PDA

View Full Version : Return Stefan Struve?



S.B.
01-04-2014, 13:59
Zag op facebook dat Stefan Struve gister trainde met Sem Schilt. Zou er een snelle come back inzitten? Lijkt me niet dat het volledig recreatief is.

Tony
01-04-2014, 14:04
Bij mijn weten is Stefan inmiddels gezond verklaard. Meer energie dan ooit te voren omdat zijn hart nu naar behoren werkt.
Hoop hem snel terug te zien.

Bromios
01-04-2014, 14:13
Als hij dezelfde fijne jab krijgt als Sem en dan met die mma handschoentjes dan zie ik hem nog ver komen.

Turboknecht
01-04-2014, 14:19
Ja hopen dat hij beter leert met zijn lengte om te gaan en mensen op afstand te houden.

Willem033
01-04-2014, 17:03
Als hij dezelfde fijne jab krijgt als Sem en dan met die mma handschoentjes dan zie ik hem nog ver komen.

Die jab heeft Sem alleen geholpen in de K1.
Bij Pride heeft die er niks aan gehad aangezien hij redelijk vaak een submission om ze oren kreeg.

Djani
01-04-2014, 17:11
Die jab heeft Sem alleen geholpen in de K1.
Bij Pride heeft die er niks aan gehad aangezien hij redelijk vaak een submission om ze oren kreeg.

Maar tegen die tijd dat hij de top bereikte in K-1 (omstreeks 2006) vocht hij al bijna geen MMA meer. Ik denk dat je zijn ontwikkeling op kickboksgebied niet moet onderschatten, want hij was eerst middelmatig.

Willem033
01-04-2014, 17:26
Maar tegen die tijd dat hij de top bereikte in K-1 (omstreeks 2006) vocht hij al bijna geen MMA meer. Ik denk dat je zijn ontwikkeling op kickboksgebied niet moet onderschatten, want hij was eerst middelmatig.

waarom denk je dat hij bijna geen mma meer vocht toen?

king
01-04-2014, 17:41
Als hij dezelfde fijne jab krijgt als Sem en dan met die mma handschoentjes dan zie ik hem nog ver komen.

Da's een hele fijne jab inderdaad! Kan me nog herinneren dat hij daarmee de kaak van Bjorn Breggy heeft gebroken. Hij weet ze ook precies uit te delen als zijn tegenstander instapt, en dan met 120 kg erachter, echt gruwelijk...

king
01-04-2014, 17:44
waarom denk je dat hij bijna geen mma meer vocht toen?

Omdat hij bij zijn eerste K-1 partij Musashi versloeg en bij de tweede een draw tegen Hoost (in z'n prime) behaalde. De weg naar de top was een stuk korter bij het K-1 dan in het MMA. Toch denk ik dat hij het zeer ver zou hebben geschopt in Pride.

steftheboxer
01-04-2014, 17:53
Wel grappig dat dit topic over de return van Stefan Struve eigenlijk over de jab van Semmy Schilt gaat.

Op twitter geeft Stefan aan dat hij inderdaad weer gezond verklaard is en dat hij dit jaar nog wilt vechten. Kan je alleen vertellen dat ik dan 's nachts op ga en alles wakker schreeuw als hij wint.

Willem033
01-04-2014, 17:55
Toch denk ik dat hij het zeer ver zou hebben geschopt in Pride.

Hij heeft van elke topper verloren in Pride.
Ik denk dat hij verder gegaan is met kickboksen omdat zijn lengte in mma hem niet het voordeel geeft wat het in kickboksen wel doet.

Willem033
01-04-2014, 17:55
Haha idd Stef.
Stiekem hoop ik dat Struve in Berlijn vecht. Maar t zal wel niet.

Bromios
01-04-2014, 22:09
Die jab heeft Sem alleen geholpen in de K1.
Bij Pride heeft die er niks aan gehad aangezien hij redelijk vaak een submission om ze oren kreeg.

