PDA

View Full Version : Badr Hari Marokkaanse sportman van het jaar.



elpappi
17-04-2014, 14:30
Bron AT5.

Badr Hari is in Marokko verkozen tot sportman van het jaar. Hij kreeg maar liefst 86 procent van de stemmen.
De prijs heet officieel Prix Mars d'Or en de verkiezing is op basis van stemmen via internet. Dat meldt Lemag.ma (http://www.lemag.ma/Prix-Mars-d-Or-2013-Badr-Hari-elu-meilleur-sportif-marocain_a82476.html).
Badr Hari won in 2013 een belangrijke kickbokswedstrijd (http://www.at5.nl/artikelen/115067/badr-hari-wint-wedstrijd-in-moskou) in Moskou. In november versloeg hij Alexey Ignashov. Toch was hij vooral in het nieuws vanwege de rechtszaak (http://www.at5.nl/artikelen/122121/uitspraak-in-zaak-tegen-badr-hari-live) tegen hem.

Hier word ik niet goed van. :swear:

R.D.N
17-04-2014, 14:45
Tja zag het op het nieuws,maar wat heeft Marokko nog meer aan topsporters dan,wat voetballers thats it.

onne1983
17-04-2014, 14:52
Bron AT5.

Badr Hari is in Marokko verkozen tot sportman van het jaar. Hij kreeg maar liefst 86 procent van de stemmen.
De prijs heet officieel Prix Mars d'Or en de verkiezing is op basis van stemmen via internet. Dat meldt Lemag.ma (http://www.lemag.ma/Prix-Mars-d-Or-2013-Badr-Hari-elu-meilleur-sportif-marocain_a82476.html).
Badr Hari won in 2013 een belangrijke kickbokswedstrijd (http://www.at5.nl/artikelen/115067/badr-hari-wint-wedstrijd-in-moskou) in Moskou. In november versloeg hij Alexey Ignashov. Toch was hij vooral in het nieuws vanwege de rechtszaak (http://www.at5.nl/artikelen/122121/uitspraak-in-zaak-tegen-badr-hari-live) tegen hem.

Hier word ik niet goed van. :swear:
Zie het maar als een populariteits prijs. Als sportprijs kan je dat niet serieus nemen, zijn sportieve prestaties zijn namelijk niet echt om trots op te zijn de laatste jaren,
Maar geeft wel aan hoe populair hij is.

Willem033
17-04-2014, 14:53
Nooo G.
1 Mocro won de marathon van Rotjeknor.

Pahlavan
17-04-2014, 14:53
Tja, ik zal hier maar niet al te veel woorden aan vuil maken. Het feit dat ze een crimineel, die met name het afgelopen jaar vaker in een rechtzaal stond dan in de ring, kiezen als sportman van het jaar.... wat moet je daar nou over zeggen...

Peter0711
17-04-2014, 16:06
86 % Stemmen?? WTF Of dat klopt niet,of die mensen in Marokko sporen niet helemaal.

Haha Sportman van het jaar.. Eerder loser van het jaar!

R.D.N
17-04-2014, 16:18
Nooo G.
1 Mocro won de marathon van Rotjeknor.

Whahahahahah see see.

Flabbert
17-04-2014, 17:40
dit is toch om te giiiiiiieeerreeen

http://www.webshopgerardjoling.nl/media/catalog/product/cache/1/image/800x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/o/m/om_te_gieren_gerard_wit_.jpg

:lol: moet niet gekker worden!

Asura
17-04-2014, 17:43
Tja, ik zal hier maar niet al te veel woorden aan vuil maken. Het feit dat ze een crimineel, die met name het afgelopen jaar vaker in een rechtzaal stond dan in de ring, kiezen als sportman van het jaar.... wat moet je daar nou over zeggen...

Culturen verschillen.

RocknRolla
17-04-2014, 17:45
raar volk

Nosferatu187
17-04-2014, 17:54
Tja, ik zal hier maar niet al te veel woorden aan vuil maken. Het feit dat ze een crimineel, die met name het afgelopen jaar vaker in een rechtzaal stond dan in de ring, kiezen als sportman van het jaar.... wat moet je daar nou over zeggen...

het is geen crimineel maar een verkeerd begrepen jongen hij is heel lief van binnen, de maatschappij snapt hem alleen niet.

e-type
17-04-2014, 19:30
Was ook een voorspelbare overwinning voor Badr. De overige twee kandidaten, Benaouf A. zit vast en Inchomar B. is onlangs geliquideerd, dus beiden konden niet voldoende sporten afgelopen jaar.

Asura
17-04-2014, 19:47
De regels worden volgend jaar verandert, sportactiviteiten zoals wegsprinten van de politie word ook gewoon meegeteld. Als dat eerder was gebeurd was Benouaf nu de rechtmatige winnaar.

Klassikl
17-04-2014, 19:50
In het nieuws komen is voor sommige ook een sport. Daarin heeft ie toch bijna alle sporters verslagen!

Kemal
17-04-2014, 20:54
Leuk voor Badr toch.

Leventdepevent
17-04-2014, 21:18
86 % Stemmen?? WTF Of dat klopt niet,of die mensen in Marokko sporen niet helemaal.

Haha Sportman van het jaar.. Eerder loser van het jaar!
tis bijna allemaal familie van elkaar dan zit je zo aan die 86% :P

tidelot
17-04-2014, 21:48
tis bijna allemaal familie van elkaar dan zit je zo aan die 86% :P

hahahahaah, je bent zeker de leukste thuis :twak: .

dus omdat een of ander gare radio dat roept moeten we dat maar klakkeloos over nemen.
en behalve dat, in badr kennen ze badr alleen van youtube.

er zijn veel andere Marokkanen die het op sport niveau veel beter doen dan badr.
als je het aan mij vraagt is mehdi benatia de beste marokaanse sporter van afgelopen jaar.

Benatia to rebuild Man Utd defenceDAVID MOYES is pondering making a move for Roma centre-half Mehdi Benatia.





















Share








17
































By Jack Wilson (http://www.dailystar.co.uk/search/Jack+Wilson)/Published 19th December 2013
http://images.dailystar-uk.co.uk/dynamic/58/photos/898000/620x/60898.jpgRoma's Mehdi Benatia has interested Manchester United [GETTY]
Manchester United had a look at the Morocco international, 26, over the summer before he swapped Udinese for Roma.
Udinese paid £11.3m for his services but United have continued to keep close tabs on his progress.
Moyes has been impressed with Benatia's impressive showings that have helped Roma become one of Serie A's hardest teams to break down.
http://images.dailystar-uk.co.uk/dynamic/58/photos/899000/60899.jpgBenatia has interested David Moyes [GETTY]
And he wants to renew his interest ahead of a possible deal when the transfer window reopens.
According to sources on the continent, Moyes reckons Benatia is the man who can shore up his ageing defence.
Both Nemanja Vidic, 32, and Rio Ferdinand, 35, are the wrong side of 30 and Benatia is seen as the better long-term option

Flabbert
17-04-2014, 22:02
tis bijna allemaal familie van elkaar dan zit je zo aan die 86% :P



hahah LOL ik vond hem anders wel grappig... :D

payap
17-04-2014, 23:31
86% van de stemmen valt me wel wat tegen. Een Kim Jong-un wint verkiezingen gewoon met 100%!

kooivechter
18-04-2014, 01:58
Trieste huldiging door Marokko om zo,n idioot uit te roepen tot sportman van het jaar. Geeft wel weer de waarde aan van zo,n onderscheiding

tarantula
18-04-2014, 02:16
Echt een kortzichtige visie hier zeg, in marokko zijn ze niet zo bezig met de hele rechtzaak gedoe van badr en zijn slechte imago daar kennen ze hem gewoon van de ring en zijn prestaties in het verleden en zijn daarop trots.

Als je een klein beetje kennis en wijsheid hebt dan weet je dat er meer is dan alleen dit kleine stuk land die we delen met 17 miljoen mensen, respect voor andere culturen ookal zit je met je hoofd zo diep in je eigen cultuur en niks kan begrijpen van alles wat niet strookt met je eigen straatje.

Pahlavan
18-04-2014, 02:40
Echt een kortzichtige visie hier zeg, in marokko zijn ze niet zo bezig met de hele rechtzaak gedoe van badr en zijn slechte imago daar kennen ze hem gewoon van de ring en zijn prestaties in het verleden en zijn daarop trots.

Als je een klein beetje kennis en wijsheid hebt dan weet je dat er meer is dan alleen dit kleine stuk land die we delen met 17 miljoen mensen, respect voor andere culturen ookal zit je met je hoofd zo diep in je eigen cultuur en niks kan begrijpen van alles wat niet strookt met je eigen straatje.

Ik begrijp niet zo goed wat dit met cultuur te maken heeft?!
Dus dat men hier vindt dat een crimineel die dit hele jaar vrijwel niks heeft bereikt binnen de sport niet als sportman van het jaar moet worden gekozen heeft iets met de nederlandse cultuur te maken? In andere culturen is dat normaal?

Bovendien denk ik persoonlijk dat het erg naïef is om te beweren dat men in marokko badr alleen van youtube kent en verder niks van al het andere gedoe rondom badr af weet. Ik bedoel zelfs op amerikaanse websites worden artikelen geplaatst over zijn rechtzaak etc. Maar de marokkanen zelf zijn hier dus niet van op de hoogte?

Persoonlijk denk ik dat ze het heus wel weten maar dat het ze simpelweg gewoon weinig boeit. Ik bedoel zelfs hier op mixfight zijn er nog mensen die zijn daden goedpraten.

maarja, dat is puur mijn eigen indruk en dus niet gebasseerd op feiten.

ArjanV
18-04-2014, 08:33
Badr Hari sportman van het jaar....het niveau van de sport in het algemeen zal dan wel niet bijzonder hoog zijn in Marokko,hoewel ik wel weet dat ze een aantal goede lopers hebben,het gedoe met justitie in Nederland heeft de keuze blijkbaar ook niet echt beinvloed,waarschijnlijk deels omdat dat dat wel zal komen door die racistische Hollanders die altijd maar tegen die goedlachse,vriendelijke,lieve Marokkanen bezig zijn en deels misschien ook wel omdat het voor Marokkanen de normaalste zaak van de wereld lijkt te zijn om overhoop te liggen met justitie... Badr Hari zelf wordt ondertussen een beetje een zielig verhaal, prestaties,zo ze er al zijn,zijn ver beneden peil en om zijn boekje te promoten,waarvan er waarschijnlijk meer gestolen dan verkocht gaan worden,schroomt hij zelfs niet om de grote Ernesto Hoost ,die een niveau haalde in en buiten de ring waar Badr alleen van kan dromen,te beschadigen.....het wordt zo langzamerhand allemaal een beetje lachwekkend rondom Badr....

arielhelwani
18-04-2014, 09:14
Tja, ik zal hier maar niet al te veel woorden aan vuil maken. Het feit dat ze een crimineel, die met name het afgelopen jaar vaker in een rechtzaal stond dan in de ring, kiezen als sportman van het jaar.... wat moet je daar nou over zeggen...
Hater!! En toen kluivert de ene na de andere goal voor oranje erin schoot stonden jullie zeker niet te juichen? Stelletje chauvinistische hypocrieten!!

hakkelaar
18-04-2014, 09:48
Ach ach...we krijgen weer de "kijk ons Nederlanders fatsoenlijk zijn" en de "het zal wel aan de cultuur liggen" verhaaltjes. Hypoctiet gedoe. Tyson die zich binnen en buiten de ring heeft misdragen en is veroordeeld voor verkrachting, staat in verschillende top10 lijstjes van beste boksers ooit, en wordt gezien als een legende. Maar Badr, die een flutpopulairiteitsprijs wint van een kut radioprogrammatje, poeh poeh poeh wat een schande. Sommige mensen krijgen toch wel een hele harde plasser als ze de naam Badr hier voorbij zien komen, en komen al bashend en trekkend klaar. En grijpen de kans om ff 33 miljoen Marokkanen mee te bashen.

