PDA

View Full Version : Mayweather vs Maidana & Broner vs Molina nu live(spoilers)



T15Boxing
04-05-2014, 05:05
Voor de liefhebbers, Broner gaat nu vechten:


http://neolive.net/238501/1/Watch-Boxing--Floyd-Mayweather-Jr-vs-Marcos-Maidana-/

Mayweather is vast wel rond 6 uur in de ring.

T15Boxing
04-05-2014, 05:37
Broner ziet er scherp uit. Goede comeback tot nu toe.

Glen
04-05-2014, 08:58
Poeh, lelijke uitslag Mayweather vs Maidana....

T15Boxing
04-05-2014, 09:08
Ik merk al dat heel wat boks fans klagen over de beslissing maar Mayweather won vrij duidelijk. Hij moet domineren of op KO winnen, anders krijg je dit soort gezeur. Dat was het geval na de gevechten tegen De La Hoya, Cotto en nu Maidana.

Facade
04-05-2014, 12:52
Ik vind Maidana een betere prestatie neer hebben gezet dan De La Hoya en Cotto. DLH had wel een paar rondes, maar hij liet het op het laatst helemaal lopen doordat ie ophield met de jab. Cotto deed het beter dan verwacht, maar verloor ook vrij duidelijk.

Tegen Maidana vond ik Floyd eigenlijk geen moment in zijn ritme komen. Als Maidana langer kon volhouden wat hij in rondes 1-5 deed, was het nog heel spannend geworden. Een score van 9-3 vind ik dan ook wel bijzonder. Ik had wel winst voor Floyd, maar er waren veel rondes die best close waren en die anders gescoord hadden kunnen worden. Uiteindelijk verloor Maidana het op het laatst. Ik had de laatste vier rondes allemaal voor Floyd, dus ik vond wel dat hij duidelijk had gewonnen. Toch voor het eerst dat het leek alsof dingen niet gingen zoals hij ze wilde.

Minotauro
04-05-2014, 13:33
Moet je nagaan wat Manny met hem zou doen!

Fightfan
04-05-2014, 13:47
Moet je nagaan wat Manny met hem zou doen!

Dream on.

Maidana deed het erg goed. Wel bleef Floyd wachten op hem in de touwen.
Wanneer Floyd bewoog en in het center van de ring stond kon Maidana hem amper raken.
Ronde 1 t/m 5 was Maidana erg goed, daarna nam Floyd over.

pronk
04-05-2014, 14:01
Dream on.

Maidana deed het erg goed. Wel bleef Floyd wachten op hem in de touwen.
Wanneer Floyd bewoog en in het center van de ring stond kon Maidana hem amper raken.
Ronde 1 t/m 5 was Maidana erg goed, daarna nam Floyd over.


Klopt , maidana rate nauwelijks

Fightfan
04-05-2014, 14:11
https://www.youtube.com/watch?v=nUw2lFFWMmk

new_world_order
04-05-2014, 15:04
veel punches weinig hits,

War mayweather!!

Minotauro
04-05-2014, 15:27
Mayweather had zwaar moeite met het uit onverwachte hoeken geraakt worden. Laat staan wat Manny hem in een gevecht brengt en dan ook nog als southpaw. Manny geeft Mayweather

Facade
04-05-2014, 15:36
Maidana deed wat Canelo had moeten doen of niet kon doen. Hij gebruikte z'n fysieke overwicht heel goed. Qua percentage raakte Maidana een stuk minder, maar in totaal niet hoor. Uit m'n hoofd had Mayweather maar iets 7 of 8 meer punches dan Maidana.

RocknRolla
04-05-2014, 15:41
maidana had 400 meer stoten gegooid maar minder geland. petje af voor beide heren alleen vond wel dat mayweather had gewonnen. Zit niet te wachten op rematch maar als mayweather niet tegen pacman gaat dan wel.

Nosferatu187
04-05-2014, 17:40
http://s11.postimg.org/55ztbhp4j/stats.png

Nosferatu187
04-05-2014, 17:46
Ik merk al dat heel wat boks fans klagen over de beslissing maar Mayweather won vrij duidelijk. Hij moet domineren of op KO winnen, anders krijg je dit soort gezeur. Dat was het geval na de gevechten tegen De La Hoya, Cotto en nu Maidana.

als ik de scheids was geweest had maidana zelfs punten aftrek gekregen van mij.

Nosferatu187
04-05-2014, 17:48
veel punches weinig hits,

War mayweather!!

exactly mayweather is gewoon the g.o.a.t. hij probeerde deze keer meer te brawlen omdat mensen altijd bitchen en zeuren dat mayweather zoveel beweegt.

T15Boxing
04-05-2014, 17:52
als ik de scheids was geweest had maidana zelfs punten aftrek gekregen van mij.

LOL, ik zag ook wat MMA van Maidana. Een clinch knie poging en een double leg takedown.

Daarnaast nog heel wat rabbit punches en low blows.

