PDA

View Full Version : Video's Glory 16



mario the count
04-05-2014, 10:44
Kon alleen deze vinden, mooie KO!

https://www.youtube.com/watch?v=CGwu79F7eZw

m.g
04-05-2014, 10:47
Damn.. Heerlijk zijn er al meer video's ergens te vinden?!

mario the count
04-05-2014, 10:49
Ben nog een beetje op het gemakje aan het zoeken, post ze wel als ik ze vind.

mario the count
04-05-2014, 10:54
Hier dezelfde KO maar dan duidelijker:
https://www.youtube.com/watch?v=tZEazb8h0U8

breahule
04-05-2014, 11:22
http://www.fights4all.com/index.html

mario the count
04-05-2014, 11:45
thanx

Willem033
04-05-2014, 14:12
SPOILER SPOILER SPOILER SPOILER

































Wat vonden jullie van 'the cancrusher'?
Heb net de partijen even teruggekeken, zaten een paar leuke partijen tussen.
Denk niet dat die Karapet ooit een titel gaat winnen bij Glory.

Nosferatu187
04-05-2014, 15:00
fights4all daar staan ze allemaal op goede kwaliteit.

Willem033
04-05-2014, 15:53
Die HD ging ook aardig neer trouwens.

Nosferatu187
04-05-2014, 16:01
the cancrusher lol hij heeft geluk dat het zo een slechte card anders was zijn avond waarschijnlijk anders afgelopen.

e-type
04-05-2014, 16:20
Werd Edwards maar voor 1 ronde betaald?

Willem033
04-05-2014, 16:28
Weet je wat het vervelende is, die cancrusher heeft nu weer wat gewonnen, en dan zullen we waarschijnlijk wel weer gaan horen dat die nu weer ff iedereen KO gaat slaan.
Heb net even zijn record bekeken, maar letterlijk van elke topper heeft die een pak slaag gehad.

Saki zegt dat ook wel eens maar die doet het ook echt.

Kemal
04-05-2014, 16:33
Het hele evenement is trouwens te vinden bij de bekende nieuwsgroepen ;)

http://www.nzbclub.com/search.aspx?q=FF-Glory-16

Nosferatu187
04-05-2014, 16:34
cancrusher zijn ego is nu weer tijdelijk geboost ja.

Willem033
04-05-2014, 17:19
cancrusher zijn ego is nu weer tijdelijk geboost ja.

Tijdelijk ja.
Tot hij weer tegen een top 5 vechter staat.

tarantula
04-05-2014, 22:40
Ik denk dat alle toppers waartegen errol gevochten heeft hem zeker niet licht namen iedereen houd rekening met hem, en hij heeft veel subtoppers verslagen zoals gerges vandaag silva hij heeft rico een keer gesloopt en niet te vergeten hij heeft feitosa niet letterlijk te nemen gepensioneerd. Ik denk dat hij een beetje tussen de top en subtop hangt.

Mijn respect krijgtie wel, voor mij is hij gewoon de bonecrusher.

Willem033
04-05-2014, 22:53
Elke topvechter die om die lompe kroeghoeken van hem kan wegstappen wint van hem.
Kijk maar hoe Rico het deed in hun 2e gevecht.
Met t juiste gameplan is die makkelijk te verslaan.

Nosferatu187
04-05-2014, 23:09
true

LeeMurray
04-05-2014, 23:40
Spoiler.....





Mooie prestatie van Errol Zimmerman. Gewoon weer laten zien wie de beste was. Topprestatie neergezet en daar kunnen anonieme haters die niets van vechtsport afweten, nooit een gala bezoeken/ vechtsport vanuit hun laptop beleven, niemand in dit wereldje kennen, alleen op deze site komen om te roddelen en haten op vechters niets aan afdoen.

tarantula
04-05-2014, 23:42
Elke topvechter die om die lompe kroeghoeken van hem kan wegstappen wint van hem.
Kijk maar hoe Rico het deed in hun 2e gevecht.
Met t juiste gameplan is die makkelijk te verslaan.

Ik vind dat je een beetje overdrijft hij heeft badr in zijn prime knap lastig gemaakt en de tweede gevecht tegen rico was naar mijn mening niet een groot verschil, en vandaag heeft hij toch wel een mooie ko gescoord met rechterknie rechterhoek dus het is niet altijd maaien als dat zo zou zijn dan zou iedereen prof zijn met kroeghoeken zo simpel is het niet.