Wiseguy
18-04-2014, 10:05
De term crimineel wordt wel heel makkelijk gebruikt. Als we de letterlijke definitie gaan gebruiken is de volgende bondscoach van het Nederlands elftal (Guus Hiddink) ook een crimineel. Hoe kan de KNVB het toelaten dat hij het boegbeeld wordt van het Nederlandse voetbal.

Gefeliciteerd Badr

ArjanV
18-04-2014, 10:11
....het wordt zo langzamerhand allemaal een beetje lachwekkend rondom Badr....

Was mijn laatste zin in mijn vorige post hier....maar ik ben daarbij de Badr nutthuggers vergeten...

onne1983
18-04-2014, 10:57
Loop allemaal niet zo te janken om het Wij/Zij gedoe. Ik ben juist blij om in een land te leven met zoveel culturen.
Maar als ik op Badr af loop te zeiken is dat niet omdat het een Marokkaan is, maar gewoon omdat ik hem een laag figuur vind die zijn emoties niet onder controle kan houden en zo zichzelf en de Kickboks sport negatief aan de man brengt.
Ik ben gewoon door zijn uitbarstingen in combinatie met zijn waardeloze inzet als sportman, het respect voor Badr kwijtgeraakt.
De enige partij in de laatste 4 jaar waar hij trots op kan zijn is zijn winst tegen Saki. Verder waren zijn prestaties niet evenredig aan het talent dat hij bezit.
Gaat hij zich helemaal op de sport focussen en zet hij weer wat knal partijen neer, dan verdiend hij weer respect af bij de neutrale kickboks liefhebber.

Feit is alleen dat Badr dit jaar niets heeft laten zien op sportief gebied.
Knock out gegaan tegen Samedov en een draak van een partij tegen Iggy.

Er zijn genoeg kickboksers met Marokaanse roots die wel top prestaties in de ring hebben neergezet dit jaar.
Mohammed Jaraya, Ibrahim El Bouni, Mo ben Nasser, Illias Boulaid, Hicham El Gaoui.
In het voetbal en hardlopen heb je ook een hoop top sporters, en ik vind dat puur sportief gezien, deze mensen als sportman ver boven Badr staan.

Hopelijk draait Badr nog bij en gaat hij de wereld laten zien wat van talent hij heeft, maar tot die tijd ben ik absoluut geen fan van hem.

Pahlavan
18-04-2014, 11:55
Hater!! En toen kluivert de ene na de andere goal voor oranje erin schoot stonden jullie zeker niet te juichen? Stelletje chauvinistische hypocrieten!!

Nee. En waarom ben je er zo zeker van dat ik van oorsprong ook nederlands ben?! Denk je dat alleen de 100% pure hollanders van mening zijn dat badr een onderscheiding als sportman van het jaar niet verdient?
Wat een racistische opmerking zeg ;) Lol

Maar nee, gelukkig kan iedereen met een gezond verstand inzien dat badr deze prijs niet verdient. Zou naar mijn mening verder weinig te maken moeten hebben met of je uit nederland, marokko, turkije of zimbawe komt.

Peter0711
18-04-2014, 12:38
Ach ach...we krijgen weer de "kijk ons Nederlanders fatsoenlijk zijn" en de "het zal wel aan de cultuur liggen" verhaaltjes. Hypoctiet gedoe. Tyson die zich binnen en buiten de ring heeft misdragen en is veroordeeld voor verkrachting, staat in verschillende top10 lijstjes van beste boksers ooit, en wordt gezien als een legende. Maar Badr, die een flutpopulairiteitsprijs wint van een kut radioprogrammatje, poeh poeh poeh wat een schande. Sommige mensen krijgen toch wel een hele harde plasser als ze de naam Badr hier voorbij zien komen, en komen al bashend en trekkend klaar. En grijpen de kans om ff 33 miljoen Marokkanen mee te bashen.


OW,dus omdat Mike Tyson destijds in Amerika in opspraak kwam moeten wij alles wat Badr vandaag de dag hier in NL doet maar accepteren of door de vingers zien?? Het feit is dat de akties van Badr de laatste jaren alles behalve sportief zijn,en daarom lijkt het mij ook logisch dat iemand anders die sportprijs wint.

Ik vind Badr Hari een loser door zijn gedrag,heeft niks met zijn afkomst te maken.

tarantula
18-04-2014, 12:41
Ik begrijp niet zo goed wat dit met cultuur te maken heeft?!
Dus dat men hier vindt dat een crimineel die dit hele jaar vrijwel niks heeft bereikt binnen de sport niet als sportman van het jaar moet worden gekozen heeft iets met de nederlandse cultuur te maken? In andere culturen is dat normaal?

Bovendien denk ik persoonlijk dat het erg naïef is om te beweren dat men in marokko badr alleen van youtube kent en verder niks van al het andere gedoe rondom badr af weet. Ik bedoel zelfs op amerikaanse websites worden artikelen geplaatst over zijn rechtzaak etc. Maar de marokkanen zelf zijn hier dus niet van op de hoogte?

Persoonlijk denk ik dat ze het heus wel weten maar dat het ze simpelweg gewoon weinig boeit. Ik bedoel zelfs hier op mixfight zijn er nog mensen die zijn daden goedpraten.

maarja, dat is puur mijn eigen indruk en dus niet gebasseerd op feiten.


Het heeft zeker weten met cultuur te maken in marokko zit niet iedereen dagelijks aan de tv gekluisterd en volgt elke dag het nieuws, ze hebben geen rtl boulevard zoals hier die dagelijks bezig was met de rechtzaak verder kennen ze badr gewoon als de kickbokser die een aantal keer was uitgenodigd door de marokkaanse tv en die bevriend is met het koningshuis.

Je kunt het naief vinden maar toch is het zo, wat is anders jou verklaring jij die geen marokkaan bent en daar waarschijnlijk nooit bent geweest.

Peter0711
18-04-2014, 12:41
Hopelijk draait Badr nog bij en gaat hij de wereld laten zien wat van talent hij heeft, maar tot die tijd ben ik absoluut geen fan van hem.

Gaat niet meer gebeuren,die Badr waar iedereen op hoopt is volgens mij al "long gone" Hij is inmiddels ouder met een kop vol zorgen. Typisch gevalletje talent weg gooien zoals b.v Ignashof.. Gewoon zonde.

Klassikl
18-04-2014, 12:58
Ik snap nooit zo goed waarom sommige Badr ondanks alles zo fel willen verdedigen. Is dit puur omdat hij in het verleden mooie partijen heeft neergezet? Of zijn het vooral Marokkanen, die hem verdedigen omdat hij ook een Marokkaan is? Of is het nog iets anders waar ik niet aan gedacht heb?

Het is toch niet goed te keuren dat een getrainde kickbokser van wereldklasse zo vaak mensen de vernieling in slaat? Ik kan al geen begrip of respect opbrengen voor random mensen die als eerste oplossing naar geweld grijpen. Maar wanneer het een getrainde killer betreft, die heel goed weet wat voor schade hij kan aanrichten. Wordt dit enkel minder. Neem hierbij nog in ogensschouw zijn, in mijn ogen, onsympathieke karakter en gedrag in de rechtzaak en media. Wat in mijn optiek niet voor hem heeft gesproken.

Dat hij een prijsje wint in Marokko kan me niet interesseren, echter dat mensen naar andere atleten wijzen die ook iets fout hebben gedaan om aan te geven dat we geen kritiek op Badr mogen hebben. Dat vind ik dan weer te ver gaan. Want er is genoeg om kritiek over te geven. Er zijn zoveel mensen die hard werken in 'kickboksland' en de MMA scene. Die proberen om deze sporten het beeld te geven wat het verdiend. Vooral hier in Nederland. En dat dan een figuur als Badr Hari nu de toon zet wanneer het om kickboksen gaat, is gewoon spijtig. Figuren als Badr zorgen ervoor dat je raar aangekeken wordt wanneer je zegt dat je een vechtsport beoefend. Alsof ook jij een agressieve malloot bent. Vanuit dat oogpunt kunnen we hem en vele andere het wel kwalijk nemen als liefhebber of beoefenaar.

lopez86
18-04-2014, 13:05
Loop allemaal niet zo te janken om het Wij/Zij gedoe. Ik ben juist blij om in een land te leven met zoveel culturen.
Maar als ik op Badr af loop te zeiken is dat niet omdat het een Marokkaan is, maar gewoon omdat ik hem een laag figuur vind die zijn emoties niet onder controle kan houden en zo zichzelf en de Kickboks sport negatief aan de man brengt.
Ik ben gewoon door zijn uitbarstingen in combinatie met zijn waardeloze inzet als sportman, het respect voor Badr kwijtgeraakt.
De enige partij in de laatste 4 jaar waar hij trots op kan zijn is zijn winst tegen Saki. Verder waren zijn prestaties niet evenredig aan het talent dat hij bezit.
Gaat hij zich helemaal op de sport focussen en zet hij weer wat knal partijen neer, dan verdiend hij weer respect af bij de neutrale kickboks liefhebber.

Feit is alleen dat Badr dit jaar niets heeft laten zien op sportief gebied.
Knock out gegaan tegen Samedov en een draak van een partij tegen Iggy.

Er zijn genoeg kickboksers met Marokaanse roots die wel top prestaties in de ring hebben neergezet dit jaar.
Mohammed Jaraya, Ibrahim El Bouni, Mo ben Nasser, Illias Boulaid, Hicham El Gaoui.
In het voetbal en hardlopen heb je ook een hoop top sporters, en ik vind dat puur sportief gezien, deze mensen als sportman ver boven Badr staan.

Hopelijk draait Badr nog bij en gaat hij de wereld laten zien wat van talent hij heeft, maar tot die tijd ben ik absoluut geen fan van hem.

/thread

Brainthief
18-04-2014, 13:13
De term crimineel wordt wel heel makkelijk gebruikt. Als we de letterlijke definitie gaan gebruiken is de volgende bondscoach van het Nederlands elftal (Guus Hiddink) ook een crimineel. Hoe kan de KNVB het toelaten dat hij het boegbeeld wordt van het Nederlandse voetbal.

Gefeliciteerd Badr
Wtf heeft dat er nu weer mee te maken. Guus Hiddink is een vieze geldwolf die de belastingdienst heeft genaaid en dus de belastingbetaler. Badr intimideerd, molesteerd en verminkt mensen.

tidelot
18-04-2014, 14:58
Tja zag het op het nieuws,maar wat heeft Marokko nog meer aan topsporters dan,wat voetballers thats it.


Tja, ik zal hier maar niet al te veel woorden aan vuil maken. Het feit dat ze een crimineel, die met name het afgelopen jaar vaker in een rechtzaal stond dan in de ring, kiezen als sportman van het jaar.... wat moet je daar nou over zeggen...


86 % Stemmen?? WTF Of dat klopt niet,of die mensen in Marokko sporen niet helemaal.

Haha Sportman van het jaar.. Eerder loser van het jaar!


Culturen verschillen.


raar volk


tis bijna allemaal familie van elkaar dan zit je zo aan die 86% :P

badr is alles behalve een sportman.
het gaat mij meer om die opmerkingen die hier worden gemaakt
aan de andere kant , kan je op het net je masker af doen en lekker jezelf zijn:crying:

Nosferatu187
18-04-2014, 15:09
/thread

inderdaad /thread

hakkelaar
18-04-2014, 16:22
badr is alles behalve een sportman.
het gaat mij meer om die opmerkingen die hier worden gemaakt
aan de andere kant , kan je op het net je masker af doen en lekker jezelf zijn:crying:

Dit dus. Ik heb nergens badrs gedrag goedgekeurd omdat tyson zich ook misdroeg. Het gaat me meer om de selectieve ontwaardiging van sommige keyboard warriors, die een hele bevolkingsgroep moeten bashen vanwege een waardeloos kutprijsje.

e-type
18-04-2014, 16:50
Hele bevolkingsgroep? nou nou, beetje selectief lezen hier hoor...

Peter0711
18-04-2014, 17:19
Dit dus. Ik heb nergens badrs gedrag goedgekeurd omdat tyson zich ook misdroeg. Het gaat me meer om de selectieve ontwaardiging van sommige keyboard warriors, die een hele bevolkingsgroep moeten bashen vanwege een waardeloos kutprijsje.


