PDA

View Full Version : [interview] Overeem wil Barnett (of Hunto)



Turboknecht
30-03-2014, 12:59
http://youtu.be/OnMwmsC6lwY

Barnett reageert:

http://postimg.org/image/eb21us3zh/

Lijkt mij wel een toffe pot hoor. Tegen Hunt ook niet verkeerd, maar een stuk gevaarlijker voor Overeem denk ik.

Pahlavan
30-03-2014, 16:23
Ik heb helaas op dit moment geen tijd om het volledige interview te beluisteren maar kan iemand die het wel heeft beluisterd vertellen waarom hij tegen barnett en hunt wil maar niet tegen jds? Terwijl dat juist het gevecht is die jds, de ufc en de fans het liefst willen?!

rene37
30-03-2014, 19:38
Ik heb helaas op dit moment geen tijd om het volledige interview te beluisteren maar kan iemand die het wel heeft beluisterd vertellen waarom hij tegen barnett en hunt wil maar niet tegen jds? Terwijl dat juist het gevecht is die jds, de ufc en de fans het liefst willen?!

Omdat barnett ranked 6 is en hij zelf 7 staat. Het een gevecht is op weg naar de titel. Ook zegt hij vanwege het gezamenlijke pride verleden het hem een mooi gevecht lijkt.
Frappant vond ik dat Dana niks tegen Alistair zelf heeft gezegd over zijn blessure maar dus in de media lekker los gaat, misselijk achterbaks gedrag van Dana bah.

Pahlavan
30-03-2014, 20:52
Omdat barnett ranked 6 is en hij zelf 7 staat. Het een gevecht is op weg naar de titel. Ook zegt hij vanwege het gezamenlijke pride verleden het hem een mooi gevecht lijkt.
Frappant vond ik dat Dana niks tegen Alistair zelf heeft gezegd over zijn blessure maar dus in de media lekker los gaat, misselijk achterbaks gedrag van Dana bah.

Thanks voor je uitleg.

Maar ik denk dat we kunnen stellen dat Alistair gewoon niet graag tegen jds vecht. Opzich wel begrijpelijk, JDS is een beest met een harde kin en ko power die behalve tegen Cain alle partijen heeft gedomineerd en alistair heeft net pas weer een win behaald na een aantal losses. Maar ik wil dan nooit meer Alistair horen zeggen dat hij altijd tegen the best heeft gevochten en nooit een gevecht uit de weg is gegaan etc etc.

als hij daadwerkelijk voor de titel wil vechten, wat zou hem het snelst een titelshot opleveren? Een win over barnett of een win over de nr.2 in de divisie?!

Als liefhebber baal ik hier gewoon heel erg van aangezien ik Ali vs JDS al wil zien sinds de eerste x toen het gecancled werd vanwege ali's failed test.

Nosferatu187
30-03-2014, 21:06
exactly pahvie

Leventdepevent
30-03-2014, 22:44
ik wil niet tegen die maar wel tegen die en die,ja zo lust ik hem ook wel, je hebt maar te vechten tegen wie ze je matchen vind ik.zeker voor die bedragen die ze krijgen

Turboknecht
30-03-2014, 23:00
Ben ik het mee eens hoor. Overeem is flink wat geloofwaardigheid kwijt. Die titel gaat hij sowieso nooit meer te pakken krijgen en zeker niet met deze houding.

Pahlavan
30-03-2014, 23:06
ik wil niet tegen die maar wel tegen die en die,ja zo lust ik hem ook wel, je hebt maar te vechten tegen wie ze je matchen vind ik.zeker voor die bedragen die ze krijgen

X2.
Vechters tegenwoordig denken dat ze ook allemaal matchmakers zijn.
Is een beetje hetzelfde als dat jij en ik morgen op het werk zelf gaan kiezen wat we wel en niet doen. Volstrekt belachelijk natuurlijk. Je bent in dienst van een organisatie en krijgt betaald om te vechten. Tegen wie je vecht is dan verder aan de matchmaker.

als Alistair nou gewoon toe zou geven dat hij niet klaar is om tegen iemand als JDS te vechten dan zou ik het accepteren maar daar is zijn ego natuurlijk te groot voor. Maar blijkbaar niet groot genoeg om niemand uit de weg te gaan. In plaats daarvan krijgen we een heel mooi lulverhaal over waarom tegen de nr 6 vechten blijkbaar beter is dan tegen de nr 2....

Jabdealer
30-03-2014, 23:39
X2.
Je bent in dienst van een organisatie en krijgt betaald om te vechten. Tegen wie je vecht is dan verder aan de matchmaker.



Nee hoor alle vechters bij de UFC zijn freelancers. Ze bepalen zelf welke klus ze aanpakken of afwijzen.

Turboknecht
30-03-2014, 23:41
Ik weet nog wel dat hij in zijn paardenvlees periode continu zei dat hij een actieve vechter was die graag bezig bleef en daarom zoveel mogelijk potten aanpakte. Bijvoorbeeld die pot tegen Brock, hij kon toen direct een titelshot krijgen, maar wilde daar toen niet op wachten en vocht tegen Lesnar.

Nu vecht hij vrij weinig vergeleken met daarvoor en ook niet meer tegen iedereen blijkbaar. Het is allemaal zo doorzichtig.

Pahlavan
31-03-2014, 00:33
Nee hoor alle vechters bij de UFC zijn freelancers. Ze bepalen zelf welke klus ze aanpakken of afwijzen.

Dus iedere vechter mag zelf bepalen waar en wanneer en tegen wie ze vechten? Ook als ze al een contract hebben ondertekend bij een organisatie?! Dat zou pas een zooitje zijn.

Willem033
31-03-2014, 01:49
De enige freelancer lijkt me Jon Jones.
Die regelt wel zijn partijen.

Klassikl
31-03-2014, 11:53
Nee hoor alle vechters bij de UFC zijn freelancers. Ze bepalen zelf welke klus ze aanpakken of afwijzen.

Onzin. Want dat contract van de UFC zit behoorlijk dichtgetimmerd. Kan je nooit van freelancers spreken.