PDA

View Full Version : Tyrone Spong - Superman??



Fasada
16-04-2014, 22:28
Zag net een filmpje dat Tyrone 40 uur na zijn operatie al loopt


https://www.youtube.com/watch?v=REb7dCmo0ao

To all my fans and supporters - I realize I have not been very active on social media for the past couple of months. I experienced two great tragedies in my family during my training camp. I lost a great friend and former coach Tarik el Idrissie to an early death last month and my uncle in South America was brutally murdered just two weeks apart. These tragic losses hit my family very hard, and I channeled my emotion into the short time I had left to train for Istanbul, only to break my leg. All the love and support from you pushed me through and motivates me to come back STRONGER! I am a warrior in heart, mind and soul and I will be back soon. I will be posting more pics and videos like this one for you (shot 40 hours post-surgery)

T15Boxing
16-04-2014, 22:43
Wow. Respect. Dat is alles wat ik hierover kan zeggen.

Minotauro
16-04-2014, 23:22
Knap, maar lijkt me niet erg slim toch?

micha
16-04-2014, 23:39
Knap, maar lijkt me niet erg slim toch??

ik snap het niet?

Pansier
17-04-2014, 00:10
?

ik snap het niet?

Het been is verbrijzeld/gebroken?

Leventdepevent
17-04-2014, 00:23
lijkt mij ook niet erg slim zo net na een operatie

Nosferatu187
17-04-2014, 00:47
https://www.youtube.com/watch?v=QT8q9SMYjlw

Amsterdam'r
17-04-2014, 00:55
Neem aan dat het enigszins gespalkt is. En dan voel je zelf wel wat kan of niet.
Meen wel dat het bij Anderson Silva een tijdje duurde voor we hem de trap af zagen lopen.
Kan ook zijn dat het later geüpload is toen door Silva..

Iig hoop dat het herstel voorspoedig verloopt voor de King of the Ring!
En niet dat de wil om zsm weer te trainen het herstel in de weg gaat staan (forceren..).

Lionheart
17-04-2014, 01:16
Top!

Hoop hem snel weer in actie te zien!

En wat betreft of het slim is of niet? Ik denk dat Tyrone en het hele team met pro's achter hem precies weten wat wel en niet kan.

A true warrior!

de Stiep
17-04-2014, 03:22
Kom eens op jongens. Tyrone is een gruwelijke bikkel, maar wat wil hij nu bewijzen ? Pijn is fijn, bloed is goed.... zo heb ik mijn knie naar de kloten geholpen. Tuurlijk heeft hij ietsiepietie betere artsen dan ik ooit had, maar toch. Niet doen, relaxed terugkomen en dan de hele wereld weer onderuit stompen !! He broer, JIJ hoeft echt niks nakes nada aan wie dan ook te bewijzen. Jij bent een Exocetraket. Proven in combat !!

Garcia
17-04-2014, 10:17
Tja, niet slim ...

Richelieu
17-04-2014, 10:20
Beterschap Tyrone!

M3
17-04-2014, 10:51
Ik denk dat dat Tyrone intensief begeleid wordt door oa Ryan Bindraban, die echt wel weten of iets kan of niet, ik heb er ook mijn vraagtekens bij, maar denk niet dat hij zijn carriere op het spel zet(eventuele complicaties in de toekomst) om alleen voor de buitenwereld een filmpje te maken.

Minotauro
17-04-2014, 11:10
Gebroken/verbrijzeld en dan na 4 dagen er op lopen? Totaal niet slim lijkt me. Ben groot fan van Tyrone en hoop dan ook dat hij harder dan ooit terugkomt, maar dit had hij beter over minimaal twee weken kunnen doen

king
17-04-2014, 11:18
Kom eens op jongens. Tyrone is een gruwelijke bikkel, maar wat wil hij nu bewijzen ? Pijn is fijn, bloed is goed.... zo heb ik mijn knie naar de kloten geholpen. Tuurlijk heeft hij ietsiepietie betere artsen dan ik ooit had, maar toch. Niet doen, relaxed terugkomen en dan de hele wereld weer onderuit stompen !! He broer, JIJ hoeft echt niks nakes nada aan wie dan ook te bewijzen. Jij bent een Exocetraket. Proven in combat !!

x2. Dat hij een bad mo-fo is hoeft hij niet meer te bewijzen, maar om te weten dat dit niet slim is hoef je geen arts te zijn.

R.D.N
17-04-2014, 13:00
Hmmm mag hopen dat het op advies is van een dokter,zoniet lijkt het me niet helemaal slim.

Fasada
17-04-2014, 13:33
Dit was een reactie van Rayen:

For all the concerns about pressure on his leg, rest procedures etc, Thanks for all your advices. But this rehab program is according to the latest protocols available and is approved by the best surgeons in the States. Closed chain weightbaring is the most important part of rehabilitation now. Thanks mr.Roy de Ruig and Sonja Vasilda. WE ABSOLUTELY TAKE NO CHANGES WITH THIS SUPERSTAR.

Daarnaast kreeg ik een reactie op mijn eigen facebook nadat ik zijn filmpje had gepost want toen waren er ook bekende van mij die vroegen of het wel verstandig was en twee mensen reageerde daarop met:

1) yes, vorige week ACL Operatie, nieuwe techniek, en meteen vanaf 1e dag 100% belasting (op geleide van pijn, evt met krukken) . . dus ja idd, steeds sneller zien we dat eerdere belasting (op geleide van kunnen, neuromusculaire controle, en pijn) en gesloten keten training sneller en beter effect heeft op revalidatie

2) Heeft hij er een titanium pen in? Ik moest er destijds met hetzelfde kwetsuur ook direct mee lopen.(6 jaar terug, ik wel met krukken) Succes met herstel!

Richelieu
17-04-2014, 13:49
Thanks Fabrice!

Turboknecht
18-04-2014, 16:44
Anderhalf jaar geleden had ik een stukje van mijn kuitbeen gebroken en moest toen ook vrij gauw lopen. Uiteindelijk was ik een volle maand eerder volledig hersteld dan gebruikelijk.

Kemal
18-04-2014, 22:24
jeetje das erg snel zeg! Spoedig herstel gewenst!

mario the count
21-04-2014, 09:53
Doet tie sneller dan mij. Kan niet wachten om hem weer in de ring te zien straks.

jantje11
05-05-2014, 01:21
Hij is ook alweer aan het trainen !


http://youtu.be/hzj-Lg5X8fM

Amsterdam'r
05-05-2014, 03:09
Dat hij snel, maar verantwoord, weer mag knallen!


Vertaling van de tekst onder de video:

Tyrone "The Paraíba" Spong 18 days after surgery sending a hug to the Brazilian fans.


War Tyrone "Paraiba" (= "Superman" :lol: ?)

weks
05-05-2014, 10:47
er is al een nieuw filmpje waarin hij op de pads bezig is in de kooi
op z'n Twitter

weks
05-05-2014, 10:48
excuses dat is dat filmpje natuurlijk

Nick2802
25-06-2014, 12:34
vraag me af hoe het met Tyrone gaat. Ik hoop nog altijd dat hij onze HW held gaat worden....

Pansier
25-06-2014, 13:33
Dat hij snel, maar verantwoord, weer mag knallen!


Vertaling van de tekst onder de video:

Tyrone "The Paraíba" Spong 18 days after surgery sending a hug to the Brazilian fans.


War Tyrone "Paraiba" (= "Superman" :lol: ?)

Wel een gave bijnaam haha! Hoop ook zo dat Spong terugkomt, maar dan in de LHW!