Loop je niet zo aan te stellen man,zuurpruim. Dat gebeurt helemaal niet,je maakt van een mug een olifant.

Willm
18-04-2014, 19:23
Zie alle PVV'ers weer uit hun holletje kruipen om het weer te gooien op de "allochtoon/marokkaan". Je kunt ook doordraaien door bij alles een hele bevolkingsgroep over een kam te scheren. Deden de Nazis ook. Badr is trouwens de laatste die deze prijs verdient.

hankmoody
18-04-2014, 22:25
triest

Asura
19-04-2014, 00:01
badr is alles behalve een sportman.
het gaat mij meer om die opmerkingen die hier worden gemaakt
aan de andere kant , kan je op het net je masker af doen en lekker jezelf zijn:crying:

Ik zeg dit ook buiten het forum om hoor, maak je geen zorgen. Waarom dat niet zou mogen weet ik niet, als Nederlander mag je toch conclusies trekken over andere culturen(was dat maar gebruikelijker), of grappen maken over andere nationaliteiten?

Als iemand een grap maakt over Nederlanders kijkt de gemiddelde kaaskop ook niet zuur.

Asura
19-04-2014, 00:03
Zie alle PVV'ers weer uit hun holletje kruipen om het weer te gooien op de "allochtoon/marokkaan". Je kunt ook doordraaien door bij alles een hele bevolkingsgroep over een kam te scheren. Deden de Nazis ook. Badr is trouwens de laatste die deze prijs verdient.

lol. Van iemand die zelf graag generaliserende conclusies over Nederlanders ^^
Vind ik niet erg, zeker niet als ze goed geformuleerd zijn, maar hypocriet zijn is wat slap.

faysal
19-04-2014, 05:57
Culturen verschillen.



gelukkig wel!, als pedo's hier er met een taakstraf vanaf komen....ik bedoel maar

anyways het ging hier om sportman van 't jaar, denk je dat ze in Marokko programma's als rtl boulevard kijken(waar mannen eruit zien en praten als vrouwen) om ff bij te houden wat hij in zijn prive leven doet.

nogmaals gelukkig!

ArjanV
19-04-2014, 06:31
Als het daar zoveel beter is als hier wat doe je hier dan nog?

Nu krijgen steeds meer Nederlanders toch al het idee dat alle Marokkanen een stel onderontwikkelde grotbewoners zijn,onterecht uiteraard dat zijn ze niet allemaal,maar nieuws over de misdaden en de rechtzaak van meneer Hari was ook te zien in kranten en op serieuze sites...hebben ze die ook niet in Marokko?

faysal
19-04-2014, 10:26
Als het daar zoveel beter is als hier wat doe je hier dan nog?

Nu krijgen steeds meer Nederlanders toch al het idee dat alle Marokkanen een stel onderontwikkelde grotbewoners zijn,onterecht uiteraard dat zijn ze niet allemaal,maar nieuws over de misdaden en de rechtzaak van meneer Hari was ook te zien in kranten en op serieuze sites...hebben ze die ook niet in Marokko?

ummm offtopic: aangezien JULLIE het graag steeds op een wij/zij verhaal willen houden.

Een stukje geschiedenis: Toen Marokko een eeuw lang Spanje tot aan Frankrijk regeerde, hebben ze heel wat kennis meegebracht naar Europa, aangezien het toen barbaren waren en niet wisten dat douchen belangrijk was voor de hygiene enz enz....KENNIS!

" Als het daar zoveel beter is als hier wat doe je hier dan nog? "

Umm ik ben hier geboren en getogen dus ben net zo Nederlands als jij, mijn vraag is wat doe jij hier nog? als het je hier niet bevalt (waarschijnlijk ben je half canadees of wat dan ook)
veel ' Nederlanders ' vergeten 1 ding, een mengelmoes van weet ik veel wat allemaal dus dit land is ook niet van een 'Nederlander'

anyways nogmaals on topic Badr is vernoemd tot sportman van 't jaar in MAROKKO dus waar maak jij je druk om als ' Nederlander'

Turboknecht
19-04-2014, 12:38
Hoogst merkwaardig dat hij sportman van het jaar zou zijn. Hij heeft niets bereikt het afgelopen jaar.

Dat ze in Marokko niets weten van zijn wandaden verbaast me ook. Ik kan het me eigenlijk maar moeilijk voorstellen. Ik bedoel, ik kijk ook geen RLT Boulevard en ik ben toch redelijk op de hoogte. :rolleyes: Hoe onnozel zijn ze daar dan dat ze werkelijk niets weten van zijn criminele kant? En het is niet eens volledig privé, want hij heeft zich tot twee keer aan toe vreselijk misdragen in de ring. Is er dan niemand die zich gaat afvragen of gedrag binnen de ring zich vertaald naar buiten de ring? Dat geloof ik niet.

hakkelaar
19-04-2014, 12:56
Toen Badr in Moskou vocht, was Jon Jones erbij. In een interview zei hij dat ie een groot fan was van Badr, en dat ie veel respect voor hem heeft. Bah! Raar volk die Amerikanen. Kijken ze daar geen RTL Boulevard ofzo??

Pahlavan
19-04-2014, 13:16
Toen Badr in Moskou vocht, was Jon Jones erbij. In een interview zei hij dat ie een groot fan was van Badr, en dat ie veel respect voor hem heeft. Bah! Raar volk die Amerikanen. Kijken ze daar geen RTL Boulevard ofzo??

Sterk argument :lol: Jones en die andere ufc vechters werden door de promotie betaald om daarheen te komen, wat verwacht je dan? Dat hij de headliner van die show gaat afkraken?!

En sinds wanneer vertegenwoordigd jon jones alle amerikanen?! Geloof me maar dat badr's gedrag ook door vele vechtsportliefhebbers in amerika niet wordt goedgekeurd. Badr heeft immers in amerika geen onderschedingen ontvangen het afgelopen jaar... Dus snap ook niet zo goed wat het hiermee te maken heeft.

Punt is, en ik kan niet voor andere members spreken maar dit ik mijn persoonlijke opvatting, dat velen hier (waaronder ikzelf) het raar/ongepast vinden dat badr is verkozen tot sportman van het jaar. Op een of ander manier is het uitgelopen tot een marokko vs nederland discussie terwijl ik niet denk dat heel marokko een stem op badr heeft uitgebracht. Waarschijnlijk een groep (vecht)sportliefhebbers. In hoeverre die groep de mening van de rest van de marokkaanse bevolking vertegenwoordigd weet ik niet maar mensen voelen zich hier wel snel op hun teentjes getrapt.

tarantula
19-04-2014, 13:24
Hoogst merkwaardig dat hij sportman van het jaar zou zijn. Hij heeft niets bereikt het afgelopen jaar.

Dat ze in Marokko niets weten van zijn wandaden verbaast me ook. Ik kan het me eigenlijk maar moeilijk voorstellen. Ik bedoel, ik kijk ook geen RLT Boulevard en ik ben toch redelijk op de hoogte. :rolleyes: Hoe onnozel zijn ze daar dan dat ze werkelijk niets weten van zijn criminele kant? En het is niet eens volledig priv�, want hij heeft zich tot twee keer aan toe vreselijk misdragen in de ring. Is er dan niemand die zich gaat afvragen of gedrag binnen de ring zich vertaald naar buiten de ring? Dat geloof ik niet.


Geloof je het niet, ik zeg hou een enquete in frankrijk of spanje ik durf met zekerheid te zeggen dat ze zich daar al niet bezig houden met een paar vechtpartijen buiten de ring door een kickbokser.

Zoals ik mijn vorige post duidelijk probeerde te maken, je hebt een soort binnen de nederlandse bevolking die zijn eigen cultuur/ normen/waarden vooropstelt koste wat kost en totaal geen rekening houd met andere culturen/geloven/andersdenkenden. Ik kan maar 1 conclusie eruit trekken dat zij degene zijn die kortzichtig zijn en extreem conservatief vergelijkbaar met een pingelaar op het veld die de bal maar niet wlt loslaten ondanks hij de bal dreigt te verliezen gewoon een koppige en haatdragende volk ontkennen heeft bij mij geen zin voor mij is dat duidelijk.

En ik meen echt dat het maar om een bepaalde soort gaat en gelukkig godzijdank niet om alle nederlanders de relaxte openminded hollander.

Peter0711
19-04-2014, 13:33
Het komt er dus eigelijk op neer dat als je het raar / vreemd vind dat Badr Hari verkozen is tot sportman van het jaar in Marokko,je meteen een hekel hebt aan Marokko,en val je tegelijkertijd meteen een hele bevolkongsgroep aan?

Ik weet niet of sommige mensen door hebben dat je gewoon een hekel aan Badr Hari kan hebben zonder dat je een hekel hebt aan Marokkanen of moslims. Zo ongelofelijk kortzichtig dat de mensen die hier op MF deze groep vertegenwoordigen niet het denk / inlevings vermogen hebben om dat te kunnen begrijpen en bij het minste gering weer gaan smijten met racisme

Die reaktie is alleen maar een weerspiegeling van jullie eigen kortzichtigheid en beperkt denk vermogen. Kortom een weerspiegeling van jullie eigen karakter. Het lijkt me vrij logisch dat je iemand zoals Badr eerder uitkotst ipv idealiseert. Laat staan verdedigen als deze beste man word aangevallen op zijn kansloze gedrag van de laatste jaren..

Sportman van het jaar... Pffffff

Willem033
19-04-2014, 13:48
Ik dacht eerst eigenlijk aan een late 1 april grap.

tarantula
19-04-2014, 14:05
Het komt er dus eigelijk op neer dat als je het raar / vreemd vind dat Badr Hari verkozen is tot sportman van het jaar in Marokko,je meteen een hekel hebt aan Marokko,en val je tegelijkertijd meteen een hele bevolkongsgroep aan?

Ik weet niet of sommige mensen door hebben dat je gewoon een hekel aan Badr Hari kan hebben zonder dat je een hekel hebt aan Marokkanen of moslims. Zo ongelofelijk kortzichtig dat de mensen die hier op MF deze groep vertegenwoordigen niet het denk / inlevings vermogen hebben om dat te kunnen begrijpen en bij het minste gering weer gaan smijten met racisme

Die reaktie is alleen maar een weerspiegeling van jullie eigen kortzichtigheid en beperkt denk vermogen. Kortom een weerspiegeling van jullie eigen karakter. Het lijkt me vrij logisch dat je iemand zoals Badr eerder uitkotst ipv idealiseert. Laat staan verdedigen als deze beste man word aangevallen op zijn kansloze gedrag van de laatste jaren..

Sportman van het jaar... Pffffff

Dat is niet waar ik vind het ook onzin en belachelijk dat hij die prijs krijgt aangezien hij 1 waardeloze partij gevochten heeft dit jaar, maar lees de reacties van bepaalde mensen hier over de marokkanen gelijk onnozel vinden en niet kunnen voorstellen dat ze de hele badr hype daar niet hebben zoals hier in NL en meteen over marokkanen over het algemeen beginnen.

Praten is ook een kunst, veel mensen hier zijn niet bepaald eloquent je kan en je mening geven op een beschaafde manier, dat ontbreekt hier echt wel op mf en dat niet alleen ten opzichte van culturen/ geloof ook vaak ten opzichte van vechters afkraken en op een onbeschofte manier meningen uiten.

Een auto zonder remmen wil je ook niet op de weg hebben, nou hier hebben we het over spreken zonder remmen.

Bosnier91
19-04-2014, 16:21
Dat de meningen erg verdeeld zijn over Badr Hari is bekend, vrijwel overal. Maar topics en discussies over Badr Hari maken veel los bij mensen die hem haten en die van hem houden, zoals dit topic van alweer 3 pagina's. Je moet je mening kunnen geven over iemand of iets, zonder daarbij aangevallen te worden. Maar als je je mening een politieke draai geeft, dan kun je daar reacties op verwachten.

LeeMurray
20-04-2014, 23:50
Ik las dit een paar dagen geleden. Hij heeft in sportief opzicht niet echt veel bereikt de laatste jaren. Ben geen Marokkaan dus mijn mening is niet zo belangrijk, maar ik denk dat er Marokkaanse sportmannen zijn die meer voor de prijs in aanmerking kwamen dan Badr.