Nosferatu187
04-05-2014, 17:53
en dat hij hem uit de ring probeerde te gooien, come on fuck outta here ik had meteen 1 punt afgepakt.

RocknRolla
04-05-2014, 17:54
hij heeft dat ook gezegd dat als er een rematch komt dat die heel anders gaat verlopen. hij gaf nu de fans wat ze wilden zien.
mayweather verdiend gewonnen, maar maidana heeft heel goed gevochten

Nosferatu187
04-05-2014, 17:57
hij heeft dat ook gezegd dat als er een rematch komt dat die heel anders gaat verlopen. hij gaf nu de fans wat ze wilden zien.
mayweather verdiend gewonnen, maar maidana heeft heel goed gevochten

100% mee eens


https://www.youtube.com/watch?v=s6ieLciHZ28

Anderson
05-05-2014, 09:11
Was een leuke partij had het niet verwacht.

Anderson
05-05-2014, 10:51
Lil wayne probeerde nog te vechten met Maidana crew na het Maidana - Floyd, gelukkig voor lil wayne werd die tegengehouden door z'n eigen bodyguards.

tarantula
05-05-2014, 14:23
Ik ben het eens met facade, wat mij wel opviel tijdens de wedstrijd dat floyd meer in huis heeft dan alleen de schoulderrol, de laatste rondes heeft hij razendsnel gecounterd met mooie rake klappen die er explosief uitzagen.

Goede headmovement en elke keer de jab laten missen en counteren met de directe.

Nosferatu187
05-05-2014, 15:19
Muhammad Ali sent a twitter message today giving Floyd Mayweather praise for his win over Marcos Maidana last night, and a request that Mayweather give Manny Pacquiao a fight. Ali didn’t say why he wanted Mayweather to do this for him, but I guess he thinks it’ll be good for the sport of boxing to have Mayweather fighting Manny before he hangs up his gloves. Mayweather’s fight against Maidana was one of the most exciting fights this year. Mayweather accomplished his goal by making for a superb crowd-pleasing fight for the boxing fans by choosing to slug with Maidana instead of boxing him.
“Congratulations Floyd Mayweather. Maybe after you rest up, we can see you rumble with Manny Pacquiao.” – Ali


Pacquiao knows what he needs to do to get the fight against Mayweather, and it’s up to him whether he wants the fight or not. Mayweather said that all he has to do is leave Top Rank when his contract is up and he’ll fight him at that point. Mayweather doesn’t want to do business with Bob Arum. Pacquiao keeps saying that his phone line is up 24/7 for a Mayweather fight, thinking that Mayweather will change his mind and decide to fight him anyway regardless of the fact that he’s still with Top Rank. But that’s not the way Mayweather is. He’s got integrity, and when he says something, he means it. Mayweather doesn’t change his mind and do about face. We saw that with his fight against Marcos Maidana last Saturday night.
Mayweather said ahead of time that he was going to fight Maidana in a toe-to-toe manner, and that’s exactly what he did. Mayweather didn’t swerve away from what he said he was going to do, even though it could have been a very, very easy fight for him if he had fought like he normally does. Mayweather had too much class to change his mind. That’s what Mayweather is. His word is final. When Mayweather says what Pacquiao has to do to get the fight, he’s giving him the straight truth. If Pacquiao wants the fight, he’ll do what Mayweather has told him to do. If Pacquiao doesn’t believe what Mayweather told him, then that’s on him. He won’t get the fight, and he’ll have to be happy with fighting the likes of Brandon Rios and Tim Bradley for the remainder of his career.
Mayweather already offered the fight to Pacquiao on two other occasions, but he was unable to get him to agree to the fight. Mayweather was willing to take a 50-50 deal to fight Pacquiao in 2010, but the fight negotiations fell apart over the drug testing that Mayweather wanted. Mayweather then offered Pacquiao a huge $40 million payday to fight him in 2012, but Pacquiao said no to that deal and decided it was better to take less to fight Juan Manuel Marquez. Pacquiao was knocked clean out in the 6th round of that fight. So not only did Pacquiao get less money, he also got knocked out.

Pahlavan
05-05-2014, 19:00
Lil wayne probeerde nog te vechten met Maidana crew na het Maidana - Floyd, gelukkig voor lil wayne werd die tegengehouden door z'n eigen bodyguards.

Haha die rappers van tegenwoordig. Ze hebben zoveel mensen die hun kont likken dat ze daadwerkelijk denken dat ze alles kunnen maken. Jammer dat ze hem niet zijn gang lieten gaan. Dan zou die weer ff goed op zijn plek worden gezet.


https://www.youtube.com/watch?v=L-33SDDsCF0

Pahlavan
07-05-2014, 00:31
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1.0-9/10177928_10203801688267747_3962077494500976046_n.j pg

Nosferatu187
07-05-2014, 00:54
ROFL

T15Boxing
07-05-2014, 01:17
Al ben ik zn fan, dat verdient hij nadat hij clowns als Bieber en Lil Wayne in het bokswereld brengt.