PDA

View Full Version : UFC releases Jake Shields



Harrie Nak
07-04-2014, 16:00
http://www.mmafighting.com/2014/4/7/5589824/ufc-releases-jake-shields

:confused:

YoMarK
07-04-2014, 16:14
Tja, sta er niet zo van te kijken. UFC houd niet van dit soort vechters. Bovendien heeft ie positief getest op "iets" tegen Herman....

T15Boxing
07-04-2014, 16:48
Ik zal hem en zijn oog prikken niet missen. Maar toch ben ik nog steeds onder de indruk van hoe hij Maia outgrappled heeft.

Wiseguy
07-04-2014, 16:49
De UFC geeft hiermee een signaal af. Zijn partijen zijn verschrikkelijk. Wat een contrast met de Diaz broers en Melendez.

breahule
07-04-2014, 16:55
Niet terecht maar vanuit het entertainment-point gezien logisch

steftheboxer
07-04-2014, 17:15
Niet terecht maar vanuit het entertainment-point gezien logisch

We moeten oppassen om alles vanuit entertainment te gaan beoordelen. MMA is en blijft een sport en je kan veel zeggen over de stijl van Shields maar meneer heeft wel wins tegen Maia, Woodley, Kampman, Henderson, Lawler, Dailey, Thompson, Condit, en Okami. Ik snap het eerlijk gezegd niet dat ze hem laten gaan....

Lionheart
07-04-2014, 18:13
Begrijpelijk,

Vind het een oersaaie vechter.

TOON
07-04-2014, 18:56
We moeten oppassen om alles vanuit entertainment te gaan beoordelen. MMA is en blijft een sport en je kan veel zeggen over de stijl van Shields maar meneer heeft wel wins tegen Maia, Woodley, Kampman, Henderson, Lawler, Dailey, Thompson, Condit, en Okami. Ik snap het eerlijk gezegd niet dat ze hem laten gaan....

dit dus idd, ben niet kapot van de vechter, maar met het oog op z'n prestaties....tja...

RocknRolla
07-04-2014, 19:48
bijna allemaal wins die je opnoemt op saaie decisions

RocknRolla
07-04-2014, 19:50
bijna allemaal wins die je opnoemt op saaie decisions. laatste win op submission in 2009. nuff said

Sato
07-04-2014, 21:35
bijna allemaal wins die je opnoemt op saaie decisions. laatste win op submission in 2009. nuff said

Saaie wins tegen de top is nog altijd beter dan verliezen tegen de top.
Zijn wins zijn zijn salaris. Je was zeker wel helemaal in de wolken toen Overeem van Mir won?
Tja, nuff said.

Turboknecht
07-04-2014, 22:45
Qua sportprestaties misschien niet terecht, maar hij was inderdaad wel doodsaai. Ik zal hem niet missen. Wel is het inderdaad zo dat ze bij de UFC gewoon willen dat iedereen komt om te knallen. Ik zie zelf liever ook knalpartijen. Naast sport is het natuurlijk eveneens entertainment. Soms ligt het balletje iets meer in de ene hoek dan de andere, daar ga je niets aan veranderen.

kruikenstad goes bjj
07-04-2014, 22:51
Mogen ze van mij Lyoto Machida ervan mij ook wel uit gooien,ook vaak slaapverwekkende partijen

hypergiant
07-04-2014, 23:25
Shields is een bjj meester, dat heeft hij helaas niet altijd in de UCF kunnen laten zien. Ze hadden beter alle worstelaars die alleen maar komen worstelen eruit kunnen gooien. Jake Shields verdient met wins op al die grote namen wel wat meer krediet. Ik vind het ook wat hebben dat hij vele gyms heeft bezocht en afwisselend traint. Je ziet nu steeds vaker dat vechters als aanvulling op hun training ergens anders gaan trainen. Neem bijvoorbeeld Jose Aldo die met Souwer traint. Shields doet het al jaren.

Wiseguy
08-04-2014, 07:32
Mogen ze van mij Lyoto Machida ervan mij ook wel uit gooien,ook vaak slaapverwekkende partijen

Lyoto Machida is een sluipmoordenaar, waarbij een finish altijd in de lucht hangt. Het is spannend om te kijken wanneer hij toeslaat. Dit gevaar heeft Jake Shields absoluut niet.

Willem033
08-04-2014, 10:09
Ik vraag me wel eens af he, als Machida een tegenstander krijgt die ook achteruit loopt. Komt die dan wel naar voren?

RocknRolla
08-04-2014, 17:35
Saaie wins tegen de top is nog altijd beter dan verliezen tegen de top.
Zijn wins zijn zijn salaris. Je was zeker wel helemaal in de wolken toen Overeem van Mir won?
Tja, nuff said.


weet niet waar je dit vandaan haalt want heb nog nooit op dit forum iets gezegd over overeem. Het is inderdaad beter dan verliezen maar al zijn wins na 2009 zijn decisions en ook nog eens saai. Neemt niet weg dat hij een topatleet maar hij is slecht te verkopen dat snap ik ook heel goed.

Dus voortaan kom met iets inhoudelijks ipv met rare opmerkingen te gooien.

T15Boxing
08-04-2014, 17:55
Demian Maia lijkt ook in gevaar te zijn en dezelfde weg te volgen als Fitch en Shields.

my2cents
08-04-2014, 23:44
Ik vraag me wel eens af he, als Machida een tegenstander krijgt die ook achteruit loopt. Komt die dan wel naar voren?

Begrijp niet dat mousasi maar bleef komen, denk dat je machida grotendeels onschadelijk maakt als je niet maar blijft aanvallen...

Maar ja wat wil je met zo'n corner

Willem033
09-04-2014, 00:06
Ik snap niet dat zijn tegenstanders niet een keer t midden van de octagon pakken en zeggen kom is naar voren man.

YoMarK
09-04-2014, 10:09
Demian Maia lijkt ook in gevaar te zijn en dezelfde weg te volgen als Fitch en Shields.
Misschien heb je gelijk, maar vind Maia voor veel meer spektakel zorgen dan Fitch en Shields. B.v in de eerste ronde tegen McDonald ging ie er echt voor. In de latere ronden was het goed te merken dat hij geen jonge god meer is(al 36)...dan is het zonder PED's toch lastig.