Ik ben een fan maar ga ik te ver als ik zeg dat Badr na eind '09- begin '10 op sportief vlak weinig heeft gepresteerd? Denk erover na.

Het komt er dus eigelijk op neer dat als je het raar / vreemd vind dat Badr Hari verkozen is tot sportman van het jaar in Marokko,je meteen een hekel hebt aan Marokko,en val je tegelijkertijd meteen een hele bevolkongsgroep aan?

Ik weet niet of sommige mensen door hebben dat je gewoon een hekel aan Badr Hari kan hebben zonder dat je een hekel hebt aan Marokkanen of moslims. Zo ongelofelijk kortzichtig dat de mensen die hier op MF deze groep vertegenwoordigen niet het denk / inlevings vermogen hebben om dat te kunnen begrijpen en bij het minste gering weer gaan smijten met racisme

Die reaktie is alleen maar een weerspiegeling van jullie eigen kortzichtigheid en beperkt denk vermogen. Kortom een weerspiegeling van jullie eigen karakter. Het lijkt me vrij logisch dat je iemand zoals Badr eerder uitkotst ipv idealiseert. Laat staan verdedigen als deze beste man word aangevallen op zijn kansloze gedrag van de laatste jaren..

Sportman van het jaar... Pffffff
Goede post weer Peter. Hoog niveau. Die paar jongens hier vertegenwoordigen ineens alle moslims? Weer wat nieuws geleerd.

Wel grappig overigens dat je zo'n post dropt en het dan hebt over "kortzichtigheid" en "beperkt denkvermogen" bij anderen.

mario the count
21-04-2014, 09:41
Trouwens wel grappig dat Badr in de rechtszaal strafvermindering wilt vanwege de hele mediahype om hem heen, maar dat hij vervolgens wel de media opzoekt (aanstaande dinsdag, RTL late night). Kan me overigens voorstellen dat hij de nederlandse hartjes weer voor zich wilt winnen.

Pahlavan
21-04-2014, 10:06
Trouwens wel grappig dat Badr in de rechtszaal strafvermindering wilt vanwege de hele mediahype om hem heen, maar dat hij vervolgens wel de media opzoekt (aanstaande dinsdag, RTL late night). Kan me overigens voorstellen dat hij de nederlandse hartjes weer voor zich wilt winnen.

Het zal wel weer hetzelfde verhaal zijn, dat hij vertelt dat hij wel fouten in zijn leven heeft gemaakt maar zichzelf heeft/gaat veranderen blablabla. Badr is goed in schijnheiling doen op de Nederlandse TV.

Ik vind dit soort interviews altijd waardeloos aangezien we toch nooit iets te horen krijgen wat we niet weten. Hij zal heus niet de waarheid vertellen mbt het gedoe in sensation aangezien dat rechtzaak nog loopt. En wat hij allemaal over zijn botox vriendin heeft te vertellen boeit mij persoonlijk ook vrij weinig.
Maarja, dat is enkel mijn eigen mening. Misschien dat anderen het wel heel graag zien.

Wiseguy
22-04-2014, 02:33
Ik verwacht ook niets spraakmakends, maar ga wel even kijken.

Willem033
22-04-2014, 08:28
Ik ben benieuwd in hoeverre ze hele kritische vragen durven te stellen.
Ik ben een Badr fan, maar dat gezeik van hem en zijn advocaat om de media hetze kunnen naar de prullenbak want ze zoeken zelf keer op keer de media.
Als ik vanavond thuis ben ga ik wrl even kijken maat ik blijf er niet voor wakker ofzo.

mario the count
22-04-2014, 08:36
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3639120/2014/04/22/Incassobureau-op-de-stoep-bij-boekpresentatie-Badr.dhtml

Wiseguy
22-04-2014, 09:19
Hahaha, strakke actie van het incassobureau, al blijven het bloedzuigers.

mario the count
22-04-2014, 09:33
Hahaha, strakke actie van het incassobureau, al blijven het bloedzuigers.
Mwa , vind ik niet. Als het incasso bureau achter je aan zit heb je schulden. Hun hebben die schulden niet gemaakt, hun collecteren alleen.

kooivechter
22-04-2014, 09:40
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3639120/2014/04/22/Incassobureau-op-de-stoep-bij-boekpresentatie-Badr.dhtml

Haha wat een idioot is het ook. Overal lak aan die man. Kan hij weer een tijdje voor brommen, als ze hem aanhouden.
Die denkt echt dat de hele wereld voor hem is.

elpappi
22-04-2014, 10:03
Gaat niet meer gebeuren,die Badr waar iedereen op hoopt is volgens mij al "long gone" Hij is inmiddels ouder met een kop vol zorgen. Typisch gevalletje talent weg gooien zoals b.v Ignashof.. Gewoon zonde.

Iggy heeft het weg gezopen. Niet gegooid.;)

Willem033
22-04-2014, 13:16
De media loopt weer onwaarheden te verspreiden.
Boetes zijn allang betaald.
http://www.at5.nl/artikelen/126049/boetes-badr-inmiddels-betaald

my2cents
22-04-2014, 15:45
De media loopt weer onwaarheden te verspreiden.
Boetes zijn allang betaald.
http://www.at5.nl/artikelen/126049/boetes-badr-inmiddels-betaald

Al lang? Van wat ik begreep heeft hij ze vandaag snel betaald.

willy123
22-04-2014, 16:38
Inderdaad ff snel betaald vandaag... kan hij in het interview vanavond in elk geval zeggen dat die boetes zijn afgehandeld..
hoop dat Humbert hem scherpe vragen stelt, maar ben bang dat hij gewoon een beetje fris en fruitig met Hari mee gaat glimlachen..

ArjanV
22-04-2014, 16:41
Iemand die ongegeneerd zijn auto op een invalideparkeerplaats parkeerd moeten ze zoiezo gewoon zijn rijbewijs afpakken...ja,ja ook als het een Nederlanders is...

Anderson
22-04-2014, 16:50
Ik weet bijna zeker dat Badr al van voren heeft afgesproken dat bepaalde vragen niet gesteld mogen worden.

Marco
22-04-2014, 17:49
Ik weet bijna zeker dat Badr al van voren heeft afgesproken dat bepaalde vragen niet gesteld mogen worden.

Dat denk ik ook, ik denk ook dat het interview geen schokkende openbaringen of spijtbetuigingen oplevert van Badr. Gewoon lekker relaxed zitten, veel glimlachen, veel woorden gebruiken en eigenlijk niks zeggen, uiteraard melden dat er goed, hard en slim getraint wordt en en dat hij goed in zijn vel zit, er helemaal klaar voor is en niet te vergeten de wereld gaat laten zien dat hij terug is en dat de toekomst beter gaat worden etc.

e-type
22-04-2014, 18:56
Inderdaad ff snel betaald vandaag... kan hij in het interview vanavond in elk geval zeggen dat die boetes zijn afgehandeld..
hoop dat Humbert hem scherpe vragen stelt, maar ben bang dat hij gewoon een beetje fris en fruitig met Hari mee gaat glimlachen..

Badr heeft van Humberto niks te vrezen nee. Gewoon, boek duidelijk op tafel en vooral veel zeggen:"dat komt in je boek ook aan bod heb ik begrepen."
Toffe peer hoor, die Humberto.

Nosferatu187
22-04-2014, 19:35
wat moet hij dan zeggen volgens jullie?

Nosferatu187
22-04-2014, 19:36
Ik weet bijna zeker dat Badr al van voren heeft afgesproken dat bepaalde vragen niet gesteld mogen worden.

ja duh dat doet tegen elke bekende nederlander.

Willem033
22-04-2014, 19:55
Ik weet bijna zeker dat Badr al van voren heeft afgesproken dat bepaalde vragen niet gesteld mogen worden.

Dat doet iedere BN 'er

e-type
22-04-2014, 21:48
wat moet hij dan zeggen volgens jullie?

Wat is je favoriete kleur.

yy
22-04-2014, 22:26
badr hari vanavond op RLT Late Night

http://www.totaaltv.nl/nieuws/16021/exclusief-interview-badr-hari-in-rtl-late-night.html

Willem033
22-04-2014, 23:13
wat moet hij dan zeggen volgens jullie?
Do you work at a fabric??

Nosferatu187
22-04-2014, 23:15
Do you work at a fabric??

yes but I don't take the bottle serious.

Willem033
22-04-2014, 23:52
Ok. Lets dry some dishes.

my2cents
23-04-2014, 00:52
Het was het standaard verhaal, maar aan de andere kant kan hij ook niet zo heel veel anders zeggen. Hij was goed gecoached door Ficq, maar ik vond hem niet slecht overkomen.

Ik hoop echt echt voor hem dat hij nu veranderd maar ik heb er eerlijk gezegd ook een hard hoofd in.

Overhand Right
23-04-2014, 01:33
Op een bepaalde momenten wist hij zelf niet meer wat hij aan het zeggen was. Duidelijk dat hij het liefst helemaal niks zei over Koen. Ook nadruk leggen op hoeveel het hem wel niet spijt, voor het geval de rechter meekijkt, haha.

Ik denk dat het hem goed zal doen om te emigreren naar Marokko. Er is daar veel meer respect naar Badr toe en ook wederzijds respect naar "zijn volk". Daar zal hij niet zo gauw een landgenoot/"broeder" een klap verkopen. Neemt hij Mike mee? :D

Asura
23-04-2014, 18:26
Geloof je het niet, ik zeg hou een enquete in frankrijk of spanje ik durf met zekerheid te zeggen dat ze zich daar al niet bezig houden met een paar vechtpartijen buiten de ring door een kickbokser.

Zoals ik mijn vorige post duidelijk probeerde te maken, je hebt een soort binnen de nederlandse bevolking die zijn eigen cultuur/ normen/waarden vooropstelt koste wat kost en totaal geen rekening houd met andere culturen/geloven/andersdenkenden. Ik kan maar 1 conclusie eruit trekken dat zij degene zijn die kortzichtig zijn en extreem conservatief vergelijkbaar met een pingelaar op het veld die de bal maar niet wlt loslaten ondanks hij de bal dreigt te verliezen gewoon een koppige en haatdragende volk ontkennen heeft bij mij geen zin voor mij is dat duidelijk.

En ik meen echt dat het maar om een bepaalde soort gaat en gelukkig godzijdank niet om alle nederlanders de relaxte openminded hollander.


Haha, het eerste deel dacht ik even dat je het begrip Nederlander wat ruimer definieerde en we een sprankeltje zelf kritiek zagen. Nee hoor, niet alle Nederlanders zijn zo "open minded" als de Nederlanders die de dramatisch slechte integratie & absurd hoge misdaadniveaus onder immigranten negeren ^^

Prioriteiten, wat zijn dat?
Een klein deel van Nederland zou ik het overigens niet noemen, telkens minder mensen laten zich leiden door de maffe idëeen die tot deze problemen hebben geleid. Het zwart gedrukte is ook komisch, als ik ergens haat heb gezien, is het zeker niet bij Nederlanders.

cholitzu
23-04-2014, 22:41
als ik ergens haat heb gezien, is het zeker niet bij Nederlanders.


Ben je ook allochtoon?

tarantula
23-04-2014, 23:55
Haha, het eerste deel dacht ik even dat je het begrip Nederlander wat ruimer definieerde en we een sprankeltje zelf kritiek zagen. Nee hoor, niet alle Nederlanders zijn zo "open minded" als de Nederlanders die de dramatisch slechte integratie & absurd hoge misdaadniveaus onder immigranten negeren ^^

Prioriteiten, wat zijn dat?
Een klein deel van Nederland zou ik het overigens niet noemen, telkens minder mensen laten zich leiden door de maffe idëeen die tot deze problemen hebben geleid. Het zwart gedrukte is ook komisch, als ik ergens haat heb gezien, is het zeker niet bij Nederlanders.


Je praat maar zegt weinig, wat jij ziet betekend voor mij geen ene drol jij staat niet echt bekend hier als een objectieve persoon als het gaat om islam of marokkanen.