Dan zou je elke straatbrawler kunnen pakken in een ring zetten en dan zou hij hetzelfde resultaat neerzetten namelijk en feitosa 2x neerslaan badr 8 tellen geven rico naar dromenland sturen lebanner k.o slaan leko ko slaan vandaag toernooi winnen.

Ik snap wel wat je bedoelt alleen vind ik dat je overdrijft.

Willem033
05-05-2014, 01:31
Je bedoelt de Feitosa die al eerder vakkundig voortijdig gestopt werd echte ttoppers als Bonjasky, Hari en Schilt.
Le banner en Leko konden toen het museum al in.

Errol is een leuke vechter om naar te kijken, mmaar een HW titel zal die bij Glory niet winnen.

Nosferatu187
05-05-2014, 01:37
sub-topper that's it.

Nosferatu187
05-05-2014, 01:38
ik snap niet waarom die geit hierboven op zijn pik is getrapt dit is toch een forum waar je over vechters praat, het is helaas gewoon de waarheid kun je niks aan veranderen.

kendamac
05-05-2014, 11:43
Mooi voor Errol. Gun het hem. Knap gedaan. Snap wel waarom sommigen hier net zoals ik de haat tegen Errol niet snappen. Voor iemand die een toernooi wint krijgt hij weinig credit en word er alleen gepraat over hoe middelmatig dat hij is.

joshhgv
05-05-2014, 13:40
[QUOTE=tarantula;1261581]Ik vind dat je een beetje overdrijft hij heeft badr in zijn prime knap lastig gemaakt en de tweede gevecht tegen rico was naar mijn mening niet een groot verschil, en vandaag heeft hij toch wel een mooie ko gescoord met rechterknie rechterhoek dus het is niet altijd maaien als dat zo zou zijn dan zou iedereen prof zijn met kroeghoeken zo simpel is het niet.


Ik zal als ik jou was heel snel naar de oogarts gaan.:cool2:
:cool2::cool2::cool2::cool2::cool2::cool2::cool2:: cool2::cool2::cool2::cool2::cool2::cool2::cool2::c ool2::cool2:

tarantula
05-05-2014, 13:41
ik snap niet waarom die geit hierboven op zijn pik is getrapt dit is toch een forum waar je over vechters praat, het is helaas gewoon de waarheid kun je niks aan veranderen.


Als je het over mij hebt, dan is mijn antwoord: Daar ben ik toch juist mee bezig een vechter bespreken, ik was het voor een gedeelte oneens met willem verder respecteer ik zijn en jou mening ik snap niet wat daar mis mee is.

Willem033
05-05-2014, 13:57
Als je het over mij hebt, dan is mijn antwoord: Daar ben ik toch juist mee bezig een vechter bespreken, ik was het voor een gedeelte oneens met willem verder respecteer ik zijn en jou mening ik snap niet wat daar mis mee is.

Ik vermoed dat hij niet jou bedoeld.

tarantula
05-05-2014, 14:10
[QUOTE=tarantula;1261581]Ik vind dat je een beetje overdrijft hij heeft badr in zijn prime knap lastig gemaakt en de tweede gevecht tegen rico was naar mijn mening niet een groot verschil, en vandaag heeft hij toch wel een mooie ko gescoord met rechterknie rechterhoek dus het is niet altijd maaien als dat zo zou zijn dan zou iedereen prof zijn met kroeghoeken zo simpel is het niet.


Ik zal als ik jou was heel snel naar de oogarts gaan.:cool2:
:cool2::cool2::cool2::cool2::cool2::cool2::cool2:: cool2::cool2::cool2::cool2::cool2::cool2::cool2::c ool2::cool2:

Mischien als ik jou ogen mag lenen dan ga ik zien wat jij zag, rico heeft de partij gewonnen door met lowkicks te scoren het was geen walk over dus zoek zelf maar eens een oogarts meneer.

Nosferatu187
05-05-2014, 14:45
edit

Nosferatu187
05-05-2014, 14:45
@ Lee Muray

Fasada
05-05-2014, 18:55
Je kan zeggen wat je wilt over Errol maar het is iemand die gewoon de juiste motivatie nodig heb om de basis dingen te doen en dat is trainen... Ik had geld op hem gezet dit toernooi want ik wist hoe belangrijk die beker voor hem was "de oude Ramon Dekker" beker dus ik wist dat hij motivatie kon opbrengen om die beker mee naar huis te nemen.

