PDA

View Full Version : Vragen voor Gokhan Saki



Wheelie
26-04-2014, 16:46
In samenwerking met liverkick.com gaat Mixfight op bezoek bij de GLORY LHW kampioen Gokhan Saki om hem te interviewen.

Zoals gebruikelijk stellen we de fans in de gelegenheid vragen te stellen. We proberen de meeste vragen mee te nemen om deze in het interview te verwerken.

Heb je vragen aan Saki ? Stel ze dan hier.

http://gokhansaki.com/wp-content/uploads/2014/04/thumb_14266_news_promo-610x342.jpg

Willem033
26-04-2014, 18:32
Kun je kort uitleggen wat het verschil in de trainingen is bij Mike en je oude school Golden Glory.

Wat was het eerste wat je dacht toen je merkte dat Tyrone zijn been gebroken was.

Als je 2 dingen mocht veranderen in de Glory reglementen, welke 2 dingen zou je veranderen?

Mocht het er van komen dat Badr bij Glory tekend, zou je een rematch willen?

tarantula
26-04-2014, 20:11
Wat is jou favoriete combinatie.
Je bent zelf een technische vechter, wie vindt jij een technische vechter en leuk om naar te kijken.

hankmoody
26-04-2014, 23:29
Als je terug in de tijd kon en bepaalde dingen over kon doen op gebied van kickboksen, wat zou t zijn? En heb je evt. Verder nog tips voor jonge kickboksers die wat willen bereiken?

weks
27-04-2014, 15:37
ben je geïnteresseerd in mma? kijk je bijv wel eens ufc

als liefhebber valt het me op dat je diverse mooie horloges hebt. wat is je favoriete merk/model?!

thanks

Arda
27-04-2014, 19:24
ben je wel eens bang geweest voor een tegenstaander?

MoCCino
27-04-2014, 19:27
Ten eerste wil ik je feliciteren voor het behalen van de titel. Ik kijk altijd met alle plezier naar je gevechten vooral omdat ze erg technisch zijn.

1. Wat heb je bij Mike juist moeten afleren of heel anders moeten doen?

2. Heb je ooit te maken gehad met matchfixing? (Het feit dat je in de finale met een gebroken arm tegen Alistair moest, wat in bepaalde mate daar ook een vorm van is)

3. Wat is jou mening over dopinggebruik in de kickbokswereld?

4. Van welk fout in je leven heb je het meest geleerd?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van de vragen. Ik wens je veel succes. Je bent een vechter met een groot hart!

Nosferatu187
27-04-2014, 19:54
wat voor soort doping gebruik je?

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ-ri-EPK_djbLuzqFVHV8PnOg7Xzg0_hs_KahvLb5sb3THzruIBA

carlo1
27-04-2014, 20:41
zal je in je volgende partij aarzelen bij het blokken een lowkick?
Heb je er last van gehad dat een door jou uitgevoerde techniek dergelijk letsel veroorzaakt bij een tegenstander?

Voor de mods: ik zat net terug te lezen en zie dat ik ook vragen heb gesteld aan souwer en tate. Echter kan ik nergens die interviews terug vinden. Ligt dit aan mij of zijn ze gewoon niet gepubliceerd?

ijsblok
27-04-2014, 21:06
Hoe zijn je grappling skills? Je trainde toch een tijdje grond?

VetteVis
27-04-2014, 23:08
zal je in je volgende partij aarzelen bij het blokken een lowkick?
Heb je er last van gehad dat een door jou uitgevoerde techniek dergelijk letsel veroorzaakt bij een tegenstander?



Nee, deze keer zal hij het nooit meer blokken en zijn eigen knie in tweeën laten trappen. Pffffffffffff wat een vraag zeg.

carlo1
28-04-2014, 09:08
beste VerseVis,
Bedankt voor je heldere en respectvolle reactie. Zo had ik het nog niet bekeken.
Mocht je verder nog positieve aanvullingen hebben op mijn vragen dan vraag ik je deze via de PM te versturen, op deze wijze vervuilen we deze topic.
vriendelijke groeten
carlo1

Nelisje
28-04-2014, 10:06
Wat Tyrone Spong en Anderson Silva overkwam is een ernstige blessure die schijnbaar de beste kan overkomen. Is dit iets waar je over nadenkt en wat je mogelijk meeneemt in je volgende wedstrijd?

thewatcher
28-04-2014, 10:33
- Ben je honderd procent van Rotterdam naar Dubai verhuisd?
- Waarom ben je naar Dubai gegaan? Vond je Rotterdam niet meer ok?
- Hoe train je met Mike als je in Dubai zit? Zit je dan een periode in nL of komt Mike naar Dubai?
- Ik hoor dat je over twee of drie partijen wilt stoppen. Waarom is dat?
- Heb je inkomsten buiten het kickboksen? Waaruit?
- Wat zijn je plannen na je kickbokscarriere?
- Ben je bang voor een zwart gat? Je hebt je leven lang niet anders gedaan dan dit.

Great Gambler
28-04-2014, 19:11
- Ben je honderd procent van Rotterdam naar Dubai verhuisd?
- Waarom ben je naar Dubai gegaan? Vond je Rotterdam niet meer ok?
- Hoe train je met Mike als je in Dubai zit? Zit je dan een periode in nL of komt Mike naar Dubai?
- Ik hoor dat je over twee of drie partijen wilt stoppen. Waarom is dat?
- Heb je inkomsten buiten het kickboksen? Waaruit?
- Wat zijn je plannen na je kickbokscarriere?
- Ben je bang voor een zwart gat? Je hebt je leven lang niet anders gedaan dan dit.

