PDA

View Full Version : Badr Hari uur lang te gast bij RTL Late Night



Nosferatu187
20-04-2014, 17:28
Badr Hari zal op dinsdag 22 april te gast zijn in het programma RTL Late Night van Humberto Tan. De kickboxer zal een uur lang op RTL4 praten over zijn roerige leven.

Hari domineert sinds 2012 regelmatig het nieuws na een vechtpartij in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation White. Een uur lang praat Humberto Tan met hem over het proces, de gevangenisstraf, de rol van Estelle Cruijff en andere vrouwen in zijn leven, zijn imago en zijn toekomst.
Eerder die dag wordt het boek ‘Badr Hari, Mijn Verhaal’, gepresenteerd. Sportjournalist Maarten Bax heeft de kickbokser gevolgd tijdens de turbulente periode in zijn leven en schreef dit boek. Op zaterdag 17 mei verschijnt Hari weer in de ring. In Eindhoven neemt hij het dan op tegen Ismael Londt.

Nosferatu187
20-04-2014, 17:36
http://s24.postimg.org/hzwe7u1hh/badrtje.png

Tony
23-04-2014, 10:16
Zo mannen, wat vonden we er van?

Jamopa
23-04-2014, 11:23
Ik vond Badr openhartig, maar dat er "nieuwe" punten naar voren zijn gekomen heb ik niet.
Spijtbetuiging kwam gemeend op mij over en ik denk dat hij daar eerlijk in was dat hij geen contact mocht hebben met het slachtoffer.
Aan het gezicht van Badr kon je zien dat het hem veel deed toen Estelle in beeld kwam.

Ik hoop dat hij er met een voorwaardelijke straf vanaf kan komen in het hoger beroep en dat hij snel weer in actie komt in de ring.

Leventdepevent
23-04-2014, 11:28
ik heb het niet gezien,maar vergeleek hij zichzelf nou met einstein?

cornelus
23-04-2014, 11:33
ik heb het niet gezien,maar vergeleek hij zichzelf nou met einstein?

:rolleyes: ja

Leventdepevent
23-04-2014, 11:41
:rolleyes: ja
dan had ik het toch goed gehoord op de radio, whaaaahahah ik dacht al zei hij dat nou echt

Willem033
23-04-2014, 12:01
ik heb het niet gezien,maar vergeleek hij zichzelf nou met einstein?

Klopt.

Een kennis van mij zette gister op zijn facebook : Badr schrok van zijn psychologische onderzoek "narcistische trekken"

5 minuten later vergeleek hij zichzelf met Einstein.

Ik vond m wel goed haha.

Peter0711
23-04-2014, 14:30
ik heb het niet gezien,maar vergeleek hij zichzelf nou met einstein?

Ja,en hij vergeeft Koen Everink.

Nosferatu187
23-04-2014, 14:49
Ja,en hij vergeeft Koen Everink.

http://www.ondertussen.nl/img/nieuws/imagebig/13/12/1385988956_Lachen2.gif

faysal
23-04-2014, 15:33
Klopt.

Een kennis van mij zette gister op zijn facebook : Badr schrok van zijn psychologische onderzoek "narcistische trekken"

5 minuten later vergeleek hij zichzelf met Einstein.

Ik vond m wel goed haha.


Ja,en hij vergeeft Koen Everink.




hahahah

Nosferatu187
23-04-2014, 15:47
https://pbs.twimg.com/media/Bl2zwCjIMAA70Mu.jpg

Wiseguy
23-04-2014, 15:52
Ja,en hij vergeeft Koen Everink.

Het was ook niet lief van Koen om een kopstoot te geven tegen Badr's hand.

Hij was in ieder geval een hit op twitter.

https://pbs.twimg.com/media/Bl4js-aCcAA_g3i.png


RTL Late Night special met Badr Hari meest besproken uitzendingapr. 23 Televisie (http://www.showbizznetwork.nl/website/category/televisie/) no comments (http://www.showbizznetwork.nl/website/rtl-late-night-special-met-bard-hari-meest-besproken-uitzending/#respond)
http://www.showbizznetwork.nl/website/wp-content/uploads/2014/01/RTLLATENIGHTSHOW_3_Humberto_pressroom-575-385-578-385-2-0-575-385_575_385_c1-300x200.jpgDe uitzending van RTL Late Night van gisteravond met Badr Hari is online (Op Twitter) de meest bepsproken aflevering sinds de start van de talkshow met Humberto Tan. Dat blijkt uit onderzoek van BuzzCapture.
Uit onderzoek blijkt dat er tijdens de uitzending van RTL Late Night van maandagavond met Badr Hari maarliefst 60,339 duizend tweets.
De uitzending met Badr Hari was maandagavond goed voor 933 duizend kijkers en 19,4% madl. Humberto heeft daarmee Pauw en Witteman verslagen die uitzending was goed voor 808 duizend kijkers, het marktaandeel van de VARA talkshow kwam daarmee uit op 22,2%.

