PDA

View Full Version : Cris Cyborg vs Jorina Baars - Fight video



tom69330
29-03-2014, 07:59
http://boxemag.com/index.php/videos/videos-mma/item/cyborg-baars-video

http://www.dailymotion.com/video/x1kcs26_lion-fight-14-jorina-baars-vs-cris-cyborg-video-du-combat_sport#from=embediframe
(http://boxemag.com/index.php/videos/videos-mma/item/cyborg-baars-video)

breahule
29-03-2014, 08:22
Thnx Tom.... what a fight!

Ralph
29-03-2014, 08:49
Mooi gevecht!

spacebox
29-03-2014, 11:07
Toch aardig zo een spoiler op de frontpage!!!!

cornelus
29-03-2014, 11:52
Cool man! Goed gedaan zeg!

Leventdepevent
29-03-2014, 12:59
Toch aardig zo een spoiler op de frontpage!!!!
pffff dikke X2

Klassikl
29-03-2014, 13:51
Dikke partij hoor!

Naj85
29-03-2014, 15:24
mooie partij! heerlijk, terechte winnaar

T15Boxing
29-03-2014, 15:50
Wat een gevecht, geweldig van beiden. Was meer voor Cyborg maar Jorina Baars is te technisch voor haar. Wat een kin van Cyborg ook, damn.

Klassikl
29-03-2014, 16:09
Wat een gevecht, geweldig van beiden. Was meer voor Cyborg maar Jorina Baars is te technisch voor haar. Wat een kin van Cyborg ook, damn.

Ik kan echt niet voor Cyborg zijn. Echt iedereen ziet er elegant en soepel uit naast haar. Zelfs Brock Lesnar..

YoMarK
29-03-2014, 17:25
Wat een gevecht, geweldig van beiden. Was meer voor Cyborg maar Jorina Baars is te technisch voor haar. Wat een kin van Cyborg ook, damn.
Iedereen mag vinden wat ie vind , maar ben ik toch benieuwd waarom jij voor Cyborg "bent" en niet voor Jorina. En dus Jorina liever had zien verliezen.

Ik kan een aantal redenen bedenken:
1) Je bent fan van dit soort discussies en kickt erop om commentaar te krijgen op je dwarse meningen en opmerkingen.
2) Je van oorsprong Braziliaan
3) Je bent fan van haar uiterlijk.
4) Bent pro-doping

Aan de techniek van Cyborg kan het namelijk niet liggen, alhoewel haar inzet 100% is(net als Joirina trouwens) is ze toch vooral goed omdat ze zo sterk is.
Jorina is de technisch beter vechter, ziet er niet uit als een man(door roids), en bovendien Nederlands(wat op zichzelf geen reden hoeft te zijn om voor haar te kiezen hoor).

S.B.
29-03-2014, 17:51
Iedereen mag vinden wat ie vind , maar ben ik toch benieuwd waarom jij voor Cyborg "bent" en niet voor Jorina. En dus Jorina liever had zien verliezen.


Het maakt toch niet uit waarom wie voor wie is? Wat de reden ook is. Denk dat er meer mensen zijn die voor Cyborg waren, gewoon omdat het een verschrikkelijk goede vechtster is.

Guytje
29-03-2014, 18:24
Je kan in ieder geval niet ontkennen dat Cyborg wel een knokker is. Ze slikte toch paar knietjes weg waar de meeste mensen toch even slaapwel op antwoorden. Hele goeie leuke damespartij dit. Echt van genoten.

T15Boxing
29-03-2014, 18:33
Iedereen mag vinden wat ie vind , maar ben ik toch benieuwd waarom jij voor Cyborg "bent" en niet voor Jorina. En dus Jorina liever had zien verliezen.