Wat jij ziet staat niet boven wat ik zie sterker nog jij bent wat mij betreft een van de haters waar ik het over had je hebt altijd wel wat te vertellen over islam of marokkanen, ik heb je eerder een keer weerlegd met feiten in een topic die ging over islam en wetenschap daar brabbelde je ook onzin waarna ik jou paginas van bewijzen stuurde en daarna was je nergens meer op die topic te bekennen. Doe je ding ga vooral door met je onzin ik denk dat jij een ongelukkige persoontje bent vandaar dat je altijd loopt te mekkeren.

Nosferatu187
24-04-2014, 00:14
is die asura alweer bezig?

Asura
24-04-2014, 01:00
Je praat maar zegt weinig, wat jij ziet betekend voor mij geen ene drol jij staat niet echt bekend hier als een objectieve persoon als het gaat om islam of marokkanen.

Wat jij ziet staat niet boven wat ik zie sterker nog jij bent wat mij betreft een van de haters waar ik het over had je hebt altijd wel wat te vertellen over islam of marokkanen, ik heb je eerder een keer weerlegd met feiten in een topic die ging over islam en wetenschap daar brabbelde je ook onzin waarna ik jou paginas van bewijzen stuurde en daarna was je nergens meer op die topic te bekennen. Doe je ding ga vooral door met je onzin ik denk dat jij een ongelukkige persoontje bent vandaar dat je altijd loopt te mekkeren.

Ik vertel eigenlijk zelden onzin. Doet iedereen natuurlijk wel eens, maar om een enorm deel van Nederland een haatdragend volk te noemen alleen omdat ze zien dat er van integratie geen sprake is, dat is natuurlijk wel klinkklare onzin. Ben ik het probleem of de gemeenschap Marokkanen die op stereotype wijze reageren op de schietpartij bij de juwelier recent?

Die reactie is voorspelbaar, om nu te zeggen dat de schuld nu bij een steeds toenemend aantal Nederlanders ligt lijkt me heel sterk. Maar vond het wel grappig dat ik even dacht zelf kritiek te zijn, helaas is dat zeldzaam.

Asura
24-04-2014, 01:01
is die asura alweer bezig?

Als iemand onzin spreekt over de Nederlanders die bepaalde zaken logischerwijs wel serieus nemen, waar een ander deel dit iets te "risky" vind, dan mag ik daar toch gewoon op reageren. Dat je geen problemen hebt met de ene politieke mening, maar wel met een andere is natuurlijk niet mijn zaak ^^

cholitzu
24-04-2014, 01:36
De enige persoon die ik hier echt zie haten ben jij Azura, ^^

http://oi60.tinypic.com/dxzmv8.jpg
en ik schaam me de ogen uit me kop met alleen al de gedachte dat jij eventueel een Nederlander zou kunnen zijn..... haha?

Nosferatu187
24-04-2014, 01:42
hoe kom je nu op integratie weer dan wat een zielige kip ben je ook.

Asura
24-04-2014, 01:53
De enige persoon die ik hier echt zie haten ben jij Azura, ^^

http://oi60.tinypic.com/dxzmv8.jpg
en ik schaam me de ogen uit me kop met alleen al de gedachte dat jij eventueel een Nederlander zou kunnen zijn..... haha?



Ik weet niet hoe ik deze zin moet vertalen in iets wat logisch is. Maar inderdaad, je kwam verward en vreemd over met je opmerkingen over stenigen.

Willem033
24-04-2014, 01:54
Not this shit again.

Asura
24-04-2014, 01:55
hoe kom je nu op integratie weer dan wat een zielige kip ben je ook.

Uh... volgens mij had het Tarantula het over "haatdragende Nederlanders" die niet open minded zijn voor massa-immigratie. Daarom legde ik uit wat een complete onzin het is om daar het probleem te zien. Ik neem aan dat je het niet hebt gelezen, anders mag het duidelijk zijn hoe ik hier "op kwam".

tarantula
24-04-2014, 03:33
Uh... volgens mij had het Tarantula het over "haatdragende Nederlanders" die niet open minded zijn voor massa-immigratie. Daarom legde ik uit wat een complete onzin het is om daar het probleem te zien. Ik neem aan dat je het niet hebt gelezen, anders mag het duidelijk zijn hoe ik hier "op kwam".


Verdraai mijn woorden niet a.u.b ga terug en lees opnieuw ik zei er is een soort hollanders een groepje dus binnen de nederlanders en ik benadrukte dus dat er nog gelukkig nederlanders zijn zoals ze bekend staan nuchter open minded relaxt en tolerant.

Ik heb het over viezerikken die gesluierde vrouwen met een baby in elkaar slaan alleen omdat ze gesluierd is zulke laffe zieligerds of bijvoorbeeld in denhaag die tokkies die ramen ingooien bij buitenlanders en mega veel haat hebben voor alles wat niet blank is, en op foras herken je sympatisanten van zulke losers, je kan zeggen wat je wilt maar realistisch gezien staan deze goepje nederlanders haaks op op de andere groep waarvan ik de kwaliteiten hierboven noemde het zijn totaal andere mensen daarom zal ik nooit generaliseren over nederlanders uit respect voor the good guys jij doet dat wel bij marokkanen bijvoorbeeld dat is het verschil tussen jou en mij.

En zelfkritisch ben ik echt wel over marokkanen of moslims die over de schreef gaan, als een nederlander zich bij mij zou beklagen over hoe hij is behandeld op een negatieve manier door een marokkaan dan kies ik gewoon zijn kant heel simpel al zou het mijn eigen broer zijn, ik hou niet van onrecht of het nou tegen een jood is of wie dan ook, dus denk niet dat je alles weet over iedereen met niet zelfkritisch jij hebt gewoon jou oordeel al klaar liggen gescript en al en daar wil jij je op een of andere manier gewoon aan blijven houden terecht of onterecht.

Veel succes met je ontwikkeling als mens zou ik zeggen.

ArjanV
24-04-2014, 05:46
Ik heb het over viezerikken die gesluierde vrouwen met een baby in elkaar slaan alleen omdat ze gesluierd is zulke laffe zieligerds

Aha...dit is ook zo'n mooi verzonnen verhaal...vrouw verklaarde in haar rug gestompt te zijn en aan haar nikab getrokken te zijn,van achteren dus en toch weet zij een bijzonder goed signalement te geven....een signalement dat het merendeel van de mensen nog niet zou kunnen geven wanneer ze 5 minuten met de daders in gesprek zouden zijn (face to face dus!) Beide daders hadden groene ogen (hoe groot is de kans dat je iemand treft met groene ogen? Laat staan 2 mensen met groene ogen die dan ook nog eens een tattoo onder hun oog en achter hun oor hebben en dan ook nog eens Limburgs praten...
Geen mens heeft er iets van gezien blijkbaar....ook niet voor niets natuurlijk....en dan kunnen er wel beloningen uitgeloofd worden door de Marokkaanse gemeenschap om de daders op te sporen maar diezelfde Marokkaanse gemeenschap zou dat geld beter uit kunnen loven aan diegene die bv de 3e dader van Deurne aangeeft en zo ziijn er nog zat voorbeelden helaas...

mario the count
24-04-2014, 08:57
Not this shit again.

:lol:

Turboknecht
24-04-2014, 09:46
http://stream1.gifsoup.com/view5/2535437/abandon-thread-o.gif

http://stream1.gifsoup.com/view6/2120048/abandon-thread-o.gif

http://static.fjcdn.com/gifs/ABANDON+THREAD+.+This+tree+remover+just+seemed+goo d+for+an_6a891e_3162061.gif

tarantula
24-04-2014, 21:06
Aha...dit is ook zo'n mooi verzonnen verhaal...vrouw verklaarde in haar rug gestompt te zijn en aan haar nikab getrokken te zijn,van achteren dus en toch weet zij een bijzonder goed signalement te geven....een signalement dat het merendeel van de mensen nog niet zou kunnen geven wanneer ze 5 minuten met de daders in gesprek zouden zijn (face to face dus!) Beide daders hadden groene ogen (hoe groot is de kans dat je iemand treft met groene ogen? Laat staan 2 mensen met groene ogen die dan ook nog eens een tattoo onder hun oog en achter hun oor hebben en dan ook nog eens Limburgs praten...
Geen mens heeft er iets van gezien blijkbaar....ook niet voor niets natuurlijk....en dan kunnen er wel beloningen uitgeloofd worden door de Marokkaanse gemeenschap om de daders op te sporen maar diezelfde Marokkaanse gemeenschap zou dat geld beter uit kunnen loven aan diegene die bv de 3e dader van Deurne aangeeft en zo ziijn er nog zat voorbeelden helaas...

Hoe groot is de kans in Nederland dat je 2 mannen tegen komt met groene ogen ik zeg best groot aangezien veel nederlanders blond zijn met blauw of groene ogen, maar je gaat er meteen vanuit dat het een verzonnen verhaal is alleen omdat er volgens jou een paar dingen niet kloppen iemand als leugenaar uitmaken.

Nou ik denk als je een pak slaag van iemand hebt gehad die in jou face zitten je de gezichten wel kan herkennen dat het voor jou mission impossible is is buitengewoon frapant.

Ik heb je niks verkeerd horen zeggen over de tokkies in duindorp die ramen bij mensen ingooien om niks en die openlijk voor uitkomen dat ze buitenlanders haten ongeacht of ze normale hardwerkende burgers zijn of niet gewoon ku klux clan style dat zegt iets over jou vriend. En stel omwille van argument dat het waar zou zijn van die geslagen vrouw met kinderen wagen zou je die daad veroordelen en achter die vrouw staan of vindt je het niet erg omdat het haar en haar baby de" verdiende loon'' is en moet ze maar niet zo erbij lopen.

Nu wil ik hierop wel een antwoord weten, vergeet niet je hebt hier altijd nog vrijheid van godsdienst en een gezichtsluier dragen is niet verboden dus gewoon legaal, ik zeg iemand die zijn eigen grondbeginselen niet respecteerd zoals die tokkies en de wet overtreden die horen hier niet thuis hetzelfde geldt voor vrouwenmishandelaars omwille van kledingstuk.

ArjanV
24-04-2014, 22:29
Volgens mij ging het niet over de tokkies in Duindorp dus vandaar dat je mij daar niet over gehoord hebt maar als je mijn mening daarover wilt horen prima! Natuurlijk vind ik het niet normaal dat daar de ramen van buitenlanders worden ingegooid,dat mensen daar tegen de komst van buitenlanders zijn en dat uitspreken heb ik nog niet zo'n probleem mee...ik heb meer problemen met de oorzaak hiervan,dus waarom ze tegen de komst van buitenlanders zijn.

Terug komend op het verzonnen verhaal van die vrouw...,groene ogen zijn hier niet veel voorkomend,dus 2 kerels met groene ogen zou wel heel frapant zijn en dan bij de een ook nog een tattoo van een traan onder zijn oog,bij de ander een tattoo achter zijn oor.....en wanneer,zoals zij zelf heeft verklaard,je van achteren in je rug wordt gestompt en vervolgens aan je nikab wordt getrokken gaat geen zinnig mens veel waarde hechten aan haar signalement beschrijving..

Mocht zoiets in de toekomst ooit echt gebeuren ben ik daar natuurlijk op tegen,net zoals ik er op tegen ben dat Nederlandse vrouwen uitgemaakt worden voor hoer,homo's worden aangevallen,tasjes van oude vrouwtjes worden geroofd etc etc

tarantula
24-04-2014, 23:45
Volgens mij ging het niet over de tokkies in Duindorp dus vandaar dat je mij daar niet over gehoord hebt maar als je mijn mening daarover wilt horen prima! Natuurlijk vind ik het niet normaal dat daar de ramen van buitenlanders worden ingegooid,dat mensen daar tegen de komst van buitenlanders zijn en dat uitspreken heb ik nog niet zo'n probleem mee...ik heb meer problemen met de oorzaak hiervan,dus waarom ze tegen de komst van buitenlanders zijn.

Terug komend op het verzonnen verhaal van die vrouw...,groene ogen zijn hier niet veel voorkomend,dus 2 kerels met groene ogen zou wel heel frapant zijn en dan bij de een ook nog een tattoo van een traan onder zijn oog,bij de ander een tattoo achter zijn oor.....en wanneer,zoals zij zelf heeft verklaard,je van achteren in je rug wordt gestompt en vervolgens aan je nikab wordt getrokken gaat geen zinnig mens veel waarde hechten aan haar signalement beschrijving..