Turboknecht
23-04-2014, 16:20
Klopt.

Een kennis van mij zette gister op zijn facebook : Badr schrok van zijn psychologische onderzoek "narcistische trekken"

5 minuten later vergeleek hij zichzelf met Einstein.



http://111.imagebam.com/download/QmZE8CEtB6JaTVG1YP6DlQ/32219/322184052/nerddrink.gif

Nosferatu187
23-04-2014, 16:22
ik las net dat hij meer dan 900.000 kijkers had.

Nosferatu187
23-04-2014, 16:24
ik vergeef het koen uiteindelijk wel door hem heb ik dit allemaal meegemaakt, eigenlijk moet hij ook een werkstraf krijgen omdat hij zo rijk is 3 weken lang in een fabric werken.

mokumnised
23-04-2014, 17:45
Ja,en hij vergeeft Koen Everink.

Klopt, maar hij legt ook uit in welke context hij dat doet. Hij motiveert het en geeft daarna aan dat hij het niet meer over dat ''vergeven'' wil hebben, omdat hij anders een verkeerd signaal afgeeft. Dat hij pissig is op bepaalde media was ook te verwachten. Voor het overige vond ik hem wel schuldbewust overkomen en hij was in ieder geval niet bezig om zichzelf beter of anders neer te zetten dan hij werkelijk is, geen mooipraterij. Ik vind wel dat Humberto Tan wat dingen heeft laten liggen zoals bijvoorbeeld de beschuldiging richting Hoost die in het boek staat. Verder had ik in Badr zijn plaats deze kans gegrepen om bijvoorbeeld dingen te weerleggen uit het eerdere boek over hem, die volgens hem onzin zijn. Voor het overige was het al langer duidelijk dat hij zichzelf nogal hoog heeft zitten.

Asura
23-04-2014, 18:39
https://pbs.twimg.com/media/Bl2zwCjIMAA70Mu.jpg

Hij heeft de Morele Relativiteits-theorie opnieuw uitgevonden

Peter0711
23-04-2014, 19:01
https://pbs.twimg.com/media/Bl2zwCjIMAA70Mu.jpg


Hahahahaha Geweldig!!!

Nosferatu187
23-04-2014, 19:13
Hahahahaha Geweldig!!!

de badr hari formule: E = everink zonder been2

blackadder
23-04-2014, 19:31
https://pbs.twimg.com/media/Bl2zwCjIMAA70Mu.jpg
Lijkt toch meer op Wilders.

Coldcrust
23-04-2014, 20:36
Ik heb het niet gezien en ga het ook niet kijken omdat ik van mening ben dat alle aandacht die deze man krijgt teveel eer is maar als er een ding is waar Badr goed in is is het wel de charmante jongen uithangen en mensen om zijn vinger winden. Zijn daden,telkens weer,spreken echter voor zich.

Kemal
23-04-2014, 21:07
:lol: ook hier die plaatjes wuahaha

tyson19
23-04-2014, 23:50
Toch wel een leuke interview in roerige tijden, hoe je het went of keert, het blijft een aparte man, een zeldzame diersoort als het ware...

Die advocate van hem, is toch wel een toppertje, een vakdame, een juiste strategische zet was het ook om gisteren OM te tonen dat hij (soort van) veranderd is. Dat terzijde, ik zag gisteren een dappere man. Laten we eerlijk zijn, ondanks alles wat er over hem geschreven is, stond die daar, toch wel sterk van hem. Echter, de moment waarop ik Koen Everink en zijn been zag, had ik zoiets van, dit was echt laf. Je weet dat je getraind bent, oersterk bent, met een halve tik iemand buiten westen kan slaan, waarom die grof geweld? Was nergens voor nodig Badr, je hoorde beter te weten.

Hij zag er goed uit in zijn strakke pak, kapper geweest, gladgeschoren, kortom gentlemen. Vele dames uit de publiek keken hem aan alsof ze hem wilden opvreten. Ik hoop dat die ouderwets knalt tegen Londt. Zowel het kickbox publiek, als hijzelf heeft een vette k.o. overwinning nodig. Ik hoop dan ook dat Badr weer de champ wordt en zijn kunsten laat zien in de ring. Het is en blijft een man die kickbox groot maakte en tegelijkertijd in negatief daglicht bracht.

Badr suc6! Doe datgene waarin je goed bent. Wees een sportman, geen straatvechter of een crimineel, je bent beter dan dat vriend!

Nosferatu187
24-04-2014, 00:15
ik zie hem nu wel komen tegen londt let maar op dat hij op zijn oude niveau zit.