Errol is een natuurtalent dat liet hij al zien toen die op middleweight vocht en letterlijk een baco aan het drinken was voordat hij de ring in ging. Op dit moment is hij inderdaad subtop en zie ik hem de absolute top niet verslaan maar laten we gaan kijken wie nu de absolute top is; Rico, Ghita en misschien Badr maar voor de rest is de spoeling erg dun.

Je kan dus gewoon aannemen als Errol meer volwassen wordt en zich meer gaat focussen op zijn sport en training dat hij wel degelijk de top kan bereiken alleen dit roept men al jaren dus het is de vraag of dat ook echt gaat gebeuren. Nu is het moment voor Errol om die kans te pakken. Ik zie nieuwe jongens als Benjamin Adegbuyi en Jamal Ben Saddik groeien maar missen toch de ervaring die Errol wel heeft. Dus ik zou bij deze een oproep doen aan hem;

"pak nu je moment, nu is jou tijd gekomen om te laten zien dat je wel die top kan bereiken. Alleen je moet er wel wat voor doen"

mario the count
05-05-2014, 19:13
Zo zie je maar, rico heeft minder talent maar mag zich wel tot de top rekenen. Beter minder talent hebben en een hoop wilskracht/doorzettingsvermogen.

Pahlavan
05-05-2014, 23:13
Zo zie je maar, rico heeft minder talent maar mag zich wel tot de top rekenen. Beter minder talent hebben en een hoop wilskracht/doorzettingsvermogen.

x2

LeeMurray
06-05-2014, 00:28
Goede post @Fasada. Is een beetje de mier vs. de sprinkhaan. Getalenteerde mensen zijn vaak wat gemakzuchtiger. Ik hoop voor m'n kompatriota Errol dat hij deze lijn kan doortrekken. Het talent heeft hij zeker; alle kenners zijn het daarover eens. Top prestatie van een vechter die in potentie een topper kan worden. Hij is nog betrekkelijk jong dus zijn beste jaren moeten misschien nog aanbreken.

Ik had dit een paar maanden geleden al gezegd, maar het blijft eeuwig zonde dat dit forum de laatste tijd wordt vervuild door bepaalde leden die weinig weten van en weinig affiniteit hebben met vechtsport maar toch met hun onwetendheid te koop willen lopen. Hoe zielig ben je als je als volwassen man een account aanmaakt om slechts te flamen, roddelen en haten? Soms waan je je op kb.nl desgraciado. Ik ga me in elk geval niet tot dat niveau verlagen; flamewars en scheldpartijen zijn niet aan mij besteed.

Geen toeval dat prof. vechters, mensen die beroepsmatig betrokken zijn bij de vechtsporten en liefhebbers minder posten dan een paar jaar geleden. De mods treft geen blaam. Veel respect voor die gasten.

Willem033
06-05-2014, 14:25
Wat loop je nou slap te ouwehoeren man.
Dit is een forum waar een ieder zijn mening kan ventileren.
Als een post van een forum lid niet strookt met jouw bevindingen dan hebben ze geen affiniteit met de sport en zijn ze onwetend.
Jij maakt het helemaal grappig.

Om even op Fabrice in te haken, in een pre fight interview zei Errol dat hij die rematch tegen Rico ook wel even ging winnen voor Ramon.

Ik vind Errol een vermakelijke vechter, maar hij mag van mij een toontje lager zingen en pas een grote mond hebben als hij eindelijk eens wint van een top5 vechter.
Kijk even naar zijn record, dan is het toch niet gek dat sommige hem the cancrusher noemen.
Of zijn Leko en van Thiellen toppers die die verslagen heeft.

sjaakie'tje
07-05-2014, 15:10
Je bedoelt de Feitosa die al eerder vakkundig voortijdig gestopt werd echte ttoppers als Bonjasky, Hari en Schilt.
Le banner en Leko konden toen het museum al in.

Errol is een leuke vechter om naar te kijken, mmaar een HW titel zal die bij Glory niet winnen.