Mocht zoiets in de toekomst ooit echt gebeuren ben ik daar natuurlijk op tegen,net zoals ik er op tegen ben dat Nederlandse vrouwen uitgemaakt worden voor hoer,homo's worden aangevallen,tasjes van oude vrouwtjes worden geroofd etc etc

Sorry maar ik vind het best grappig dat je blijft beweren dat groene ogen niet voorkomen hier in NL en dat terwijl ik veel Nederlanders met groene ogen ken en heb gezien, ook je rare analyse over hoe mevrouw geen tattoos heeft kunnen zien slaat nergens op je bent er niet bij geweest je kent alleen de bewoordingen die gebruikt zijn als dat ook haar werkelijke woorden zijn uberhaupt, maar nee dat sluit nog niet uit dat ze de daders niet heeft kunnen signaleren, worden aangevallen van achteren wil niet zeggen dat ze daarna niet omdraaide of wat er daarna ook nog gebeurde waarna ze toch de daders goed heeft kunnen bekijken, dus bij deze meneer de profiler je bent gezakt.

Goede manieren zijn bij jou dus ook niet belangrijk want je vindt het wel normaal dat ze daar in duindorp met een ongemanierde smoel op tv alles wat niet blank is willen weren, jij gaat natuurlijk op zoek naar de oorzaak welke oorzaak vraag ik mij af owja guilty by association omdat je een marokkaan of turk of wat dan ook bent ben je meteen schuldig omdat een aantal zich misdragen en dat rechtvaardigd het beestelijke gedrag in duindorp.

Tot slot ben ik wel blij dat je nog een klein beetje medeleven hebt voor een onschuldige mens vooral een vrouw met een baby mocht dit echt waar zijn en dat je zulke daden afkeurt, maar erg oprecht kom je niet over je wekt bij mij de indruk dat je stiekem toch blij zou zijn als dit zou gebeuren, en verder beste forumlid zou ik zelf blij zijn met minder mensen zoals jou omdat er van zo een mentaliteit weinig goeds of positief kan komen ik ben meer van de mensen die naar toenadering en oplossing zoeken en altijd beleefd hun mening verkondigen en niet van mensen die alle soorten meningen die geuit worden op welke manier dan ook maar accepteren en alles proberen af te schuiven op minderheden en totaal zelf niet willen werken aan iets positiefs als is het maar een kleine goede daad alles telt.

ArjanV
25-04-2014, 01:21
Mooi man...je gaat er een cabaret voorstelling van maken...
Bovendien is lezen duidelijk niet je beste punt...wat het signalement van de vermeende daders betreft,niet alleen ik geloof daar geen snars van,niemand kan zo gedetailleerd een signalement geven na,van achteren,te zijn aangevallen,ook mensen bij de politie zullen weinig waarde hechten aan dit verhaal zeker wanneer in acht wordt genomen dat er op klaarlichte dag in een drukke straat ook nog eens niemand iets heeft gezien...

Wanneer er dan een Marokkaanse moslim organisate een beloning uitlooft en een soort nep detective in trainingspak op pad stuurt vraag ik me afwaarom diezelfde organisatie niets doet om bv de 3e dader van Deurne te vinden,of andere Marokkaanse daders van straatroven en/of mishandelingen te vinden. Daarmee zou je pas iets goeds doen,niet alleen door Marokkaanse criminelen van de straat te halen maar ook de manier van hoe Nederlanders naar Marokkanen kijken in het algemeen zou verbeteren! Maar deze organisatie is gek genoeg,of eigenlijk toch weer niet?,blijkbaar niet geintresseerd in Marokkaanse daders...

Die-ene
25-04-2014, 03:46
Marokkanen zijn geen dader maar slachtoffer van de maatschappij!

Garcia
25-04-2014, 11:06
Is dit topic nou nog aan de gang .. pffff ....

Willem033
25-04-2014, 13:19
Alle Marokkanen moeten terug naar Istanbul.

tidelot
25-04-2014, 15:04
op stormfront kunnen jullie de discussie vervolgen

ArjanV
25-04-2014, 15:11
Natuurlijk...iedereen met enige kritiek op Badr Hari of Marokkanen is natuurlijk gelijk een nazi...
Hoe voorspelbaar....

mario the count
25-04-2014, 15:28
over stormfront gesproken, hier ging het gisteren ook goed los met het weer.

e-type
25-04-2014, 17:01
Allemaal witte hagel. Typisch Stormfront.

Asura
26-04-2014, 03:05
Verdraai mijn woorden niet a.u.b ga terug en lees opnieuw ik zei er is een soort hollanders een groepje dus binnen de nederlanders en ik benadrukte dus dat er nog gelukkig nederlanders zijn zoals ze bekend staan nuchter open minded relaxt en tolerant.

Ik heb het over viezerikken die gesluierde vrouwen met een baby in elkaar slaan alleen omdat ze gesluierd is zulke laffe zieligerds of bijvoorbeeld in denhaag die tokkies die ramen ingooien bij buitenlanders en mega veel haat hebben voor alles wat niet blank is, en op foras herken je sympatisanten van zulke losers, je kan zeggen wat je wilt maar realistisch gezien staan deze goepje nederlanders haaks op op de andere groep waarvan ik de kwaliteiten hierboven noemde het zijn totaal andere mensen daarom zal ik nooit generaliseren over nederlanders uit respect voor the good guys jij doet dat wel bij marokkanen bijvoorbeeld dat is het verschil tussen jou en mij.

En zelfkritisch ben ik echt wel over marokkanen of moslims die over de schreef gaan, als een nederlander zich bij mij zou beklagen over hoe hij is behandeld op een negatieve manier door een marokkaan dan kies ik gewoon zijn kant heel simpel al zou het mijn eigen broer zijn, ik hou niet van onrecht of het nou tegen een jood is of wie dan ook, dus denk niet dat je alles weet over iedereen met niet zelfkritisch jij hebt gewoon jou oordeel al klaar liggen gescript en al en daar wil jij je op een of andere manier gewoon aan blijven houden terecht of onterecht.

Veel succes met je ontwikkeling als mens zou ik zeggen.

Een handjevol Nederlanders dus, politiek van geen enkele consequentie. De helft van wat je zegt is nooit gebeurd. Ik ken zelf genoeg gevallen van Hollandse meisjes die zijn uitgescholden of in elkaar zijn getuigd door Marokkanen, dat is wel een echt probleem, en alles behalve een kleine minderheid. Je kan wel zeggen dat ik het verkeerd heb, maar je commentaar was duidelijk gericht op Nederlanders die legitieme kritiek leveren op immigratie, je houding naar mij toe impliceert al dat je vind dat ik voorbeeld illegitieme kritiek lever. Onzin natuurlijk, ik blijf bij de feiten, en zou graag zien dat men minder zeurt over beeldvorming en Nederlanders die zogenaamd niet openminded zijn (jij wel?) maar over dingen die belangrijk zijn.


Ik generaliseer zeker, als twee derde van de Marokkaanse jongeren in aanraking is gekomen met de politie, dan lijkt me het vrij duidelijk dat het er niet één of twee zijn. Ook is het enorm zeldzaam dat er normaal op deze kritiek werd gereageerd. Jij bent een voorbeeld, Cholitzu is een voorbeeld, en toen ik zijn verwijzingen naar het stenigen van mijn persoon besprak, stuurde Nosferatu de verwensing dat ik beter kan sterven, een vreemd antwoord op een dergelijke aanklacht. Natuurlijk zou ik nooit een conclusie trekken over drie personen, maar iedereen die een beetje bij de wereld is weet dat dit de norm is, van slachtoffer spelen tot boos worden op degene die aan de bel trekken, het is allemaal weinig productief. Er zijn wel uitzonderingen, maar daar horen we helaas weinig van.Ook een reden dat dit gesprek gevoerd word, anders zouden we het hier niet eens over hebben. Hiernaast is het natuurlijk belangrijk om mensen als individuelen te behandelen, maar te begrijpen hoe culturen verschillen en wat voor problemen er zijn in verschillende gemeenschappen is even belangrijk. Dat is wel gebleken. Hiernaast generaliseert iedereen, dat is gemakkelijk te bewijzen. Belangrijk is hoe je er mee omgaat.

Nederland normaliseert langzaam aan op dit gebied, was het maar eerder gebeurt, in de tijd van Janmaat of Fortuyn bijvoorbeeld dan zouden dit soort gesprekken niet eens nodig zijn omdat iedereen dan zou begrijpen dat klachten over de MC samenleving serieus genomen zouden worden ipv aangevallen , en hopelijk zal er in de toekomst er een "Nosferatu" zijn die zich irriteert aan slachtoffergedrag ipv aan Nederlanders die snappen waarom dit juist schadelijk is. Hiernaast is het natuurlijk onzin dat je sprak over Nederlanders die zogenaamd een vrouw in hijab had aangevallen of andere incidenten, waar of onwaar, je argument was uiteraard op individuelen zoals ik gericht.

tarantula
26-04-2014, 03:26
Een handjevol Nederlanders dus, politiek van geen enkele consequentie. De helft van wat je zegt is nooit gebeurd. Ik ken zelf genoeg gevallen van Hollandse meisjes die zijn uitgescholden of in elkaar zijn getuigd door Marokkanen, dat is wel een echt probleem, en alles behalve een kleine minderheid. Je kan wel zeggen dat ik het verkeerd heb, maar je commentaar was duidelijk gericht op Nederlanders die legitieme kritiek leveren op immigratie, je houding naar mij toe impliceert al dat je vind dat ik voorbeeld illegitieme kritiek lever. Onzin natuurlijk, ik blijf bij de feiten, en zou graag zien dat men minder zeurt over beeldvorming en Nederlanders die zogenaamd niet openminded zijn (jij wel?) maar over dingen die belangrijk zijn.


Ik generaliseer zeker, als twee derde van de Marokkaanse jongeren in aanraking is gekomen met de politie, dan lijkt me het vrij duidelijk dat het er niet één of twee zijn. Ook is het enorm zeldzaam dat er normaal op deze kritiek werd gereageerd. Jij bent een voorbeeld, Cholitzu is een voorbeeld, en toen ik zijn verwijzingen naar het stenigen van mijn persoon besprak, stuurde Nosferatu de verwensing dat ik beter kan sterven, een vreemd antwoord op een dergelijke aanklacht. Natuurlijk zou ik nooit een conclusie trekken over drie personen, maar iedereen die een beetje bij de wereld is weet dat dit de norm is, van slachtoffer spelen tot boos worden op degene die aan de bel trekken, het is allemaal weinig productief. Er zijn wel uitzonderingen, maar daar horen we helaas weinig van.Ook een reden dat dit gesprek gevoerd word, anders zouden we het hier niet eens over hebben. Hiernaast is het natuurlijk belangrijk om mensen als individuelen te behandelen, maar te begrijpen hoe culturen verschillen en wat voor problemen er zijn in verschillende gemeenschappen is even belangrijk. Dat is wel gebleken. Hiernaast generaliseert iedereen, dat is gemakkelijk te bewijzen. Belangrijk is hoe je er mee omgaat.

Nederland normaliseert langzaam aan op dit gebied, was het maar eerder gebeurt, in de tijd van Janmaat of Fortuyn bijvoorbeeld dan zouden dit soort gesprekken niet eens nodig zijn omdat iedereen dan zou begrijpen dat klachten over de MC samenleving serieus genomen zouden worden ipv aangevallen , en hopelijk zal er in de toekomst er een "Nosferatu" zijn die zich irriteert aan slachtoffergedrag ipv aan Nederlanders die snappen waarom dit juist schadelijk is. Hiernaast is het natuurlijk onzin dat je sprak over Nederlanders die zogenaamd een vrouw in hijab had aangevallen of andere incidenten, waar of onwaar, je argument was uiteraard op individuelen zoals ik gericht.