Maar Struve is een stuk moeilijker te submitten als Sem dus ik bedoelde het als toevoeging aan zijn arsenaal, niet als replacement voor zijn take down defense.

Willem033
01-04-2014, 22:34
Ok op die fiets.
Ik hoop dat Sem hem leert zijn lengte te gebruiken zodat die niet iedere keer vam doe zware mokerslagen hoeft te eten.
Want als je zo lang bent kan Hunt je alleen raken als die op een kratje bier gaat staan

kooivechter
02-04-2014, 02:39
Ok op die fiets.
Ik hoop dat Sem hem leert zijn lengte te gebruiken zodat die niet iedere keer vam doe zware mokerslagen hoeft te eten.
Want als je zo lang bent kan Hunt je alleen raken als die op een kratje bier gaat staan

Dat hebben we gezien

Nelisje
03-04-2014, 14:03
Ok op die fiets.
Ik hoop dat Sem hem leert zijn lengte te gebruiken zodat die niet iedere keer vam doe zware mokerslagen hoeft te eten.
Want als je zo lang bent kan Hunt je alleen raken als die op een kratje bier gaat staan
Dit dus..

Stefan heeft absoluut de lengte om het veel vechters heel moeilijk te maken. Als hij zijn lengte optimaal kan benutten en zijn stand up verbeterd dan wordt hij een top 5 vechter. Vooral als hij idd fitter is dan ooit tevoren, want het was al niet slecht.. maar als hij bezig kan blijven zoals Cain doet wordt het echt wel een hele nare tegenstander voor velen.

The Company
03-04-2014, 14:26
Ik hoop tegen Schaub.

Lionheart
03-04-2014, 18:03
Stefan is een vechter met een groot vechtershart, a true warrior.
Maar ik zie hem niet winnen van de huidige top (Cain, JDS, Werdum, Hunt)

Willem033
03-04-2014, 20:43
Tegen Werdum en Hunt geef ik m zeker wel een kans. Mits die zijn lengte goed gebruikt.

S.B.
03-04-2014, 22:29
Denk dat Werdum hem sloopt, zowel qua stand up als op de grond.

kooivechter
04-04-2014, 01:44
Denk dat Werdum hem sloopt, zowel qua stand up als op de grond.

In vorm wint Struve van hem. Hij kan van iedereen winnen. De enige die beter zijn op dit moment Valesquez, Dos Santos en Browne. Hoop dat hij snel weer terug komt

S.B.
04-04-2014, 06:41
Hoe kan je dat nou zeggen? Stefan heeft nog nooit tegen een top 5 vechter van dat moment gestaan. Hij vocht tegen Miocic een goede partij en tegen Hunt had hij een 50/50 naar mijn idee, maar dat is heel wat anders dan een partij tegen een willekeurige top 10'er als Bigfoot, Overeem of Werdum. Laat het hem eerst maar even zien tegen iemand als Schaub.

Guytje
04-04-2014, 08:26
Laat Struve maar lekker weer in z'n ritme komen. Niet te onderschatten toch wat die gast de laatste maanden heeft meegemaakt. Hoe graag je het ook wil moet je toch niet te hoog gaan mikken voor die comeback. Hopelijk krijgt ie dan ook van UFC de kans om opbouwend te gaan werken. Niet vergeten ook dat ie van een verliespartij komt. Zo'n partij zoals vs Hunt als comeback heeft ie nu zeker niet nodig. Veel speling is er niet bij UFC maar 1 partijtje vs een wat minder gevaarlijke tegenstander moeten ze hem toch kunnen gunnen denk ik/hoop ik dan.

superstucie
04-04-2014, 11:19
Ook erg benieuwd naar brown /werdum!, daarna loser tegen stefan

Klassikl
04-04-2014, 12:40
Ook erg benieuwd naar brown /werdum!, daarna loser tegen stefan

:lol:. Nee, gelijk Titleshot man!

kooivechter
04-04-2014, 23:46
Hoe kan je dat nou zeggen? Stefan heeft nog nooit tegen een top 5 vechter van dat moment gestaan. Hij vocht tegen Miocic een goede partij en tegen Hunt had hij een 50/50 naar mijn idee, maar dat is heel wat anders dan een partij tegen een willekeurige top 10'er als Bigfoot, Overeem of Werdum. Laat het hem eerst maar even zien tegen iemand als Schaub.