BB
24-04-2014, 00:24
Wel jammer dat In het interview niet gevraagd werd waarom hij als ABC ( Amsterdams Beroeps Crimineel) bekend staat en wat zijn banden zijn met Gwenetta Martha en andere georganiseerde criminaliteit is. Daarnaast is het een gemiste kans om niet te vragen naar zijn opstelling tijdens de boekpresentatie. In andere media wordt daar wel iets over verteld: dat was geen charme offensief. Hij kwam te laat, het interesseerde hem niet wat men van het boek vond en ging verbaal los over Everdink . Nog al een verschil met zijn tv optreden.

mario the count
24-04-2014, 08:59
https://pbs.twimg.com/media/Bl2zwCjIMAA70Mu.jpgwhahaa Haristein

faysal
24-04-2014, 09:36
Toch wel een leuke interview in roerige tijden, hoe je het went of keert, het blijft een aparte man, een zeldzame diersoort als het ware...

Die advocate van hem, is toch wel een toppertje, een vakdame, een juiste strategische zet was het ook om gisteren OM te tonen dat hij (soort van) veranderd is. Dat terzijde, ik zag gisteren een dappere man. Laten we eerlijk zijn, ondanks alles wat er over hem geschreven is, stond die daar, toch wel sterk van hem. Echter, de moment waarop ik Koen Everink en zijn been zag, had ik zoiets van, dit was echt laf. Je weet dat je getraind bent, oersterk bent, met een halve tik iemand buiten westen kan slaan, waarom die grof geweld? Was nergens voor nodig Badr, je hoorde beter te weten.

Hij zag er goed uit in zijn strakke pak, kapper geweest, gladgeschoren, kortom gentlemen. Vele dames uit de publiek keken hem aan alsof ze hem wilden opvreten. Ik hoop dat die ouderwets knalt tegen Londt. Zowel het kickbox publiek, als hijzelf heeft een vette k.o. overwinning nodig. Ik hoop dan ook dat Badr weer de champ wordt en zijn kunsten laat zien in de ring. Het is en blijft een man die kickbox groot maakte en tegelijkertijd in negatief daglicht bracht.

Badr suc6! Doe datgene waarin je goed bent. Wees een sportman, geen straatvechter of een crimineel, je bent beter dan dat vriend!


mee een!

Die-ene
25-04-2014, 03:44
mee een!

Waarom moet iemand die zich 2x zwaar misdraagt heeft in de ring en 9x buiten de ring nog een kans krijgen? Echt te belachelijk voor woorden. Geef dan lieveren anderen een kans die zich wel gedragen.

Leventdepevent
25-04-2014, 08:15
Waarom moet iemand die zich 2x zwaar misdraagt heeft in de ring en 9x buiten de ring nog een kans krijgen? Echt te belachelijk voor woorden. Geef dan lieveren anderen een kans die zich wel gedragen.
volledig mee eens! het houdt een keer op wat kansen betreft.

Pahlavan
25-04-2014, 11:29
Hij zag er goed uit in zijn strakke pak, kapper geweest, gladgeschoren, kortom gentlemen.

Lol het woord 'gentleman' is toch wel het aller aller laatste wat ik ooit met badr zou associëren...
Woorden zoals crimineel, narcist, semi-psychopaat, onsportief, lowlife etc schieten mij eerder binnen. Maar fijn voor hem dat er nog mensen zijn die van hem genieten en hem een 2e.... Oh nee ik bedoel 9e... kans willen geven.

tidelot
25-04-2014, 11:52
jullie zijn allemaal geweldig en het is altijd de ander die niet deugt.
als je met een vinger wijst , weet dan dat je met 3 vingers naar jezelf wijst

e-type
25-04-2014, 12:20
Lol het woord 'gentleman' is toch wel het aller aller laatste wat ik ooit met badr zou associëren...
Woorden zoals crimineel, narcist, semi-psychopaat, onsportief, lowlife etc schieten mij eerder binnen. Maar fijn voor hem dat er nog mensen zijn die van hem genieten en hem een 2e.... Oh nee ik bedoel 9e... kans willen geven.

Hij heeft het ook over gentlemen, waarschijnlijk doelend op de meerdere persoonlijkheden van Badr; Nero, Einstein en wie weet hoeveel nog meer.

mario the count
25-04-2014, 13:20
jullie zijn allemaal geweldig en het is altijd de ander die niet deugt.
als je met een vinger wijst , weet dan dat je met 3 vingers naar jezelf wijst

Dat Badr niet deugd is wel bewezen, logisch dat er naar hem gewezen wordt. Of zeg je dit ook tegen mensen die naar een Geert Wilders of een Kony wijzen? ( om maar even twee andere "low Life's " op te noemen)

tidelot
25-04-2014, 15:03
Dat Badr niet deugd is wel bewezen, logisch dat er naar hem gewezen wordt. Of zeg je dit ook tegen mensen die naar een Geert Wilders of een Kony wijzen? ( om maar even twee andere "low Life's " op te noemen)

heb het in de verkeerde thread geplaats. in een ander thread van badr zijn ze elkaar aan het bashen.
moslims deugen niet, marokkannen deugen , nederlanders deugen niet en ga zo maar door.

wat badr betreft . de feiten spreken voor zich .dat zelfde geld ook voor wilders

Nosferatu187
25-04-2014, 15:22
blijf ontopic en kom mijn thread niet weer verpesten aub.

mario the count
25-04-2014, 15:26
heb het in de verkeerde thread geplaats. in een ander thread van badr zijn ze elkaar aan het bashen.
moslims deugen niet, marokkannen deugen , nederlanders deugen niet en ga zo maar door.

wat badr betreft . de feiten spreken voor zich .dat zelfde geld ook voor wilders

Mee eens.