De cancrusher is dat niet Badr Hari? Die verloor zelfs op KO van Samedov en staat geprogrammeerd tegen Leko :-)

Willm
07-05-2014, 15:42
Vind Zimmerman ook maar middelmatig, altijd grote praatjes maar nog nooit tegen een grote naam gewonnen. Hij heeft Hari een knockdown gegeven (om daarna gewoon zelf KO te gaan), als dat een van de hoogtepunten is in je carrière dan is dat ook gewoon triest. Cancrusher als bijnaam vind ik zelfs te veel eer voor Zimmerman, vind ik meer passen bij Ghita.

Willem033
07-05-2014, 15:48
De cancrusher is dat niet Badr Hari? Die verloor zelfs op KO van Samedov en staat geprogrammeerd tegen Leko :-)


Jaja jij snapt het helemaal.
als jij Schilt, Aerts, Saki en Overeem cans vind dan mag jij Badr the cancrusher noemen.
De echte cancrusher is al gechrust door Badr.

Nosferatu187
07-05-2014, 15:53
badr is the koencrusher.

new_world_order
07-05-2014, 15:58
hhahahahahaahaha

Nosferatu187
07-05-2014, 16:02
hhahahahahaahaha

hahahahahahaha

kendamac
07-05-2014, 16:46
Vind Zimmerman ook maar middelmatig, altijd grote praatjes maar nog nooit tegen een grote naam gewonnen. Hij heeft Hari een knockdown gegeven (om daarna gewoon zelf KO te gaan), als dat een van de hoogtepunten is in je carrière dan is dat ook gewoon triest. Cancrusher als bijnaam vind ik zelfs te veel eer voor Zimmerman, vind ik meer passen bij Ghita.
Jij vind dat triest. Het is vele andere niet gelukt. Wat wat is jou hoogtepunt dan?

LightHeavyWeight
07-05-2014, 17:00
Zo zie je maar, rico heeft minder talent maar mag zich wel tot de top rekenen. Beter minder talent hebben en een hoop wilskracht/doorzettingsvermogen.

Heeft Rico zoveel minder talent? Sloeg toch op 16-jarige leeftijd al volwassen zwaargewichten de hele gym door in Breda. Heb Zimmerman nooit zien vechten vroeger dus kan er naast zitten.

Nosferatu187
07-05-2014, 17:52
ik vind rico ook weinig natuurlijk talent hebben, dat hij hard trained is een ander verhaal.

mario the count
07-05-2014, 21:44
badr is the koencrusher.

:lol:

mario the count
07-05-2014, 21:47
Heeft Rico zoveel minder talent? Sloeg toch op 16-jarige leeftijd al volwassen zwaargewichten de hele gym door in Breda. Heb Zimmerman nooit zien vechten vroeger dus kan er naast zitten.
Rico heeft wel wat minder talent als je het mij vraagt. Niet dat hij geen talent heeft maar als andere jongens zoals Hari en zimmerman zijn doorzettingsvermogen, discipline en wilskracht hadden dan hadden ze nu nog beide aan de top gestaan.

Overhand Right
08-05-2014, 02:15
Die Raymond Daniels scoort toch weer een mooie KO zeg. Weliswaar tegen nobody's en met een aparte style van vechten, maar de ko's zijn in ieder geval mooi om te zien.

Guytje
09-05-2014, 10:25
Rico heeft wel wat minder talent als je het mij vraagt. Niet dat hij geen talent heeft maar als andere jongens zoals Hari en zimmerman zijn doorzettingsvermogen, discipline en wilskracht hadden dan hadden ze nu nog beide aan de top gestaan.

Doorzettingsvermogen, discipline en wilskracht zie ik ook als een talent, die eigenschappen kweek je niet zomaar. Mensen met talent krijg je wekelijks over de vloer in de gym, die met doorzettingsvermogen, mensen die tot op het bot gaan en voorbij de grens gaan iedere training, die mensen waar je van vraagt dat ze 5km lopen maar waar je van weet dat ze er dan 10 lopen..
Die kom je al veel minder tegen.

Mister_K1
11-05-2014, 21:56
Kan iemand de video van Jamal Ben Saddik vs. Nicolas Wamba ergens vinden? Zoek me te pletter zonder resultaat :(

Zo, inmiddels gevonden: https://www.youtube.com/watch?v=GI0yMdCWTcI

;)