Je doet wederom weer uitspraken en trekt conclusies voor jezelf zonder bewijzen dingen roepen en zeggen dat het gewoon zo is, het zeggen van dit is gewoon zo en zo is geen bewijs op zichzelf dat kan iedereen, je hebt geen enkele feit mee mishien dezelfde feit die wilders gebruikt namelijk het in aanraking komen met justitie door marokkanen en daar bouwen jullie hele argumenten op.

Ik heb mijn kritiek naar jou toe onderbouwd je speelt nu even het slachtoffertje, terwijl je vlijmscherpe taal gebruikt tegenover moslims en marokkanen ik mag tegengeluid geven hierop pech voor jou als je denkt dat je hier alles kan roepen zonder dat iemand jou praatjes onder de loep neemt, 1 ding weet ik heel zeker je hebt weinig kennis over islam en over politiek zoek eerst iets grondig uit voor je spreekt maar ik denk dat je niet uit bent op de werkelijkheid over deze onderwerpen, bij jou is alles op emotie gebaseerd in plaats van op feiten, haat drijft jou dat is wat ik ook problematisch vind aan jou en een aantal andere zoals arjanv.

tarantula
26-04-2014, 03:39
Natuurlijk...iedereen met enige kritiek op Badr Hari of Marokkanen is natuurlijk gelijk een nazi...
Hoe voorspelbaar....

Niet iedereen zeker niet ik heb ook kritiek op marokkanen, maar jou kritiek is meer dan kritiek alleen, nazi trekjes heeft jou kritiek zeker je hebt een blinde oog voor je eigen rotte appels maar een vergrootglas op de rotte appels van een andere ras.

Bij mij werkt deze cliche uitspraak van jou dus echt niet, je verschuilt je achter ik geef enkel kritiek yeah right.
Echt waar ik vind jou soort mensen echt walgelijk dat mag je best weten ik vermoed dat jij heel weinig genade hebt in je hart, zo kom je tenminste over niks positiefs niks opbouwend alleen eenrichtingsverkeer marokkanen zijn slecht bla bla je hebt je oordeel al klaar verspil je kostbare levenstijd vooral aan haten succes!

Asura
26-04-2014, 04:12
Je doet wederom weer uitspraken en trekt conclusies voor jezelf zonder bewijzen dingen roepen en zeggen dat het gewoon zo is, het zeggen van dit is gewoon zo en zo is geen bewijs op zichzelf dat kan iedereen, je hebt geen enkele feit mee mishien dezelfde feit die wilders gebruikt namelijk het in aanraking komen met justitie door marokkanen en daar bouwen jullie hele argumenten op.

Ik heb mijn kritiek naar jou toe onderbouwd je speelt nu even het slachtoffertje, terwijl je vlijmscherpe taal gebruikt tegenover moslims en marokkanen ik mag tegengeluid geven hierop pech voor jou als je denkt dat je hier alles kan roepen zonder dat iemand jou praatjes onder de loep neemt, 1 ding weet ik heel zeker je hebt weinig kennis over islam en over politiek zoek eerst iets grondig uit voor je spreekt maar ik denk dat je niet uit bent op de werkelijkheid over deze onderwerpen, bij jou is alles op emotie gebaseerd in plaats van op feiten, haat drijft jou dat is wat ik ook problematisch vind aan jou en een aantal andere zoals arjanv.

Het heeft niks met emotie te maken, juist met feiten. Je mag me best feitelijk weerleggen, maar dan te roepen dat een deel van Nederland "een hatelijk volk" is, waarmee je mij en Nederlanders zoals ik bedoelde, daarmee toon je juist aan dat jij emoties niet kan scheiden van de realiteit. Zeggen dat ik weinig kennis van de politiek en van de Islam heb is natuurlijk lachwekkend, als ik al weinig weet, wie weet er dan wel wat?

Uiteraard degene die mooi weer of slachtoffer spelen. Zoals iedereen zal ik af en toe foutjes maken, maar het is zeer lastig om wat ik zeg in twijfel te trekken, daarom draait het normaal uit op persoonlijke aanvallen. Vind ik ook best, maar het verandert weinig natuurlijk en degene die wel rationeel durven te denken, zien duidelijk waar het goede antwoord ligt.


"Haat drijft jou"
Dit heet projectie. Je eigen afkeer van kritiek op onder andere Islam, wat helaas nog steeds de norm is, zorgt ervoor dat iedereen in Nederland die oa de Islam bekritiseerd zo word beschreven. Het betekent niets, behalve een inzicht in je eigen denkwereld. Een persoonlijke aanval zonder enige inhoud. Als je echt wilt weten wat mij drijft, zijn het mijn zorgen over de toekomst van Nederland, maar ook huidige problematiek in deze maatschappij. Niets van de rare zaken waarvan jij mij beschuldigt, daar heb ik helemaal geen interesse in. Dat oa Marokkanen maar ook Moslims in het algemeen helaas erg gespannen omgaan met kritiek word gereflecteerd in dit soort onzinargumenten. Hetzelfde geld voor je opmerking over ArjanV natuurlijk,ook zogenaamd gedreven door haat(waaruit blijkt dit?) pure projectie van je eigen afkeer van redelijke argumenten.

tarantula
26-04-2014, 13:53
Het heeft niks met emotie te maken, juist met feiten. Je mag me best feitelijk weerleggen, maar dan te roepen dat een deel van Nederland "een hatelijk volk" is, waarmee je mij en Nederlanders zoals ik bedoelde, daarmee toon je juist aan dat jij emoties niet kan scheiden van de realiteit. Zeggen dat ik weinig kennis van de politiek en van de Islam heb is natuurlijk lachwekkend, als ik al weinig weet, wie weet er dan wel wat?

Uiteraard degene die mooi weer of slachtoffer spelen. Zoals iedereen zal ik af en toe foutjes maken, maar het is zeer lastig om wat ik zeg in twijfel te trekken, daarom draait het normaal uit op persoonlijke aanvallen. Vind ik ook best, maar het verandert weinig natuurlijk en degene die wel rationeel durven te denken, zien duidelijk waar het goede antwoord ligt.


Dit heet projectie. Je eigen afkeer van kritiek op onder andere Islam, wat helaas nog steeds de norm is, zorgt ervoor dat iedereen in Nederland die oa de Islam bekritiseerd zo word beschreven. Het betekent niets, behalve een inzicht in je eigen denkwereld. Een persoonlijke aanval zonder enige inhoud. Als je echt wilt weten wat mij drijft, zijn het mijn zorgen over de toekomst van Nederland, maar ook huidige problematiek in deze maatschappij. Niets van de rare zaken waarvan jij mij beschuldigt, daar heb ik helemaal geen interesse in. Dat oa Marokkanen maar ook Moslims in het algemeen helaas erg gespannen omgaan met kritiek word gereflecteerd in dit soort onzinargumenten. Hetzelfde geld voor je opmerking over ArjanV natuurlijk,ook zogenaamd gedreven door haat(waaruit blijkt dit?) pure projectie van je eigen afkeer van redelijke argumenten.

Kom eerst even met feiten bronnen zodat ik ze kan weerleggen, ik heb er geen 1 gezien van jou.
Alleen je eigen analyse gebaseerd op emoties verpakt ik zogenaamd kritisch denken.
" dit heet projectie" alsof ik niet weet wat projectie is.

Ik denk juist dat jij degene bent die projecteert je hebt interne problematiek of tekortkoming aan capaciteit bijvoorbeeld en schuift dat op een groep, wat grappig is jij mag wel een groep wegzetten hoe jij wil maar als ik roep dat er een soort binnen de nederlandse bevolking is die verrot is dan mag dat niet en is dat niet zo echt ironisch.

Is dit niet hetzelfde als waar jij ons van beschuldigd zo helder als de zon, mijn bewijs is namelijk pvv en het aantal zetels en mensen zoals jij zelf die schuilt achter "kritiek" geven.

Je draagt geen positieve bijdrage en je hoort absoluut niet bij de ruim denkende hollander die meer ziet dan alleen het propaganda waar jij op zuigt.

mario the count
26-04-2014, 14:47
kan iemand de topictitel even wijzigen naar " Marokkanen zijn kut en Nederlanders zijn verrot"

De huidige topictitel is namelijk nogal verwarrend en doet je denken dat dit topic over Badr Hari gaat.

Pahlavan
26-04-2014, 14:48
kan iemand de topictitel even wijzigen naar " Marokkanen zijn kut en Nederlanders zijn verrot"

De huidige topictitel is namelijk nogal verwarrend en doet je denken dat dit topic over Badr Hari gaat.

lol x2

Nosferatu187
26-04-2014, 14:50
kan iemand de topictitel even wijzigen naar " Marokkanen zijn kut en Nederlanders zijn verrot"

De huidige topictitel is namelijk nogal verwarrend en doet je denken dat dit topic over Badr Hari gaat.

http://i1239.photobucket.com/albums/ff516/VeronicasLife/scared-face-o.gif

mario the count
26-04-2014, 15:07
http://i1239.photobucket.com/albums/ff516/VeronicasLife/scared-face-o.gif

een tia?

tidelot
26-04-2014, 18:54
kan iemand de topictitel even wijzigen naar " Marokkanen zijn kut en Nederlanders zijn verrot"

De huidige topictitel is namelijk nogal verwarrend en doet je denken dat dit topic over Badr Hari gaat.

Haha baas

Asura
05-05-2014, 23:41
@Tarantula
Ik had je bericht nog niet gezien. Ik heb talloze feiten gepost. Noem maar een onderwerp en ik leg je graag uit waarom de integratie van bepaalde groepen migrantengroepen dramatisch faalt, niet alleen in Nederland maar ook elders. Ik "zuig" niet op propaganda, hoe dat in de praktijk ook in zijn werk zou gaan, jij gelooft duidelijk in fabeltjes waar corporaties, eurocraten en politieke partijen die azen op je stem wel gebruik van maken. Er is niet eens relevante propaganda vanuit mijn politieke hoek, daar deze op dit moment nul slagkracht heeft en volledig draait op de wijsheid en het onbeantwoorde ongenoegen van een groot deel van Nederland.

Je mag best een ander topic openen of een pm sturen, dan mag jij me uitleggen dat ik het verkeerd heb. Ik zie tot nu toe eigenlijk meestal paniekerige reacties, oudbakken clichés en... nog meer paniekerige reacties. Dat is overigens eigen aan een multiculturele samenleving, er bestaan ook geen succesvolle voorbeelden waar wij in Nederland van zou kunnen leren.

Nosferatu187
05-05-2014, 23:47
ban asura dan een keer hij maakt overal een migranten discussie van allemaal offtopic in elk topic weer.

tarantula
05-05-2014, 23:51
@Tarantula
Ik had je bericht nog niet gezien. Ik heb talloze feiten gepost. Noem maar een onderwerp en ik leg je graag uit waarom de integratie van bepaalde groepen migrantengroepen dramatisch faalt, niet alleen in Nederland maar ook elders. Ik "zuig" niet op propaganda, hoe dat in de praktijk ook in zijn werk zou gaan, jij gelooft duidelijk in fabeltjes waar corporaties, eurocraten en politieke partijen die azen op je stem wel gebruik van maken. Er is niet eens relevante propaganda vanuit mijn politieke hoek, daar deze op dit moment nul slagkracht heeft en volledig draait op de wijsheid en het onbeantwoorde ongenoegen van een groot deel van Nederland.

Je mag best een ander topic openen of een pm sturen, dan mag jij me uitleggen dat ik het verkeerd heb. Ik zie tot nu toe eigenlijk meestal paniekerige reacties, oudbakken clichés en... nog meer paniekerige reacties. Dat is overigens eigen aan een multiculturele samenleving, er bestaan ook geen succesvolle voorbeelden waar wij in Nederland van zou kunnen leren.

Dat heb ik al een aantal posts gedaan met argumenten en waarom ik vind dat jij onzin uitkraamt en zelf degene bent met cliches paniek en zwartwit visie, maar zoals ik zei je bent geprogrammeerd met het lochnes syndroom je ziet wat je wilt zien. Namelijk zwart wit.