#teamBADGUY
25-04-2014, 15:39
ik heb het niet gezien,maar vergeleek hij zichzelf nou met einstein?

Dat zeiden ze dus ook bij RTL boelervaart !
En kheb een schijthekel eraan als mensen dom spelen of op dat nivo discussiëren .
iedereen snapt heus wel dat het een situatie vergelijking is en juist geen persoonsvergelijking.
Je kan de man haten om wat je wilt maar ik vond em gewoon oprecht en correct tijdens et interview.

en nogmaals ik praat niks goed wat badr heeft gedaan . Het lastigste voor hem is dat hij BADR HARI is !
niemand die ik ken (die ze mannetje staat) zou het pikken als je rustig met je vrouwtje aan het feesten bent en 1 of andere Pipo denkt dat hij gewoon in bijzijn van jou , je vrouwtje kan beledigen .

als ik zou vinden dat ik dat moet zeggen tegen Estelle waar badr bij is , dan doe ik het ook . Het enige verschil is dat ik dan wel gelijk daarna me dekking hoog houd.

is een cultuur verschil denkik.

in Nederland is het normaal als iemand wat zegt ongeacht wat , dan zeg je wat terug.
wij allochtonen zijn opgevoed met ; grote bek ? Krijg je klap ! Respect ! Geven en eisen.

Daarom heb je ook figuren als Geert , die is echt verbaast als hij straks een kogel kopt . Terwijl als Geert een Surinamer was bijvoorbeeld dan hield hij er goed rekening mee dat hij anytime gepopt kan worden .

Wat ik probeer te zeggen is dat badr het opnam voor ze vrouw , je moet wel een echte sukkel zijn als je je vrouwtje door een man laat beledigen op een gezellig feest zonder reden ...
tis makkelijker om je in te houden als je zelf iets wordt aangedaan dan als iemand je vader moeder kind of vrouw wat aan doet .




Yup noem noem me nu maar badr lover en zeg maar dat ik het goedpraat pffff

#teamBADGUY
25-04-2014, 15:44
Klopt, maar hij legt ook uit in welke context hij dat doet. Hij motiveert het en geeft daarna aan dat hij het niet meer over dat ''vergeven'' wil hebben, omdat hij anders een verkeerd signaal afgeeft. Dat hij pissig is op bepaalde media was ook te verwachten. Voor het overige vond ik hem wel schuldbewust overkomen en hij was in ieder geval niet bezig om zichzelf beter of anders neer te zetten dan hij werkelijk is, geen mooipraterij. Ik vind wel dat Humberto Tan wat dingen heeft laten liggen zoals bijvoorbeeld de beschuldiging richting Hoost die in het boek staat. Verder had ik in Badr zijn plaats deze kans gegrepen om bijvoorbeeld dingen te weerleggen uit het eerdere boek over hem, die volgens hem onzin zijn. Voor het overige was het al langer duidelijk dat hij zichzelf nogal hoog heeft zitten.

x2

kdacht ff ff dat ik een ander interview had gezien lol

khad alleen geen fuckbadrbril op waarsch ....

nogmaals kben totaaaaaaaal geen badr en Mikes gym fan , maar ik oordeel misschien gewoon wat objectiever . Waarsch omdat ik bij voorhand niks tegen badr en of Marokkanen heb ;)

ohja ja en ik ben zelf Surinamer

#teamBADGUY
25-04-2014, 15:50
Klopt wat je zegt maar kweet niet waarom niemand dat leest ...
Maar badr heeft hem naar zijn zeggen ook maar 1 tik gegeven en koen heb ook gezegd dat hij door meerdere mensen is geslagen .
En ik geloof dus ook dat hij door meerdere is geslagen . Maar wie wat heeft gedaan weet ik niet precies , dat weet koen niet eens en blijkbaar niemand want dat is. Nergens naar buiten gekomen , behalve dat badr verantwoordelijk wordt gehouden voor de klappen die koen van,eerdere mensen heeft ontvangen . Come on man kben toch niet de enige die dit weet of gaan we allemaal serieus over dingen heen kezen en het verhaal zo mooi of lelijk maken als we zelf willen ....

#teamBADGUY
25-04-2014, 15:53
Waarom moet iemand die zich 2x zwaar misdraagt heeft in de ring en 9x buiten de ring nog een kans krijgen? Echt te belachelijk voor woorden. Geef dan lieveren anderen een kans die zich wel gedragen.


