PDA

View Full Version : TUF Brazil 3 Sonnen vs Silva Fight Video



Wheelie
14-04-2014, 13:48
https://www.youtube.com/watch?v=iftELA0HS98#t=170

Pahlavan
14-04-2014, 14:12
Zo zal het gevecht ook verlopen vrees ik. Chael die voor een takedown gaat en dan baby punches gebruikt om zo een decision te winnen.
Wel nogal kinderachtig wat daar allemaal gebeurt tijdens dit tuf seizoen.

ps: die vinny magalhaes is ook een vies mannetje... Dit seizoen helpt hij als coach bij team sonnen en zoals je in dat filmpje ziet zit hij tegen chael te zeggen wie hem wel en niet geslagen heeft. En tijdens het tuf seizoen waarin mir en noguira de coaches waren zat hij tegen mir slecht over noguira te praten (waarop noguira hem vervolgens aansprak).

lopez86
14-04-2014, 15:02
Zo zal het gevecht ook verlopen vrees ik. Chael die voor een takedown gaat en dan baby punches gebruikt om zo een decision te winnen.
Wel nogal kinderachtig wat daar allemaal gebeurt tijdens dit tuf seizoen.

ps: die vinny magalhaes is ook een vies mannetje... Dit seizoen helpt hij als coach bij team sonnen en zoals je in dat filmpje ziet zit hij tegen chael te zeggen wie hem wel en niet geslagen heeft. En tijdens het tuf seizoen waarin mir en noguira de coaches waren zat hij tegen mir slecht over noguira te praten (waarop noguira hem vervolgens aansprak).

Wat Chael vervolgens gaat winnen.
Lijkt wel alsof je vergeet dat Wanderlei hier de aanstichter is, niet Chael.
En volgens mij is Dida hier het vieze mannetje, tenslotte is hij het die Chael suckerpunched van achteren, hoe laf.
Maar dat zie jij allemaal niet, over een roze bril gesproken.

YoMarK
14-04-2014, 15:19
En volgens mij is Dida hier het vieze mannetje, tenslotte is hij het die Chael suckerpunched van achteren, hoe laf.
2x

Pahlavan
14-04-2014, 15:20
Wat Chael vervolgens gaat winnen.
Lijkt wel alsof je vergeet dat Wanderlei hier de aanstichter is, niet Chael.
En volgens mij is Dida hier het vieze mannetje, tenslotte is hij het die Chael suckerpunched van achteren, hoe laf.
Maar dat zie jij allemaal niet, over een roze bril gesproken.

Is it that time of the month again?!
Misschien eerst goed lezen en dan reageren.
1: ik zeg toch dat chael het gevecht gaat winnen?! Waar slaat je eerste regel dan op?
2: zei ik ergens dat Chael de aanstichter is dan? Ik zeg juist dat ik alle drama tijdens dit seizien kinderachtig vind.
3: zeg ik ergens dat Dida NIET vies bezig is of dat ik wat hij doet goedkeur? Ik gebruikte niet voor niks 'PS'...om aan te geven dat mijn comment over Vinny off topic is en niet samenhangt met de rest.

Dus de volgende x aub eerst een leesbril opzetten voordat je anderen beschuldigt van het dragen van een roze bril want volgens mij zeg ik nergens een positief woord over Wanderlei of iets dergelijks.

lopez86
14-04-2014, 15:33
Is it that time of the month again?!
Misschien eerst goed lezen en dan reageren.
1: ik zeg toch dat chael het gevecht gaat winnen?! Waar slaat je eerste regel dan op?
2: zei ik ergens dat Chael de aanstichter is dan? Ik zeg juist dat ik alle drama tijdens dit seizien kinderachtig vind.
3: zeg ik ergens dat Dida NIET vies bezig is of dat ik wat hij doet goedkeur? Ik gebruikte niet voor niks 'PS'...om aan te geven dat mijn comment over Vinny off topic is en niet samenhangt met de rest.

Dus de volgende x aub eerst een leesbril opzetten voordat je anderen beschuldigt van het dragen van een roze bril want volgens mij zeg ik nergens een positief woord over Wanderlei of iets dergelijks.

Nee hoor, das pas over een week :ehhh:
Gaat me er ook niet zo om wat je niet neerschrijft, dan had ik dat wel benoemd.
Dus dat kan je hierboven wel pontificaal benadrukken, maar juist de dingen die jou opvallen en waarmee je replied zijn opmerkelijk te noemen.

