PDA

View Full Version : Fred Sikking wint wereldtitel Full Muay Thai -95 kg



Boxingdesign
06-04-2014, 21:02
Fred Sikking heeft de wereldtitel Full Muay Thai -95 kg gepakt tegen Cengiz Opzamuk!!! Op naar de volgende wereldtitel tegen Boy Boy

Willem033
06-04-2014, 21:11
Die Ozpamuk was volgens mij 1 of 2 jaar geleden nog N klasser.

R.D.N
06-04-2014, 21:47
hahahahahah in het zwaargewicht kan het snel gaan.

RedDawn
06-04-2014, 22:04
Weet iemand voor welke bond dit was?

Willem033
07-04-2014, 18:40
Weet iemand voor welke bond dit was?

Zou ik ook wel willen weten.

Dannyboy
07-04-2014, 19:07
Gezien de diverse titels en bonden blijf ik het jammer vinden dat de lijst van "Jim" niet (meer) gehanteerd wordt.

Fred is in mijn ogen een echte kampioen en deze titel ook echt waard echter blijft het vreemd dat 2 nederlanders (of turkse nederlander) om een wereldtitel vechten. Ook al kwam dat bij de K1 ook wel eens voor :)

Desalniettemin zou een lijst met de "ranking" van nederland simpelweg inzicht verschaffen, al is het maar per bond.
Jim heeft enige tijd geleden dit opgezet echter is het door niemand opgepikt. Dit terwijl het toch handig/leuk/goed kan/zou zijn als bekend is wie de beste 10 van ieder gewicht bij de dames en heren zijn.

Desnoods om aanspraak te maken op partijen bij Glory, Enfusion of iets dergelijks.

ps: van harte Fred Sikking en team, het is jullie gegund!

blade
07-04-2014, 19:09
Zou ik ook wel willen weten.


denk dat Fred dat ook wel zou willen weten:lol: zal wel een vaag bondje zijn iig

R.D.N
07-04-2014, 19:28
Allemaal leuk en aardig die Titels,maar ik vind je ben pas echt wereld kampioen als je een heel jaar lang tegen al toppers van de wereld vecht tot 95 kilo en uit eindelijk blijven de 2 over en die gaan voor de titel.
Je kan tegenwoordig nou tegenwoordig het is altijd wel zo geweest bij elke bond voor een wereld titel vechten.
K1 of ufc kampioen dat zijn kampioenen.
Maar goed sowieso geen pannenkoek die Sikking en leuk voor hem dat ie zo'n titel heeft
Nu word het tijd dat ze hem in Glory gooien en daar kan die zich meten aan de echte toppers tot 95 kilo.

Willem033
07-04-2014, 20:23
Het is idd gewoon jammer dat er zoveel bonden zijn die overal het etiket wereldtitel opplakken.
Is als vechter zijnde natuurlijk leuk dat je een wereldtitel op zak hebt.
Maar zet iedereen met een andere titel dan die van Glory tegenover Spong of Saki, dan gaan we zien wie de echte wereldkampioen is.