Ik ik wil de beste zien vechten wat ze privé doen wat ze eten en wie ze daten boeit me niet ..

lijkt wel RTL BOELERvaart hiero soms

Peter0711
25-04-2014, 16:19
in Nederland is het normaal als iemand wat zegt ongeacht wat , dan zeg je wat terug.
wij allochtonen zijn opgevoed met ; grote bek ? Krijg je klap ! Respect ! Geven en eisen.


En maar raar vinden dat er Nederlanders rond lopen met "voor" oordelen.

Turboknecht
25-04-2014, 16:29
Ja lekker niveautje zeg... :fp:

cornelus
25-04-2014, 17:33
blijf ontopic en kom mijn thread niet weer verpesten aub.


http://youtu.be/52TbzvLVokw?t=8m23s

RedDawn
25-04-2014, 17:59
Dat zeiden ze dus ook bij RTL boelervaart !
En kheb een schijthekel eraan als mensen dom spelen of op dat nivo discussiëren .
iedereen snapt heus wel dat het een situatie vergelijking is en juist geen persoonsvergelijking.
Je kan de man haten om wat je wilt maar ik vond em gewoon oprecht en correct tijdens et interview.

en nogmaals ik praat niks goed wat badr heeft gedaan . Het lastigste voor hem is dat hij BADR HARI is !
niemand die ik ken (die ze mannetje staat) zou het pikken als je rustig met je vrouwtje aan het feesten bent en 1 of andere Pipo denkt dat hij gewoon in bijzijn van jou , je vrouwtje kan beledigen .

als ik zou vinden dat ik dat moet zeggen tegen Estelle waar badr bij is , dan doe ik het ook . Het enige verschil is dat ik dan wel gelijk daarna me dekking hoog houd.

is een cultuur verschil denkik.

in Nederland is het normaal als iemand wat zegt ongeacht wat , dan zeg je wat terug.
wij allochtonen zijn opgevoed met ; grote bek ? Krijg je klap ! Respect ! Geven en eisen.

Daarom heb je ook figuren als Geert , die is echt verbaast als hij straks een kogel kopt . Terwijl als Geert een Surinamer was bijvoorbeeld dan hield hij er goed rekening mee dat hij anytime gepopt kan worden .

Wat ik probeer te zeggen is dat badr het opnam voor ze vrouw , je moet wel een echte sukkel zijn als je je vrouwtje door een man laat beledigen op een gezellig feest zonder reden ...
tis makkelijker om je in te houden als je zelf iets wordt aangedaan dan als iemand je vader moeder kind of vrouw wat aan doet .




Yup noem noem me nu maar badr lover en zeg maar dat ik het goedpraat pffff


Na zo'n post word je meteen duidelijk waarom mensen PVV stemmen.

blackadder
25-04-2014, 18:10
maar ik oordeel misschien gewoon wat objectiever .
Objectief zou ik je niet durven te noemen.

Facade
25-04-2014, 18:14
Objectief zou ik je niet durven te noemen.

Niet goed bij z'n hoofd zou ik em wel durven noemen. Maar niet in z'n gezicht, want dan word ik gepopt.

blackadder
25-04-2014, 18:22
Niet goed bij z'n hoofd zou ik em wel durven noemen. Maar niet in z'n gezicht, want dan word ik gepopt.
Maar da's ja ook heel gewoon voor allochtonen. Want zo worden ze opgevoed. Volgens hem althans.

Peter0711
25-04-2014, 20:18
Maar da's ja ook heel gewoon voor allochtonen. Want zo worden ze opgevoed. Volgens hem althans.

Ja,met zo'n houding kop je straks een kogel.


Normaal vind ik het mateloos irritant als mensen moeilijk gaan doen om spel fouten,want die maken we allemaal,maar deze is wel leuk. :D



En kheb een schijthekel eraan als mensen dom spelen of op dat nivo discussiëren .

Facade
25-04-2014, 20:23
Normaal vind ik het mateloos irritant als mensen moeilijk gaan doen om spel fouten,want die maken we allemaal,maar deze is wel leuk. :D

Spelfouten.

;)

RedDawn
25-04-2014, 21:04
Niet goed bij z'n hoofd zou ik em wel durven noemen. Maar niet in z'n gezicht, want dan word ik gepopt.

Hahha!

#teamBADGUY
25-04-2014, 21:51
Na zo'n post word je meteen duidelijk waarom mensen PVV stemmen.

gappie het zal me een worst wezen op wie jij stemt , mij part loop je de hele dag op straat "minder minder" te roepen .
en nogmaals ik praat badr zijn acties niet goes , ik leg alleen uit dat meerdere mensen zo zouden reageren .
en ik ken een Hoop vechters die iemand opstraat in elkaar hebben geslagen , maar niet omdat ze kickboxer , bekend of Marrokaans zijn hoeven ze bij voorbaat fout te zijn .
Want ik kan jou garanderen dat er een hoop Nederlanderschap vechters zijn met een Hoop meer op hun kerfstok dan badr hoor , lol jij hebt echt geen idee . Heb je ooit een Marrokaan in een motorclub gezien ?
En dan gaan jullie zeggen : ja maar badr heeft al 9 opstootjes op ze naam . Dat komt opdat hij BADR is een maal een hot item en dan heb iedereen ineens wat slechts over je te zeggen .