De 3 die je nu opnoemt, heeft hij weer in oude vorm tegen alle 3 een goede kans, als hij slim vecht. Als je dat niet ziet

S.B.
05-04-2014, 01:09
Welke oude vorm? Dat hij een goede partij tegen Miocic vocht? Of de overwinning tegen Lavar? Het punt met Struve is niet dat hij niet kan vechten, het punt is wel dat hij niet slim genoeg vecht. Dat kan iets zijn wat hij wellicht nooit gaat veranderen omdat hij het misschien niet kan. Je kan moeilijk praten in ALS, want het is simpelweg nog nooit gebeurt. Hij had tegen Hunt een echte top 10 vechter en ging hard naar de grond. En Hunt heeft een goede kin, maar is zeker geen Overeem of Werdum.

hypergiant
05-04-2014, 03:18
Om er weer in te komen, zou ik hem graag een paar grote jui jitsu toernooien zien draaien. Zijn grondwerk is gevaarlijk goed.

kooivechter
05-04-2014, 15:12
Welke oude vorm? Dat hij een goede partij tegen Miocic vocht? Of de overwinning tegen Lavar? Het punt met Struve is niet dat hij niet kan vechten, het punt is wel dat hij niet slim genoeg vecht. Dat kan iets zijn wat hij wellicht nooit gaat veranderen omdat hij het misschien niet kan. Je kan moeilijk praten in ALS, want het is simpelweg nog nooit gebeurt. Hij had tegen Hunt een echte top 10 vechter en ging hard naar de grond. En Hunt heeft een goede kin, maar is zeker geen Overeem of Werdum.

Miocic is zeker top 10, hij hinkt tegen de top 5 aan. Als Miocic de volgende partij wint, zal hij een titel shot krijgen. Die partij was een hele goede overwinning. Tegen Hunt hem ik hem nog nooit zo slecht zien vechten. Maar dat was, omdat hij serieuze hartproblemen had, en gelijk al zijn lucht kwijt was. Terwijl dat juist z,n sterke punt is. En dan nog had hij genoeg kansen tegen Hunt. En dan zeg je dat hij niet van mannen als bigfoot Silva, en Hunt kan winnen, omdat hij niet slim genoeg vecht.Vent is net 26 geworden, als hij straks weervoluit kan trainen, klopt hij weer aan bij de top 5.

Willem033
05-04-2014, 15:37
Helemaal met kooivechter eens.

Sato
05-04-2014, 16:03
Waarom geen Josh Barnett ik denk dat Stefan hem kan pakken. Anders geef hem Shaub. De rest heeft allemaal al partijen geplanned.

Klassikl
05-04-2014, 19:38
Kom op, Stefan is echt nog geen top 5. Gewoon solide top 10 met potentie. Hij heeft nog geen toppers verslagen of een partij gedraaid waarin hij aangetoond heeft 'de volgende stap' te hebben gemaakt. Ik geloof er helemaal in dat hij dit wel gaat doen echter moet je potentie niet verwarren met waar hij op dit moment staat.

Bart651
04-05-2014, 21:04
https://www.youtube.com/watch?v=E4tl_0uUzGE

Klinkt goed!

mario the count
04-05-2014, 21:22
Hoop dat hij keihard terugkomt.

Jeru
04-05-2014, 21:24
Mooi interview. Hij weet het goed te brengen!
Hoop hem snel weer te zien vechten in een aantal mooie partijen .

Willem033
04-05-2014, 22:54
Niemand heeft bij mij een grotere gunfactor als Struve.
Topper.