Ik kan een aantal redenen bedenken:
1) Je bent fan van dit soort discussies en kickt erop om commentaar te krijgen op je dwarse meningen en opmerkingen.
2) Je van oorsprong Braziliaan
3) Je bent fan van haar uiterlijk.
4) Bent pro-doping

Aan de techniek van Cyborg kan het namelijk niet liggen, alhoewel haar inzet 100% is(net als Joirina trouwens) is ze toch vooral goed omdat ze zo sterk is.
Jorina is de technisch beter vechter, ziet er niet uit als een man(door roids), en bovendien Nederlands(wat op zichzelf geen reden hoeft te zijn om voor haar te kiezen hoor).

Haha waarom zo butthurt? Gelijk allerlei beschuldigingen maken alleen maar omdat ik een vechter meer mag dan de ander. Mafkees. Reden dat ik voor Cyborg ben is omdat ik haar vechtlust en inzet waardeer en in het algemeen meer voor aanvallende vechters ben. Ze was ook veel sportiever vergeleken met Baars die steeds de touwen ging gebruiken om high kicks te plaatsen, steeds handen in de lucht na elke ronde en dan zo glimlachen nadat ze volop geraakt wordt. Vergeleken met Cyborg die netjes wacht tot de scheids ertussen komt terwijl ze makkelijk een stoot had kunnen landen terwijl Baars in de touwen vast zat.

Ronald
29-03-2014, 18:48
Echt prachtig! Gefeliciteerd Jorina, super! Bij die eerste frontkick in de eerste ronde zat ik te juichen achter m'n schermpje :lol:

Naj85
29-03-2014, 18:54
als er toch heerlijk gespoild wordt wil ik mijn mening ook even geven.
vond het namelijk super heerlijk om te zien hoe cyborg een pak rammel kreeg en een paar keer tegen de grond aan werd geslagen! ik mag ronda rousey ook niet, maar mocht zij tegen cyborg vechten dan ben ik pro rousey. cyborg heeft een vervelende attitude en een rotkop. ze denkt ze is onverslaanbaar. ze is al gepakt op doping en heeft daar beneden bijna zeker gewoon een leuter slingeren en dan vecht hij/zij tegen vrouwen. cyborg denkt dat zij iedereen kan pakken met dezelfde truckjes steeds, dit werkte niet bij jorina, en jorina zag er nog goed uit ook toen het gevecht afgelopen was. cyborgs hoofd leek op die van mickey rourke die 10 dagen dood in het water heeft gelegen. nog lekkerder was het om haar verslagen te zien worden door een nederlander. iedereen mag zijn mening hebben en dit is wat ik vind
vond dit wel een van de leukere dames partijen. beiden kwamen duidelijk om te knokken

Djani
29-03-2014, 19:19
als er toch heerlijk gespoild wordt wil ik mijn mening ook even geven.
vond het namelijk super heerlijk om te zien hoe cyborg een pak rammel kreeg en een paar keer tegen de grond aan werd geslagen! ik mag ronda rousey ook niet, maar mocht zij tegen cyborg vechten dan ben ik pro rousey. cyborg heeft een vervelende attitude en een rotkop. ze denkt ze is onverslaanbaar. ze is al gepakt op doping en heeft daar beneden bijna zeker gewoon een leuter slingeren en dan vecht hij/zij tegen vrouwen. cyborg denkt dat zij iedereen kan pakken met dezelfde truckjes steeds, dit werkte niet bij jorina, en jorina zag er nog goed uit ook toen het gevecht afgelopen was. cyborgs hoofd leek op die van mickey rourke die 10 dagen dood in het water heeft gelegen. nog lekkerder was het om haar verslagen te zien worden door een nederlander. iedereen mag zijn mening hebben en dit is wat ik vind
vond dit wel een van de leukere dames partijen. beiden kwamen duidelijk om te knokken

Lmao @ Mickey Rourke opmerking :lol:

lopez86
29-03-2014, 19:33
Wat een knalpartij, met een verdiende winst voor Jorina!
Die gaat nu flink geld verdienen in de states met het geven van trainingen, seminars, en andere zaken omtrend vechtsport, i guarantee it.
In 1 klap weet nu iedereen wie ze is.