Werkje bij de politie.... Pannenkoek!

Overhand Right
29-04-2014, 03:12
Wat een dwaas joh die Great Gambler. Ik kan 'm helaas geen neg reps meer geven.

Ik heb verder geen vraag, wel benieuwd naar antwoorden op vragen die door anderen zijn gesteld!

Willem033
29-04-2014, 05:26
Werkje bij de politie.... Pannenkoek!

zou saki iets te verbergen hebben voor de politie dan?

thewatcher
29-04-2014, 10:08
zou saki iets te verbergen hebben voor de politie dan?

Inderdaad. Saki lijkt me een intelligente jongen en ik denk dat hij een deel van zijn sportinkomsten belegd of in bedrijven investeert. Vandaar de vraag of hij andere inkomsten heeft. Sommigen denken bij zo'n vraag blijkbaar gelijk aan criminele inkomsten maar dat zegt meer over hen dan over mij of Saki.

cornelus
29-04-2014, 10:47
Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Wat is je favoriete Turkse gerecht?
Wat was je zwaarste, moeilijkste partij tot zover?
Wie was vroeger je grote voorbeeld? (als vechter of gewoon)
Heb je altijd een plan voordat je de ring in gaat?
Wat vind je nou echt van MMA?
Zijn er nog bijzondere ambities van je die wij mogen weten?

Nosferatu187
29-04-2014, 13:54
Werkje bij de politie.... Pannenkoek!

lol

e-type
29-04-2014, 14:20
Inderdaad. Saki lijkt me een intelligente jongen en ik denk dat hij een deel van zijn sportinkomsten belegd of in bedrijven investeert. Vandaar de vraag of hij andere inkomsten heeft. Sommigen denken bij zo'n vraag blijkbaar gelijk aan criminele inkomsten maar dat zegt meer over hen dan over mij of Saki.

Precies. Hij's toch ook de co-promotor van de Istanbul Glory event? Of iets van die strekking iig.

Willem033
19-06-2014, 19:48
Hoe zit het hiermee?

sjaakie'tje
19-06-2014, 20:28
Wat is je favoriete wagen?

Heb je altijd al willen kickboksen en wie was je grote voorbeeld?

Op welke domeinen kan je nog verbeteren denk je?

Wie is de top 3 op dit moment in kickboksen?

Wat vind je van het concept van Glory met losse wedstrijden en toernooien van 4 man daar waar het in de tijd van K-1 door het jaar 8 man kwalificatie toernooien en matchen waren voor de Laatste 16 in september en men heel het jaar eignelijk toewerkte naar de Finale? Wat verkies je?

FREE MURRAY
19-06-2014, 20:53
Gokhan Saki heb je tegenstanders tegen wie je graag zou willen vechten of een rematch willen tegen een bepaalde vechter? Zo ja wie dan? En waarom?

Nick2802
20-06-2014, 09:18
hoe schat jij de toekomst van het kickboksen in? En wat zijn jouw plannen voor de toekomst?

Flabbert
20-06-2014, 09:46
wat voor soort doping gebruik je?

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ-ri-EPK_djbLuzqFVHV8PnOg7Xzg0_hs_KahvLb5sb3THzruIBA


hahahha! You must spread some Reputation around before giving it to Nosferatu187 again.

Flabbert
20-06-2014, 09:49
Zie je jezelf als een goed voorbeeld voor de kickboks sport? en hoe denk jij over vechters ( IN HET ALGEMEEN) die de sport in een kwaad daglicht zetten

BvdB
20-06-2014, 19:03
Wat vind jij van het huidige niveau zwaargewicht en zie jij nog genoeg talent om die klasse interessant te houden?

Justinian
20-06-2014, 23:44
Ivm wk voetbal en de rol van Saki bij voorbereiding van Schneijder hebben we besloten het interview uit te stellen, zodat ook leuke vragen over zijn ervaringen in Brazilie kunnen worden gesteld.

Kemal
21-06-2014, 09:05
Ivm wk voetbal en de rol van Saki bij voorbereiding van Schneijder hebben we besloten het interview uit te stellen, zodat ook leuke vragen over zijn ervaringen in Brazilie kunnen worden gesteld.

Top!!

- Denk je dat Sneijder, die qua fitheid en op het mentale vlak sterker is geworden, dit onder andere aan jou heeft te danken?
- Zou je de andere spelers het ook kunnen aanraden om de explosiviteit van het kickboksen toe te passen in hun trainingsschema?
- Wat is je favoriete plek in Turkije?
- Wat vind je van de huidige situatie van het kickboksen in Nederland?
- Wat vind je van de regels die Glory hanteert tijdens de partijen?

Jeru
21-06-2014, 09:10
In dat geval: wie heeft een hardere lowkick... Badr of Wesley? ;)

carlo1
21-06-2014, 13:37
Toen wesley zich voor het eerst bij jou meldde en je had hem qua conditie in moeten delen in een kickboksklasse. Waar had je hem dan ingedeeld? N,c,b of a klasse?