PDA

View Full Version : Badr Hari nieuw gevecht bekend



Nosferatu187
29-04-2014, 14:09
http://liverkick.com/images/dw/2014/04/gfc_badr.jpg

On May 29th in Dubai an event is happening, called Global FC 3, which will feature a one night, four man Kickboxing tournament. The winner of the tournament will take home 1 million UAE dirhams (approximately $272,000 USD). The participants thus far are strange, to say the least. Announced for the card are Badr Hari, Peter Graham and Peter Aerts. The other big name announced via a press release was ring announcer Michael Buffer.

blackadder
29-04-2014, 14:12
Hari en Graham weer. Is Aerts nou eigenlijk met pensioen?

Overhand Right
29-04-2014, 14:16
Vecht Badr dan een superfight of maakt hij deel uit van het 4-mans toernooi samen met Graham en Aerts?

Als deze 3 vechters een 4-mans toernooi gaan vechten met nog een Jerome le Banner of iemand in die richting, dan is dat gewoon een cadeautje voor Badr.
Hij zal wel geld nodig hebben, want hier zit toch geen uitdaging in? Zo zonde, nog voor je 30ste zulke partijen draaien...

Hij moet het op nemen tegen gasten zoals Ghita... Maarja we wachten het af.

Willm
29-04-2014, 14:20
Vecht Badr dan een superfight of maakt hij deel uit van het 4-mans toernooi samen met Graham en Aerts?

Als deze 3 vechters een 4-mans toernooi gaan vechten met nog een Jerome le Banner of iemand in die richting, dan is dat gewoon een cadeautje voor Badr.
Hij zal wel geld nodig hebben, want hier zit toch geen uitdaging in? Zo zonde, nog voor je 30ste zulke partijen draaien...

Hij moet het op nemen tegen gasten zoals Ghita... Maarja we wachten het af.
Vergelijk Aerts aub niet met Graham. Aerts pakt die nieuwe jongens nog steeds in. Leuke namen tot nu toe, Aerts en Hari ben benieuwd wie ze nog meer weten te strikken. En Ghita wint ook alleen maar tegen cans, tegen de toppers heeft die het steeds afgelegd. Al zou ik Hari tegenwoordig ook bijna in de can lijst willen zetten :whistling:

Nosferatu187
29-04-2014, 14:37
er staat dat hij mee doet tenminste als de informatie klopt dit moet nog geverifieerd worden.

http://liverkick.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2952:badr-hari-peter-aerts-and-peter-graham-participating-in-global-fc-3-on-may-29th&catid=37:kickboxing&Itemid=75

Nosferatu187
29-04-2014, 14:38
Vergelijk Aerts aub niet met Graham. Aerts pakt die nieuwe jongens nog steeds in. Leuke namen tot nu toe, Aerts en Hari ben benieuwd wie ze nog meer weten te strikken. En Ghita wint ook alleen maar tegen cans, tegen de toppers heeft die het steeds afgelegd. Al zou ik Hari tegenwoordig ook bijna in de can lijst willen zetten :whistling:

klopt zeker dit.

#teamBADGUY
29-04-2014, 14:44
Zolang badr niet bij glory zit , is dit waarsch wel het beste wat hij qua tegenstanders kan krijgen , ofja niet et beste maar zeker wel het aantrekkelijkst .

badr vs Aerts 2
badr vs graham 3
badr vs londt ? Zou wel leuk voor ismael zijn , en een mooie compensatie

Nosferatu187
29-04-2014, 14:48
adr Hari zal niet in Eindhoven vechten tijdens de A1 World Combat Cup. Problemen met de vergunning is de reden voor het niet doorgaan van het gevecht tussen Badr Hari (http://www.bet.nl/tag/badr-hari/) en Ismael Londt.

“De kickboksbond heeft ons geen toestemming. Ik vind het jammer, omdat ik heel, heel, heel hard getraind heb voor dit gevecht. Ik was goed voorbereid”, aldus de kickbokser.
Het contract met de organisatie is inmiddels verbroken. Badr Hari’s advocaat laat weten dat de FOG geen toestemming wilde geven voor het gevecht. Aangezien deze toestemming nodig is voor de vergunning van de gemeente Eindhoven, kan het gevecht niet doorgaan.
Advocaat De Wit liet eveneens weten dat Badr Hari eind mei in Dubai vecht. Hari zelf hierover: “29 mei, Dubai. Dat is alles dat ik kan zeggen.”

http://www.bet.nl/algemeen/boksen/kickboksen-badr-hari-vecht-niet-eindhoven-29-mei-dubai-29901

king
29-04-2014, 15:11
Vierde deelnemer wordt Ernesto Hoost.

e-type
29-04-2014, 15:24
Mooi man. Die sjeiks laten gewoon iedereen even overkomen voor een prive toernooitje.

Nosferatu187
29-04-2014, 15:29
Vierde deelnemer wordt Ernesto Hoost.

nee koen everink.

RedDawn
29-04-2014, 15:40
Op de poster staan Leko, Graham, Hari en Oborotov als deelnemers aangekondigd voor het toernooi.

Makkelijk cashen voor Hari!

lopez86
29-04-2014, 16:33
Hij zal wel geld nodig hebben, want hier zit toch geen uitdaging in? Zo zonde, nog voor je 30ste zulke partijen draaien...

Hij moet het op nemen tegen gasten zoals Ghita... Maarja we wachten het af.

Lol.
Denk je nou echt dat Badr nog "voor de uitdaging" knokt?
Ik snap dat de vergelijking niet helemaal op gaat, maar denk je dat Floyd Mayweather nog "voor de uitdaging" knokt?
Voor minder dan €100.000 komt Badr niet, dat kan ik je wel vertellen.
Gasten zijn gewoon broodknokkers en zakelijk, alsof hij wat te bewijzen heeft.

Overhand Right
29-04-2014, 16:53
Hij heeft het toch altijd over "fans waar voor hun geld geven".

Maar ben bang dat wat je zegt, de realiteit is. Ik mis gewoon die tijden waar de allerbeste 8 van de wereld knokken voor die 4 ton op 1 avond... :(

tidelot
29-04-2014, 16:57
Lol.
Denk je nou echt dat Badr nog "voor de uitdaging" knokt?
Ik snap dat de vergelijking niet helemaal op gaat, maar denk je dat Floyd Mayweather nog "voor de uitdaging" knokt?
Voor minder dan €100.000 komt Badr niet, dat kan ik je wel vertellen.
Gasten zijn gewoon broodknokkers en zakelijk, alsof hij wat te bewijzen heeft.

hij heeft niks te bewijzen maar als hij geen interessante partijen meer draait, wil niemand meer kijken.
minder fans , minder populair dus minder geld

Nosferatu187
29-04-2014, 18:03
Hij heeft het toch altijd over "fans waar voor hun geld geven".

Maar ben bang dat wat je zegt, de realiteit is. Ik mis gewoon die tijden waar de allerbeste 8 van de wereld knokken voor die 4 ton op 1 avond... :(

de fans? denk jij echt dat hij aan de fans denkt of aan zijn eigen hij heeft al zelf aangegeven dat hij een narcist is.

Nosferatu187
29-04-2014, 23:42
update

Now that is some quick turnaround. Last night at about 1:30am I received a press release announcing Global FC 3, then just hours later they announced their full line-up for their tournament. It turns out that Peter Aerts is not participating in the tournament, instead he will be featured on the card, as will American Dewey Cooper. So the question arises of who is in this tournament?
Right now the names are Badr Hari, Peter Graham, Arnold Oborotov and Stefan Leko. Definitely an eclectic mix here, with Peter Graham fighting MMA of late in Bellator, Oborotov has been relatively quiet after getting his hype train derailed by Jarrell Miller and Andrei Stoica and Stefan Leko is, well, Stefan Leko. Leko's career has had a few interesting twists and turns, but it is safe to say that Stefan Leko's time at the top has come and gone.

blackadder
30-04-2014, 08:19
Wat een mop zou t zijn als Leko "BlitzKO" in bloedvorm komt opdagen en iedereen KO slaat.

RedDawn
30-04-2014, 09:05
Wat een mop zou t zijn als Leko "BlitzKO" in bloedvorm komt opdagen en iedereen KO slaat.

Zeker maar Leko heeft zijn laatste 10 partijen verloren, waarschijnlijk slaat je oma hem zelfs nog KO.

Turboknecht
30-04-2014, 10:25
Nou, spannend hoor.

FMACH
30-04-2014, 10:31
Badr vs. Stefan in het toernooi - we zullen zien wat er gebeurt, Stefan neemt het serieus en traind hard...

king
30-04-2014, 10:52
Badr vs. Stefan in het toernooi - we zullen zien wat er gebeurt, Stefan neemt het serieus en traind hard...

Hij heeft 11 van zijn laatste 13 partijen verloren...

Tony
30-04-2014, 11:47
Waar traint Leko nog?

Is hij gewoon te oud, traag en fysiek op? Of kwam hij telkens slecht voorbereid en ongemotiveerd opdragen?

FMACH
30-04-2014, 13:05
Waar traint Leko nog?

Is hij gewoon te oud, traag en fysiek op? Of kwam hij telkens slecht voorbereid en ongemotiveerd opdragen?

laten we eens kijken naar wat de 29.05. gebeurd

tidelot
30-04-2014, 14:09
leko. hoost, earts????

benidorm bastards

Willm
30-04-2014, 14:31
Ik hoop dat ze Aerts alsnog strikken, gun hem die dikke paycheck wel. Die arabieren strooien daar met geld.

Tykill
30-04-2014, 14:44
Wat een kansloos evenement. Badr wordt een Bob Sapp. Ik denk dat hij lekker gemakkelijk euro's naar binnen wil harken i.p.v. tegen de besten der aarde knokken.

stoet
30-04-2014, 15:11
Wat een kansloos evenement. Badr wordt een Bob Sapp. Ik denk dat hij lekker gemakkelijk euro's naar binnen wil harken i.p.v. tegen de besten der aarde knokken.

Ten eerste is Badr (nog niet) gecontracteerd door Glory, dus het klopt dat hij niet tegen de beste kan vechten.
Ten tweede bepaald de promotor tegen wie iemand vecht en niet de vechter zelf. Als promotor wil je je gala verkopen en dan probeer je een matchmaking neer te zetten waar het publiek blij mee is.
Ten derde, wat die jongens doen pik is voor hun gewoon een baan. Niemand zou vechten zonder betaald te krijgen en als je bij je huidige werkgever geen zekerheid hebt en je kunt ergens wel die zekerheid krijgen met een salarisverhoging, dan is het toch logisch dat je op het aanbod ingaat. Snap dat gezeik allemaal niet.

Tykill
30-04-2014, 18:31
Ten eerste is Badr (nog niet) gecontracteerd door Glory, dus het klopt dat hij niet tegen de beste kan vechten.
Ten tweede bepaald de promotor tegen wie iemand vecht en niet de vechter zelf. Als promotor wil je je gala verkopen en dan probeer je een matchmaking neer te zetten waar het publiek blij mee is.
Ten derde, wat die jongens doen pik is voor hun gewoon een baan. Niemand zou vechten zonder betaald te krijgen en als je bij je huidige werkgever geen zekerheid hebt en je kunt ergens wel die zekerheid krijgen met een salarisverhoging, dan is het toch logisch dat je op het aanbod ingaat. Snap dat gezeik allemaal niet.

Het valt mij op (zover dat kan) dat Badr niet meer zo gretig is om de beste te zijn. Natuurlijk wil hij euro's maar deze veteranen zijn lang niet meer de top. Hij kan wel gevechten accepteren en weigeren. Badr kennende kan hij ook nog behoorlijk veel voor elkaar krijgen als hij iemand wil knokken.

Oh ja, waarom zou Glory Badr niet willen?

tarantula
30-04-2014, 18:36
Wordt tijd voor een nieuwe mixfight pagina aangezien deze hele evenement is afgeblazen.

Kemal
01-05-2014, 07:32
Het kan ansich nog best leuke partijen opleveren.

mario the count
01-05-2014, 08:05
Ik word er niet echt warm van. De enige die ik graag zie vechten is Aerts want die zorgt altijd voor een vermakelijke partij en komt nooit slecht voorbereid aan op een event. Badr is tegenwoordig ruk, maar leko moet hij zeker nog kunnen hebben.

Willm
01-05-2014, 12:08
Het valt mij op (zover dat kan) dat Badr niet meer zo gretig is om de beste te zijn. Natuurlijk wil hij euro's maar deze veteranen zijn lang niet meer de top. Hij kan wel gevechten accepteren en weigeren. Badr kennende kan hij ook nog behoorlijk veel voor elkaar krijgen als hij iemand wil knokken.

Oh ja, waarom zou Glory Badr niet willen?
Flinke jongen als jij even 200.000+ weigert. Denk persoonlijk dat Glory hem niet zoveel kan/wil betalen als de Russen en Arabieren doen. Vooral nu Glory aan het bezuinigen is geweest. Leuk dat bij Glory jongens als Saki vechten, maar als ik ergens anders tien keer zoveel kan krijgen tjah.. Badr is nu iemand die vooral aan het cashen is op zijn naam en niet zozeer op zijn partijen, wat eigenlijk wel jammer is aangezien die flink kan domineren.

thewatcher
01-05-2014, 13:33
Oh ja, waarom zou Glory Badr niet willen?

Het lijkt mij dat Glory Badr niet wil vanwege de veroordelingen. In Amerika moeten ze laten zien een nette sport te zijn en dat gaat niet als iedereen roept dat er een 'convicted felon' op de card staat. Hoe goed ook, voor Glory werkt dat contraproductief.

Verder lijkt het me op lange termijn niet slim voor Badr om Glory te weigeren vanwege het geld. Zonder Glory zal hij niet de kans krijgen zijn populariteit te bestendigen door spannende partijen te vechten. Rico VS. Badr wil ik zien. Ghita VS. Hari. Londt was ook een serieuze tegenstander.
Ik heb in ieder geval geen cent over voor die rare Dubai card.

Tykill
01-05-2014, 15:22
Flinke jongen als jij even 200.000+ weigert. Denk persoonlijk dat Glory hem niet zoveel kan/wil betalen als de Russen en Arabieren doen. Vooral nu Glory aan het bezuinigen is geweest. Leuk dat bij Glory jongens als Saki vechten, maar als ik ergens anders tien keer zoveel kan krijgen tjah.. Badr is nu iemand die vooral aan het cashen is op zijn naam en niet zozeer op zijn partijen, wat eigenlijk wel jammer is aangezien die flink kan domineren.


Ik denk dat je gelijk hebt. En jou laatste zin zegt precies wat mij frustreert.

mario the count
01-05-2014, 20:24
Ik snap nog steeds niet dat jullie denken dat hij kan domineren. Heb ik naar andere partijen zitten kijken?

Nosferatu187
01-05-2014, 21:48
Ik snap nog steeds niet dat jullie denken dat hij kan domineren. Heb ik naar andere partijen zitten kijken?

ja

Turboknecht
01-05-2014, 21:50
Ik snap nog steeds niet dat jullie denken dat hij kan domineren. Heb ik naar andere partijen zitten kijken?

Mee eens, je bent zo goed als je laatste partij.

Tykill
02-05-2014, 00:22
Ik snap nog steeds niet dat jullie denken dat hij kan domineren. Heb ik naar andere partijen zitten kijken?

Omdat zijn mindset en training kennelijk niet goed is de laatste tijd. We weten allemaal dat de Badr die in vorm is, die Saki verslaat en Sem maar een paar jaar geleden is en hij is niet te oud om uit zijn prime te zijn.

mario the count
02-05-2014, 07:38
Omdat zijn mindset en training kennelijk niet goed is de laatste tijd. We weten allemaal dat de Badr die in vorm is, die Saki verslaat en Sem maar een paar jaar geleden is en hij is niet te oud om uit zijn prime te zijn.
Dat hij in het verleden mooie dingen heeft laten zien zal niemand ontkennen. Maar dat bied geen garantie voor de toekomst, kijk maar naar ignashof.

Tykill
02-05-2014, 14:11
Dat hij in het verleden mooie dingen heeft laten zien zal niemand ontkennen. Maar dat bied geen garantie voor de toekomst, kijk maar naar ignashof.

Iggy zijn lever is een spons van alcohol. Hari heeft alleen een tijdje niet geknokt. Maar we zullen het zien. Ik denk ook dat Hari nooit meer tegen Saki of Spong zou knokken. Hij gaat lekker van zijn roem genieten en zo veel mogelijk geld naar binnen harken.

Willm
02-05-2014, 20:19
Ik snap nog steeds niet dat jullie denken dat hij kan domineren. Heb ik naar andere partijen zitten kijken?
Ja blijkbaar. Als Hari gewoon serieus traint is die onverslaanbaar. Hari in deze vorm is gewoon belabberd dat is wel duidelijk maar als hij de knop omzet is het een monster. Dit was ook duidelijk te zien in de partij tegen Saki waarin iedereen van te voren riep dat Hari kansloos zou verliezen, nou we hebben het geweten hoor.

appelsap
02-05-2014, 22:32
Ja blijkbaar. Als Hari gewoon serieus traint is die onverslaanbaar. Hari in deze vorm is gewoon belabberd dat is wel duidelijk maar als hij de knop omzet is het een monster. Dit was ook duidelijk te zien in de partij tegen Saki waarin iedereen van te voren riep dat Hari kansloos zou verliezen, nou we hebben het geweten hoor.

Wel veel ALS de laatste tijd bij Badr. Op een gegeven moment ga je wel twijfelen of het gebrek aan motivatie en discipline permanent wordt en we dus genoegen moeten nemen met een tweede Iggy de komende jaren.

mario the count
02-05-2014, 22:47
Ja blijkbaar. Als Hari gewoon serieus traint is die onverslaanbaar. Hari in deze vorm is gewoon belabberd dat is wel duidelijk maar als hij de knop omzet is het een monster. Dit was ook duidelijk te zien in de partij tegen Saki waarin iedereen van te voren riep dat Hari kansloos zou verliezen, nou we hebben het geweten hoor.

Het mentale aspect is minstens zo belangrijk, en ik heb het gevoel dat zo sterk als hij fysiek is, zo zwak is hij mentaal.

Nosferatu187
03-05-2014, 00:43
dat klopt helemaal mario.

Turboknecht
03-05-2014, 14:06
Het mentale aspect is minstens zo belangrijk, en ik heb het gevoel dat zo sterk als hij fysiek is, zo zwak is hij mentaal.

Ja, hij kan elk moment doorslaan.

RedDawn
06-05-2014, 11:28
Line-up:

▼K-1 RULES
Badr Hari(Morocco)vs. Stefan Leko(Germany)

▼K-1 RULES
Peter Aerts(Netherlands)vs. Dewey Cooper(USA)

▼K-1 RULES
Peter Graham(Australia)vs. Arnold Oborotov(Lithuania)

king
06-05-2014, 11:32
Line-up:

▼K-1 RULES
Badr Hari(Morocco)vs. Stefan Leko(Germany)


Lol... als Badr dit wint roept iedereen vast weer dat hij 'back' is...

LightHeavyWeight
06-05-2014, 11:51
Het is wel een legendarische match up tegen Leko. Maar het blijft een beetje schrijnend allemaal.

Jamopa
06-05-2014, 12:43
http://www.globalfightingchampionship.com/

Ook Dewey Cooper heb ik al een tijdje niet meer gezien.
Hij had ooit geroepen dat hij de eerste Amerikaanse K1 kampioen zou worden.

sjaakie'tje
07-05-2014, 20:21
Ja blijkbaar. Als Hari gewoon serieus traint is die onverslaanbaar. Hari in deze vorm is gewoon belabberd dat is wel duidelijk maar als hij de knop omzet is het een monster. Dit was ook duidelijk te zien in de partij tegen Saki waarin iedereen van te voren riep dat Hari kansloos zou verliezen, nou we hebben het geweten hoor.

Vooral dan met de ijzeren kin van hem. 1 tikje en hij gaat al aan het wankelen.
Als Hari zijn hele apotheek ingenomen heeft is ie wel gevaarlijk, maar onverslaanbaar is ie allerminst.

Nosferatu187
07-05-2014, 22:04
ga nooit je huis uit zonder je medicijnen kast.

#teamBADGUY
07-05-2014, 23:47
Het valt mij op (zover dat kan) dat Badr niet meer zo gretig is om de beste te zijn. Natuurlijk wil hij euro's maar deze veteranen zijn lang niet meer de top. Hij kan wel gevechten accepteren en weigeren. Badr kennende kan hij ook nog behoorlijk veel voor elkaar krijgen als hij iemand wil knokken.

Oh ja, waarom zou Glory Badr niet willen?

niet willen vechten vind ik zo raar , hij kan toch niet zeggen : hey doemaar daniel ghita , dat werkt niet zo gap . contracten , sponsoring en belangen .
zolang badr geeen contract van glory krijgt kan hij niet tegen glory vechters vechten . das niet zo ingewikkeld toch ?
daarom zeg ik van de vechters die er dannnn overblijven , zijn dit best leuke potten badr kan ook geen ijzer met handen breken misschien wel een koenvoet lol

#teamBADGUY
07-05-2014, 23:50
kareev erbij en feest

Turboknecht
08-05-2014, 00:58
Kareev doet al een tijdje niet meer mee.

Wheelie
10-05-2014, 12:19
http://www.kickboxingplanet.com/wp-content/uploads/2014/05/dubai-peter-aerts-badr-hari-stefan-leko-gfc-3.jpg

Willem033
10-05-2014, 12:41
Karaev zit al een tijd vast toch?

The_Rock
10-05-2014, 12:51
Stefan Leko? ik zag hem laatst portieren in een club in Dusseldorf. Hij zag er niet in shape uit ofzo.

Overhand Right
10-05-2014, 12:52
Zou wat zijn als die Oborotov met de winst er vandoor gaat... :ehhh:

LightHeavyWeight
10-05-2014, 13:03
Karaev zit al een tijd vast toch?

Ik dacht zware knieblessure.

Willem033
10-05-2014, 13:03
Zitten al op pagina 3, nog geen spoor van de hairobservator.

Willem033
10-05-2014, 13:05
Ik dacht zware knieblessure. https://www.google.nl/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=sgduU8WRLYeNO52IgdAI&url=http://www.bloodyelbow.com/2013/4/17/4234862/k-1-ruslan-karaev-art-theft&cd=3&ved=0CDcQFjAC&usg=AFQjCNHYJy9caJUVS2lZ2guMjEoey6APPA&sig2=-FwjB54DuXgNA7lfta2Zsg

mario the count
10-05-2014, 14:25
Stefan Leko? ik zag hem laatst portieren in een club in Dusseldorf. Hij zag er niet in shape uit ofzo.
Gewoon weer een tegenstander van niets voor Hari, heb ook niet echt het gevoel dat hij nog tegen toppers gaat vechten. Misschien maar goed ook, tegen subtop heeft hij al moeite genoeg.

Willem033
10-05-2014, 15:03
Is wel makkelijk zeuren op Hari dat die tegen cans gematcht staat maar denk dat het iets genuanceerder ligt.
Ten eerste vecht hij natuurlijk waar die t meest betaald krijgt.
Ten tweede, wat kan Hari eraan doen dat hij niet tegen Ghita, Verhoeven en Saki kan vechten.
Zeik dan lekker op Glory dat ze hem moeten tekenen.

Poepsnor
10-05-2014, 15:14
Ik dacht zware knieblessure.

http://www.kokfights.com/latest_news/2-ruslan_karaev_is_returning_to_big_sports.html
Hopelijk zien we hem snel weer in actie!

mario the count
10-05-2014, 15:14
Is wel makkelijk zeuren op Hari dat die tegen cans gematcht staat maar denk dat het iets genuanceerder ligt.
Ten eerste vecht hij natuurlijk waar die t meest betaald krijgt.
Ten tweede, wat kan Hari eraan doen dat hij niet tegen Ghita, Verhoeven en Saki kan vechten.
Zeik dan lekker op Glory dat ze hem moeten tekenen.
Ik ga niet op glory zeiken dat ze badr moeten contracteren, ik zie hem daar niet meer mooie gevechten afleveren dan de huidige mensen onder contract. Verder zeg ik ook niet dat het badr zijn schuld is dat hij tegen matige vechters vecht, ik constateer het alleen, ook constateer ik dat hij het zelfs tegen matige vechters al moeilijk heeft en tegen subtoppers verliest. Daarom denk ik niet dat hij nog tegen veel toppers zal gaan aantreden, zakken vullen en pensioneren.

mario the count
10-05-2014, 15:17
http://www.kokfights.com/latest_news/2-ruslan_karaev_is_returning_to_big_sports.html
Hopelijk zien we hem snel weer in actie!
Hij zorgde altijd voor veel spektakel, hoop dat hij zijn oude niveau kan halen al zal dat moeilijk gaan worden.

Nosferatu187
10-05-2014, 15:35
nu zorgt hij ook voor spektakel hoor.






















buiten de ring dan.

Willem033
10-05-2014, 16:42
Ik denk dat als Badr gewoon weer net zo traint als voorheen en zijn gedachte van die shemale af kan houden dan slaat die iedereen weer KO.
Kerel is pas 29.
Het merendeel ziet m t liefst cans crushen zoals Errol doet, ff zakken vullen en met pensioen, maar ik ben bang dat hij gewoon weer ouderwets gaat slopen.

Nosferatu187
10-05-2014, 18:06
shemale :lol:

blackadder
10-05-2014, 20:43
Het merendeel ziet m t liefst cans crushen zoals Errol doet, ff zakken vullen en met pensioen, maar ik ben bang dat hij gewoon weer ouderwets gaat slopen.
Is sensation alweer zo lang geleden dat men over 'ouderwets' kan praten?

mrtweakbox
10-05-2014, 21:13
Op de website van de organisatie wordt ter promotie een filmpje getoond met fragmenten van zijn 2 diskwalificaties :confused:. Waarschijnlijk nergens voor nodig deze keer, de inmiddels 39 jarige Leko laat zich volgens zn wiki al jarenlang op de meest obscure oorden omver meppen dus die zal wel weer snel liggen.

Weet iemand of er een stream komt?

Nosferatu187
10-05-2014, 21:31
check die sheet van stefan leko dan.

http://en.wikipedia.org/wiki/Stefan_Leko

mario the count
10-05-2014, 22:55
van zijn laatste 13 gevechten 2 gewonnen ofzo. het is dat hij het geld kan gebruiken waarschijnlijk want hij hoort gewoon niet meer in de ring te staan joh. niet iedereen houd het zo lang vol als aerts.

Peter0711
11-05-2014, 12:20
Ik denk dat als Badr gewoon weer net zo traint als voorheen en zijn gedachte van die shemale af kan houden dan slaat die iedereen weer KO.


Ik blijf het verassend vinden dat mensen na een paar wedstrijden van jaren geleden,waar Badr erg gretig overkwam en won,er nog steeds vanuit gaan dat die Badr weer terug komt. Dat is inmiddels jaren geleden en was maar heel even. Er is heel veel gebeurd!! De kans dat Badr terug komt op dat niveau is naar mijn idee heel klein.

En over dat niveau gesproken,ook dat Badr onder de middeltjes zo'n beest was (jaren geleden) ,verloor hij wedstrijden. Badr zijn status is voornamelijk gecreerd door zijn "charisma" en het hele plaatje er omheen. Er is naar mijn idee een groep mensen die Badr "stoer" vinden en daarom niet objectief kijken naar een sportcarriere. Maar het feit is,dat Badr helemaal niet zoveel gepresteerd heeft in de ring als een gemiddelde (NL) champ zoals Schilt,Aerts,Hoost,Bonjasky,Dekkers,Mess enz enz. Maar hij heeft een legioen aan fans die trouw zijn aan hem. Waarom is dat? En ik ben er heilig van overtuigd dat dat niet komt door wat hij bereikt heeft in de sport. Meer door een groep zeer die hem zodanig zo stoer vinden dat ze alles wat Badr doet goed praten. Ze kijken simpelweg gewoon tegen hem op,en daarom is een discussie met die mensen ook totaal zinloos.

Badr is wat sport betreft 1 van de grootste losers,en daarmee bedoel ik "iemand die het ondanks talent telkens weer voor zichzelf verneukt" Hoe kan iemand nou zoveel respect hebben voor zo'n pannenkoek,dat snap ik niet.. Omdat hij stoer is? Is hij een voorbeeld voor je? Wil je zelf graag zo mans zijn ipv een pannekoek?? WTF gasten..??? Hoe bedoel je onzeker.

Er zijn genoeg Marokkaanse vechters die wel de aandacht verdienen die Badr onnodig naar zich toe trekt. Onafhankelijk van afkomst vind ik Badr gewoon simpelweg een waardeloos mens.

Kijk ik als hij weer in de ring staat,JA,dat doe ik,omdat ik toch nieuwsgierig ben hoe dit verder zal gaan. Hoop ik dat hij wint,nee,absoluut niet.

Willem033
11-05-2014, 12:39
Badr moet jou echt wat ergs hebben gedaan of niet?

Willem033
11-05-2014, 13:34
Wat zijn die haters toch heerlijk he.
Hoop voor die haters dat die straks weer 1 van hun lievelingsvechters KO slaat.

Willm
11-05-2014, 16:19
Maar het feit is,dat Badr helemaal niet zoveel gepresteerd heeft in de ring
http://img.pandawhale.com/56169-50-cent-driving-Bert-gif--Imgu-lv8G.gif

Jamopa
13-05-2014, 14:10
Ik ga niet op glory zeiken dat ze badr moeten contracteren, ik zie hem daar niet meer mooie gevechten afleveren dan de huidige mensen onder contract. Verder zeg ik ook niet dat het badr zijn schuld is dat hij tegen matige vechters vecht, ik constateer het alleen, ook constateer ik dat hij het zelfs tegen matige vechters al moeilijk heeft en tegen subtoppers verliest. Daarom denk ik niet dat hij nog tegen veel toppers zal gaan aantreden, zakken vullen en pensioneren.

Heb eens een interview gezien met Badr, waarin hij denigrerend doet over de "onderlinge partijen" van Glory.
Weet niet of Glory hem wel wil.
Denk wel dat er een aantal zijn bij Glory die graag Hari weer willen tegenkomen in de ring.