Asura
06-05-2014, 00:03
Ik zie helemaal geen zwart wit, nergens is de integratie van Marokkanen geslaagd te noemen. Dan moet je het echt over individuelen gaan hebben.Of we het nou over de verste uithoeken van Nederland hebben, over België, of Frankrijk. Dan kan je klagen over Nederlanders die geen zin hebben om in een samenleving te wonen met hen die er geen deel van uit willen of kunnen maken, maar dat verandert niets. Maar, naast je persoonlijke aanvallen, noem eens het meest overtuigende argument wat ik gemist zou hebben?

Je lijkt vooral allerlei compleet subjectieve argumenten te maken, waarbij je het vooral moet hebben van klagen en op de man spelen.

Asura
06-05-2014, 00:05
ban asura dan een keer hij maakt overal een migranten discussie van allemaal offtopic in elk topic weer.

Ik ga gewoon verder op een bestaande discussie. Mag ik geen antwoord geven op het commentaar van Tarantula?
Van iemand die "Sterf toch" normale taal vind verwacht ik dat eigenlijk ook niet.

Nosferatu187
06-05-2014, 00:13
topic gaat over badr hari sportman van het jaar en niet over allochtonen, jij laat elk topic overal ontsporen.

LeeMurray
06-05-2014, 00:35
Hoog niveau weer...

Ik vind dat iedereen (ongeacht afkomst, leeftijd of geaardheid) zich welkom moet kunnen voelen op een open forum zoals dit. Bepaalde posters hebben opvattingen over allochtonen/ autochtonen. Da moet kunnen, maar moeten ze elke topic dan vervuilen met hun frustraties en haat? Ik weet dat controverse voor meer traffic zorgt, maar je hebt ook een taak om ervoor te zorgen dat iedereen zich welkom voelt op een open forum en dat mensen niet offtopic gaan in elke topic. Dit is geen kritiek op de site of de mods ofzo, maar gewoon mijn mening.

topic gaat over badr hari sportman van het jaar en niet over allochtonen, jij laat elk topic overal ontsporen.
Tja, dit valt moeilijk te ontkennen. Die gozer kan offline heel relaxed zijn, maar dit hele 'integratie vraagstuk' zit 'm erg hoog.

tarantula
06-05-2014, 00:41
Ik zie helemaal geen zwart wit, nergens is de integratie van Marokkanen geslaagd te noemen. Dan moet je het echt over individuelen gaan hebben.Of we het nou over de verste uithoeken van Nederland hebben, over België, of Frankrijk. Dan kan je klagen over Nederlanders die geen zin hebben om in een samenleving te wonen met hen die er geen deel van uit willen of kunnen maken, maar dat verandert niets. Maar, naast je persoonlijke aanvallen, noem eens het meest overtuigende argument wat ik gemist zou hebben?

Je lijkt vooral allerlei compleet subjectieve argumenten te maken, waarbij je het vooral moet hebben van klagen en op de man spelen.

Je verzint zelf stellingen en antwoord voor een ander en ''weerlegd'' het weer.
Ik heb nergens verteld dat intergratie is geslaagd ik heb het niet eens over intergratie gehad, ik heb het over jou brutale respectloze vooroordelende cliche in de mom van kritisch denken wat lachwekkend is.

Je bent gewoon een zwartwit persoon die niet buiten je box kan denken dat heb je meerdere malen bewezen door hoe je reageerd en wat voor argumenten je aanhaalt, hoe idioot kan je zijn de enige bronnen die jij hebt is wat het nieuws jou verteld en dat baseer jij op een hele volk, je bent partijdig ingesteld hoe kan je dan verwachten om ooit de werkelijkheid aan jou kant te hebben.

Als je jou kritiek zou uiten op een beschaafde manier zonder te algemeniseren en wat ruimdenkender over kwam had je mij niet gehoord want dat is werkelijke kritiek, niet elke keer wanneer er islam of badr of marokkanen ergens genoemd wordt hier er boven op springen je bent altijd een van de eerste de felste en niet de slimste, en zeker speel ik op de man jij speelt op een hele volk maar de emotionele mannetje uithangen als je word aangesproken.

Asura
06-05-2014, 00:52
topic gaat over badr hari sportman van het jaar en niet over allochtonen, jij laat elk topic overal ontsporen.

Duidelijk dat je overdrijft, dat zou knap van me zijn.Waar je een probleem mee hebt is niet het onderwerp zelf, maar met mijn mening. Wanneer een deel van de Nederlanders word zwartgemaakt door slachtoffergedrag of onzin argumenten zoals van Tarantula dan hoor ik je niet. Wel als iemand dit wilt weerleggen. Hiernaast kan ik een redelijk argument maken(want het probleem bestaat eenmaal) en kan ik hier ook bewijs voor leveren. Met objectiviteit heeft het van jouw kant dus niet te maken.

Asura
06-05-2014, 00:58
Je verzint zelf stellingen en antwoord voor een ander en ''weerlegd'' het weer.
Ik heb nergens verteld dat intergratie is geslaagd ik heb het niet eens over intergratie gehad, ik heb het over jou brutale respectloze vooroordelende cliche in de mom van kritisch denken wat lachwekkend is.

Je bent gewoon een zwartwit persoon die niet buiten je box kan denken dat heb je meerdere malen bewezen door hoe je reageerd en wat voor argumenten je aanhaalt, hoe idioot kan je zijn de enige bronnen die jij hebt is wat het nieuws jou verteld en dat baseer jij op een hele volk, je bent partijdig ingesteld hoe kan je dan verwachten om ooit de werkelijkheid aan jou kant te hebben.

Als je jou kritiek zou uiten op een beschaafde manier zonder te algemeniseren en wat ruimdenkender over kwam had je mij niet gehoord want dat is werkelijke kritiek, niet elke keer wanneer er islam of badr of marokkanen ergens genoemd wordt hier er boven op springen je bent altijd een van de eerste de felste en niet de slimste, en zeker speel ik op de man jij speelt op een hele volk maar de emotionele mannetje uithangen als je word aangesproken.

Ik zie hier alleen maar persoonlijke aanvallen, tenzij mijn leesvaardigheden sinds de basisschool drastisch achteruit zijn gegaan. Wat ik zeg is gewoon onderbouwt, dat dit geen gewaardeerde mening is, voornamelijk omdat dit de gevestigde orde tegen de borst stuit, dat is een ander verhaal. Ik uit mijn kritiek gewoon op een beschaafde manier. Mijn enige bronnen zijn helemaal niet alleen "wat het nieuws mij verteld", waarom dat slecht zou zijn of hoe je hierbij komt is onduidelijk.

Ik vraag slechts twee dingen:
(A. Ophouden met slachtoffergedrag en de schuld geven aan Nederlanders.
(B. Deze zaken normaal bespreken zonder persoonlijke aanvallen die je al jaren ziet.

Als ik A zie dan reageer ik er op, ik zie het als schadelijk en feitelijk onjuist, niet anders dat jij duidelijk mijn argumenten zo ervaart.

Nosferatu187
06-05-2014, 01:14
topic gaat over badr hari

Asura
06-05-2014, 01:22
Klopt, maar als het van het topic afwijkt heb je daar geen problemen mee, tenzij het niet de Nederlanders zijn die de schuld krijgen. Zou je daar ook direct aanstoot aannemen, dan zou ik je helemaal gelijk geven. Dit is eerder hypocriet.

Ik mag dus geen antwoord geven op het commentaar van anderen op mij :/

tarantula
06-05-2014, 01:47
Ik zie hier alleen maar persoonlijke aanvallen, tenzij mijn leesvaardigheden sinds de basisschool drastisch achteruit zijn gegaan. Wat ik zeg is gewoon onderbouwt, dat dit geen gewaardeerde mening is, voornamelijk omdat dit de gevestigde orde tegen de borst stuit, dat is een ander verhaal. Ik uit mijn kritiek gewoon op een beschaafde manier. Mijn enige bronnen zijn helemaal niet alleen "wat het nieuws mij verteld", waarom dat slecht zou zijn of hoe je hierbij komt is onduidelijk.

Ik vraag slechts twee dingen:
(A. Ophouden met slachtoffergedrag en de schuld geven aan Nederlanders.
(B. Deze zaken normaal bespreken zonder persoonlijke aanvallen die je al jaren ziet.

Als ik A zie dan reageer ik er op, ik zie het als schadelijk en feitelijk onjuist, niet anders dat jij duidelijk mijn argumenten zo ervaart.

Dit is nou typisch een voorbeeld van de helft van wat ik vertel overslaan en ingaan op wat jij wilt en hoe je bent ingesteld, woorden hebben blijkbaar geen betekenis bij jou. Een typische geval waarvan je wilt uitleggen dat een cirkel een cirkel is en geen vierkant maar de persoon blijft gewoon nee knikken.

Ik heb geen zin om met jou hierover te bakkeleien die A en B van jou kan je naar fluiten want dat is nou precies wat ik bedoel en dat is precies wat ik van jou bestrijd dus blijkbaar is jou lezen wel drastisch achteruit gegaan sinds basisschool.

Dit is een vechtsportforum probeer het eens op offtopic ofzo zulke vuurtjes aan te steken.

tjuss asura.

Asura
06-05-2014, 03:00
Jammer, maar ik zie weer persoonlijke aanvallen, als je iets heel diepzinnig hebt verteld wat mijn hele wereldbeeld op zijn kop zou zetten, hierbij mijn excuses. Je kan hier of wellicht per PM dit duidelijk maken, ik leer graag bij.

Je hebt het nu over offtopic maar dat doe je zelf natuurlijk, dat is dus niet je probleem. Net was het nog dat ik zogenaamd onbeschaafd zou zijn, ook onzin. Als ik werkelijk iets zeg wat onjuist zou zijn hoor ik het graag, en leer ik daar ook. Als ik de standaard tirade zie tegen Nederlanders die een "verboden" mening verkondigen dan kan ik dat niet serieus nemen. Wat er tijdens dit dan ook gebeurt is dat je aannames maakt over iemand die gewoon niet kloppen, het beeld dat je schetst van mij zou niemand die mij kent serieus nemen, van welke achtergrond dan ook.

Die-ene
06-05-2014, 03:07
Het blijft bizar dat Marokko zo trots kan zijn op een beroepscrimineel. Ik probeer het te begrijpen maar het lukt gewoon niet...

Asura
06-05-2014, 03:16
In elke cultuur word mannelijkheid anders gedefinieerd. Nederlanders hebben het lang als een teken van zwakte gezien om agressie te tonen, in veel Arabische landen of landen waar Arabieren de boel hebben overgenomen, zoals in Marokko, word agressie vaak als een teken van kracht gezien. Natuurlijk verschilt dat ook per milieu, maar in het algemeen is dit correct. Ik zeg overigens niet dat het ene persé beter dan het ander is, er zitten ook minpunten aan de Nederlandse mentaliteit.

hakkelaar
06-05-2014, 09:31
In elke cultuur word mannelijkheid anders gedefinieerd. Nederlanders hebben het lang als een teken van zwakte gezien om agressie te tonen, in veel Arabische landen of landen waar Arabieren de boel hebben overgenomen, zoals in Marokko, word agressie vaak als een teken van kracht gezien. Natuurlijk verschilt dat ook per milieu, maar in het algemeen is dit correct. Ik zeg overigens niet dat het ene persé beter dan het ander is, er zitten ook minpunten aan de Nederlandse mentaliteit.

Haha, nu we toch ontspoord zijn in deze topic wil ik wel ff meedoen. Zoals je zegt is Marokko een van de landen waar een aantal eeuwen geleden de arabieren "de boel hebben overgenomen" en ook de islam hebben meegenomen. Diezelfde islam heeft de huidige cultuur gevormd en is o.a. gebaseerd op de uitspraken van de profeet Mohammed. Die zei het volgende: De sterke man is niet degene die goed is in worstelen, maar de sterke man is degene die zich onder controle kan houden tijdens een woede aanval’.


Maar deze telt natuurlijk niet, want die past niet in jouw straatje.

ArjanV
06-05-2014, 10:18
Weinig sterke mannen dan onder de moslims...

hakkelaar
06-05-2014, 10:39
Weinig sterke mannen dan onder de moslims...

Klopt! Was ook meer om aan te geven dat de feitjes van Asuratje niet altijd (of altijd niet) kloppen. Hij schijnt altijd alles zo goed te weten.

hakkelaar
06-05-2014, 16:34
Asuratje is stil.