Als saki morgen iemand voor ze kop stoot , heb je morgen gelijk 10 andere aangiftes van mensen die ook wat is "aangedaan" door hem.

momenteeel zitten er ook een paar kickboxers/ trainers vast van NL afkomst , en dat weten jullie ook allemaal . En die zitten niet vast voor iemand een klap geven omdat die diens vriendin beledigde hoor ..
maar dat is niet interessant voor de media , pvv en een hoop mixfight forum leden .

er wordt hier gedaan alsof badr moorden op ze geweten heeft ..
als badr iemand slaat is hij een crimineel , als er een marokaanse kickboxer wordt vermoord is hij crimineel . De kickbox. Wereld is een patser wereld . Misschien is R�my de enige vechter van wie ik bijna zeker kan zeggen dat hij koen niet had geklapt .
of zou jij gewoon zeggen : schatje trek het je niet aan hoor kom we gaan lekker naar huis ? Lol gtfoh man

ik zit al 9jaar in de uitgaan sc�ne en kom altijd vechters tegen en geloof me de meeste van jullie hebben geen idee waar je over praat .

blackadder
25-04-2014, 22:01
Heb je ooit een Marrokaan in een motorclub gezien ?


http://www.at5.nl/artikelen/103170/no-surrender-komt-met-grote-marokkaanse-motorclub

Richelieu
25-04-2014, 22:08
Terwijl als Geert een Surinamer was bijvoorbeeld dan hield hij er goed rekening mee dat hij anytime gepopt kan worden

Word dan de hoogtste tijd Geertje net zo'n tank op wielen gaat bezitten als Ronny B.

Willem033
26-04-2014, 01:20
Heb je ooit een Marrokaan in een motorclub gezien ?

Als jij denkt dat er bij een MC geen Marokanen zitten nodig ik je uit op een clubavond bij elk willekeurig chapter van No Surrender.

appelsap
26-04-2014, 16:27
ik zit al 9jaar in de uitgaan sc�ne en kom altijd vechters tegen en geloof me de meeste van jullie hebben geen idee waar je over praat .

ALS je al zo lang in de 'scene' zit weet je ook dat dit het topje van de ijsberg is en het gevalletje Sensation alleen het zwaarste feit dat het OM heeft kunnen bewijzen.

OT : Boek is een poging van de schrijver om mee te deinen op bekendheid van Badr, en voor Badr om 'zijn verhaal' te vertellen/de publieke opinie voor zich te winnen. Gezien zijn charme en een goeie advocaat zal dat bij het grote publiek ( incl de Leon de Winter en dat deelraadslid in. Bos en Lommer) lukken.

e-type
26-04-2014, 16:36
iemand het boek al gelezen?

Nosferatu187
26-04-2014, 16:43
iemand het boek al gelezen?

je kunt het gewoon weer op het centraal station stelen.

tyson19
26-04-2014, 19:07
gappie het zal me een worst wezen op wie jij stemt , mij part loop je de hele dag op straat "minder minder" te roepen .
en nogmaals ik praat badr zijn acties niet goes , ik leg alleen uit dat meerdere mensen zo zouden reageren .
en ik ken een Hoop vechters die iemand opstraat in elkaar hebben geslagen , maar niet omdat ze kickboxer , bekend of Marrokaans zijn hoeven ze bij voorbaat fout te zijn .
Want ik kan jou garanderen dat er een hoop Nederlanderschap vechters zijn met een Hoop meer op hun kerfstok dan badr hoor , lol jij hebt echt geen idee . Heb je ooit een Marrokaan in een motorclub gezien ?
En dan gaan jullie zeggen : ja maar badr heeft al 9 opstootjes op ze naam . Dat komt opdat hij BADR is een maal een hot item en dan heb iedereen ineens wat slechts over je te zeggen .

Als saki morgen iemand voor ze kop stoot , heb je morgen gelijk 10 andere aangiftes van mensen die ook wat is "aangedaan" door hem.

momenteeel zitten er ook een paar kickboxers/ trainers vast van NL afkomst , en dat weten jullie ook allemaal . En die zitten niet vast voor iemand een klap geven omdat die diens vriendin beledigde hoor ..
maar dat is niet interessant voor de media , pvv en een hoop mixfight forum leden .

er wordt hier gedaan alsof badr moorden op ze geweten heeft ..
als badr iemand slaat is hij een crimineel , als er een marokaanse kickboxer wordt vermoord is hij crimineel . De kickbox. Wereld is een patser wereld . Misschien is R�my de enige vechter van wie ik bijna zeker kan zeggen dat hij koen niet had geklapt .
of zou jij gewoon zeggen : schatje trek het je niet aan hoor kom we gaan lekker naar huis ? Lol gtfoh man

ik zit al 9jaar in de uitgaan sc�ne en kom altijd vechters tegen en geloof me de meeste van jullie hebben geen idee waar je over praat .