Is het trouwens niemand verder opgevallen wat voor een enorme retard de scheidsrechter was?
Ik heb gezien:
- Een onterechte knockdown
- Geen vermaning voor het klemmen in de onderrug voor cyborg
- Slechte separatie in clinchsituaties, het is dat Cyborg zelf zo beleefd was om aan te geven dat hij ze moest scheiden; belachelijk
En ik heb nog meer gemist, situaties waarbij 1 van beide vechters onnodig in gevaar was.
Schandalig.


als er toch heerlijk gespoild wordt wil ik mijn mening ook even geven.
vond het namelijk super heerlijk om te zien hoe cyborg een pak rammel kreeg en een paar keer tegen de grond aan werd geslagen! ik mag ronda rousey ook niet, maar mocht zij tegen cyborg vechten dan ben ik pro rousey. cyborg heeft een vervelende attitude en een rotkop. ze denkt ze is onverslaanbaar. ze is al gepakt op doping en heeft daar beneden bijna zeker gewoon een leuter slingeren en dan vecht hij/zij tegen vrouwen. cyborg denkt dat zij iedereen kan pakken met dezelfde truckjes steeds, dit werkte niet bij jorina, en jorina zag er nog goed uit ook toen het gevecht afgelopen was. cyborgs hoofd leek op die van mickey rourke die 10 dagen dood in het water heeft gelegen. nog lekkerder was het om haar verslagen te zien worden door een nederlander. iedereen mag zijn mening hebben en dit is wat ik vind
vond dit wel een van de leukere dames partijen. beiden kwamen duidelijk om te knokken

Fijn dat jij opmaakt uit media materiaal hoe iemand is.
Zegt meer over je eigen oppervlakkigheid "cyborg denkt dit" "cyborg denkt dat", je weet niks man.

T15Boxing
29-03-2014, 19:45
Wat een knalpartij, met een verdiende winst voor Jorina!
Die gaat nu flink geld verdienen in de states met het geven van trainingen, seminars, en andere zaken omtrend vechtsport, i guarantee it.
In 1 klap weet nu iedereen wie ze is.

Is het trouwens niemand verder opgevallen wat voor een enorme retard de scheidsrechter was?
Ik heb gezien:
- Een onterechte knockdown
- Geen vermaning voor het klemmen in de onderrug voor cyborg
- Slechte separatie in clinchsituaties, het is dat Cyborg zelf zo beleefd was om aan te geven dat hij ze moest scheiden; belachelijk
En ik heb nog meer gemist, situaties waarbij 1 van beide vechters onnodig in gevaar was.
Schandalig.



Fijn dat jij opmaakt uit media materiaal hoe iemand is.
Zegt meer over je eigen oppervlakkigheid "cyborg denkt dit" "cyborg denkt dat", je weet niks man.

Ik heb de scheidsrechter in heel wat boks partijen gezien in Amerika. Hij is een prima scheids als het om boksen gaat maar idd, hij was slecht bezig in deze partij maar toch props dat hij de knockdown in de 5de ronde meetelde. Veel mensen(mezelf ook) dachten dat het een trap naar de borst was en meer een kwestie van balans was. Prachtige spinning heel kick recht op de kaak. Baars was in top vorm.

YoMarK
29-03-2014, 20:08
Haha waarom zo butthurt? Gelijk allerlei beschuldigingen maken alleen maar omdat ik een vechter meer mag dan de ander. Mafkees. Reden dat ik voor Cyborg ben is omdat ik haar vechtlust en inzet waardeer en in het algemeen meer voor aanvallende vechters ben. Ze was ook veel sportiever vergeleken met Baars die steeds de touwen ging gebruiken om high kicks te plaatsen, steeds handen in de lucht na elke ronde en dan zo glimlachen nadat ze volop geraakt wordt. Vergeleken met Cyborg die netjes wacht tot de scheids ertussen komt terwijl ze makkelijk een stoot had kunnen landen terwijl Baars in de touwen vast zat.
Vechtlust en inzet van Cyborg kan ik niet ontkennen, maar volgens mij gingen ze er beiden voor, getuigen ook van de brute knien en frontkicks van Jojo. En ik heb geen onsportief gedrag gezien in die hele partij. Vind je redenen dus maar matig :lol:

Westpaw
29-03-2014, 20:09
als er toch heerlijk gespoild wordt wil ik mijn mening ook even geven.
vond het namelijk super heerlijk om te zien hoe cyborg een pak rammel kreeg en een paar keer tegen de grond aan werd geslagen! ik mag ronda rousey ook niet, maar mocht zij tegen cyborg vechten dan ben ik pro rousey. cyborg heeft een vervelende attitude en een rotkop. ze denkt ze is onverslaanbaar. ze is al gepakt op doping en heeft daar beneden bijna zeker gewoon een leuter slingeren en dan vecht hij/zij tegen vrouwen. cyborg denkt dat zij iedereen kan pakken met dezelfde truckjes steeds, dit werkte niet bij jorina, en jorina zag er nog goed uit ook toen het gevecht afgelopen was. cyborgs hoofd leek op die van mickey rourke die 10 dagen dood in het water heeft gelegen. nog lekkerder was het om haar verslagen te zien worden door een nederlander. iedereen mag zijn mening hebben en dit is wat ik vind
vond dit wel een van de leukere dames partijen. beiden kwamen duidelijk om te knokken
Lol! Heel fijn uitgedrukt dit!

Briant
29-03-2014, 21:53
Haha waarom zo butthurt? Gelijk allerlei beschuldigingen maken alleen maar omdat ik een vechter meer mag dan de ander. Mafkees. Reden dat ik voor Cyborg ben is omdat ik haar vechtlust en inzet waardeer en in het algemeen meer voor aanvallende vechters ben. Ze was ook veel sportiever vergeleken met Baars die steeds de touwen ging gebruiken om high kicks te plaatsen, steeds handen in de lucht na elke ronde en dan zo glimlachen nadat ze volop geraakt wordt. Vergeleken met Cyborg die netjes wacht tot de scheids ertussen komt terwijl ze makkelijk een stoot had kunnen landen terwijl Baars in de touwen vast zat.

Lachen na je geraakt bent is een aangeleerd iets. Je kan beter geen emotie tonen, maar het is natuurlijk nog beter dan je gezicht vertrekken in pijn. Maar je mag vinden wat je vindt van vechters. Ik vond het persoonlijk een vermakelijk gevecht, maar niet top of zo. Wel leuk dat een Nederlandse naam heeft kunnen maken.

payap
29-03-2014, 22:03
Baars die steeds de touwen ging gebruiken om high kicks te plaatsen, steeds handen in de lucht na elke ronde en dan zo glimlachen nadat ze volop geraakt wordt.

Als je zo lees zou je bijna denken dat er een Thai vocht! Maar ja het was ook MuayThai. Prachtige overwinning voor Jojo die duidelijk haar huiswerk had gedaan en met een goede taktiek en perfecte timing Cyborg heeft verslagen. Het is überhaupt buitengewoon knap dat Cyborg het einde haalt als je ziet wat ze een paar weg kopte!

Overigen wat betreft de scheids had ik idee dat in de 5e ronde geen down was maar in de 3e ronde had Cyborg juist weer wel een down imo.

payap
29-03-2014, 22:03
Baars die steeds de touwen ging gebruiken om high kicks te plaatsen, steeds handen in de lucht na elke ronde en dan zo glimlachen nadat ze volop geraakt wordt.

Als je zo lees zou je bijna denken dat er een Thai vocht! Maar ja het was ook MuayThai. Prachtige overwinning voor Jojo die duidelijk haar huiswerk had gedaan en met een goede taktiek en perfecte timing Cyborg heeft verslagen. Het is überhaupt buitengewoon knap dat Cyborg het einde haalt als je ziet wat ze een paar weg kopte!

