PDA

View Full Version : Hari vs Londt afgelast



Nick2802
28-04-2014, 20:43
Lees het net via facebook. Hari claimt dat de bond de stekker uit deze partij heeft getrokken. Weet niet of dit enkel deze partij is of het gehele gala.

Hari geeft tevens aan 29 mei in Dubai te staan...

e-type
28-04-2014, 21:06
Bron?

Stefano~
28-04-2014, 21:08
Bron: https://www.facebook.com/BadrHari1984/posts/878216428860665 :(

Djani
28-04-2014, 21:09
Staat op zn facebook:

Badr Hari (https://www.facebook.com/BadrHari1984?fref=nf)
1 uur ·

OFFICIAL ANNOUNCEMENT:
To all my fans, i have some bad news and some good news.
The fight against Ismael Londt is canceled. The kickboxing federation didn't gave us a permission. For me it's a shame because i trained very, very, very hard for this fight, i was very well prepared. I just wanna apologize to all my fans in Holland. But i have also good news. May 29th, Dubai. All i can say.
Thank you very much,
Badr Hari (https://www.facebook.com/BadrHari1984)

Djani
28-04-2014, 21:10
Vechten in Dubai is vast lucratiever dan vechten in Eindhoven...

jantje11
28-04-2014, 21:10
http://www.ed.nl/sport/badr-hari-vecht-toch-niet-in-eindhoven-1.4336712

mario the count
28-04-2014, 21:13
Komt dat weer van dat nep account? ANders:

:lol: maakt niet uit hoe of wat, het is hoopjes geroepen dat het niet door zou gaan en tadaaaaaaaaa

(als het waar is dan)

Nick2802
28-04-2014, 21:16
Er is toch wel een verschil on de context van Hari tov het E.D.

Vraag me af of mensen die dure kaarten gekocht hebben toch niet de dupeerden gaan worden

BB
28-04-2014, 21:19
Je verwacht het niet, hè .:whistling:

Nick2802
28-04-2014, 21:20
Hoe is het trouwens gvd mogelijk dat organisaties / personen op het laatste moment alles afkappen...

RedDawn
28-04-2014, 21:21
Dit was toch te verwachten?

S.B.
28-04-2014, 21:54
Riep het vanaf moment 1 al

e-type
28-04-2014, 21:59
Bron: https://www.facebook.com/BadrHari1984/posts/878216428860665 :(


Zelfde die zei dat ie bij Glory had getekend?

Wheelie
28-04-2014, 22:02
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/1545657_1441990749377794_2165919968098917725_n.jpg

Wheelie
28-04-2014, 22:07
We zullen morgen een reactie van de promotors ontvangen.


"In die vergunning is vastgelegd dat de Federatie Oosterse Gevechtskunsten, de FOG, toestemming moet geven. Dat wilde de FOG niet doen. En dus kan de vergunning niet worden geëffectueerd."

Badr Hari is de reden dat ze de geen toestemming van de FOG kregen, zonder Badr wel

Stefano~
28-04-2014, 22:08
Zelfde die zei dat ie bij Glory had getekend?

Dat weet ik niet. het is een geverifieerde pagina op FB weet niet hoe betrouwbaar hun verificatie is :P

Atila
28-04-2014, 22:33
Het Eindhovens Dagblad:

http://www.ed.nl/sport/badr-hari-vecht-toch-niet-in-eindhoven-1.4336712

mario the count
28-04-2014, 22:37
We zullen morgen een reactie van de promotors ontvangen.



Badr Hari is de reden dat ze de geen toestemming van de FOG kregen, zonder Badr wel

Toch was de prijs van de kaarten zo hoog door Badr, veel mensen die van een koude kermis thuis komen. Hoop voor ze dat ze hun geld terug kunnen krijgen als ze willen.

andyhugfan
28-04-2014, 22:42
Ik heb nog nooit eerder van de FOG gehoord. Wat voor club is dat nou weer?

La
28-04-2014, 22:50
dan neem je een andere bond.

Nosferatu187
28-04-2014, 23:00
Bron?

hier is een bron

http://lunar.thegamez.net/greenenergyimage/what-are-the-sources-of-energy/source-700x467.jpg

de Stiep
28-04-2014, 23:21
hier is een bron

http://lunar.thegamez.net/greenenergyimage/what-are-the-sources-of-energy/source-700x467.jpg

Hahaha, kan je helaas geen reps geven gozer, maar die verdien je wel degelijk.
En aan Andyhugfan, kom eens op...de FOG. Google het maar

NO GUTS NO GLORY
28-04-2014, 23:51
Dhr. Jan van Looyen van het F.O.G. heeft de partij tussen Ismael Londt en Badr Hari verboden, omdat het volgens hem een te groot risico zou zijn voor de veiligheid van de organisatie, bezoekers. De promotor, in dit geval dhr. Ali Gunyar, is naar mijn mening op een verschrikkelijke en onrechtvaardige manier benadeeld door het F.O.G. De reden voor de annulering door het F.O.G. is ongefundeerd. Dhr. Gunyar organiseert al jaren leuke, mooie en vooral veilige kickboksgala's waar ik iedere keer met plezier naar toe ga met mijn kind. Het ziet er altijd keurig en verzorgd uit. In aanloop naar dit gala weet ik zeker dat er op het gebied van veiligheid niets aan het toeval overgelaten. Dit is een regelrechte schande, net zoals deze nieuwe regel die het F.O.G. sinds kort is ingevoerd; Als je een matchmakers licentie hebt van het F.O.G. mag je alleen kickbokgala's matchmaken die onder auspiciën vallen van de WFCA/WMTA/NOVER. Doe je dat wel dan ben je je licentie kwijt?!?! De F.O.G.bepaald dus waar jij als matchmaker dus je geld moet verdienen. Noord- Koreaanse toestanden allemaal...... Moet niet gekker worden. Ik wens Dhr. Gunyar alsnog heel veel succes!!!

MB667
28-04-2014, 23:54
Op basis van welke info zou de veiligheid dan in het geding zijn? Komen ze nu mee. Lekker dan.

NO GUTS NO GLORY
28-04-2014, 23:59
Dhr. Jan van Looyen van het F.O.G. heeft PERSOONLIJK de partij tussen Ismael Londt en Badr Hari verboden, omdat het volgens hem een te groot risico zou zijn voor de veiligheid van de organisatie en bezoekers. De promotor, in dit geval dhr. Ali Gunyar, is naar mijn mening op een verschrikkelijke en onrechtvaardige manier benadeeld door het F.O.G. De reden voor de annulering door het F.O.G. is simplweg ongefundeerd. Dhr. Gunyar organiseert al jaren leuke, mooie en vooral veilige kickboksgala's waar ik iedere keer met plezier naar toe ga met mijn kind. Het ziet er iedere keer weer keurig en verzorgd uit. In aanloop naar dit gala weet ik zeker dat er op het gebied van veiligheid niets door Dhr.Gunyar aan het toeval is overgelaten. Dit is gewoon een regelrechte schande, net zoals deze nieuwe regel die het F.O.G. sinds kort heeft ingevoerd; Als je een matchmakers licentie hebt van het F.O.G. mag je alleen kickbokgala's matchmaken die onder auspiciën vallen van de WFCA/WMTA/NOVER. Doe je dit bij een andere bond, zoals de FIMAC/WAKO of wie dan ben je gelijk je licentie kwijt?!?! De F.O.G.bepaald dus waar jij als matchmaker dus je geld moet verdienen. Noord- Koreaanse toestanden allemaal...... Moet niet gekker worden. Ik wens Dhr. Gunyar alsnog heel veel succes!!! Blijf er in geloven Ali !!!

NO GUTS NO GLORY
29-04-2014, 00:18
Op basis van welke info zou de veiligheid dan in het geding zijn? Komen ze nu mee. Lekker dan.

Het heeft helemaal niks met veiligheid te maken. De organisatie heeft alles goed geregeld. Met alle scenario's is rekening gehouden en dat is juist in deze mensen te prijzen. Het blijft gewoon bizar dat deze club nog kan/mag functioneren binnen NOC/NSF. Wordt eens tijd dat de bezem eens flink door deze incompetente dictatoriale club wordt gehaald plus die oude lijken, die daar nog wel ergens in de kast zullen liggen. Zolang dat niet gebeurd zullen voorbeelden, zoals nu met Dhr. Gunyar gebeurd, eerder regel dan uitzondering zijn..... Schande!!!!

Facade
29-04-2014, 00:24
Gezien de invoed die een FOG toestemming heeft op vergunningen etc.; weet iemand ook hoe die toestemming of juist afwijzing van de FOG precies tot stand komt? Ik heb wat rondgekeken op de site van het FOG, maar ik kan dat niet terugvinden.

Nosferatu187
29-04-2014, 00:26
genaaid ik las net op facebook dat mensen uit het buitenland een kaartje + hotel etc. hadden gekocht nu dus voor niks.

NO GUTS NO GLORY
29-04-2014, 00:43
Gezien de invoed die een FOG toestemming heeft op vergunningen etc.; weet iemand ook hoe die toestemming of juist afwijzing van de FOG precies tot stand komt? Ik heb wat rondgekeken op de site van het FOG, maar ik kan dat niet terugvinden.

Dat klopt ook. Dat kun je nergens op de site vinden. Het blijft willekeur. Het F.O.G. probeert zich in heel Nederland te profileren, als de organisatie waar je zaken mee moet doen. Schermen vervolgens met NOC/NSF richting diverse gemeentes, maar zijn intern niet eens capabel, om professioneel en democratisch te functioneren. Er zijn ook alternatieven beste promotors. Zoek en Gij zult vinden...

Willm
29-04-2014, 01:20
Ook gewoon op het laatste moment. Op deze manier maakt de FOG hoogstpersoonlijk het kickboksen in Nederland onmogelijk.

cornelus
29-04-2014, 01:44
Jammer man.. wat een eikels

sportfan
29-04-2014, 06:39
Dhr. Jan van Looyen van het F.O.G. heeft de partij tussen Ismael Londt en Badr Hari verboden, omdat het volgens hem een te groot risico zou zijn voor de veiligheid van de organisatie, bezoekers. De promotor, in dit geval dhr. Ali Gunyar, is naar mijn mening op een verschrikkelijke en onrechtvaardige manier benadeeld door het F.O.G. De reden voor de annulering door het F.O.G. is ongefundeerd. Dhr. Gunyar organiseert al jaren leuke, mooie en vooral veilige kickboksgala's waar ik iedere keer met plezier naar toe ga met mijn kind. Het ziet er altijd keurig en verzorgd uit. In aanloop naar dit gala weet ik zeker dat er op het gebied van veiligheid niets aan het toeval overgelaten. Dit is een regelrechte schande, net zoals deze nieuwe regel die het F.O.G. sinds kort is ingevoerd; Als je een matchmakers licentie hebt van het F.O.G. mag je alleen kickbokgala's matchmaken die onder auspici�n vallen van de WFCA/WMTA/NOVER. Doe je dat wel dan ben je je licentie kwijt?!?! De F.O.G.bepaald dus waar jij als matchmaker dus je geld moet verdienen. Noord- Koreaanse toestanden allemaal...... Moet niet gekker worden. Ik wens Dhr. Gunyar alsnog heel veel succes!!!

Dhr. van Looyen, ooit een keer een interview gelezen met hem dat zijn (destijds) werk als scheidsrechter in het kickboksen echt een hobby was en geen verlengstuk van zijn werk als rechercheur CID. Gelukkig is het gala nu weer veilig zonder Badr VS Londt.

onne1983
29-04-2014, 07:40
En terecht... iedereen weet dat de harde kern van badr's supporters opbhet evenement had afgesproken om met de hooligans van ismael op de vuist te gaan. Ook denkt niemand hier aan de treinen die door deze kickboks hooligans elke week weer gesloopt worden.
Kom jongens... we gaan dat gevaarlijke kickboksen vermijden en met de mixfight groep gezellig "hup" roepen bij Ajax.

Sterkte Ali. Je had echt ballen om zo een dikke matchmaking neer te zetten in dit kleine landje. Jammer dat je door zulke bekrompen klootzakken word tegen gewerkt.

tyson19
29-04-2014, 09:04
Gelukkig geen kaartje gekocht, was een vrij hoge prijs voor een kaartje en mijn gevoel gaf aan dat de risicogehalte van annulering hoog was.

Men had het liever in België kunnen organiseren, Antwerpen of Brussel is ietsje verderop. Toch zou ik wel een officiële persbericht van de betreffende (verbiedende) organisatie op zijn plaats vinden.

Aan de andere kant las ik op Facebook van Hari dat mensen vanuit het buitenland naar Nl wilden komen voor deze pot. 550 reacties binnen 12 uur. Toch veel fans...

tyson19
29-04-2014, 09:09
Ook AD bevestigd de annulering zie ik zojuist: http://www.ad.nl/ad/nl/15128/Badr-Hari/article/detail/3643821/2014/04/28/Badr-Hari-moet-zijn-fans-teleurstellen.dhtml

Frans12
29-04-2014, 09:43
De gemeente gaf alleen toestemming als de FOG dat ook gaf, organisator mocht niet voor een andere bond kiezen. Gemeente wilde een bond met NOC/NSF regels. De heer Looyen(ex agent) kwam steeds met aanvullende eisen, hij ging zelfs zover dat er dopingtest gedaan moesten worden en dat dit allemaal door de promoter betaald moest worden. De heer Looyen is er vanaf het begin mee bezig geweest om deze partij te verbieden, de organisatie heeft aan al zijn eisen steeds voldaan en toch zegt hij ik geeft geen toestemming. Heer Looyen had gewoon agentje blijven spelen en had de thai/kickbokswereld met rust gelaten. U bent er ALLEEN verantwordelijk voor dat we weer negatief in het daglicht staan met onze sport. U alleen verbied deze partij. Veel mensen hadden deze partij in Nederland willen zien, maar u alleen verpest het, aan alle voorwaarden was voldaan, maar als er van u kant geen goede wil is, kan het niet doorgaan. Voor mij bent u een hele grote nietsnut.


Dhr. van Looyen, ooit een keer een interview gelezen met hem dat zijn (destijds) werk als scheidsrechter in het kickboksen echt een hobby was en geen verlengstuk van zijn werk als rechercheur CID. Gelukkig is het gala nu weer veilig zonder Badr VS Londt.

e-type
29-04-2014, 10:44
De gemeente gaf alleen toestemming als de FOG dat ook gaf, organisator mocht niet voor een andere bond kiezen. Gemeente wilde een bond met NOC/NSF regels. De heer Looyen(ex agent) kwam steeds met aanvullende eisen, hij ging zelfs zover dat er dopingtest gedaan moesten worden en dat dit allemaal door de promoter betaald moest worden. De heer Looyen is er vanaf het begin mee bezig geweest om deze partij te verbieden, de organisatie heeft aan al zijn eisen steeds voldaan en toch zegt hij ik geeft geen toestemming. Heer Looyen had gewoon agentje blijven spelen en had de thai/kickbokswereld met rust gelaten. U bent er ALLEEN verantwordelijk voor dat we weer negatief in het daglicht staan met onze sport. U alleen verbied deze partij. Veel mensen hadden deze partij in Nederland willen zien, maar u alleen verpest het, aan alle voorwaarden was voldaan, maar als er van u kant geen goede wil is, kan het niet doorgaan. Voor mij bent u een hele grote nietsnut.

Lekker dan...

e-type
29-04-2014, 10:45
Ook AD bevestigd de annulering zie ik zojuist: http://www.ad.nl/ad/nl/15128/Badr-Hari/article/detail/3643821/2014/04/28/Badr-Hari-moet-zijn-fans-teleurstellen.dhtml


Ik geloof het pas als RTL Boulevard het bevestigd heeft!

M3
29-04-2014, 10:59
De gemeente gaf alleen toestemming als de FOG dat ook gaf, organisator mocht niet voor een andere bond kiezen. Gemeente wilde een bond met NOC/NSF regels. De heer Looyen(ex agent) kwam steeds met aanvullende eisen, hij ging zelfs zover dat er dopingtest gedaan moesten worden en dat dit allemaal door de promoter betaald moest worden. De heer Looyen is er vanaf het begin mee bezig geweest om deze partij te verbieden, de organisatie heeft aan al zijn eisen steeds voldaan en toch zegt hij ik geeft geen toestemming. Heer Looyen had gewoon agentje blijven spelen en had de thai/kickbokswereld met rust gelaten. U bent er ALLEEN verantwordelijk voor dat we weer negatief in het daglicht staan met onze sport. U alleen verbied deze partij. Veel mensen hadden deze partij in Nederland willen zien, maar u alleen verpest het, aan alle voorwaarden was voldaan, maar als er van u kant geen goede wil is, kan het niet doorgaan. Voor mij bent u een hele grote nietsnut.

Amen, x2!!

Guytje
29-04-2014, 11:00
Is leuk de dag van vandaag om promotor te zijn. Heb je nog geen stress genoeg kan je gala tot op de dag zelf afgelast worden op pure willekeur van één persoon. Dat dit kan in een democratisch land is echt te gek voor woorden.
Bij ons in België waren ze met 7 mensen(buurtbewoners) aan het proberen om Tommorowland gewoon te laten cancellen. Gelukkig moet dit bij ons nog in zo'n gevallen nog steeds eerst voor de rechter komen. Daar wordt dan gelukkig naar de argumenten geluisterd. In Nederland blijkbaar is het een spelletje aan het worden... Is het toch wel een beetje veels te makkelijk om een evenement naar de kl..... te krijgen.
Wat een zure samenleving beginnen we te krijgen !!
Regels, graag, maar regels uitvinden tijdens de opbouw van een evenement om toch maar een reden te vinden is geen democratisch land waardig. Op die manier durft straks niemand meer beginnen aan een evenement/gala...etc..
IK begrijp best dat er vragen gesteld worden met een gala met een Badr op de affiche. Maar dat Badr ging vechten wisten ze bij de betrokken instanties al langer toch. Draai dan niet rond de pot, weiger de toelating dan bij het begin van de aanvraag en ga geen toeren uithalen zoals nu (bijkomende regels uitvinden) als je toch van plan bent om uiteindelijk nee te zeggen. De organisatie die al jaren goed werk heeft geleverd komt nu in gevaar en als het beetje tegenzit zal het misschien zelfs ophouden te bestaan.

Sterkte aan de organisatie!!

Guytje
29-04-2014, 11:01
Is leuk de dag van vandaag om promotor te zijn. Heb je nog geen stress genoeg kan je gala tot op de dag zelf afgelast worden op pure willekeur van één persoon. Dat dit kan in een democratisch land is echt te gek voor woorden.
Bij ons in België waren ze met 7 mensen(buurtbewoners) aan het proberen om Tommorowland gewoon te laten cancellen. Gelukkig moet dit bij ons nog in zo'n gevallen nog steeds eerst voor de rechter komen. Daar wordt dan gelukkig naar de argumenten geluisterd. In Nederland blijkbaar is het een spelletje aan het worden... Is het toch wel een beetje veels te makkelijk om een evenement naar de kl..... te krijgen.
Wat een zure samenleving beginnen we te krijgen !!
Regels, graag, maar regels uitvinden tijdens de opbouw van een evenement om toch maar een reden te vinden is geen democratisch land waardig. Op die manier durft straks niemand meer beginnen aan een evenement/gala...etc..
IK begrijp best dat er vragen gesteld worden met een gala met een Badr op de affiche. Maar dat Badr ging vechten wisten ze bij de betrokken instanties al langer toch. Draai dan niet rond de pot, weiger de toelating dan bij het begin van de aanvraag en ga geen toeren uithalen zoals nu (bijkomende regels uitvinden) als je toch van plan bent om uiteindelijk nee te zeggen. De organisatie die al jaren goed werk heeft geleverd komt nu in gevaar en als het beetje tegenzit zal het misschien zelfs ophouden te bestaan.

Sterkte aan de organisatie!!

MB667
29-04-2014, 11:22
schande als het zo is.

cornelus
29-04-2014, 11:31
Dat geleuter met dat NOC/NSF-erkend gedoe begint echt een wassen neus te worden. En al helemaal als van die omhoog gevallen ego's het gaan gebruiken om mee te schermen. Die FOG is blijkbaar echt een organisatie van geheimzinnge superninja's geworden en zou zich helemaal niet bezig moeten houden met ringsporten!

(helaas)

Willem033
29-04-2014, 11:52
Is nu het hele gala aafgelast of alleen de partij van Badr?

Peter0711
29-04-2014, 11:53
Hoe duur kosten die kaartjes ook al weer?

Jamopa
29-04-2014, 12:38
Hoe duur kosten die kaartjes ook al weer?
€ 100 voor tribune .
VIP vanaf € 1500,= en elke rij dichter bij de ring € 1000,= duurder. tot € 5500,= maximaal.

Jamopa
29-04-2014, 12:41
Vind het erg jammer voor Gunyar broers. Had Ali 2 maanden geleden nog aan de telefoon over de kaartjes en hij was zo overtuigd over het doorgaan van de partij, omdat er een overeenkomst was.

sportfan
29-04-2014, 12:44
De gemeente gaf alleen toestemming als de FOG dat ook gaf, organisator mocht niet voor een andere bond kiezen. Gemeente wilde een bond met NOC/NSF regels. De heer Looyen(ex agent) kwam steeds met aanvullende eisen, hij ging zelfs zover dat er dopingtest gedaan moesten worden en dat dit allemaal door de promoter betaald moest worden. De heer Looyen is er vanaf het begin mee bezig geweest om deze partij te verbieden, de organisatie heeft aan al zijn eisen steeds voldaan en toch zegt hij ik geeft geen toestemming. Heer Looyen had gewoon agentje blijven spelen en had de thai/kickbokswereld met rust gelaten. U bent er ALLEEN verantwordelijk voor dat we weer negatief in het daglicht staan met onze sport. U alleen verbied deze partij. Veel mensen hadden deze partij in Nederland willen zien, maar u alleen verpest het, aan alle voorwaarden was voldaan, maar als er van u kant geen goede wil is, kan het niet doorgaan. Voor mij bent u een hele grote nietsnut.

Eens. Amen. Persoonlijke actie geweest.

Wheelie
29-04-2014, 12:44
schande als het zo is.

Heel erg jammer voor Ali en Suleyman die al jaren mooie evenementen organiseren

Flabbert
29-04-2014, 13:08
hier is een bron

http://lunar.thegamez.net/greenenergyimage/what-are-the-sources-of-energy/source-700x467.jpg


whahaha heerlijk dit!

MB667
29-04-2014, 13:09
Heel erg jammer voor Ali en Suleyman die al jaren mooie evenementen organiseren

voor hun en voor het publiek, want iedereen wilde deze partij zien.

NO GUTS NO GLORY
29-04-2014, 13:09
Dat geleuter met dat NOC/NSF-erkend gedoe begint echt een wassen neus te worden. En al helemaal als van die omhoog gevallen ego's het gaan gebruiken om mee te schermen. Die FOG is blijkbaar echt een organisatie van geheimzinnge superninja's geworden en zou zich helemaal niet bezig moeten houden met ringsporten!

(helaas)

Beste Forumbroeders,

Het lijkt mij in het belang van de kickbokssport dat Henk Verschuur, Jan van Looyen en Milco Lambrechts de eer aan zichzelf houden en per direct hun functie binnen het F.O.G. beschikbaar stellen. Zolang deze poffertjes in hun ivoren torentjes blijven zitten gaat de sport achteruit.... Jammer dat de gemeente Eindhoven zich zo in de maling heeft laten nemen door het F.O.G. Die ambtenaren zouden eens moeten weten met wat voor incompetente poffertjes zij te maken hebben..... pfff lachwekkend gewoon...

Ali en Suleyman veel succes verder met het gala!!!

Willm
29-04-2014, 13:12
De gemeente gaf alleen toestemming als de FOG dat ook gaf, organisator mocht niet voor een andere bond kiezen. Gemeente wilde een bond met NOC/NSF regels. De heer Looyen(ex agent) kwam steeds met aanvullende eisen, hij ging zelfs zover dat er dopingtest gedaan moesten worden en dat dit allemaal door de promoter betaald moest worden. De heer Looyen is er vanaf het begin mee bezig geweest om deze partij te verbieden, de organisatie heeft aan al zijn eisen steeds voldaan en toch zegt hij ik geeft geen toestemming. Heer Looyen had gewoon agentje blijven spelen en had de thai/kickbokswereld met rust gelaten. U bent er ALLEEN verantwordelijk voor dat we weer negatief in het daglicht staan met onze sport. U alleen verbied deze partij. Veel mensen hadden deze partij in Nederland willen zien, maar u alleen verpest het, aan alle voorwaarden was voldaan, maar als er van u kant geen goede wil is, kan het niet doorgaan. Voor mij bent u een hele grote nietsnut.
X1000. Komt er eindelijk eens een mooi gala naar Nederland dankzij Gunyar, verpest weer een of andere Looyen het. Nederland heeft de beste kickboksers voortgebracht en domineert vrijwel in elke klassen. Maar zulke idioten zien liever een sjoeltoernooi.

Overhand Right
29-04-2014, 15:26
Als de Gunyar broeders hier niks aan kunnen doen, hoop ik niet dat zij juist in kwaad daglicht komen te staan. Wij begrijpen wel dat het niet zijn schuld is, maar fans die niet op fora e.d zitten, moeten iemand de schuld geven en Gunyar lijkt me dan de eerste die ze aanwijzen.
Het was in ieder geval wel te verwachten...

#teamBADGUY
29-04-2014, 15:38
En terecht... iedereen weet dat de harde kern van badr's supporters opbhet evenement had afgesproken om met de hooligans van ismael op de vuist te gaan. Ook denkt niemand hier aan de treinen die door deze kickboks hooligans elke week weer gesloopt worden.
Kom jongens... we gaan dat gevaarlijke kickboksen vermijden en met de mixfight groep gezellig "hup" roepen bij Ajax.

Sterkte Ali. Je had echt ballen om zo een dikke matchmaking neer te zetten in dit kleine landje. Jammer dat je door zulke bekrompen klootzakken word tegen gewerkt.


Jij hebt zooooo gelijk heh !

#teamBADGUY
29-04-2014, 15:39
X1000. Komt er eindelijk eens een mooi gala naar Nederland dankzij Gunyar, verpest weer een of andere Looyen het. Nederland heeft de beste kickboksers voortgebracht en domineert vrijwel in elke klassen. Maar zulke idioten zien liever een sjoeltoernooi.

X1001

RedDawn
29-04-2014, 16:54
Ik ben wel benieuwd wat het verhaal van de FOG is.

blackadder
29-04-2014, 19:20
Ik ben wel benieuwd wat het verhaal van de FOG is.
Denk je echt dat die met een verklaring, die ook maar in de verste verte logisch is, gaan komen?

Facade
29-04-2014, 19:35
Toch jammer dat er zulk half werk geleverd wordt zowel door het FOG als door de overheid. Laatstgenoemde heeft deze constructie toch min of meer opgelegd zonder daarbij blijkbaar de instructies mee te geven om tot enigszins logisch beleid te komen.

Wat is precies de meerwaarde van het werken met slechts één bond wanneer die bond op basis van willekeur tot beslissingen komt... ? Hoe draagt dit bij aan een oplossing? Hoe bewerkstellig je daarnaast de gewenste verbetering in veiligheid en de vermindering van criminaliteit wanneer je de sector geen handvatten biedt om deze doelstellingen te verwezenlijken in de op te zetten gala's en evenementen?

Erg knullig allemaal, omdat dit het moment was om te handelen en die kans niet is aangegrepen. Nu moddert het weer wat aan totdat er weer iets goed misgaat. Kennelijk is dat nodig om enigszins serieus beleid op tafel te krijgen.

RedDawn
29-04-2014, 19:55
Denk je echt dat die met een verklaring, die ook maar in de verste verte logisch is, gaan komen?

We hebben nu alleen het verhaal van de organisatie gehoord. Misschien klopt dat, misschien ook niet.

Lionheart
30-04-2014, 01:46
Vechtsport wordt om zeep geholpen hier in dit land!
Begrijpelijk dat alle toppers die hier ooit zijn begonnen uitwijken naar het buitenland.

Walgelijke kutregels!

Coldcrust
30-04-2014, 03:26
Naar de broers Gunyar vind ik het niet correct om in zon laat stadium de partij te verbieden...maar de eis van een dopingtest is op zich niet onredelijk gezien het feit dat bij Badr thuis doping gevonden is.

Willem033
30-04-2014, 03:55
De dus als ik het goed begrijp is er een Amsterdamse agent doorgedrongen in een top positie bij de fog en die kerel draait nu eigenhandig de hoofdpartij de nek om.

RedDawn
30-04-2014, 08:57
De dus als ik het goed begrijp is er een Amsterdamse agent doorgedrongen in een top positie bij de fog en die kerel draait nu eigenhandig de hoofdpartij de nek om.

Die Amsterdamse agent, zoals jij hem noemt, heeft mede aan de basis gestaan van het kickboksen in Nederland.

bladetrinity
30-04-2014, 10:33
Die Amsterdamse agent, zoals jij hem noemt, heeft mede aan de basis gestaan van het kickboksen in Nederland.

Tjah en nu helpt die de sport de vernieling in.

Wheelie
30-04-2014, 10:43
Persbericht A1 World Combat Cup evenement op 17 mei 2014
Op 28 april 2014 is A1 World Combat Cup door de zaakwaarnemer van Badr Hari geïnformeerd, dat Badr Hari zijn partij op 17 mei 2014 tegen Ismael Londt niet zal vechten. Badr Hari heeft hierna een persbericht doen uitgaan waarin hij zijn fans hiervan op de hoogte brengt, en motiveert waarom hij zijn partij niet vecht.
A1 World Combat Cup betreurt de keuze van Badr Hari zeer, omdat A1 World Combat Cup en zeker ook de kickboxfans in Nederland erg naar deze partij hebben uitgekeken. A1 World Combat Cup laat de gegeven motivatie van Badr Hari om de partij niet te vechten geheel voor zijn rekening.
A1 World Combat Cup is voornemens het evenement op 17 mei 2014 gewoon doorgang te laten vinden, omdat naast de hoofdpartij ook andere goede vechters in alle klassen hun partijen komen vechten. Met de nodige uitstraling, klasse en entourage wil A1 World Combat Cup sportliefhebbers een geslaagd evenement voorleggen.
De heer Ali Gunyar, geeft namens A1 World Combat Cup aan:
“Wij zijn van mening dat Team Badr Hari de handdoek te vroeg in de ring heeft gegooid. Zeker gezien de inspanningen die A1 World Combat Cup heeft gepleegd om Badr Hari de kans te geven weer eens een grote partij tegen een zeer aansprekende tegenstander in Nederland te vechten. Een vergunning verkrijgen voor een groot kickbox evenement in Nederland is momenteel niet gemakkelijk, maar wij zijn nog steeds positief gestemd over een gunstige afloop.
Wij voelen ons genoodzaakt ons uiterste best te doen om deze korte termijn nog een passende tegenstander te vinden voor Ismael Londt op 17 mei aanstaande.”
A1 World Combat Cup zal op haar website www.A1worldcombatcup.nl (http://www.A1worldcombatcup.nl) actuele informatie delen over het evenement, de kaartverkoop en haar prijsbeleid naar aanleiding van de wijziging.
Voor nadere informatie:
A1 World Combat Cup Eindhoven
Contactpersoon: de heer Ali Gunyar
Email: [email protected]

Wheelie
30-04-2014, 10:43
Persbericht A1 World Combat Cup evenement op 17 mei 2014
Op 28 april 2014 is A1 World Combat Cup door de zaakwaarnemer van Badr Hari geïnformeerd, dat Badr Hari zijn partij op 17 mei 2014 tegen Ismael Londt niet zal vechten. Badr Hari heeft hierna een persbericht doen uitgaan waarin hij zijn fans hiervan op de hoogte brengt, en motiveert waarom hij zijn partij niet vecht.
A1 World Combat Cup betreurt de keuze van Badr Hari zeer, omdat A1 World Combat Cup en zeker ook de kickboxfans in Nederland erg naar deze partij hebben uitgekeken. A1 World Combat Cup laat de gegeven motivatie van Badr Hari om de partij niet te vechten geheel voor zijn rekening.
A1 World Combat Cup is voornemens het evenement op 17 mei 2014 gewoon doorgang te laten vinden, omdat naast de hoofdpartij ook andere goede vechters in alle klassen hun partijen komen vechten. Met de nodige uitstraling, klasse en entourage wil A1 World Combat Cup sportliefhebbers een geslaagd evenement voorleggen.
De heer Ali Gunyar, geeft namens A1 World Combat Cup aan:
“Wij zijn van mening dat Team Badr Hari de handdoek te vroeg in de ring heeft gegooid. Zeker gezien de inspanningen die A1 World Combat Cup heeft gepleegd om Badr Hari de kans te geven weer eens een grote partij tegen een zeer aansprekende tegenstander in Nederland te vechten. Een vergunning verkrijgen voor een groot kickbox evenement in Nederland is momenteel niet gemakkelijk, maar wij zijn nog steeds positief gestemd over een gunstige afloop.
Wij voelen ons genoodzaakt ons uiterste best te doen om deze korte termijn nog een passende tegenstander te vinden voor Ismael Londt op 17 mei aanstaande.â€
A1 World Combat Cup zal op haar website www.A1worldcombatcup.nl (http://www.A1worldcombatcup.nl) actuele informatie delen over het evenement, de kaartverkoop en haar prijsbeleid naar aanleiding van de wijziging.
Voor nadere informatie:
A1 World Combat Cup Eindhoven
Contactpersoon: de heer Ali Gunyar
Email: [email protected]

e-type
30-04-2014, 13:17
Raar verhaal hoor. Badr kan een paar weken later meer verdienen in Dubai en wil geen afgang riskeren tegen Londt...

RedDawn
30-04-2014, 13:28
Raar verhaal hoor. Badr kan een paar weken later meer verdienen in Dubai en wil geen afgang riskeren tegen Londt...

En in Dubai is ook geen dopingcontrole.

RedDawn
30-04-2014, 13:28
Tjah en nu helpt die de sport de vernieling in.

Zie het persbericht van A1.

king
30-04-2014, 13:43
Typisch dat mensen gelijk met fakkels en hooivorken klaarstaan, zonder beide kanten van het verhaal te hebben gehoord. Uit de verklaring van A1 blijkt nu dus dat het verhaal toch wat genuanceerder ligt...

RedDawn
30-04-2014, 13:46
Typisch dat mensen gelijk met fakkels en hooivorken klaarstaan, zonder beide kanten van het verhaal te hebben gehoord. Uit de verklaring van A1 blijkt nu dus dat het verhaal toch wat genuanceerder ligt...

Precies!

Wheelie
30-04-2014, 14:03
They can call my manager... Im always ready... That's why I'm Fighterheart! Osu! Hesdy Gergesll (https://www.facebook.com/hesdy.gerges.9)

MB667
30-04-2014, 14:06
They can call my manager... Im always ready... That's why I'm Fighterheart! Osu! Hesdy Gergesll (https://www.facebook.com/hesdy.gerges.9)

leuke rematch!

RedDawn
30-04-2014, 14:07
leuke rematch!

Zou een mooie partij zijn. Maar krijgen toeschouwers dan ook korting op hun kaarten?

tidelot
30-04-2014, 15:07
Zou een mooie partij zijn. Maar krijgen toeschouwers dan ook korting op hun kaarten?

hoezo? hesdy is toch niet minder dan badr
of stiekem wil iedereen toch badr zien.

maar portal van MF mag veranderd worden , want partij gaat niet door

sportfan
30-04-2014, 15:13
Persbericht A1 World Combat Cup evenement op 17 mei 2014
Op 28 april 2014 is A1 World Combat Cup door de zaakwaarnemer van Badr Hari ge�nformeerd, dat Badr Hari zijn partij op 17 mei 2014 tegen Ismael Londt niet zal vechten. Badr Hari heeft hierna een persbericht doen uitgaan waarin hij zijn fans hiervan op de hoogte brengt, en motiveert waarom hij zijn partij niet vecht.
A1 World Combat Cup betreurt de keuze van Badr Hari zeer, omdat A1 World Combat Cup en zeker ook de kickboxfans in Nederland erg naar deze partij hebben uitgekeken. A1 World Combat Cup laat de gegeven motivatie van Badr Hari om de partij niet te vechten geheel voor zijn rekening.
A1 World Combat Cup is voornemens het evenement op 17 mei 2014 gewoon doorgang te laten vinden, omdat naast de hoofdpartij ook andere goede vechters in alle klassen hun partijen komen vechten. Met de nodige uitstraling, klasse en entourage wil A1 World Combat Cup sportliefhebbers een geslaagd evenement voorleggen.
De heer Ali Gunyar, geeft namens A1 World Combat Cup aan:
“Wij zijn van mening dat Team Badr Hari de handdoek te vroeg in de ring heeft gegooid. Zeker gezien de inspanningen die A1 World Combat Cup heeft gepleegd om Badr Hari de kans te geven weer eens een grote partij tegen een zeer aansprekende tegenstander in Nederland te vechten. Een vergunning verkrijgen voor een groot kickbox evenement in Nederland is momenteel niet gemakkelijk, maar wij zijn nog steeds positief gestemd over een gunstige afloop.
Wij voelen ons genoodzaakt ons uiterste best te doen om deze korte termijn nog een passende tegenstander te vinden voor Ismael Londt op 17 mei aanstaande.”
A1 World Combat Cup zal op haar website www.A1worldcombatcup.nl (http://www.A1worldcombatcup.nl) actuele informatie delen over het evenement, de kaartverkoop en haar prijsbeleid naar aanleiding van de wijziging.
Voor nadere informatie:
A1 World Combat Cup Eindhoven
Contactpersoon: de heer Ali Gunyar
Email: [email protected]


Wij zijn van mening dat Team Badr Hari de handdoek te vroeg in de ring heeft gegooid. Zeker gezien de inspanningen die A1 World Combat Cup heeft gepleegd om Badr Hari de kans te geven weer eens een grote partij tegen een zeer aansprekende tegenstander in Nederland te vechten. Een vergunning verkrijgen voor een groot kickbox evenement in Nederland is momenteel niet gemakkelijk, maar wij zijn nog steeds positief gestemd over een gunstige afloop.


Dus als ik het goed begrijp verwijt de promotor nu Badr Hari dat hij zich terugtrekt en ergens anders gaat vechten (lees: geld verdienen) dat hij te vroeg de handdoek in de ring heeft gegooid terwijl 3 weken voorafgaand het evenement de vergunning vanuit FOG niet rond is? Gala was toch al in december 2013 aangekondigd?

Het zwarte pieten (juridisch steekspel) is begonnen blijkbaar.

Nosferatu187
30-04-2014, 15:21
dus dan had ik toch gelijk dat zo een organisatie voor badr te min was, want hij heeft dus gewoon een betere deal gevonden en heeft gewoon afgezegd.

NO GUTS NO GLORY
30-04-2014, 15:41
Precies!

Jongens, denk nou eens even heel goed na. Bij Badr draait alles om geld! Gezien het feit dat deze partij op losse schroeven stond, vooral door toedoen van Jan van Looyen van het F.O.G. , heeft Badr simpelweg ge(mis)bruik gemaakt van deze situatie. Badr wilde gewoon zekerheid, maar kon gaandeweg meer verdienen in Dubai. Hij zal ook wel tekengeld vooraf hebben gekregen vanuit Dubai. Vind het wel goed en ook logisch dat Ali en Suleyman nu een persbericht uitbrengen, om vooral duidelijkheid en rust te bewaren voor het evenement. Ondanks dat de partij tussen Ismael en Badr niet doorgaat zijn er nog genoeg mooie partijen en die verdienen ook aandacht.

Feit blijft dat Jan van Looyen van het F.O.G. deze partij tussen Londt en Hari persoonlijk de nek om heeft gedraaid. Jan en Badr hebben samen namelijk ook een verleden. Zolang dit incompetente en onnozele zooitje, wat het F.O.G. ook is, draagvlak en podium krijgt bij diverse gemeenten zullen dit soort situaties eerder regel dan uitzondering zijn. Jongens stop er mee en geef capabele mensen een kans.Als je te lang op dezelfde plek blijft zitten zonder verversing ga je jezelf dingen toe-eigenen. Bijvoorbeeld dat jij de enige bent die alle wijsheid in pacht heeft en de rest van de kickbokswereld er niks van snapt. Ik noem dit het Nederlandse KIM YONG-IL of KIM YONG-UN syndroom, iets wat helaas vaker voorkomt in de kickbokswereld.


Wens Ali en Suleyman veel succes met het gala en het zoeken naar een nieuwe tegenstander voor Ismael Londt.

Ik zou zeggen: Hesdy Gerges, Daniel Ghita, Jerome Lebanner,Gokhan Saki. Help de jongens in Eindhoven een handje !!!!!

NO GUTS NO GLORY
30-04-2014, 15:48
Wij zijn van mening dat Team Badr Hari de handdoek te vroeg in de ring heeft gegooid. Zeker gezien de inspanningen die A1 World Combat Cup heeft gepleegd om Badr Hari de kans te geven weer eens een grote partij tegen een zeer aansprekende tegenstander in Nederland te vechten. Een vergunning verkrijgen voor een groot kickbox evenement in Nederland is momenteel niet gemakkelijk, maar wij zijn nog steeds positief gestemd over een gunstige afloop.


Dus als ik het goed begrijp verwijt de promotor nu Badr Hari dat hij zich terugtrekt en ergens anders gaat vechten (lees: geld verdienen) dat hij te vroeg de handdoek in de ring heeft gegooid terwijl 3 weken voorafgaand het evenement de vergunning vanuit FOG niet rond is? Gala was toch al in december 2013 aangekondigd?

Het zwarte pieten (juridisch steekspel) is begonnen blijkbaar.

Het is niet Zwarte Pieten, maar de waarheid. Er was namelijk nog een plan B, waardoor de partij wel door kon gaan en dat zou dan nog ruim voor 17 mei geregeld zijn, dus ja het ging om de poen. (zie mijn eerdere comment) Eindhoven is namelijk niet de enige stad in Nederland waar je kickboksgala's kunt organiseren mensen.... Go figure...

Richelieu
30-04-2014, 16:09
Beste Forumbroeders,

Het lijkt mij in het belang van de kickbokssport dat Henk Verschuur, Jan van Looyen en Milco Lambrechts de eer aan zichzelf houden en per direct hun functie binnen het F.O.G. beschikbaar stellen. Zolang deze poffertjes in hun ivoren torentjes blijven zitten gaat de sport achteruit.... Jammer dat de gemeente Eindhoven zich zo in de maling heeft laten nemen door het F.O.G. Die ambtenaren zouden eens moeten weten met wat voor incompetente poffertjes zij te maken hebben..... pfff lachwekkend gewoon...

Ali en Suleyman veel succes verder met het gala!!!

Denk echt dat je meer met persoonlijke issues zit rondom deze heren Laurant. Snap dat zelf niet helemaal, maar raad je aan om gewoon een afspraak te maken met genoemde heren i.p.v. constant hiertoe op te roepen op Mixfight.nl. Word een beetje moe van deze commentaren die weinig gebaseerd zijn op feiten, maar meer je eigen frustraties schijnen te weerspiegelen en dat is toch wel een beetje jammer. Het is namelijk niet fair en zeker niet correct om de neergang van de sport aan deze heren te wijten.

NO GUTS NO GLORY
30-04-2014, 17:21
Denk echt dat je meer met persoonlijke issues zit rondom deze heren Laurant. Snap dat zelf niet helemaal, maar raad je aan om gewoon een afspraak te maken met genoemde heren i.p.v. constant hiertoe op te roepen op Mixfight.nl. Word een beetje moe van deze commentaren die weinig gebaseerd zijn op feiten, maar meer je eigen frustraties schijnen te weerspiegelen en dat is toch wel een beetje jammer. Het is namelijk niet fair en zeker niet correct om de neergang van de sport aan deze heren te wijten.

Ben erg gelukkig en zeker niet gefrustreerd. Sterker nog, voel me kiplekker!! Heb wel een chronische aversie tegen onrecht en dat is Ali en Suleyman zeker aangedaan. Ik heb daar dan ook een gegronde mening over. Snap jou reactie enigzins dan ook niet.Valt me een beetje van je tegen als moderator, maar iedereen op dit forum heeft uiteraard recht op een mening. Ook al hoef je het niet altijd met elkaar eens te zijn, toch? Ten eerste zijn mijn commentaren wel gebaseerd op feiten! Daarnaast heeft het geen zin om met dit clubje te praten. Ten eerste moet je namelijk beschikken over een zelfrelativerend vermogen, open staan voor opbouwende kritiek en veranderingen. Dat is er simpelweg niet, want als dat wel zo zou zijn, zit je niet jarenlang vast op dezelfde plek in een vicieuze cirkel van eigen overtuiging.

Ik zeg ook niet dat deze heren verantwoordelijk zijn voor de neergang van onze sport. Je moet mijn posts wel goed lezen! Ik heb gezegd dat het een incompetent en ondemocratisch zooitje is, waar al jarenlang dezelfde mensen op dezelfde plekken zitten. Door het handelen van Jan van Looyen zijn Ali en Suleyman onnodig en onrechtvaardig behandeld. Ik kan daar erg kwaad over worden, omdat die jongens ALTJD correct zijn en mooie gala's organiseren. Dan heb ik het niet eens over de financiële gevolgen, maar het onnodige gezichtsverlies wat deze jongens hebben geleden. En waardoor? Een poffertje, die zijn gram wilde halen op Badr over de rug van Ali en Suleyman. Een regelrechte schande!!

Feitje: Weet je wat ik jammer vind? Dat ik aan jouw allereerste reactie op deze MF topic nou niet echt kan lezen/zien/merken dat je het rot vind voor die gasten, in tegensteling tot je MF collega Wheelie. Of valt dit voor jou ook onder ondernemers risico?

Feitje 2: Wat vind jij er persoonlijk van dat het FOG mag bepalen,waar jij je boterham, als FOG gelicenseerde matchmaker, mag verdienen? Gezonde ontwikkeling of gefrustreerd gebrabbel? Nog even en dan gaan ze voor sportscholen bepalen aan welke gala's je wel en niet mee mag doen. Moet toch niet gekker worden

Ik vind het gewoon een gevaarlijke ontwikkeling, dat het FOG zoveel invloed en macht heeft en krijgt diverse gemeenten in Nederland. Het FOG eigent zich allerlei kwalificaties en kunde toe, die ze niet hebben. Hiermee kunnen zij willens en wetens promotors/matchmakers financiële schade berokkenen. Zie Ali en Suleyman als voorbeeld.

Maar goed. Dit is mijn ongefrustreerde, gefundeerde, correcte en faire mening, dus als je twijfels hebt over gemoedstoestand:

http://www.youtube.com/watch?v=y6Sxv-sUYtM

Wheelie
30-04-2014, 19:02
maar portal van MF mag veranderd worden , want partij gaat niet door

We zullen de site aanpassen

Kemal
01-05-2014, 08:19
Gewoon bijzonder klote dat deze partij niet doorgaat, voor de fans maar ook zeer zeker voor de gebroeders Gunyar die er altijd alles aan doen om een spetterend programma op te zetten!

mario the count
01-05-2014, 09:16
Lijkt mij idd dat badr in eerste instantie gewoon van plan was hier te vechten, maar wel heel handig gebruik kon maken van de beslissing van de FOG. Hopen dat er snel een goede vervanger gevonden kan worden. Kwa populariteit zal dat moeilijk zijn, kwa kickboksniveau moet het te doen zijn.

Richelieu
01-05-2014, 14:11
Ben erg gelukkig en zeker niet gefrustreerd. Sterker nog, voel me kiplekker!! Heb wel een chronische aversie tegen onrecht en dat is Ali en Suleyman zeker aangedaan. Ik heb daar dan ook een gegronde mening over. Snap jou reactie enigszins dan ook niet.Valt me een beetje van je tegen als moderator, maar iedereen op dit forum heeft uiteraard recht op een mening. Ook al hoef je het niet altijd met elkaar eens te zijn, toch? Ten eerste zijn mijn commentaren wel gebaseerd op feiten! Daarnaast heeft het geen zin om met dit clubje te praten. Ten eerste moet je namelijk beschikken over een zelfrelativerend vermogen, open staan voor opbouwende kritiek en veranderingen. Dat is er simpelweg niet, want als dat wel zo zou zijn, zit je niet jarenlang vast op dezelfde plek in een vicieuze cirkel van eigen overtuiging.

Ik zeg ook niet dat deze heren verantwoordelijk zijn voor de neergang van onze sport. Je moet mijn posts wel goed lezen! Ik heb gezegd dat het een incompetent en ondemocratisch zooitje is, waar al jarenlang dezelfde mensen op dezelfde plekken zitten. Door het handelen van Jan van Looyen zijn Ali en Suleyman onnodig en onrechtvaardig behandeld. Ik kan daar erg kwaad over worden, omdat die jongens ALTJD correct zijn en mooie gala's organiseren. Dan heb ik het niet eens over de financiële gevolgen, maar het onnodige gezichtsverlies wat deze jongens hebben geleden. En waardoor? Een poffertje, die zijn gram wilde halen op Badr over de rug van Ali en Suleyman. Een regelrechte schande!!


Feitje: Weet je wat ik jammer vind? Dat ik aan jouw allereerste reactie op deze MF topic nou niet echt kan lezen/zien/merken dat je het rot vind voor die gasten, in tegensteling tot je MF collega Wheelie. Of valt dit voor jou ook onder ondernemers risico?

Het is noemenswaardig dat Gunyar en co. hun nek hiervoor hebben uitgestoken, daar verdienen ze alle credits voor en daar hoor je mij ook niet over. Waar ik een beetje moe van word is dat jij weer degene bent die deze topic aangrijpt om weer je huilie huilie verhaaltje richting de FOG te spuien. Na de reactie van de organisatie en de dingen die ik hier lees, zie ik de zaken misschien in een iets ander perspectief dan jou. Dat de FOG bijv. een dopingstest wilde afdwingen vind ik niet eens zo'n gekke eis, gezien de supplementen gevonden bij Hari. En ik kan ook snappen dat bijvoorbeeld het openbaar bestuur in Eindhoven niet om deze partij staat te springen. Dit staat allemaal los van het feit dat ik de poging van de Gebr. Gunyar waardeer om het überhaupt tot stand te brengen. Hun gala's zijn jarenlang erg goed, wat ook niet anders kan als grote liefhebbers van de sport. Maar zoals eerder gezegd; Je hebt duidelijke persoonlijke issues met heren Loyen/Verschuur/Lambrecht, maak een afspraak met deze mensen als je het niet eens bent met hun gang van zaken doen.


Feitje 2: Wat vind jij er persoonlijk van dat het FOG mag bepalen,waar jij je boterham, als FOG gelicenseerde matchmaker, mag verdienen? Gezonde ontwikkeling of gefrustreerd gebrabbel? Nog even en dan gaan ze voor sportscholen bepalen aan welke gala's je wel en niet mee mag doen. Moet toch niet gekker worden

Vind het een zeer goed ontwikkeling dat we zo langzamerhand af gaan komen van al die aapjes op eenzame rotsjes die voorzitter zijn van één of andere bond of denken dat ze heel belangrijk zijn. Iets waar we er in Nederland veel te veel van hebben. Dat gemeenten zaken doen met de FOG, die erkent is door het NOC*NSF kan ik alleen maar toejuichen. Dat dit helaas niet in jou straatje past is jammer voor je, maar probeer eens het grotere plaatje te zien Laurant.


Ik vind het gewoon een gevaarlijke ontwikkeling, dat het FOG zoveel invloed en macht heeft en krijgt diverse gemeenten in Nederland. Het FOG eigent zich allerlei kwalificaties en kunde toe, die ze niet hebben. Hiermee kunnen zij willens en wetens promotors/matchmakers financiële schade berokkenen. Zie Ali en Suleyman als voorbeeld.

Maar goed. Dit is mijn ongefrustreerde, gefundeerde, correcte en faire mening, dus als je twijfels hebt over gemoedstoestand:

http://www.youtube.com/watch?v=y6Sxv-sUYtM

Wat jij gevaarlijk vind, zie ik meer als de grote verandering die nodig is om de sport naar een hoger niveau te krijgen. Weg met al die bondjes!

RedDawn
01-05-2014, 14:16
Richeleu: Ik ben het helemaal eens met je verhaal, maar een jaar geleden was je het met de WFCA eens dat één bond geen voordelen zou opleveren. Vanwaar die ommezwaai in je mening?

YoMarK
01-05-2014, 14:54
Denk dat we gewoon jaren achterliggen op America.
Dat er meerdere bonden/organisaties zijn is op zich geen probleem, in tegendeel...concurrentie is goed. Maar er moet wel 1 "atletiek commissie" zijn die toeziet op regels/veiligheid/dopingtesten en zaken als arbitrage enzovoort.

Facade
02-05-2014, 23:11
Klopt inderdaad. Ik weet niks van die van Looyen en zijn vrienden. Wat ik wel weet is dat er een zeker consistent kader moet zijn aan de hand waarvan al dan niet toestemming gegeven wordt en die moet inzichtelijk zijn voor degenen die een dergelijke toestemming aan willen vragen. Het mes snijdt aan twee kanten. Aanvragers en dan met name nieuwe promotors weten welke punten kennelijk van belang zijn en er kan gewerkt worden aan veiligheid e.d.

Dat de FOG niet staat te springen om Badr Hari is op zich niet onbegrijpelijk. Tegelijkertijd kan het niet zo zijn dat voor een evenement met Badr Hari andere criteria gelden dan voor evenementen zonder Badr Hari. In feite komt dit namelijk nog steeds neer op willekeur. Veel macht komt op die manier bij een selecte groep personen terecht in plaats van de bond in zijn totaliteit. Of de lezing van No guts no glory al dan niet klopt doet daar niet zo veel aan af. Het gaat dan immers nog om de totstandkoming van dergelijke beslissingen die te wensen over laat. Maar goed, misschien is dat iets wat zich nog moet ontwikkelen.

appelsap
02-05-2014, 23:29
Meer structuur en een overkoepelende organisatie om de sport richting te geven zijn toe te juichen. De vraag is of de genoemde mensen (met name Verschuur en v Loyen) de mensen zouden moeten zijn die hier een grote vinger in de pap bij zouden moeten hebben. Ze hebben nogal wat persoonlijke issues met vele anderen in de vechtsport wereld.

In dit specifieke geval snap ik niet dat deze zaken niet veel eerder aan het licht zijn gekomen. Gevecht is maanden geleden aangekondigd. Hoe kunnen al deze zaken toen niet direct duidelijk geworden zijn?

mario the count
02-05-2014, 23:51
Al jaren roepen mensen( die ook echt wat met de sport hebben) dat ze een overkoepelend orgaan willen zien. De koppen zijn al eens bij elkaar gestoken maar nog is er niets van gekomen. Ik vraag me echt af of we dit ooit nog mee gaan maken. Voorlopig hoop ik dat de grote organisaties veel in belgie organiseren, dat ligt ook om de hoek.

NO GUTS NO GLORY
03-05-2014, 17:30
Het is noemenswaardig dat Gunyar en co. hun nek hiervoor hebben uitgestoken, daar verdienen ze alle credits voor en daar hoor je mij ook niet over. Waar ik een beetje moe van word is dat jij weer degene bent die deze topic aangrijpt om weer je huilie huilie verhaaltje richting de FOG te spuien. Na de reactie van de organisatie en de dingen die ik hier lees, zie ik de zaken misschien in een iets ander perspectief dan jou. Dat de FOG bijv. een dopingstest wilde afdwingen vind ik niet eens zo'n gekke eis, gezien de supplementen gevonden bij Hari. En ik kan ook snappen dat bijvoorbeeld het openbaar bestuur in Eindhoven niet om deze partij staat te springen. Dit staat allemaal los van het feit dat ik de poging van de Gebr. Gunyar waardeer om het überhaupt tot stand te brengen. Hun gala's zijn jarenlang erg goed, wat ook niet anders kan als grote liefhebbers van de sport. Maar zoals eerder gezegd; Je hebt duidelijke persoonlijke issues met heren Loyen/Verschuur/Lambrecht, maak een afspraak met deze mensen als je het niet eens bent met hun gang van zaken doen.

Reactie:
Je weet dat ik van feiten houd, dus begin ik met de eerste. Laten we het er maar over eens zijn, dat wij het hier niet over eens gaan worden. Ten tweede. Je had vanuit je eigen initiatief de heren Gunyar, net zoals iedereen op dit forum eventjes een hart onder de riem kunnen steken en dat heb je gewoon niet gedaan. Punt. Dat je er nu pas mee komt naar aanleiding van een opmerking van mij, is gewoon teleurstellend. Je hebt een voorbeeld functie. Ten derde. Ik doe geen hullie huillie, maar ik vertel gewoon de waarheid. Deze waarheid is gebaseerd op feiten. Eindhoven had geen problemen met Badr, Maar Jan had problemen met Badr. De gemeente gaf de verantwoordelijkheid aan het F.O.G. en het F.O.G. wees weer naar de gemeente, die vervolgens op haar beurt weer naar het F.O.G. ( Jan van Loyen) wees. Je snapt dat dit kassie-muur spelletjes uiteindelijk de gebroeders Gunyar bergen met shit heeft opgeleverd. Wat betreft het gesprek de "F.O.G.-toppers" , dat heb ik je in mijn vorige reactie al uitgelegd, MAAR ik ben de rotste niet dus zal ik het nog 1x toelichten. Als je de dialoog met mensen wil aangaan op bestuurlijk niveau moet beide partijen beschikken over een zelfrelativerend vermogen, vooruitschrijdend inzicht, zelfkritiek en open staan voor opbouwende kritiek. Is dat niet het geval dan houd het op! It takes two to Tango....


Vind het een zeer goed ontwikkeling dat we zo langzamerhand af gaan komen van al die aapjes op eenzame rotsjes die voorzitter zijn van één of andere bond of denken dat ze heel belangrijk zijn. Iets waar we er in Nederland veel te veel van hebben. Dat gemeenten zaken doen met de FOG, die erkent is door het NOC*NSF kan ik alleen maar toejuichen. Dat dit helaas niet in jou straatje past is jammer voor je, maar probeer eens het grotere plaatje te zien Laurant.

Reactie:
Die aapjes zitten niet alleen bij die bonden, maar zelfs ook bij de F.O.G. Dat het F.O.G. erkent is bij NOC/NSF is eerder geboren uit noodzaak dan behoefte. De F.O.G. is van origine een bond geweest waar het Kung-fu, wushu, kempo, Pencak Silat e.a. martial arts altijd zijn ondergebracht. Die bond was daar ook enigzins op ingesteld met o.a. grand master, shifu, koning Dielissen. De sectie ringsporten is er incidenteel bij gekomen. Zie het als een chinees restaurant, wat opeens ook kibbeling en lekkerbekjes gaat verkopen. De keukens moeten wel op elkaar afgestemt zijn en de chef koks (Loyen/Verschuur/Lambrechts) moeten er ook wel iets van kunnen bakken, anders is, om maar in deze metafoor te blijven, niet te vreten en slecht voor de gezondheid. Mijn model wat ik denk dat het beste zal werken, is dichter bij dan dat jij denkt. Ik zou eens voor de lol bij de Karate-do Bond Nederland in de keuken kijken. Eén overkoepelende bond met uniforme richtlijnen, waar in 6 verschillende stylen (Shotokan, Kyokushin, Wado, Shito-Ryo, Goju-Ryu, Koshiki karate) in harmonie met én vooral naast elkaar kunnen functioneren. Eigen wedstrijden, examens, stages en opleidingen, maar onder auspiciën van de KBN. Verander de 6 stylen in WMTA, WFCA, WAKO, FIMAC, MTBN, NOVER en je bent klaar. Dat is wat ik denk dat het beste is voor Kickboks Nederland. Onder één vlag samenwerken met behoud van eigen identiteit en cultuur. Het is mogelijk, omdat het al jaren in de praktijk goed gaat bij andere bonden.
En Harmen.... Nu niet meer zeggen, dat ik in mijn eigen straatje zit te lullen en het grotere plaatje niet kan zien. Foei!!


Wat jij gevaarlijk vind, zie ik meer als de grote verandering die nodig is om de sport naar een hoger niveau te krijgen. Weg met al die bondjes!gzins
Reactie:

Mijn reactie op jouw vorige betoog beantwoord deze vraag ook al enigzins, maar als al die bondjes ( of aapjes, zoals jij ze noemt) nou eens serieus worden genomen weet ik zeker, dat zij echt wel bereid zijn samen te werken. Het blijven wel mensen, die zich vaak belangeloos blijven inzetten voor het behoud van de kickbokssport. Zij zorgen ervoor dat er ieder weekend kickboksgala's gedraaid kunnen worden en dat onze liefhebbers/vechters gefaciliteerd worden. Ik ben meer een voorstander van bruggen bouwen, zonder gelijk met een ijzeren vuist op tafel te slaan en mensen denegrerend te bejegenen, zoals jij met je aapjes doet. Je moet juist kijken naar de overeenstemmingen i.p.v. de verschillen. Je moet juist in oplossingen denken en niet in problemen, zoals nu op voorhand al vaak gebeurd. Mensen zijn al vaak bezig met bepaalde conflicten, die volgens hun waarschijnlijk al gaan komen i.p.v. te kijken wat elkaar verbind. Gewoon een goede bondsmediator" aanstellen, die het gaat oplossen. Iedereen laten conformeren zonder op voorhand eisen te stellen. Ik ben verbaasd over je reactie. Nogmaals, jij hebt een voorbeeld functie op MF, dus gedraag je daar dan ook naar. Voorlopig ben je wel bij vele forumbroeders je objectiviteit kwijtgeraakt en zien mensen jouw meer als een soort Kees Jansma van de WFCA/NOVER/FOG. Onzin? Wanneer ga jij de andere vertegewoordigers van andere bonden (of aapjes zoals jij ze noemt) eens een keertje interviewen en geef je ze net zoals Hans Loeffen van WFCA ook 2 interviewpagina's op mixfight??? Wanneer?? Weet zeker dat de MTBN, WAKO, FIMAC, MON met smart op jouw telefoontje zitten te wachten. ( en zo heb ik er nog wel 100, dus....)

Fijn weekend


Oja, 2x reps voor de opmerkingen van appelsap en Facade!!!

Facade
03-05-2014, 19:16
Ben het niet helemaal met je eens.

Als je kritiek op een systeem met veel bonden opvat als een miskenning van de prestaties van de leden van die bonden, vat je het denk ik te persoonlijk op. Zeggen dat een bond te verkiezen is boven een veelvoud van bonden wil niet zeggen dat alle leden van die andere bonden kennelijk niks kunnen of niks gedaan hebben. Je zegt te zoeken naar overeenkomsten, maar als je dingen op een dergelijke wijze interpreteert blijkt daar niet veel van.

Ik vind het huidige systeem van een bond die de lakens uitdeelt alleen maar onwenselijk, omdat die bond (FOG) zich qua professionaliteit niet onderscheidt, het beleid onduidelijk en niet transparant is, er wordt besloten op basis van persoonlijke titel/kunde ipv enig beleidskader en het FOG dientengevolge niemand vertegenwoordigt.

Dat wil echter niet zeggen dat een systeem met meer bonden blijkbaar beter is. De vechtsportsector lijkt de ambitie te hebben om mét de overheid beleid te gaan vormgeven. Dan is het wenselijk dat in de interactie tussen beide partijen er een bond is die daadwerkelijk de sector vertegenwoordigt en binnen redelijke grenzen kan reguleren. Het huidige probleem is niet zozeer dat er maar een bond is, maar meer dat die bond niet de sector vertegenwoordigt of slechts gedeeltelijk. Daarnaast komt het FOG met criteria die op zich niet onzinnig zijn, maar onvoorspelbaar en inconsistent zijn doordat niet duidelijk is waar die criteria vandaan komen. Andere actoren worden niet betrokken en hiermee zorg je ervoor dat je geen draagvlak hebt. Met een klein land als Nederland en met open grenzen binnen de EU, zorg je er zo wellicht voor dat promotors hun heil over de grens gaan zoeken.

Ik ben het dus in zoverre met je eens dat je moet zoeken naar overeenkomsten. Ik denk alleen niet dat het nodig is dat elk van de van belang zijnde personen zijn eigen bond heeft om dit te bewerkstelligen. Wat de bond doet en laat zou immers consistent moeten zijn ongeacht van de personen die de beslissingen nemen. Ik zou dus veel liever een bond zien waar die leden die volgens jou zoveel gedaan hebben samenwerken en het beleid van die bond weergeven. Het is aan het ego van iedere betrokkene te wijten dat die situatie eigenlijk onhaalbaar is.

NO GUTS NO GLORY
04-05-2014, 08:49
Ben het niet helemaal met je eens.

Als je kritiek op een systeem met veel bonden opvat als een miskenning van de prestaties van de leden van die bonden, vat je het denk ik te persoonlijk op. Zeggen dat een bond te verkiezen is boven een veelvoud van bonden wil niet zeggen dat alle leden van die andere bonden kennelijk niks kunnen of niks gedaan hebben. Je zegt te zoeken naar overeenkomsten, maar als je dingen op een dergelijke wijze interpreteert blijkt daar niet veel van.

Ik vind dat je deze mensen wel iets meer credits mag geven i.p.v ze weg te zetten als apen en zeker als je een voorbeeldfunctie als MF moderater bent, maar het klopt, dat is mijn interpretatie. Ik heb in mijn vorige betoog een visje opgegooid. Kijken of er wat gebeurd?

Ik vind het huidige systeem van een bond die de lakens uitdeelt alleen maar onwenselijk, omdat die bond (FOG) zich qua professionaliteit niet onderscheidt, het beleid onduidelijk en niet transparant is, er wordt besloten op basis van persoonlijke titel/kunde ipv enig beleidskader en het FOG dientengevolge niemand vertegenwoordigt.

Ben ik ook helemaal met je eens.....

Dat wil echter niet zeggen dat een systeem met meer bonden blijkbaar beter is. De vechtsportsector lijkt de ambitie te hebben om mét de overheid beleid te gaan vormgeven. Dan is het wenselijk dat in de interactie tussen beide partijen er een bond is die daadwerkelijk de sector vertegenwoordigt en binnen redelijke grenzen kan reguleren. Het huidige probleem is niet zozeer dat er maar een bond is, maar meer dat die bond niet de sector vertegenwoordigt of slechts gedeeltelijk. Daarnaast komt het FOG met criteria die op zich niet onzinnig zijn, maar onvoorspelbaar en inconsistent zijn doordat niet duidelijk is waar die criteria vandaan komen. Andere actoren worden niet betrokken en hiermee zorg je ervoor dat je geen draagvlak hebt. Met een klein land als Nederland en met open grenzen binnen de EU, zorg je er zo wellicht voor dat promotors hun heil over de grens gaan zoeken.

Ben ik ook helemaal met je eens.....

Ik ben het dus in zoverre met je eens dat je moet zoeken naar overeenkomsten. Ik denk alleen niet dat het nodig is dat elk van de van belang zijnde personen zijn eigen bond heeft om dit te bewerkstelligen. Wat de bond doet en laat zou immers consistent moeten zijn ongeacht van de personen die de beslissingen nemen. Ik zou dus veel liever een bond zien waar die leden die volgens jou zoveel gedaan hebben samenwerken en het beleid van die bond weergeven. Het is aan het ego van iedere betrokkene te wijten dat die situatie eigenlijk onhaalbaar is.

Dat ben ik ook met je eens, zij het dat er in het verleden weldegelijk een bondenoverleg is geweest, om datgene te realiseren waar jij voor pleit. Echter is toen de WFCA uit dat bondenoverleg weggelopen, waardoor de situatie nog steeds zo is als het is. Er is dus weldegelijk bereidheid en draagkracht, maar dan moet wel iedereen willen..... Tsja, koninkrijkjes....

Richelieu
09-05-2014, 22:11
gzins
Reactie:

Mijn reactie op jouw vorige betoog beantwoord deze vraag ook al enigzins, maar als al die bondjes ( of aapjes, zoals jij ze noemt) nou eens serieus worden genomen weet ik zeker, dat zij echt wel bereid zijn samen te werken. Het blijven wel mensen, die zich vaak belangeloos blijven inzetten voor het behoud van de kickbokssport. Zij zorgen ervoor dat er ieder weekend kickboksgala's gedraaid kunnen worden en dat onze liefhebbers/vechters gefaciliteerd worden. Ik ben meer een voorstander van bruggen bouwen, zonder gelijk met een ijzeren vuist op tafel te slaan en mensen denegrerend te bejegenen, zoals jij met je aapjes doet. Je moet juist kijken naar de overeenstemmingen i.p.v. de verschillen. Je moet juist in oplossingen denken en niet in problemen, zoals nu op voorhand al vaak gebeurd. Mensen zijn al vaak bezig met bepaalde conflicten, die volgens hun waarschijnlijk al gaan komen i.p.v. te kijken wat elkaar verbind. Gewoon een goede bondsmediator" aanstellen, die het gaat oplossen. Iedereen laten conformeren zonder op voorhand eisen te stellen. Ik ben verbaasd over je reactie. Nogmaals, jij hebt een voorbeeld functie op MF, dus gedraag je daar dan ook naar. Voorlopig ben je wel bij vele forumbroeders je objectiviteit kwijtgeraakt en zien mensen jouw meer als een soort Kees Jansma van de WFCA/NOVER/FOG. Onzin? Wanneer ga jij de andere vertegewoordigers van andere bonden (of aapjes zoals jij ze noemt) eens een keertje interviewen en geef je ze net zoals Hans Loeffen van WFCA ook 2 interviewpagina's op mixfight??? Wanneer?? Weet zeker dat de MTBN, WAKO, FIMAC, MON met smart op jouw telefoontje zitten te wachten. ( en zo heb ik er nog wel 100, dus....)

Fijn weekend


Oja, 2x reps voor de opmerkingen van appelsap en Facade!!!

Teruggekomen van vakantie even nog een reactie op die verhaaltjes van je. Allereerst een terugblik op het inmiddels beruchte bondenoverleg van jaren geleden, destijds georganiseerd door Hakim van Kickbox.nl. Goed initiatief, maar als ongelijkwaardige partijen met elkaar aan tafel gaan zitten en over en weer worden allerlei zaken gevraagd c.q. geëist weet iedereen dat hét uiteindelijk niet gaat lukken. Zo werkt dat nu eenmaal. Uiteindelijk is men wel over een aantal zaken eens geworden, zoals een startboekje.

Over de bonden kan ik kort zijn; "Het blijven wel mensen, die zich vaak belangeloos blijven inzetten voor het behoud van de kickbokssport".....tja, belangeloos; daarom zijn er zeker zoveel. Als er echt geen belangen waren in deze sport was men er al veel eerder uitgekomen. Nu is het wachten op ingrijpen van de overheid en dat is imo de enige partij die orde op zaken kan stellen. Nogmaals, de FOG / NOC*NSF constructie kan ik alleen maar toejuichen. Dat jij het persoonlijk niet zo hebt op die individuen aldaar, wat zeg ik: tegenwoordig nog Ridder ook, is jou probleem. Mensen die aan de bakermat van de sport in Nederland hebben gestaan zie ik wel als capabele personen om hier leiding en sturing aan deze constructie te geven.

Dat ik destijds Hans Loeffen geïnterviewd heb hoef jij niet te snappen, gelukkig heb jij niet mijn functiebeschrijving geschreven van MF moderator/reporter, maar voor de lezers hier een logische keuze. De man is één van de leidende personen in kickboksend Nederland, die mede een bond aanstuurt, verantwoordelijk voor een 200-tal evenementen op jaarbasis in Nederland.

NO GUTS NO GLORY
10-05-2014, 01:53
"
Teruggekomen van vakantie even nog een reactie op die verhaaltjes van je. Allereerst een terugblik op het inmiddels beruchte bondenoverleg van jaren geleden, destijds georganiseerd door Hakim van Kickbox.nl. Goed initiatief, maar als ongelijkwaardige partijen met elkaar aan tafel gaan zitten en over en weer worden allerlei zaken gevraagd c.q. geëist weet iedereen dat hét uiteindelijk niet gaat lukken. Zo werkt dat nu eenmaal. Uiteindelijk is men wel over een aantal zaken eens geworden, zoals een startboekje."

Er was eens ..... een reactie:

Harmen, Harmen, Harmen toch? Wil je nu beweren, dat er tijdens dat overleg ongelijkwaardige partijen aan tafel zaten? Ik dacht dat je enigszins wel geleerd had van je onzorgvuldige "aapjes" uitspraken, maar nu begin je weer mensen feitelijk onheus te bejegenen. Foei!!foei!! Nu probeer je zelfs "weer" het mislukken van dit bondenoverleg in de schoenen van de andere bonden (sorry, de ongelijkwaardige partijen in jouw ogen) te schuiven, terwijl iiieeeeedereen weet dat de WFCA ( je weet wel, jouw grote vriend Hans) toentertijd uit dat overleg is weggelopen. Als je op voorhand al met een bepaalde "air" en vooringenomenheid een overleg ingaat, waarin je eigenlijk niets in wilt compenseren (in tegenstelling tot de ongelijkwaardige partijen) tsja, Harmen, DAN snap ik wel dat het uiteindelijk niet gaat lukken. Oja en na dat startboekje was het afgelopen.... Maar gelukkig is niemand op MF meer verbaasd over jouw bevooroordeelde reactie.

"Over de bonden kan ik kort zijn; "Het blijven wel mensen, die zich vaak belangeloos blijven inzetten voor het behoud van de kickbokssport".....tja, belangeloos; daarom zijn er zeker zoveel. Als er echt geen belangen waren in deze sport was men er al veel eerder uitgekomen. "

Reactie:

Ik zal het nog korter houden. Je hebt helemaal gelijk Harmen. Ik zou zeggen, kijk even naar deze link: http://www.eo.nl/tv/devijfdedag/reportage-detail/kickboksen-knock-out-op-je-tiende/ Kijk vooral vanaf 18.35 en luister vooral naar je andere vriend. Korter kan ik het niet maken, wel (feitelijk) duidelijker

"Nu is het wachten op ingrijpen van de overheid en dat is imo de enige partij die orde op zaken kan stellen. Nogmaals, de FOG / NOC*NSF constructie kan ik alleen maar toejuichen."

Reactie:

Je bedoeld de onwetende overheid met de drie Prutsketiers aan het roer? Alles voor F.O.G. en F.O.G. voor alles? LOL

"Dat jij het persoonlijk niet zo hebt op die individuen aldaar, wat zeg ik: tegenwoordig nog Ridder ook, is jou probleem. Mensen die aan de bakermat van de sport in Nederland hebben gestaan zie ik wel als capabele personen om hier leiding en sturing aan deze constructie te geven. "

Reactie:

Aldaar? Weet jij wel wat er leeft? Er heerst enorme onvrede, maar mensen houden (voorlopig) hun mond uit angst, omdat zij voor 100% afhankelijk zijn van de drie Prutsketiers. Veel gemeentes verplichten sportscholen/promotors zaken te doen met het F.O.G. anders kunnen ze fluiten naar hun evenement. Matchmakers mogen alleen nog F.O.G. georganiseerde gala's matchen, anders zijn zij hun licentie kwijt? Gelukkig ben ik niet afhankelijk van de Federatie Oliebollen Gebakkramen en schrijf ik gewoon, wat ik vind.

Wat betreft onze "nieuwe" ridder Don Quichot. Die heeft alleen maar als scheidsrechter bij de deurmat van de sport mogen staan, toen hij weer een klap van één van die windmolentjes kreeg. Je maakt van een stuiver een kwartje, terwijl je wederom ( ik zie een patroon...) andere mensen tekort doet, zoals Harinck, Plasman en de resterende echte grootheden.



"Dat ik destijds Hans Loeffen geïnterviewd heb hoef jij niet te snappen, gelukkig heb jij niet mijn functiebeschrijving geschreven van MF moderator/reporter, maar voor de lezers hier een logische keuze. De man is één van de leidende personen in kickboksend Nederland, die mede een bond aanstuurt, verantwoordelijk voor een 200-tal evenementen op jaarbasis in Nederland."

Reactie:

Natuurlijk snap ik wel, dat je je goede vriend hebt geïnterviewd. Goeie pr-stunt, maar dat werd naarmate je het interview ging lezen, meer een deceptie, want het was (vond ik) nogal veelzeggend en typerend. Was alleen wel jammer dat Hans de enige was. Hadden Glenn, Gilbert, Robert, John en die andere ( aapjes of ongelijkwaardige partijen, zoals jij ze noemt) geen tijd of zin in een MF interview? Nou, ben nieuwsgierig?

Was het niet n.a.v. een WFCA gala in Zijtaart dat Nederland op zijn kop stond? Als je dat bedoeld met leidend in kickboksend Nederland, qua aandacht zeg ik ja. De meeste gala's in Nederland, ja (vraag alleen niet hoe dat soms onder bepaalde omstandigheden kon/mocht plaatsvinden) Want tsja... Zie link: http://www.eo.nl/tv/devijfdedag/reportage-detail/kickboksen-knock-out-op-je-tiende/ Kijk vooral vanaf 18.35....zucht

WFCA heeft 200 tal evenementen op jaarbasis? Dus gemiddeld 4 gala's per weekend en dat weer 44 weekenden lang? Knap..... Blijft dan niks meer over voor de NOVER/WAKO/WMTA/FIMAC en de rest


Oja, Harmen. Aangezien ik zeker niet de rotste ben.

Namens mijn collega's en ik willen wij jou van harte verwelkomen in de club van getrouwde mensen. Heel veel geluk en succes!!!

Richelieu
10-05-2014, 17:25
Was het niet n.a.v. een WFCA gala in Zijtaart dat Nederland op zijn kop stond? Als je dat bedoeld met leidend in kickboksend Nederland, qua aandacht zeg ik ja. De meeste gala's in Nederland, ja (vraag alleen niet hoe dat soms onder bepaalde omstandigheden kon/mocht plaatsvinden) Want tsja... Zie link: http://www.eo.nl/tv/devijfdedag/reportage-detail/kickboksen-knock-out-op-je-tiende/ Kijk vooral vanaf 18.35....zucht


http://blog.nopdesign.sk/en/wp-content/uploads/2006/12/orly-mini.jpg

Dus de aanslag op de man in Zijtaart, die ooit eens zei het ook allemaal voor de sport te doen, was te wijten aan het gegeven dat die avond onder auspiciën vielen van de WFCA? De escalatie rondom de ring in Hoorn was zeker dan ook te wijten aan desbetreffende bond aldaar? Laurant, Laurant, Laurant...je verhaaltjes slaan kant nog wal.


Die aapjes zitten niet alleen bij die bonden, maar zelfs ook bij de F.O.G. Dat het F.O.G. erkent is bij NOC/NSF is eerder geboren uit noodzaak dan behoefte. De F.O.G. is van origine een bond geweest waar het Kung-fu, wushu, kempo, Pencak Silat e.a. martial arts altijd zijn ondergebracht. Die bond was daar ook enigzins op ingesteld met o.a. grand master, shifu, koning Dielissen. De sectie ringsporten is er incidenteel bij gekomen. Zie het als een chinees restaurant, wat opeens ook kibbeling en lekkerbekjes gaat verkopen. De keukens moeten wel op elkaar afgestemt zijn en de chef koks (Loyen/Verschuur/Lambrechts) moeten er ook wel iets van kunnen bakken, anders is, om maar in deze metafoor te blijven, niet te vreten en slecht voor de gezondheid. Mijn model wat ik denk dat het beste zal werken, is dichter bij dan dat jij denkt. Ik zou eens voor de lol bij de Karate-do Bond Nederland in de keuken kijken. Eén overkoepelende bond met uniforme richtlijnen, waar in 6 verschillende stylen (Shotokan, Kyokushin, Wado, Shito-Ryo, Goju-Ryu, Koshiki karate) in harmonie met én vooral naast elkaar kunnen functioneren. Eigen wedstrijden, examens, stages en opleidingen, maar onder auspiciën van de KBN. Verander de 6 stylen in WMTA, WFCA, WAKO, FIMAC, MTBN, NOVER en je bent klaar. Dat is wat ik denk dat het beste is voor Kickboks Nederland. Onder één vlag samenwerken met behoud van eigen identiteit en cultuur. Het is mogelijk, omdat het al jaren in de praktijk goed gaat bij andere bonden.
En Harmen.... Nu niet meer zeggen, dat ik in mijn eigen straatje zit te lullen en het grotere plaatje niet kan zien. Foei!!

We zullen het wel niet eens worden, en dat geeft ook niet beste Laurant. Als in Nederland er één uniform landelijk beleid komt waar gemeenten zich aan moeten committeren komen we verder. Dat verschillende bonden nu al onder de FOG vallen kan ik nogmaals alleen maar toejuichen. De rest kan zich aansluiten of niet, hun eigen keuze. Dat je het niet kan vinden met de mensen binnen de FOG en de daarbij aangesloten lidbonden is jou probleem. Lambrecht, Looijen en Verschuur zijn personen die hun sporen toch wel verdient hebben, maar dat is mijn bescheiden mening. Of zie ik dat verkeerd? Snap daarom eerlijk gezegd ook niet waarom er steeds andere personen worden bijgehaald? Wat hebben Harinck en Plasman (neem aan dat je Jan Plas bedoelde) hiermee te maken?

Maar heb nog even naar je aangehaalde voorbeeld gekeken. De KBN! Hoe het volgens jou zou moeten. Tja, hoop dat het daar nu beter gaat, aangezien in het verleden men niet vrij was van fraudeloze praktijken in het bestuur.

NO GUTS NO GLORY
10-05-2014, 20:13
http://blog.nopdesign.sk/en/wp-content/uploads/2006/12/orly-mini.jpg

Dus de aanslag op de man in Zijtaart, die ooit eens zei het ook allemaal voor de sport te doen, was te wijten aan het gegeven dat die avond onder auspiciën vielen van de WFCA? De escalatie rondom de ring in Hoorn was zeker dan ook te wijten aan desbetreffende bond aldaar? Laurant, Laurant, Laurant...je verhaaltjes slaan kant nog wal.



We zullen het wel niet eens worden, en dat geeft ook niet beste Laurant. Als in Nederland er één uniform landelijk beleid komt waar gemeenten zich aan moeten committeren komen we verder. Dat verschillende bonden nu al onder de FOG vallen kan ik nogmaals alleen maar toejuichen. De rest kan zich aansluiten of niet, hun eigen keuze. Dat je het niet kan vinden met de mensen binnen de FOG en de daarbij aangesloten lidbonden is jou probleem. Lambrecht, Looijen en Verschuur zijn personen die hun sporen toch wel verdient hebben, maar dat is mijn bescheiden mening. Of zie ik dat verkeerd? Snap daarom eerlijk gezegd ook niet waarom er steeds andere personen worden bijgehaald? Wat hebben Harinck en Plasman (neem aan dat je Jan Plas bedoelde) hiermee te maken?

Maar heb nog even naar je aangehaalde voorbeeld gekeken. De KBN! Hoe het volgens jou zou moeten. Tja, hoop dat het daar nu beter gaat, aangezien in het verleden men niet vrij was van fraudeloze praktijken in het bestuur.

Weet je Harmen, je hoort de klok wel luiden, maar je weet niet waar de klepel hangt en volgens mij ben je ook nog eens selectief blind. Ik ben weldegelijk voorstander van één bond. Zie mijn KBN-structuur voorbeeld. Die bonden, die zich bij de FOG hebben aangesloten, hebben dat op een vrijwillige verplichte manier gedaan, omdat zij vooral in Noord- Holland en omstreken gala's zouden mislopen vanwege het feit, dat gemeentes opeens dachten dat kickboksgala's niet meer konden functioneren zonder auspiciën van het FOG. Alsof gala's onder auspiciën van het FOG toen zaligmakend waren. Heb er genoeg gezien van dichtbij, waar sowieso meer dan 24 partijen op één avond werden gedraaid( en nee, het waren geen 2 gala's met 45 minuten pauze er tussen) en ondertussen andere bonden beschuldigen van misstanden. Hypocriet noem ik dat. Die 3 Prutsketiers hebben hun (rem)sporen over de rug of ten koste van mensen verdient, dus ik waardeer je bescheiden mening. (Zou je als MF reporter/moderator wat vaker moeten) Je verkondigd hier doodleuk dat Don Quichot aan de bakermat stond van het kickboksen in Nederland?!? Stiekem ook die pilletjes uit de film The Hangover geslikt?? Wat betreft je laatste opmerking, zie ik dat je de kwestie persoonlijk wilt maken. Vind ik best! Ik zou mijzelf wel heel erg goed laten informeren voordat je van plan bent hier verder over uit te wijden. De desbetreffende persoon, die jij misschien straks doelbewust wil beschadigen is namelijk na een rechtszaak over deze kwestie vrijgesproken. Dat betekent dat al jouw volgende reacties (niet door mij) vanaf nu nauwlettend op MF in de gaten wordt gehouden. Dus nog voor dat je het woord linkervliegtuigachterlichtje hebt uitgesproken heb je al een advocaat aan je broek, dus ga vooral je gang. Kan niet wachten.

Ik vind je niet objectief noch representatief als MF reporter/moderator, waarbij ik ook opmerk dat je hypocriet bent en mensen/groepen makkelijk wegzet, die niet jouw mening/geloof delen. Jij bekleed in mijn ogen een voorbeeldfunctie, waarin jij je altijd voorbeeldig moet gedragen op MF, want dat hoort zeker weten bij je functieomschrijving, vind ik. En dat is mijn bescheidde mening zonder voorbeeldfunctie of belangen......

Oja en het is trouwens Laurent met een e ......

Turboknecht
10-05-2014, 20:20
https://pbs.twimg.com/profile_images/1644304167/IMG_8880.jpg

NO GUTS NO GLORY
10-05-2014, 20:25
https://pbs.twimg.com/profile_images/1644304167/IMG_8880.jpg

Hahaha x2!!! respect!!!

Richelieu
10-05-2014, 20:27
http://i.stack.imgur.com/jiFfM.jpg

Jamopa
13-05-2014, 15:15
Vechtsport wordt om zeep geholpen hier in dit land!
Begrijpelijk dat alle toppers die hier ooit zijn begonnen uitwijken naar het buitenland.

Walgelijke kutregels!

Steeds meer regels. Te gek voor woorden.

Willem033
13-05-2014, 15:45
Pik wat maak je je druk om een fotograaf/ reporter/ moderatortje.
Rook een blow en ontspan.

#teamBADGUY
14-05-2014, 11:43
Steeds meer regels. Te gek voor woorden.

x2