Wat betreft de kleur van iemand en ongewenst/gewelddadig gedrag ben ik met je eens. Ieder kleur heeft op zijn eigen manier wel mensen die verkeerd handelen. Feit is wel dat bij ons allochtonen vanwege temparement/eergevoel sneller en vaker dit soort gedrag voorkomt. Er zijn echter ook zat autochtonen die knokken in het nachtleven.

Wel wil ik jou een ding kwijt. Althans, ik ga jou vertellen over hoe ik zou handelen in een dergelijke situatie. Ik zou in eerste instantie niet zo snel een feest uitkiezen waar opgefokte types rondlopen of waar grimmige sfeer heersend is. Ik hou er niet van om op dergelijke feestlocaties te komen, op een feestje wil ik onder genot van een drankje genieten van het muziek en relaxen. Op plekken waar alcohol wordt genuttigd heb je altijd types die zich niet kunnen gedragen. Ook ik kom ze tegen, er zijn talloze manieren om je tegenover zo een persoon duidelijk te maken dat zijn/haar gedrag ongewenst is. Indien het niet helpt, ga je even babbelen met de veiligheid en geef je aan dat iemand jou sfeerbeleving verpest. Dit is alleen bij non-fysiek ongewenst handelingen van een derde, bij fysieke handeling zal ik mijzelf altijd verdedigen.

Ik ben absoluut geen watje, mijn idee van een feestje is genieten van het moment. Ik zal niet zo snel met een dame naar een feestje gaan, er zijn zat leuke dingen te doen die je in een gezelschap met een dame kan doen. Een party waar harde muziek gedraaid wordt en snuiftypes rondlopen zal wel de laatste plek voor mij zijn om met haar naar toe te gaan.

Punt is, gewelddadig gedrag maakt je niet mannelijker of stoerder dan je al bent. Integendeel, het is een vorm van zwakte. Het geeft aan dat je niet in staat bent om met je emoties/eergevoelens om te gaan. Sterke mannen zijn mannen die hen verstand gebruiken en niet blindweg hen emoties volgen. Emotie is goed, het is een signaal, die signaal moet echter niet overheersend zijn, anders maak je fouten waar je later nog heel veel spijt van kan krijgen, net als het verhaal van Badr.

Badr had die avond na die vervelende opmerking van Koen loop eens door dikke of met zijn handjes over de kale kop van Koen kunnen wrijven, Ben je jaloers, etc. Er zijn talloze manieren om iemand verbaal terug te pakken na een dergelijke vervelende opmerking. Een bot uit iemands been slaan zal wel een van de laatste acties moeten zijn als je begrijpt wat ik bedoel.

Nosferatu187
26-04-2014, 19:13
daar heb jij het dus fout het komt helemaal niet vaker voor bij allochtonen dat wil de media je laten geloven de meeste kopschoppers zijn gewoon blanke jongens ik zou toch de feiten maar controleren eerst.

tyson19
26-04-2014, 19:30
daar heb jij het dus fout het komt helemaal niet vaker voor bij allochtonen dat wil de media je laten geloven de meeste kopschoppers zijn gewoon blanke jongens ik zou toch de feiten maar controleren eerst.

Ik ben niet de man van statistieken Nosferatu. Ik woon zelf in het hartje van Rotterdam, misschien komt het doordat er hier meer allochtonen wonen, ik weet het niet, ik zie wel dat allochtonen vaker en sneller naar geweld grijpen.

Gisteren nog, ik kom met de trein van Den haag. Leuke nacht gehad, traditioneel Koningsnacht in Den Haag. In de trein was het druk, warm, en ja hoor. Schiedam centrum was het raak, twee gasten de op elkaar beuken in een overvolle trein. je had het moeten zien. Ik ga niet zijn kleur hier vertellen, ben niet een wij-zij denker. Resultaat? 20 min vertraging. Politie komt, mannen die in een zeer dronken bui van alles roepen. Passagiers(met name vrouwen) die doodsbang zijn. Hij zette zichzelf voor schut door allerlei dingen erbij te roepen. Na aanleiding van zo een actie en dit soort acties zie ik vaak kan ik soms wel begrijpen waarom mensen anti-allochtoon worden.

Nogmaals, ik ben echter niet de man van cijfers en statistieken. Ik ben ook bewust van het feit dat media sensatielustig kan handelen.

Budokan
26-04-2014, 19:41
Ik vond het een vervelend interview, overduidelijk doet Badr voor dat hij spijt heeft en eigenlijk onbegrepen en alleen is. Doe toch normaal man, hoeveel aanklachten waren er ook alweer? En nog even snel alle surinamers uitmaken voor vreemdgangers

Nosferatu187
26-04-2014, 20:08
voor de mensen die het hebben gemist

http://www.rtlxl.nl/#!/_rtl-late-night-301978/b5336d68-845a-3e29-aff7-81f8048947eb

Die-ene
27-04-2014, 03:34
Ik ik wil de beste zien vechten wat ze priv� doen wat ze eten en wie ze daten boeit me niet ..

lijkt wel RTL BOELERvaart hiero soms

Daar waar Nederland de maatschappij crimineel vrij wil, blijf jij een topcrimineel als Badr supporten! Als het jou niks doet wat hij prive doet vraag ik mij af hoe jou leven er uit ziet.

