PDA

View Full Version : Glory PPV; Rico Verhoeven vs Daniel Ghita & Marc de Bonte vs Joseph Valtellini



Fasada
07-05-2014, 16:12
Glory heeft net aangekondigd dat de Bonte zijn titel gaat verdedigen tegen Valtellini op de volgende Glory PPV event op 21 Juni. Wel heel opmerkelijk dat iemand na het winnen van zijn titel meteen zijn belt moet verdedigen op het volgende evenement. Erg vreemd als je het mij vraagt maar denk toch dat Glory liever heeft dat een Noord-Amerikaan de belt draagt namelijk Valtellini. Wel zuur voor Nieky Holzken want op deze manier kan hij nog langer wachten op zijn kans. Soms blijf ik de matchmaking toch vreemd vinden. Een kampioen wil je toch bouwen en die minimaal een aantal maanden laten genieten van zijn belt, nu is het net stuivertje wisselen....

Eerder werd al Verhoeven vs Ghita aangekondigd en dat lijkt mij meer dan logisch. Mijn voorkeur gaat uit naar Verhoeven - omdat ik hem gewoon graag mag - maar mijn gevoel zegt dat Ghita heel erg gebrand is en dat zowel Ghita als Saki gewoon Verhoeven hebben onderschat in dat toernooi en te veel hun focus hebben gelegd om een mogelijke finale tussen beide. Als ik mijn geld moet zetten dan ga ik toch voor Ghita maar hoop dat Verhoeven wint en ditmaal op een gruwelijke KO, iets wat hij toch een beetje mist helaas.

Wat vinden jullie van deze twee titelgevechten??

ArjanV
07-05-2014, 16:24
Het is pas stuivertje wisselen wanneer Marc de Bonte zou verliezen van Valtellini...gaat niet gebeuren natuurlijk ;)
Ze willen daar in LA gewoon weer de kampioen laten zien neem ik aan,denk niet dat Marc de Bonte daar mee in zijn maag zit,zou het niet zijn dat Holzken nog steeds niet fit is? Een schouderblessure is een enorm lastige blessure die je lang langs de kant kan houden....neem aan dat hij anders toch aan de bak had gemoeten tegen de Bonte...

blackadder
07-05-2014, 16:26
Hoewel de Bonte vs Valtellini mij wel een vette pot lijkt vind ik het niet echt logisch. Want waar heb je anders de ranking voor?

blackadder
07-05-2014, 16:27
Oh Nieky is geblesseerd. Dat wist ik niet. In dat geval is het wel logisch.

ArjanV
07-05-2014, 16:29
Weet niet of ie nu nog steeds geblesseerd is maar had nog naweeen van een auto ongeluk... (enkele weken terug)

blackadder
07-05-2014, 16:31
Naja hoop dat ie snel weer fit is dan. Maar goed dan is Valtellini als de nr 3 in de rankings natuurlijk wel de juiste keuze. Go de Bonte!!!

Fasada
07-05-2014, 16:33
Sorry ArjanV maar na het zien van de partij De Bonte vs Karapet ben ik nog niet verkocht en denk ik dat Valtellini de favoriet is in dit gevecht. Sterker nog ik denk dat Nieky Holzken een maat(je) te groot is voor De Bonte

ArjanV
07-05-2014, 16:41
Time will tell....

ArjanV
07-05-2014, 17:06
Dat "last man standing tournament" lijkt ook wel interresant te worden met oa Melvin Manhoef!

Kemal
07-05-2014, 17:27
Ik dacht dat Cor over de matchmaking ging, maar daar twijfel ikzelf even over. Wel vreemd dat Marc gelijk zijn belt moet verdedigen

onne1983
07-05-2014, 18:21
Ik denk juist dat de bonte graag snel weer wil vechten. Elke vechter wil zoveel mogelijk partijen draaien (om dus zoveel mogelijk gage te pakken)
En als de Bonte blessure vrij is gebleven, waarom zou je dan wachten.

Tykill
07-05-2014, 18:31
https://www.youtube.com/watch?v=YTPsyv6S9ZE

Hier geeft hij ook aan dat hij blessure vrij is en meteen weer wil knokken.

Fasada
07-05-2014, 19:16
Time will tell....

Ja ben idd benieuwd, gun het hem overigens wel hoor want Karapet is een hele lastige klant en zeker met de altitude in Denver is het niet makkelijk om 5 rondes te vechten.

Daarnaast is dit ook een beetje een manier om het goed te maken want wij weten allemaal dat hij ten onrechte niet mee mocht doen aan het 4-mans toernooi in Japan dus als hij zo snel mogelijk wil vechten is dit een prima wedstrijd voor hem.

blackadder
07-05-2014, 20:38
Ik denk juist dat de bonte graag snel weer wil vechten. Elke vechter wil zoveel mogelijk partijen draaien (om dus zoveel mogelijk gage te pakken)
En als de Bonte blessure vrij is gebleven, waarom zou je dan wachten.
Precies. En hij moet zijn status als kampioen en top vechter verder cementeren. Dat lukt niet vanuit een vakantie locatie.

mario the count
07-05-2014, 21:01
Ghita blijft altijd gevaarlijk, ben heel erg benieuwd naar de rematch.

De Bonte vs Valtellini is een mooie partij waarin we kunnen zien of de Bonte klaar is voor Nieky.

ik denk dat nieky de beste is op dat gewicht, daarna de Bonte, daarna Valtellini.