PDA

View Full Version : Oproep: WE ARE ALL ONE!!!



Richelieu
01-05-2014, 19:18
Goedendag, mijn naam is Hein van der Velden en ik ben het neefje van bas Rutten. Door een ongeluk heb ik een stalen enkel en kan ik zelf niet meer trainen. Ik ben daarom maar een "key board warrior "geworden. Zelf kan ik dus niet meer trainen, maar heb nog wel ontzettend veel liefde voor onze sport. Ik word alleen een beetje ziek hoe Nederland omgaat met zijn vechters, ik bedoel "we zijn de beste te wereld" maar krijgen we aandacht voor wat we doen?

Types als Raymond van Barneveld die met darten een paar 180’s gooien en daarmee Wereldkampioen worden, tja dan zit heel Nederland voor de tv. De mensen weten niet eens wie bv Sem Schilt, Bas Rutten of zelfs Peter Aerts is. Ik weet zeker dat er meer kickbokskampioenen zijn dan schaatsers die op de spelen goud gewonnen hebben, maar kregen wij de aandacht die we verdienen? Als een oud nieuws lezer of een acteur dood gaat staat dat gelijk in het 8 uur nieuws, maar hebben we iets van Ramon Dekkers in de grote media gehoord? Helaas, er is een vechter die heel Nederland nu kent; Badr Hari"! Waarom in mijn ogen? De pers heeft weer een zondebok gevonden en kan bewijzen dat ze gelijk hebben als ze zeggen dat kickboksers tuig en criminelen zijn. Ik ben een beetje ziek geworden van al die negatieve media aandacht en ben een tegen offensief gestart; https://www.facebook.com/hein.veldenvd/media_set?set=a.467077436686607.111677.10000153063 1116&type=1

Mijn doel is om met dit initiatief 1000 foto’s te verzamelen, zodat ik kan laten zien dat die 1000 mensen het zelfde zijn als andere mensen in de wereld en niet het tuig of criminelen zoals de media altijd verteld. Help me daarom dus om aan de 1000 foto’s te komen, 1000 foto’s die laten zien dat vechters ook gewoon mensen zijn, 1000 foto’s die bewijzen dat we allemaal maar een mens zijn; WE ARE ALL ONE !!!!!! Als ik die duizend foto’s heb ga ik ze gebruiken als een soort van petitie, een soort van handtekening actie en de eerste waar ik ze naar opstuur is de Burgemeester van Amsterdam, de Heer van der Laan, de man die meende MMA en Kickboksgala’s in Amsterdam te moeten verbieden. Op dit momenteel heb ik inmiddels een kleine 560 foto’s, maar om eerlijk te zijn krijg ik de laatste weken bijna geen foto’s meer binnen en zakt de motivatie langzaam in mijn schoenen. Daarom dat ik een oproep doe op de één van de grootste en beste bezochte vechtsportpages van Nederland: Mixfight.nl

Ben je het dus ook zat dat je een stempel krijgt omdat je een vechtsportbeoefenaar bent? Wil je laten zien dat je de vooroordelen beu bent, en wil je laten zien dat je een normaal mens bent net zo als je buurman en andere mensen uit de maatschappij; stuur me dan je "WE ARE ALL ONE!! foto op en ik post ze in mijn album “MMA vechters en kickboksers zijn niet allemaal tuig of criminelen”,

Lets show that the where wrong and send me your picture https://www.facebook.com/hein.veldenvd/media_set?set=a.467077436686607.111677.10000153063 1116&type=1

OSU! Hein van der Velden