Willem033
27-04-2014, 03:55
Mij interesseert het eigenlijk niet zoveel wat Badr in zijn vrije tijd doet.
Als hij mensen mishandeld dan moet hij daar voor gestraft worden. Klaar.
Maar als ik roddels wil horen of iemand zijn prive leven wil weten dan koop ik wel de Story of de Privé. Daarvoor kom ik niet hier.
Ik kom graag op mixfight, maar stoor me eraan dat er steeds meer threads omtrent Badr uitlopen op niks.
Als het niet met Badr zijn prestaties in de ring te maken heeft moet die shit gewoon naar off topic vind ik.

Ik hoop dat hij volgende maand gaat knallen

en dat we weer eens positief over hem kunnen praten hier op mixfight.

faysal
27-04-2014, 15:20
Ik heb het niet gezien en ga het ook niet kijken omdat ik van mening ben dat alle aandacht die deze man krijgt teveel eer is maar als er een ding is waar Badr goed in is is het wel de charmante jongen uithangen en mensen om zijn vinger winden. Zijn daden,telkens weer,spreken echter voor zich.

maar wel op elke topic die over hem gaat reageren, hmzzzz..???

Nosferatu187
27-04-2014, 15:23
100% mee eens willem.

elpappi
28-04-2014, 13:21
Hier blijf ik van genieten...

http://www.flabber.nl/linkdump/plaatjes/17-redenen-waarom-je-nooit-te-vroeg-een-overwinning-moet-vieren-18630

#teamBADGUY
28-04-2014, 20:04
Wat betreft de kleur van iemand en ongewenst/gewelddadig gedrag ben ik met je eens. Ieder kleur heeft op zijn eigen manier wel mensen die verkeerd handelen. Feit is wel dat bij ons allochtonen vanwege temparement/eergevoel sneller en vaker dit soort gedrag voorkomt. Er zijn echter ook zat autochtonen die knokken in het nachtleven.

Wel wil ik jou een ding kwijt. Althans, ik ga jou vertellen over hoe ik zou handelen in een dergelijke situatie. Ik zou in eerste instantie niet zo snel een feest uitkiezen waar opgefokte types rondlopen of waar grimmige sfeer heersend is. Ik hou er niet van om op dergelijke feestlocaties te komen, op een feestje wil ik onder genot van een drankje genieten van het muziek en relaxen. Op plekken waar alcohol wordt genuttigd heb je altijd types die zich niet kunnen gedragen. Ook ik kom ze tegen, er zijn talloze manieren om je tegenover zo een persoon duidelijk te maken dat zijn/haar gedrag ongewenst is. Indien het niet helpt, ga je even babbelen met de veiligheid en geef je aan dat iemand jou sfeerbeleving verpest. Dit is alleen bij non-fysiek ongewenst handelingen van een derde, bij fysieke handeling zal ik mijzelf altijd verdedigen.

Ik ben absoluut geen watje, mijn idee van een feestje is genieten van het moment. Ik zal niet zo snel met een dame naar een feestje gaan, er zijn zat leuke dingen te doen die je in een gezelschap met een dame kan doen. Een party waar harde muziek gedraaid wordt en snuiftypes rondlopen zal wel de laatste plek voor mij zijn om met haar naar toe te gaan.

Punt is, gewelddadig gedrag maakt je niet mannelijker of stoerder dan je al bent. Integendeel, het is een vorm van zwakte. Het geeft aan dat je niet in staat bent om met je emoties/eergevoelens om te gaan. Sterke mannen zijn mannen die hen verstand gebruiken en niet blindweg hen emoties volgen. Emotie is goed, het is een signaal, die signaal moet echter niet overheersend zijn, anders maak je fouten waar je later nog heel veel spijt van kan krijgen, net als het verhaal van Badr.

Badr had die avond na die vervelende opmerking van Koen loop eens door dikke of met zijn handjes over de kale kop van Koen kunnen wrijven, Ben je jaloers, etc. Er zijn talloze manieren om iemand verbaal terug te pakken na een dergelijke vervelende opmerking. Een bot uit iemands been slaan zal wel een van de laatste acties moeten zijn als je begrijpt wat ik bedoel.



X2 alles wat je zegt is waar.
maar ik denk eigenlijk ook wel dat badr em eerst gewaarschuwd heeft hoor , althans daar ga ik wel vanuit ,want inderdaad als hij hem gelijk geklapt heeft dan is hij inderdaad een idioot ,

#teamBADGUY
28-04-2014, 20:05
Gister waren er ook een hoop metro's en treinen vernield in Amsterdam