PDA

View Full Version : UITSLAGEN FIGHTSENSE IV- ENFUSION LIVE DEN HAAG - 5 APRIL 2014



Glen
06-04-2014, 09:34
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/MatchmakingFightsenseIV-1_zps3908813f.jpg (http://s253.photobucket.com/user/farlan_2008/media/MatchmakingFightsenseIV-1_zps3908813f.jpg.html)

Richelieu
06-04-2014, 10:16
Bedankt voor de uitslagen Glenn!

RedDawn
06-04-2014, 10:56
Rare matchmaking. Ooms en Van de Heuvel werden gematched met tegenstanders, die drie keer meer winstpartijen hebben.

Mexicano
06-04-2014, 11:52
[QUOTE = RedDawn; 1259185] Rare matchmaking. Ooms en Van de Heuvel franchise gematched voldaan tegenstanders, sterven Drie Keer meer winstpartijen hebben. [/ QUOTE]

: Confused: : Twak: Wat lul je nou onzin Marieke en Ooms zijn beide beginnende A vechters!!

RedDawn
06-04-2014, 12:26
[QUOTE = RedDawn; 1259185] Rare matchmaking. Ooms en Van de Heuvel franchise gematched voldaan tegenstanders, sterven Drie Keer meer winstpartijen hebben. [/ QUOTE]

: Confused: : Twak: Wat lul je nou onzin Marieke en Ooms zijn beide beginnende A vechters!!

Post met een record van meer dan 20 winstpartijen en 2 verliespartijen matchen met iemand met Ooms, die een record van 7-15-2 heeft. En dat noem jij evenwichtige matchmaking. Haha!

Anderson
06-04-2014, 12:39
hahaha

Kay
06-04-2014, 13:16
Ik vind dat altijd zo'n eeuwig gelul over hoeveel partijen iemand wel of niet heeft. Als je een maal A klasse bent denk je niet meer na over die paar partijen die een ander meer heeft. Wat ik me eerder afvraag is hoe je met een record van 7-15-2 in de A klasse komt? 7 winst en 15 verlies???

Anderson
06-04-2014, 13:28
Bij veel Nederlandse bonden kan alles wereld titels in de j, n, c, b klasse alles kan.

Willm
06-04-2014, 13:35
Rare matchmaking. Ooms en Van de Heuvel werden gematched met tegenstanders, die drie keer meer winstpartijen hebben.
Altijd dat gezeur achteraf. Dan neem je de partij toch niet aan?

kristy ooms
06-04-2014, 15:55
Ik heb een goede partij gedraaid tegen Marieke! Ik ben voor de partij uitgenodigd en ik ga elke uitdaging aan. Niet iedereen geeft eerlijk de verlies partijen op. Ondanks al mijn verlies partijen sta ik altijd dapper in de ring. Heel veel partijen heb ik net verloren of onterecht verloren, dus ze zijn geen schande. Ik geef niet op! Ik zou het leuk vinden als mensen wat leuks over het gala en de partijen zouden zeggen i.p.v alleen maar altijd zitten te zeiken! Volgens mij hebben jullie zelf nog nooit in de ring gestaan...ga eens met die luie reet achter de computer vandaan!

Willem033
06-04-2014, 16:04
U mad bro?
Ik kan niks over het gala zeggen wamt ik ben er niet geweest.
Maar zulke records tegen elkaar matchen lijkt me geen evenwichtige strijd.

The Doctor
06-04-2014, 18:44
Tegenstander Mo Jaraya had 5x meer partijen gedraaid dan Mootje, kortom zegt niet altijd alles.

Willem033
06-04-2014, 19:13
Ga jij een natuurtalent ff vergelijken met een 12 in een dozijn vechter.

blade
06-04-2014, 19:54
Ik heb een goede partij gedraaid tegen Marieke! Ik ben voor de partij uitgenodigd en ik ga elke uitdaging aan. Niet iedereen geeft eerlijk de verlies partijen op. Ondanks al mijn verlies partijen sta ik altijd dapper in de ring. Heel veel partijen heb ik net verloren of onterecht verloren, dus ze zijn geen schande. Ik geef niet op! Ik zou het leuk vinden als mensen wat leuks over het gala en de partijen zouden zeggen i.p.v alleen maar altijd zitten te zeiken! Volgens mij hebben jullie zelf nog nooit in de ring gestaan...ga eens met die luie reet achter de computer vandaan!

je heb helemaal gelijk hoor Kristy maar wat is er mis mee om met je lui reet achter de computer te zitten?

Richelieu
06-04-2014, 21:10
U mad bro?
Ik kan niks over het gala zeggen wamt ik ben er niet geweest.
Maar zulke records tegen elkaar matchen lijkt me geen evenwichtige strijd.

Tja, ben het wel eens met de opmerking, eenmaal in de A-klasse = A-klasse. Op papier is Marieke Post statistisch sterker dan Kristy Ooms omdat ze meer winstpartijen heeft, maar het wil nog lang niet zeggen dat het geen goede partij kan worden. Kristy ziet deze partijen als uitdagingen, tenminste dat maak ik op uit haar posting...niets mis mee!

RedDawn
06-04-2014, 21:19
Tja, ben het wel eens met de opmerking, eenmaal in de A-klasse = A-klasse. Op papier is Marieke Post statistisch sterker dan Kristy Ooms omdat ze meer winstpartijen heeft, maar het wil nog lang niet zeggen dat het geen goede partij kan worden. Kristy ziet deze partijen als uitdagingen, tenminste dat maak ik op uit haar posting...niets mis mee!

Vond je het een goede partij dan? Ik vond het een mismatch. Respect voor Kristy Ooms dat ze de lef had om de wedstrijd aan te nemen en hem uitvocht, maar ik denk dat niemand hier mee wat is opgeschoten. Post niet, Ooms niet en het publiek ook niet.

Hetzelfde gold in mijn ogen ook voor de partij tussen Van de Heuvel en El Boustati. Ook daar was het krachtsverschil veel te groot. En ook hier had de matchmaker dat van tevoren zien kunnen aankomen. Een toptalent als El Boustati zetten tegen iemand die 15 partijen minder heeft gedraaid. Ik vind dat niet verstandig.

Ik ga nu weer even met mijn luie reet achter de computer zitten. ;)

de Stiep
07-04-2014, 07:21
Ik ga nu weer even met mijn luie reet achter de computer zitten. ;)[/QUOTE]

Hahaha, ook wel eens fijn RedDawn, neemt niet weg dat ik het met Kristy eens ben. Ben je A klasse, mag je niets uit de weg gaan. Dat noemen ze fightingspirit dacht ik. Enne Glen, bedankt voor de uitslagen.