Sato
05-05-2014, 23:15
Ik hoop hem heel snel terug te zien, hij traint op dit moment dus ook met Verhoeven. Blijkt ook wel dat hij weet waar zijn pijnpunten liggen, man man man. Ik kijk al zolang uit naar zijn return. Als je iemand het gunt is het hem.

Stefano~
05-05-2014, 23:46
@StefanStruve
"Check your Twitter regularly, cause I'll be making an announcement about my future in the comming days. Hope I got you a little curious ;)"

https://twitter.com/StefanStruve/statuses/463330270046072832

Willem033
06-05-2014, 17:23
Ben benieuwd.

Turboknecht
06-05-2014, 18:49
Waarom geen Josh Barnett ik denk dat Stefan hem kan pakken. Anders geef hem Shaub. De rest heeft allemaal al partijen geplanned.

Schaub staat al tegen Arlovski in de planning.

Klassikl
06-05-2014, 18:55
Niemand heeft bij mij een grotere gunfactor als Struve.
Topper.

Dit!

mario the count
06-05-2014, 22:57
Struve vervanger van JDS tegen Miocic, vanwege JDS zijn gebroken hand?

Ralph
07-05-2014, 08:59
Of tegen Overeem? Die heeft volgens mij als 1 van de weinige zwaargewichten nog geen partij in de planning staan...

S.B.
07-05-2014, 09:37
Dat zou het beste nieuws ooit zijn...

mario the count
07-05-2014, 13:01
Ik hoop niet Struve VS Overeem, zie ze beide graag winnen en daarnaast denk ik dat Overeem Struve KO heeft in de eerste ronde.

LightHeavyWeight
07-05-2014, 14:46
Ik hoop het ook niet, Struve (in zijn oude vorm) krijgt Alistair niet KO en ook niet in een submission. Daarentegen gaat cardioReem ondanks wat verlies aan pure kracht toch nog een heleboel vervelende knieën aan Struve uitdelen. Op het moment dat Struve zijn reach echt gaat benutten geef ik hem goede kansen tegen bijna iedereen, nu eerst maar eens een partij tegen een subtopper.

thijss
08-05-2014, 09:13
Struve tegen Matrione UFC 175! Leuke pot, hoop op een mooie comeback van Stefan!

https://twitter.com/ufc/status/464246479448997889

carlo1
08-05-2014, 09:36
goed nieuws, dat wordt afkloppen voor mitrione

S.B.
08-05-2014, 09:48
Zieke card, weidman - machida, rousey - davis, sonnen - silva en struve - mitrione

Klassikl
08-05-2014, 10:45
Mooie partij!! Mitrione kan hij overal hebben.

elpappi
08-05-2014, 11:52
Mooie partij!! Mitrione kan hij overal hebben.

Daar zou ik echt niet zo zeker van zijn. Ik vind het geen lekkere tegenstander voor hem maar ik hoop natuurlijk dat hij gaat knallen.

Klassikl
08-05-2014, 14:05
Daar zou ik echt niet zo zeker van zijn. Ik vind het geen lekkere tegenstander voor hem maar ik hoop natuurlijk dat hij gaat knallen.

Enige waar Mitrione een echt voordeel heeft is zijn power. Wanneer hij naar voren stormt en een overhand erop weet te planten. Aangezien Stefan niet de beste chin heeft. Als Stefan zich niet laat 'opsluiten' of knullig verrassen, vind ik hem overal beter. Gameplan als Miocic tegen Roy Nelson als voorbeeld nemen.

mario the count
08-05-2014, 16:37
Zieke card, weidman - machida, rousey - davis, sonnen - silva en struve - mitrione

+1

Sato
08-05-2014, 20:55
Yes, fucking eindelijk wat gun ik het die kerel. Jammer maar begrijpelijk dat nu de doubts komen. Mittrione is een drie kwart Roy Nelson en helaas weten we hoe dat afliep. Maar als het klopt wat er wordt gesteld kunnen we een Struve met veel meer energie verwachten en zijn dekking beter op orde heeft. Laten we niet vergeten dat hij zijn in zijn hele UFC carriere ALLEEN maar tegen brawlers en beukers heeft gestaan. Hij kent het klappen van de zweep en kon tegen Hunt ook 2.5 rondes goed mee. Ik heb goede hoop en hoop op een mokerharde KO ipv op een SUB.

