PDA

View Full Version : Shannon Briggs throws shoe at Wladimir Klitschko



Pahlavan
25-03-2014, 21:51
Lol wat een idioot :lol:
En Wladimir's reactie dan, heel droog: I'm gonna make you eat the shoe :lol:


http://www.youtube.com/watch?v=9ZFIwPJqZKs

Pahlavan
25-03-2014, 21:52
http://www.youtube.com/watch?v=onyWx8cYbvQ

Pahlavan
25-03-2014, 21:53
http://www.youtube.com/watch?v=KDbQTzpszYQ&app=desktop

Leventdepevent
26-03-2014, 00:02
hahaha mooie droge reactie van klitschko

Nosferatu187
26-03-2014, 00:16
borat accent "I'm gonna make you eat that shoe"

Bloeba
26-03-2014, 10:03
helaas wel de waarheid, er is ook werkelijk niemand die tegen klitschko opstaat.

wel jammer dat die dat zo overdreven duidelijk moet maken.

Pahlavan
26-03-2014, 12:05
helaas wel de waarheid, er is ook werkelijk niemand die tegen klitschko opstaat.

wel jammer dat die dat zo overdreven duidelijk moet maken.

Veel mensen klagen wel over de Klitschko's wat betreft hun tegenstanders etc. maar ik denk niet dat dat iets is waar zij zelf wat aan kunnen doen... Het is niet alsof ze vechters vermijden, het is gewoon dat er momenteel geen vechters zijn die enorme tegenstand kunnen bieden (of je kunt het anders bekijken en zeggen dat de Klitschko's zo goed zijn dat de rest slecht lijkt).
David Haye zou eindelijk de man zijn die met zijn vechtstijl de Klitschko's kon kloppen en had een hele hoop praatjes en wat gebeurde er vervolgens? Juist, hij liep 12 rondes lang maar achteruit en deed bijna geen ene moer. De broeders hebben gewoon een lastige stijl om tegen te vechten.

Nou begrijp ik wel dat sommigen vinden dat de broeders een saaie vechtstijl hebben omdat ze niet net als een tyson ofzo als een beest tekeer gaan, en persoonlijk vond ik Wladi's laatste gevecht erg irritant met het contstant vasthouden, maar qua KO% zitten ze wel goed. Persoonlijk was ik ook altijd meer een fan van Vitali en zijn vechtstijl maar dat is puur mijn mening.

Djani
26-03-2014, 12:11
Wat gaat er allemaal in die gozer om dat ie m zo hard spangt

Pahlavan
26-03-2014, 12:18
Wat gaat er allemaal in die gozer om dat ie m zo hard spangt

Hoogstwaarschijnlijk gewoon een publiciteit stunt. Op deze manier aandacht trekken en hopen dat hij zo een kans krijgt om tegen Wladi te vechten. Die gozer heeft al een paar jaar niet gevochten en zijn laatste partij was een afstraffing tegen Vitali. Zo probeert ie weer relevant te worden. Erg zielig maarja de Amerikanen zijn gek op dit soort hype.

Klassikl
26-03-2014, 12:58
Als die broertjes Amerikanen waren dan waren ze daar supersterren die haast niet normaal over straat konden. Nu geven ze er niks om omdat het geen Amerikanen zijn en ze zogenaamd alleen maar tegen cans zouden knokken :lol:. Dr is gewoon geen tegenstand is ook niet hun schuld..

tarantula
27-03-2014, 22:08
Wat een schandalige vertoning kansloos verloren van vitali en dan zo tekeer gaan alsof hij iets voorstelt echt een klassieke bluffer.

Naj85
27-03-2014, 22:26
mafketel

Overhand Right
28-03-2014, 03:30
"I'm in shape!! I'm in shape!!" :lol:

Guytje
28-03-2014, 18:51
Is Wilder niet iemand waar er rekening kan mee gehouden worden binnen zeg maar partijtje of 2-3? Of Tyson Fury?

MRNijman
28-03-2014, 19:04
Is Wilder niet iemand waar er rekening kan mee gehouden worden binnen zeg maar partijtje of 2-3? Of Tyson Fury?


Nee, maken geen kans.. of ze moeten wladimir raken met een lucky punch

jantje11
28-03-2014, 20:05
Nee, maken geen kans.. of ze moeten wladimir raken met een lucky punch

Dus dan maken ze toch een kans ook al is het met een lucky punch.

Intelligente post.

Guytje
28-03-2014, 21:49
Ik heb dan zoiets van Fury & Wilder zitten rond de twee meter en kunnen volgens mij wel wat boksen toch dus toch meer kans dan die kleinere tegenstanders waar altijd veel lawaai uitkomt. Ok voor de promotie maar met minder risico dan jongens die qua lengte meer in de buurt komen. Wilder en Fury zijn ook gasten die het zelfvertrouwen hebben en de wil om het echt te gaan aanpakken tegen Wlad. Leeftijd zit ook nog helemaal goed en beiden toch onverslagen bij de profs....

Klassikl
28-03-2014, 23:03
Dus dan maken ze toch een kans ook al is het met een lucky punch.

Intelligente post.

Een lucky punch kunnen landen is niet hetzelfde als een kans maken.

Pahlavan
23-04-2014, 01:49
Wat een enorme randebiel is die Briggs zeg :lol:


http://www.youtube.com/watch?v=IYNg1ZSZtVM

blade
23-04-2014, 08:24
ga het live bekijken in vak 112:lol: verwacht niet zoveel van de partij maar toch leuk om Wladimir Klitschkoi een keer in het echt te zien

Leventdepevent
23-04-2014, 08:31
hoe kun je jezelf zo voor lul zetten zeg.....die is doorgesnoven.
@blade: veel plezier man.....dat is echt gaaf!

Pahlavan
23-04-2014, 09:28
ga het live bekijken in vak 112:lol: verwacht niet zoveel van de partij maar toch leuk om Wladimir Klitschkoi een keer in het echt te zien

Nice man! Ik zat ook te overwegen om te gaan maar uiteindelijk toch niet gedaan. Have fun!

blade
23-04-2014, 10:44
Nice man! Ik zat ook te overwegen om te gaan maar uiteindelijk toch niet gedaan. Have fun!

van mijn uit een uurtje met de auto kon ik niet voorbij laten gaan ondanks de tegenstander toch een grootheid die man

@Leventdepevent gaat goed komen

Pahlavan
25-04-2014, 02:09
Dit keer van dichtbij


http://www.youtube.com/watch?v=wFvbMATFVFc