Bloeba
14-04-2014, 15:40
Is het de gewoonte op mixfight om altijd maar elkaars posts te mieren-neuken en er een groot ding van te maken ?

Of om als iemand zijn mening geeft hard maar naar argumenten te zoeken waarom diegene zijn mening niet mag hebben.. raar

T15Boxing
14-04-2014, 15:41
Wanderlei zeg. *facepalm*. Duidelijk begint hij het en dan heb je nog een lafaard als Andre Dida. Ik zie nu liever Dida vs Sonnen dan tegen Silva.

Silat
15-04-2014, 00:36
Die hele shit is nep dus waar discuseren jullie over? Het is een scriptes show. Comon...

Overhand Right
15-04-2014, 01:17
Het ziet er inderdaad al te staged uit. Alles aan dit filmpje zuigt gewoon keihard. Gatverdamme, jammer dat UFC dit gebruikt om een gevecht te hypen. En als je het dan toch doet, doe het dan op een geloofwaardige manier.

Een Badr die tijdens de persconferentie van de K1-Final beloofd, dat hij Overeem binnen 3 minuten eruit slaat; daar geniet ik van. Dat is echt! dit is poep.

Asura
15-04-2014, 23:25
Het is duidelijk echt. Dida is aan het stompen op het achterhoofd van Chael en is hier nog trots op ook. De stoten op de grond waren ook niet ingehouden. De reden waarom het neppig lijkt is hoe Chael naar achter springt en in wat houterige verdedigingspositie staat.

Als het gestaged zou zijn zou Wanderlei echt niet vrijwillig op de grond gaan willen liggen, zijn imago is er niet beter van geworden als MMA-vechter noch als persoon, dan zou er eerder een duwpartij in scene worden gezet.

Asura
15-04-2014, 23:28
Zo zal het gevecht ook verlopen vrees ik. Chael die voor een takedown gaat en dan baby punches gebruikt om zo een decision te winnen.
Wel nogal kinderachtig wat daar allemaal gebeurt tijdens dit tuf seizoen.

ps: die vinny magalhaes is ook een vies mannetje... Dit seizoen helpt hij als coach bij team sonnen en zoals je in dat filmpje ziet zit hij tegen chael te zeggen wie hem wel en niet geslagen heeft. En tijdens het tuf seizoen waarin mir en noguira de coaches waren zat hij tegen mir slecht over noguira te praten (waarop noguira hem vervolgens aansprak).

Ik snap niet waarom Magalhaes niet zou mogen zeggen wie Chael sloeg. Het lijkt me normaal om iemand daarover te informeren na een knokpartij. Dida is wel een man met weinig inhoud.

Asura
17-04-2014, 18:32
White: Wanderlei Silva injured back in Sonnen brawl, had to postpone fight

UFC President Dana White bristles at the idea that a brawl between Wanderlei Silva (http://mmajunkie.com/tag/wanderlei-silva/) and Chael Sonnen (http://mmajunkie.com/tag/chael-sonnen/) on “The Ultimate Fighter: Brazil 3″ was staged.


It was certainly real enough to force the postponement of the opposing coaches’ end-of-season fight, the executive told MMAjunkie.


“What happened was Wanderlei got hurt in that fight,” White said following Wednesday’s TUF Nations Finale. “He got double legged on the concrete and he hurt his back. He hurt his hand punching Chael in the head and he got injured.

“He couldn’t fight on time because he got hurt in the fight f—ing coaching a show. I’m done being angry now. I was angry when it happened. It’s just disgusting.”

Lees de rest op:
http://mmajunkie.com/2014/04/white-wanderlei-silva-injured-back-in-sonnen-brawl-had-to-postpone-fight/

Pahlavan
17-04-2014, 18:50
Ik snap niet waarom Magalhaes niet zou mogen zeggen wie Chael sloeg. Het lijkt me normaal om iemand daarover te informeren na een knokpartij. Dida is wel een man met weinig inhoud.

Dat mag hij ook zeker wel zeggen maar het viel me op dat hij als braziliaan toch wel vaker de kant van de amerikanen kiest (in dit geval wel terecht hoor daar niet van) terwijl die brazilianen er juist bekend om staan dat ze enorm nationalistisch zijn. Viel me gewoon op.
Al helemaal toen hij big Nog, die toch wel door alle brazilianen geliefd is, zat de beledigen achter zijn rug om bij Frank Mir.