Budokan
08-05-2014, 21:16
Mittrione en Schaub is toch wel echt de onderkant van de divisie. Ben op zich wel blij dat de UFC hem wederom rustig brengt. Nog 2 jaar en dan is hij de man

Jamopa
13-05-2014, 15:23
Toch vind ik Mittrione onvoorspelbaar. Kan sterk uit de hoek komen, maar is wel nonchalant met zijn dekking.
Als het op grondwerk aankomt lijkt me Struve toch wel beter.

Guytje
13-05-2014, 17:41
Toch vind ik Mittrione onvoorspelbaar. Kan sterk uit de hoek komen, maar is wel nonchalant met zijn dekking.
Als het op grondwerk aankomt lijkt me Struve toch wel beter.

Is dit al ergens bevestigd door UFC dat Mittrione z'n tegenstander is ? (Als ie gecleared wordt natuurlijk)

Guytje
13-05-2014, 17:52
Is dit al ergens bevestigd door UFC dat Mittrione z'n tegenstander is ? (Als ie gecleared wordt natuurlijk)

Intussen gezien, vergeet vorige post!!

Topnieuws dit en goeie tegenstander volgens mij om terug te komen..Niet zonder risico maar goeie om terug op de kaart te komen!! Das eentje om op te staan 's nachts!!

Willem033
14-05-2014, 04:18
Als Struve vecht sta ik altijd op.
Buiten het feit dat ik hem graag zie vechten gun ik het hem ook echt, ongeacht of hij niu tegen een andere favoriet van me vecht of niet.

LightHeavyWeight
14-05-2014, 07:49
Toch vind ik Mittrione onvoorspelbaar. Kan sterk uit de hoek komen, maar is wel nonchalant met zijn dekking.
Als het op grondwerk aankomt lijkt me Struve toch wel beter.

Ik weet wel zeker dat Struve graag op zijn rug komt te liggen. Die Mittrione is een jongen die met zijn hart vecht en power heeft maar als mma-vechter toch een hoop mist. Struve is ook gewoon 118 kilo, deze gaat hij pakken. Hij heeft zich goed kunnen voorbereiden, is weer helemaal fris en heeft behalve goed getraind waarschijnlijk ook veel oude partijen geanalyseerd en zijn zwaktes bekeken.

Overhand Right
14-05-2014, 10:02
Struve is er nog lang niet, maar we gunnen het hem allemaal! Ik geloof dat Dana hem ook erg mag en hem een fijne welkom terug wenst en daarom geen echte top10 vechter geeft. Misschien maar beter ook, zijn zelfvertrouwen moet even bevestigd worden door een keiharde win, en dan eens kijken waar de beste man echt staat. Tegen Overeem zou ook een spannende partij zijn zeg.

Ik blijf ook op.

Sato
14-05-2014, 20:00
Ik weet wel zeker dat Struve graag op zijn rug komt te liggen. Die Mittrione is een jongen die met zijn hart vecht en power heeft maar als mma-vechter toch een hoop mist. Struve is ook gewoon 118 kilo, deze gaat hij pakken. Hij heeft zich goed kunnen voorbereiden, is weer helemaal fris en heeft behalve goed getraind waarschijnlijk ook veel oude partijen geanalyseerd en zijn zwaktes bekeken.

Dat idee hadden wij ook toen hij tegen Miocic gezet werd. Maar toch koos Stefan ervoor om het staand met hem uit te vechten. Van de 31 wedstrijden is Stefan maar ÉÉN keer naar een decision gegaan, tegen Buentello en dat was al een leuk slugfest om te zien. Desondanks ben ik benieuwd naar zijn cardio en naar zijn jabs en uppercuts, naar mijn weten zijn favoriete staande technieken.

We weten allemaal dat Stefan hem op de grond makkelijk pakt, ik ben desondanks ontzettend benieuwd naar zijn staande werk. Hoe dan ook, ik hoop dat hij hemt pakt en met een bonus en winst in zijn zak terug naar Nederland kan.

Klassikl
15-05-2014, 00:27
Struve heeft natuurlijk ook niet de wrestling om echt te bepalen wanneer het gevecht naar de grond zou gaan. Dus zit er ook niet veel anders op dan Mitrione gewoon kapot te beuken.

de Stiep
15-05-2014, 21:37
Dat idee hadden wij ook toen hij tegen Miocic gezet werd. Maar toch koos Stefan ervoor om het staand met hem uit te vechten. Van de 31 wedstrijden is Stefan maar ÉÉN keer naar een decision gegaan, tegen Buentello en dat was al een leuk slugfest om te zien. Desondanks ben ik benieuwd naar zijn cardio en naar zijn jabs en uppercuts, naar mijn weten zijn favoriete staande technieken.

We weten allemaal dat Stefan hem op de grond makkelijk pakt, ik ben desondanks ontzettend benieuwd naar zijn staande werk. Hoe dan ook, ik hoop dat hij hemt pakt en met een bonus en winst in zijn zak terug naar Nederland kan.

Hé Sato. Ik had geen stuiver gegeven voor Struve om het staand tegen mijn naamgenoot uit te houden en hoopte dat hij naar de grond zou gaan om hem te pakken. Wat bleek ? Zijn standup werk was van zo hoge kwaliteit dat hij Stipe er uitsloeg en dat had ik zeker niet verwacht. Had echt gedacht dat hij naar de grond zou gaan. Met andere woorden, deze gozer heeft ZAT kwaliteiten om staand en op de grond behoorlijke tegenstanders aan te pakken en te winnen. Prima om Struve langzaam te brengen, maar ik heb een onvoorwaardelijk vertrouwen in zijn kwaliteiten als MMA vechter en ben er zeker van dat hij het hééél ver gaat schoppen. Dit staat volstrekt los van de gunfactor, want die is bij velen hoog. Ik kijk naar de ratio (denk ik)

S.B.
29-05-2014, 00:20
Gerucht gaat dat Wanderlei zich niet aan de medische verplichtingen heeft gehouden en NIET vecht tegen Chael Sonnen. Zijn vervanger is Vitor Belfort.

mario the count
29-05-2014, 10:49
dat zou wat zijn. Continue een grote bek en dan niet aan je verplichtingen voldoen.

K-1sunstarr
29-05-2014, 20:40
dat zou wat zijn. Continue een grote bek en dan niet aan je verplichtingen voldoen.
Inderdaad zo heeft hij het gevecht gewoon ontweken, want als je ECHT voor je land wilt vechten en Chael Sonnen een pak rammel wilt geven, moet jij je verplichtingen nakomen.

Stefano~
30-06-2014, 23:27
https://www.youtube.com/watch?v=OF1Qp2qMB3U

Ralph
30-06-2014, 23:45
Yeah! Go Stefan!

Willem033
01-07-2014, 00:29
Wat een super gozer is het.
Gun hem die win echt!!

thijss
01-07-2014, 00:46
Eindelijk Stefan weer in de octagon! Deze gaat ie gewoon weer winnen!!

BIG Lebowski
01-07-2014, 01:46
Top gozer die Stefan! Succes!

YoMarK
01-07-2014, 11:31
Top gast! 175 gaat goed komen!

Klassikl
01-07-2014, 18:02
War Struveeeeeeeeee! Wat een top gozer is het ook.

Pr00f
01-07-2014, 18:54
Zoveel respect voor, als alles tegenzit gewoon doorgaan en het tegendeel waarmaken. Alles weer positief maken, hoop echt dat ie weer gaat knallen.

LightHeavyWeight
01-07-2014, 19:34
Ik hoop dat hij wint en hij gaat ook winnen, schrok wel even dat hij zei dat zijn hart nu 90% is.