tijdje geleden dat ik ben geweest, maar ik overweeg sterk om dit jaar weer te gaan.

blade
21-03-2014, 13:45
wie las er nog meer FEBO?:lol:

fifi23
21-03-2014, 14:19
dan zou ik gaan.
Ook lekker gratis monsters proberen.:-)

ArjanV
21-03-2014, 16:02
Als je op de doordeweekse dagen komt hangen er nog wel eens grote jongens rond op de stands zoals die van hammer strenght e.d. Verder zijn die zalen dan zo goed als leeg.

Mocht je toevallig redelijk breed zijn en denken dat je stoer bent in een hempie. Niet doen. Ook al ben je de grootste van je gym Iedereen is 3x zo groot daar.
Het mooiste zijn de duitsers. Die hebben niet echt een goede smaak. Veel lawaaikleding, bandana's, goedkope spuitbruin op hun harses. Echt briljant om te zien.

Kleding die daar nog steeds gedragen wordt is inderdaad gaaf,van die felgekleurde shirts en broeken die je doen denken aan het hippie tijdperk,hier in de jaren 80 ook nog eens "in" geweest....heuptasjes niet te vergeten... ik heb wel eens mensen meegenomen die niks met sporten hebben,gewoon om mensen te kijken,buiten de brede monsters,het soms vreemde publiek natuurlijk ook de bloedmooie,schaars geklede dames...die hebben zich de hele dag geammuseerd!

Silat
08-04-2014, 02:08
Ik heb echt genoten afgelopen zaterdag.
Ik had er geen verwachting van. Wat een volk zeg.
3 uurtjes rijden was de moeite waard. Niet normaal zo groot en alle zalen stampvol.
Zeker lekker vlees zien rond huppelen. Een hoop nep, maarja zag er lekker uit.

Na wat rondlopen hoorde ik vette muziek en zag die super popping dude van illusion of Choise.
Van de straat naar de FIBO, amazing voor hem dus.
Toen stond ik bij een show te kijken, allenaal ultra gespierde gasten. Tot er een op kwam met tieten als een chick zo rond.
Deed z'n armen omhoog en ik zag dikke vette gyno's. Ik liep direct weg, was er meteen klaar mee.

Opzoek naar andere shizzle.
En ja hoor, ik daar een stel barz met gasten slingeren.
Nooit verwacht dat ik mijn grote held tegen kom.
Frank Medrano himself. Voor ik het wist werd ik door een van de bar athletes uit Amsterdam het podium op getrokken.
Sta ik daar naast Frank. Echt vet gewoon.
http://s30.postimg.org/tq9csiac1/Barstarz_FIBO2014.jpg

Ook een paar moves gedaan en we gingen naar een andere hal met groter klimrek.
Daar kwamen opeens van alle kanten bekende uit de Calisthenics Worldwide.
Het was echt zo vet om mee te mogen en kunnen doen.
Weer een zware motivatie en ervaring erbij.
Volgend jaar zal heel anders worden.


https://www.youtube.com/watch?v=6N9G16jI1nw

Nosferatu187
08-04-2014, 02:11
:)

123trisweat
08-04-2014, 13:14
@silat, ben zondag geweest wist niet wat ik zag "eiwit en bodybuilding" hal. Erg vermakelijk zeker de baristi workouts/wedstrijd.
Leuke vid heb je geschoten!

Weet jij hoe oud Frank Medrano momenteel is?

Silat
08-04-2014, 13:40
Geen idee hoe oud hij is. Denk ergens tussen 35 en 40.. Weet wel dat hij zo in een vampier movie kan spelen.

123trisweat
08-04-2014, 13:46
Geen idee hoe oud hij is. Denk ergens tussen 35 en 40.. Weet wel dat hij zo in een vampier movie kan spelen.
:) true, true