Overigen wat betreft de scheids had ik idee dat in de 5e ronde geen down was maar in de 3e ronde had Cyborg juist weer wel een down imo.

T15Boxing
29-03-2014, 22:25
Vechtlust en inzet van Cyborg kan ik niet ontkennen, maar volgens mij gingen ze er beiden voor, getuigen ook van de brute knien en frontkicks van Jojo. En ik heb geen onsportief gedrag gezien in die hele partij. Vind je redenen dus maar matig :lol:

Tuurlijk ziet iemand van jouw niveau dat niet. Je bent compleet verblind door kinderachtige internet termen en theorieën, dat is wel duidelijk.

Hangen/leunen tegen de touwen om front kicks te landen met die lange benen is tegen de regels. En handen omhoog/juichen na elke ronde en smerige lachjes vertonen nadat je snoeihard geraakt bent is ook niet echt sportief of iets waar ik voor juich, en zoals ik zei Cyborg was totaal respectvol tijdens en na de partij ook al had ze verloren. Baars is een geweldige kickboxer die zeer moeilijk is te verslaan maar net als met Schilt zie ik geen reden om fan van haar te zijn.

Fightfan
29-03-2014, 23:43
Nou nou, wat een partij. Ik vond Baars wel heel erg slim- en goed vechten zeg!
Ik had gedacht dat Cyborg het zou winnen puur op kracht, maar prachtige partij van beiden.
Ik verbaas mij over de reacties, ik vond beide dames sportief- en respectvol.

Richelieu
30-03-2014, 08:31
Tuurlijk ziet iemand van jouw niveau dat niet. Je bent compleet verblind door kinderachtige internet termen en theorie�n, dat is wel duidelijk.

Hangen/leunen tegen de touwen om front kicks te landen met die lange benen is tegen de regels. En handen omhoog/juichen na elke ronde en smerige lachjes vertonen nadat je snoeihard geraakt bent is ook niet echt sportief of iets waar ik voor juich, en zoals ik zei Cyborg was totaal respectvol tijdens en na de partij ook al had ze verloren. Baars is een geweldige kickboxer die zeer moeilijk is te verslaan maar net als met Schilt zie ik geen reden om fan van haar te zijn.

....Zucht.......

Kemal
30-03-2014, 10:25
top gedaan Jojo!! :thup:

BB
30-03-2014, 10:36
....Zucht.......

X2. Jorina is een zoveel completere kickbokser dan Cyborg. Wat deed die nou helemaal? Naar voren lopen om Jorina in de touwen vast te zetten. Jorina slipte goed weg, maakte mooie combinaties en hield het overzicht. Die knieen en hoge trappen waren top. Bij die tweede had Cyborg gewoon mazzel. En Cyborg maar achter haar aanlopen, niet afsnijden, geen fatsoenlijke lowkick gezien. Puur op kracht Jorina op de grond gooien. Mag, uiteraard, maar is geen mooi kickboksen.

#teamBADGUY
30-03-2014, 14:09
Haha waarom zo butthurt? Gelijk allerlei beschuldigingen maken alleen maar omdat ik een vechter meer mag dan de ander. Mafkees. Reden dat ik voor Cyborg ben is omdat ik haar vechtlust en inzet waardeer en in het algemeen meer voor aanvallende vechters ben. Ze was ook veel sportiever vergeleken met Baars die steeds de touwen ging gebruiken om high kicks te plaatsen, steeds handen in de lucht na elke ronde en dan zo glimlachen nadat ze volop geraakt wordt. Vergeleken met Cyborg die netjes wacht tot de scheids ertussen komt terwijl ze makkelijk een stoot had kunnen landen terwijl Baars in de touwen vast zat.


Deze ze man praat tollie , let niet op hem

Ch3f1
31-03-2014, 10:05
Ik kan echt niet voor Cyborg zijn. Echt iedereen ziet er elegant en soepel uit naast haar. Zelfs Brock Lesnar..

:rolleyes: