PDA

View Full Version : Stel serieuze trainingsvragen aan Thom Harinck hier



Stonehorn
29-04-2014, 18:11
Al enige tijd ben ik met Thom Harinck bezig een boek te schrijven over zijn leven. Hierover later meer. Het leek ons leuk om een hoofdstuk met vragen en antwoorden in het boek op te nemen. Dus als je serieuze vragen hebt over training, vechten of aanverwante zaken stel ze hier! De betere vragen nemen we op in het boek. Blessuregerelateerde vragen of vragen over doping zullen niet worden beantwoord. N.B. Formuleer je vraag s.v.p. duidelijk. Dat vergemakkelijkt het beantwoorden. Heb je meerdere vragen nummer ze dan. Alvast bedankt! ;)

tyson19
29-04-2014, 18:18
Beste Thom,

Wat voor tips kan je mij geven omtrent snelle herstel na intensieve training?

lopez86
29-04-2014, 18:21
Thom, we hebben het altijd over de technieken van het kickboksen, conditie, alles wat fysiek is.
Maar iedereen denkt anders, en ik ben benieuwd of je voor het psychologische gedeelte, het mentale spelletje, ook een specifieke voorbereiding had.

Rougemonkey
29-04-2014, 18:42
Klassieke vraag over hoeken; palm naar binnen of palm naar onder/buiten? Wat is jouw mening?

Klassikl
29-04-2014, 20:43
Beste Thom,

In het moderne kickboksen worden partijen steeds meer bepaald op power en conditioneel vermogen. Ik ben erg benieuwd naar de ontwikkelingen die je met je atleten hebt doorgemaakt op het gebied van de trainingen naast de klassieke kickbokstrainingen.

Goolings
30-04-2014, 18:03
Welke vechter en of vechtster belichaamde uw vechtfilosofie het meest of kwam het meest dichtbij? Ik vroeg mij ook wie uw beste vrouwelijke pupil was.

cornelus
01-05-2014, 11:17
Ben wel benieuwd naar het hoe & waarom van dit boek. Mooi initiatief in ieder geval!

Hier nog een ouder mf draadje over Harinck/Chakuriki, altijd leuk om even terug te lezen:
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?108891-Hammerkick-archief-Chakuriki-20-jaar-jong-!

TheSkindo
01-05-2014, 17:03
Steeds groter probleem voor veel vechters is weight-dropping..zo snel mogelijk afvallen vlak voor een wedstrijd. Dit valt schijnbaar een beetje in het stil-houd-hoekje dus heeft u enige tips?

Tykill
01-05-2014, 17:22
1. Wie is voor u de 'greatest of all time' kickbokser en waarom?

2. Wat was uw hoogtepunt in uw carrière?